Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja klopt, de aanbieding is bij de blokker. Ik heb begrepen dat je wel moet opletten of je dezelfde inhoud in de doos hebt zitten als de afbeelding in de folder.

Verder gaat het hier goed. Gisteren bij de vlos geweest en mag over drie weken weer terug komen. De kleine ligt op schema en moeders op een grote lichtblauwe wolluk.

liefs moto

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo hoe is het met de dames hier??? Rustig topic, dus ga er maar vanuit dat iedereen lekker aan het genieten is van de zw.

Loes lukt het een beetje dat rusten??? Hoe is de dakkapel??? Nog even en dan is de kamer van jullie koningskoppel af!!!!!!!

Hier gaat het op en af, veel rusten tussendoor helpt wel, maar het is wel moeilijk om te doen. Doe al snel te veel, maar gaat wel steeds beter gelukkig. Vandaag moet ik wel op de fiets naar het werk, P heeft de auto mee en ik wil het toch weer eens proberen. Weet eigenlijk wel dat het niet gaat, maar moet dat ook eerst voelen hihi.

Net heb ik de zwitsal doos besteld op drogisterijnet. Een plastic box met allemaal zwitsal producten, gelijk alles in huis en niet alles los hoeven kopen. Die box is straks handig voor de verhuizing. Ga bij de etos ook de box halen met billendoekjes erin van pampers. Ook handig voor de verhuis straks.

Kim hoe staat het met jullie verhuizing??? Kan je het al wat rustiger aan doen??

Meiden geniet er allemaal van!!!

Geplaatst

@Moto, fijn dat het goed met je gaat en dat je op die mooie wolk zit!

Ik heb de babyfoon al uitgetest en hij doet het goed en alles zit erbij.

@sandra lukte het om naar je werk te fietsen? Het is moeilijk hé rustig aan doen, gelukkig gaat het steeds beter!

Vanavond de 1e aflevering van babyboom!

Liefs Roossie

Geplaatst

hier gaat het niet goed. Vanmiddag belde de meteropnemer aan en ik hobbelde naar beneden. Maakte een rare beweging met mijn rug waarschijnlijk en het is er in geschoten. Links onder in de rug, ter hoogte van het kuiltje. SI gewricht is dat geloof ik. En sinds dien erg beperkt in mijn bewegingen. Echt klote.

Gister niet meer gefietst maar vandaag dus wel, fietsen op zich ging wel maar na het afstappen voelde ik toch dat het niet goed meer is. Dus dat was voorlopig mijn laatste fietstochtje geweest. Pfff ben het zo zat om steeds minder te kunnen.

Maar onze kleine probeert me te troosten, net in flinke huilbui uit gebarsten. De kleine schopt er rustig op los, nou ja rustig...... en daardoor kan ik het aan. Er ligt iets heel moois in het verschiet en dan ben ik deze ellende al snel weer vergeten. Vanmiddag met P nog even bij de etos geweest met moeite. Maar we hebben onze 4 eerste pakken luiers gekocht en de opberdoos met billendoekjes. Dus ik ben weer helemaal blij daarover.

Ik heb babyboom ingesteld om op te nemen, voor het geval ik het vergeet. Zal de tisseus klaarzetten, die heb ik dan wel nodig hihi. Lig nu plat op bed zodat ik niet zoveel pijn heb. Zo nog een paracetamol nemen en voor ik ga slapen vanavond. Even de scherpe kantjes eraf en morgen weer een dag.

Ik had toen de babyfoon in de aanbieding bij de kruidvat gekocht en ook gelijk uitgeprobeerd. Zou vervelend zijn als je er in augustus pas achter komt dat hij niet goed werkt.

Geplaatst

Hoi dames

even niet zo heel veel online geweest maar wel af en toe meegelezen

Sandra wat rot dat je nu echt even helemaal niets kan!!! klote meid, gelukkig wordt je wel getroost maar toch, de rem erop meid, liever nu even niets kunnen dan na de bevalling......als het niet snel minder wordt zou ik wel even contact opnemen met de fysio, wie weet!!!

Leuk dat jullie ook al weer de luiers in huis hebben haha, super!

Jullie zijn juist niet zo tevreden over de ouders van nu, de Wij ontvang ik ook maar ook over ouders van nu ben ik tevreden.....of komt het dat alle afleiding nu erg goed uitkomt ;-)

Moto, heerlijk dat jij ook pas over 3 weken weer terug hoeft te komen en dat het zo goed gaat met jou en je kleine ventje!

Loes, hoe gaat het met jou meid? Ik hoop dat je nog lekker thuis bij je kids bent....take care meid

Hier gaat het wel goed, gisteren heb ik de gordijnen voor de babykamer besteld, over een week of 4 klaar en komende zaterdag worden nog 2 wandjes opnieuw geschilderd, het zat er niet overal even mooi dekkend op.

Verder heb ik de lakentjes die ik wilde in huis evenals de hoeslakentjes, dekentjes zijn besteld, het hemeltje, badspullen zijn binnen, de maxi-cosi. De sitter , Loes wilde jij niet ook die van Babybjörn? bij Babydump nu

€ 89,- en kan goed zijn dat je op de 2de nog eens een korting van 15% krijgt.

Ik heb 2 aankleedkussens gedaan, eentje houd ik beneden.

Sandra ging jij niet ook nog naar babydump toe? wij grepen regelmatig mis, daarom heb ik het eea. via internet besteld, maak je ook gebruik van de kortingen en kun je ervoor kiezen om thuis te laten bezorgen (misschien nu handig voor je) of af laten leveren in een filiaal.

Verder vandaag even op het werk geweest en alles doorgesproken over de dagen tm het einde van het jaar en miv 2012, dan wordt het voor mij 24 uur werken en 16 uur ouderschapsverlof over 65 weken.

Blij dat er weer wat dingen geregled zijn, ik krijg het nu regelmatig op mijn heupen zeg maar haha

Vanavond babyboom, een vriend komt hier voetballen kijken dus ik kijk lekker in bed

liefs

Babeth

Geplaatst

@Sandra wat akelig dat het in je rug geschoten is! Kan me voorstellen dat het allemaal even teveel is. Ik hoop dat je een goede nachtrust zal hebben. Sterkte en dikke knuffel.

Liefs Roossie

Geplaatst

Babeth ik ben al sinds week 14 onder behandeling van de fysio en uitgerekend deze week is er bijscholing. Volgende week ben ik weer aan de beurt, maar eerst rusten..... en vrijdag als het gaat naar Roosendaal naar baby dump idd. Wat ze niet hebben bestel ik dan wel via internet. Ik heb graag eerst alles in mijn handen voor ik iets koop. Zeker kleertjes dus ik kom zeker niet met lege handen thuis. En natuurlijk die gratis doos van hun. Alles is meegenomen.

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik zal morgen verder schrijven want ik val zometeen om van de slaap maar ik wilde jullie even laten weten dat wij sinds vanmorgen 5 uur weer papa en mama zijn geworden van onze tweeling Xam en Lise. We liggen in Leiden in het LUMC, Naar omstandigheden doen ze het goed. Xam is 1220 en Lise 1245 gram, ze liggen aan de C-pap masker. Natuurlijke bevalling geweest, heel snel ,onverwachts, het was net een film. IK ga nu proberen te slapen maar zodra ik morgen even de tijd heb zal ik jullie alles vertellen....Ik ben supertrots op mijn mooie kindjes!!!!!

Tot gauw!!

Geplaatst

Ohhhhhh lieverd, van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wonderkindjed, wat een mooie namen en gewichten !!!! Jeetje zeg, nu goed op krachten komen en genieten van je kleintjes, liefs Babeth

Geplaatst

Loes van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie koningskoppel!!!! Rust goed uit en geniet van de kleintjes!!!!

Geplaatst

Dank jullie wel lieve meiden!

Het was ff heftig ja!

Ik werd dinsdag opgenomen voor 48 uur om voor de zekerheid longrijping te krijgen. Baarmoederhals was in een week van 23mm naar 22,3 gegaan dus niet echt veel verslechterd en alles zat nog potdicht, maar ze zegt, ik zou het vreselijk vinden als je vanavond ineens met gebroken vliezen zit en we denken hadden we maar...Dat dacht ik dus ook dus vooruit, ik kreeg om 11uur de eerste shot en zou 's avonds om 23:00 de tweede krijgen. Zo gezegd,zo gedaan. Wel was er nu met de urinedesiment wel te zien dat er een bacterie zat dus ik ook gestat met antibiotica, gewoon tabletjes. Om half twaalf gingen we slapen met alle dames op de kamer, we lagen met drieén. En nog geintjes maken van, he meiden, we houden het wel rustig vannacht he! Enz. Om 23:45 voelde ik ieens een knap van onderen en een plens water in mijn broek!

Om een lange film korter te maken, aan de weeenremmers want deze begonnen al snelhierna, er was nergens plaats in de buurt voor twee ic bedjes dus uiteindelijk in Leiden wel. Met 170 kmover de snelweg en zwaailichten naar LUMC. Ik kwam hier om drie uur en de weeen werden heftiger ondanks de remmers. om 4:50 voelde ik druk en had ik VO. Ik mocht persen en Xam werd bij de tweede perswee geboren. Lise daarna in een perswee. 12 minuten na haar broertje.

ik ga zometeen weer naar ze toe om te kijken hoe ze de nacht hebben gedaan. Ik zal jullie zo snel mogelijk foto's laten zien, maar ik moet op mijn man wachten om te kijken of hij het kabeltje bij heeft. Het is hier erg goed. Ik mankeer niets geen scheurtej of hechting niets, dus lichamelijk gaat t heel goed. Wel zal er psygisch wat komen, we zijn er nog niet. Morgen mag ik ws naar het ronald mc donaldhuis hier. Ik hou jullie op de hoogte....

Geplaatst

Wow al bevallen van het augustus-topic! Van harte gefeliciteerd Loes met je tweeling, en heel veel geluk en gezondheid voor jou en je familie!

Geplaatst

wow loes gefeliciteerd met je 2 kanjers! en wat een mooie namen! hoop dat alles goed mag blijven gaan!

ben benieuwd naar je wondertjes!

hier gaat het goed! vanmorgen had ik weer de controle bij de vk. alles was goed. onze meid lag vandaag met der koppie

naar beneden. ben in 3 weken 0,6 kilo aangekomen nu in totaal +4,1 kilo erg netjes dus.

vanavond hebben we een rondleiding in het ziekenhuis. ben erg benieuwd! al wil ik waarschijnlijk thuis bevallen. maar alle opties staan nog open gelukkig

morgen nog een ochtendje werken en dan 2 weken vakantie heerlijk even bijkomen

liefs sky

Geplaatst

Hey Loes,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 kanjers. Jeetje de eerste bevalling is een feit. Geniet er van!

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Ohhhh Loes wat Goed dat je in het zkh was , jeetje meid wat staat je wereld op zijn kop hè? Maar ze maken het gelukkig goed, fijn dat jullie en dat Ronald McDonald huis kunnen, hie hebben je 2 jongens gereageerd?

Sky, wat fijn dat jij ook weer helemaal goedgekeurd bent!!!

Geplaatst

Sky wat fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn!!!! Op naar de volgende controle..

Loes wat een snel en heftig verhaal zeg. Dat zal zeker nog het nodige losmaken in je. Veel plezier in het ziekenhuis zo dadelijk bij jullie nieuwe kindjes en fijn dat je gelijk in het Ronald McDonaldhuis terecht kan. Heerlijk dichtbij.

Geplaatst

Loes je bent al bevallen!!!!! Wat fijn dat alles naar omstandigheden goed is gegaan!! Maar jeetje wat heftig.

Geniet van deze 2 superkindjes! Hopelijk verloopt alles voorspoedig met die kanjertjes!

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi De tweeling is geboren op 18-5-2011!!

Mutsy_4 (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Witje (34) 20-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

Meiske74: 21 mei pretecho (27w5d)

Roossie: 23 mei 30 weken echo

Meiske74: 24 mei controle gyn. (28w1dg)

Witje: 31 mei controle gyn. (28w3dg)

Meiske74: 7 juni controle gyn. (30w1dg)

Meiske74: 22 juni controle gyn. (32w2dgn)

Meiske74: 11 juli controle gyn. (35w)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela....en het is een jongen!

Babeth....en het is een meisje!

norwegian-sky --- NUB & echo zeggen meisje

Miekske maar voor ons blijft het een verrassing!

Loes75 gevoel was goed! Het word een jongen en een meisje!!

Roossie....gevoel was goed het is een meisje

Balu01 maar de 20 weken echo zegt toch echt een MEISJE!!

Dough --- NUB zegt jongen! En het is......een JONGEN!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje Gevoel bleek te kloppen!!!!

Moto

Mutsy_4---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!

Geplaatst

@Loes, wow ze zijn al geboren! HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE ZOON EN DOCHTER! Maar wat een heftig verhaal en dat je ook nog naar een ander ziekenhuis moest sjeesen om dat er geen plaats was. Gelukkig was je al in het ziekenhuis en hebben ze wat aan de longrijping gedaan. Het zal idd nog wel een emotionele nasleep hebben. Goh zat ik gisteren naar Ja zuster, nee zuster te kijken dacht nog aan jou profiel plaatje, lag je gewoon te bevallen van je tweeling!

Leuke namen ook en wat fijn dat je in het ronald mc donaldhuis terecht kunt!

Geniet van je twee kindjes, je zoontjes zullen wel trots zijn. En veel sterkte om het allemaal te verwerken!

@Sky, wat fijn dat alles goed is en dat het kopje al naar beneden ligt!

@Miekske heb naar babyboom gekeken, veel al gezien tijdens de compilatie uitzending. Maar wat veel van de 100 stellen hebben er 47 hulp nodig bij het zwanger worden en de rest probeert het nog op de natuurlijke manier. De gyn die bij ons de punctie en tp gedaan heeft zag ik ook voorbij komen.

@Babeth, je hebt zaterdag de pretecho! Ik wens je alvast veel plezier!

We gaan morgen een lang weekend weg, ik neem wel de laptop mee er is wifi.

Het is een weekend met de voetbal veteranenclub van mijn man. Als ze een fietstocht gaan maken of gaan zwemmen ga ik wel internetten of een boek lezen. Als de anderen actief gaan doen ga ik luieren hahaha.......

Heb net gebeld voor de bloeduitslagen van de dagcurve van maandag, maar die mogen ze niet zomaar doorgeven door de telefoon. Ik dacht al zoiets, maar die muts die mijn bloed prikte zei dat ik eerder mocht bellen als ik erg nieuwsgierig was.......Of met paspoort langs de balie gaan of aan de vk vragen. Manlief wil morgen met mij langs de balie rijden hahaha hij is nieuwsgieriger dan ik, ik wil ook wel tot maandag wachten.

Verder voel ik de kleine echt steeds meer rommelen, ik geniet er van!

Morgen gaan we nog naar babypark, even profiteren van de kortingen.

En gisterenavond hebben we nog wat dingen via internet besteld voor de aankleding van de babykamer o.a. stof kan ik eindelijk de gordijnen gaan naaien.

Liefs Roossie

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi
De tweeling is geb
oren op 18-5-2011!!

Mutsy_4 (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Witje (34) 20-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

Meiske74: 21 mei pretecho (27w5d)

Roossie: 23 mei 30 weken echo

Meiske74: 24 mei controle gyn. (28w1dg)

Witje: 31 mei controle gyn. (28w3dg)

Meiske74: 7 juni controle gyn. (30w1dg)

Meiske74: 22 juni controle gyn. (32w2dgn)

Meiske74: 11 juli controle gyn. (35w)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela
...
.
en het is een jongen!

Babeth....en het is een meisje!

norwegian-sky
---
NUB & echo zeggen meisje

Miekske
maar voor ons blijft het een verrassing!

Loes
75 gevoel was goed! Het word een jongen
en een meisje!!

Roossie....gevoel was goed het is een meisje

Balu01
maar de 20 weken echo zegt toch echt een MEISJE!!

Do
ugh
---
NUB zegt jongen!
En het is......
een JONGEN
!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje
Gevoel bleek te kloppen!!!!

Moto

Mutsy_4---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!

Geplaatst

Hallo!

Vandaag verhuis ik naar het R.mcD huis. Weer spannend. Gisteren heerlijk gebuideld met Xammetje en mijn man met Lise. Vandaag draaien we het om. Naar omstandigeheden gaat het goed. Xam doet het sinds gisteren zonder de C-pap en ademt zelf goed door. Nog bijna geen a-pneutjes dus dat is erg goed. Wel houdthij vocht vast. [ATTACH=CONFIG]1410[/ATTACH]Hier is Xam,nog op de reanimatietafel, net voordat hij naar de ic gaat. Lise heeft nog wel ondersteuning nodig met de C-pap. Lise is wat oncomfortabeler, onrustig en een echt pittig meisje. Goed natuurlijk want ze geeft zomaar niet op maar het mag haar ook niet in de weg gaan zitten. Ze verspild haar energie dan aan de verkeerde dingen. Dit is Lise op de IC met mijn hand bij haar hoofdje.

[ATTACH=CONFIG]1409[/ATTACH]Ik blijf jullie op de hoogte houden!

Geplaatst

Loes, gefeliciteerd met jullie mooie tweeling! Wat kwetsbaar en klein zijn ze, maar toch ook zo compleet...! Het is niet niks, zo'n couveuseopname en daarbijkomende emoties dus pas goed op jezelf! Wij hebben de meiden nu 5 dagen thuis en ik merk dat de 'klap' er langzaam in sluipt. Neem je rust, hoe vaak je ook bij je kindjes wil zijn. Echt doen hoor, de tweeling komt er wel en is in de beste handen die er maar kunnen zijn. Heel veel sterkte en geniet lekker van de buidelmomenten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden