Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik bedacht me ineens dat ik ook weer op het wachtbankje mag!! Had er ff niet zo over na gedacht.... Dit omdat we vandaag nog even een extra iui gehad hebben. Als extraatje dus in de cryo-cyclus.

Aanstaande woensdag gaan ze ons cryootje ontdooien en dan moet ik donderdagochtend bellen om te vragen of we die dag naar Genk moeten voor een terugplaatsing.

Maar dan zou ik dus zowiezo rond 26 maart mogen gaan testen....

Geplaatst

JOSE!!!!!!!!! Wat zie ik????? Hoe cool is dat???

Gefeliciteerd meid, ik wist wel dat we samen de andere bankjes af zouden mogen gaan!!! (we gaan er gewoon van uit dat alles goed is en blijft gaan!!)

Ik bene cht ZO blij voor je!!!

Geplaatst

Waaaaaaaat?!!!!!!!! jose!!!!!!!!!! Super zeg!!! Oh meid wat heerlijk voor je, ik hoopte het al zo voor je!!!! he he dat doet een mens goed zulk nieuws te lezen. Jeetje wat ontzettend fijn voor jou en je hubbie. Geniet er van meis, elke seconde!!!! Over 8 maanden ligt er bij jou een babytje in de wieg! hihi dan ben je net zo vroeg op als ik. Echt top!!!

groetjes noor

Geplaatst

Ontzettend bedankt iedereen, we zijn ook heel blij. Inderdaad de eerste stap is weer gezet.

Tweety en Judith, bedankt hè...voor het vasthouden ;) Nu mogen jullie me verder vasthouden, deal?

Suzz, het is 615 uur geweest, en? Ben heel benieuwd, hoop het zo voor je.

Geplaatst

Jose, wat een super nieuws!!!! Gefeliciteerd, ik gun het je zo ontzettend! We gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat dit keer!!

xx leeuw

Geplaatst

José, wauw wat ontzettend gaaf voor je!!!! Van harte, ik zag het nog niet in het andere topic staan dus keek voor de zekerheid even hier! Echt super, hopelijk mag ik je over drie weken komen vergezellen. Geniet ervan!

Geplaatst

Jose, oh wat lees ik nu!! SUPER!!!!!!!!!! zeg gefeliciteerd meid!!

Ik hoop dat alles goed blijft gaan, het is je ZO gegund!!

Liefs Lianne

Geplaatst

Ja José!!!! Weer een groene erbij!!!!:confettistars:

Wat een super goed nieuws! En nu duimen we dat het goed blijft gaan hoor!

Geplaatst

Meiden, het kan toch geen pregnyl meer zijn? Ik heb 26 februari 5000 eh gespoten.

Het streepje is echt wel zichtbaar, maar niet zo donker als de controlestreep. Maar ook niet zo licht dat ik hem scheef moet houden of in het licht moet houden.

Geplaatst

hoi jose.

de laatse x dat ik pregnyl had gedaan bleef het 10 dagen

ik heb hier de bijsluiter voor me

en er staat: tot 10 dagen na toediening van pregnyl kan een zwangerschapstest een foutpositieve uitslag geven...

maar daar ben jij ook al over heen

liefs

Geplaatst

Ik denk het ook dan, maar dacht vraag het even na.

De vorige verse tp spoot ik 10.000 eh en testte ik op wd 9 negatief.

Nu de helft minder en op wd 10 positief. Dus zou het dan echt?

Erg hè, hoe je dan begint te twijfelen ;)

Geplaatst

JOSE JAAAAAAAA!!!!!! Wat spannend allemaal! Die pregnyl is wel uit je lijf hoor nu! 10.000eh duurt idd 10 dagen dus de helft is allang al uit je bloed nu!!

Genietse!! liefs

Geplaatst

Wauw Jose wat goed man!!!! Gefeliciteerd!!!! Hou je een plekje naast je bezet voor mij ??? ( ook voor alle andere uiteraard)

Naar mijn weten verdwijt de pregnyl dagelijks met de helft uit je lichaam dus na wachtdag 1 2500, op dag 2 1250, dag 3 625, dag 4 312, dag 5 156, dag 6 78, dag 7 39, dag 8 19, dag 9 10 en dan wachtdag 10 5.

DAn zou vandaag een test toch niet meer op de pregnyl reageren lijkt me?

Geplaatst

Tuurlijk houd ik een plekje voor je vrij Linda en alle andere meiden. Er is ruimte zat. Dat het voorjaar maar groen mag beginnen.

Geplaatst

Allereerst José van harte gefeliciteerd!!!!!!!! Super voor jullie!

Zo….. ’t duurde even voordat ik online kon. Rare verjaardag gister, overdag heel gezellig maar ’s avonds nare wending doordat een vriendin met heftige problemen in haar thuissituatie kampt. Daar de hele avond mee bezig geweest, kort geslapen en ook vanmorgen de hele ochtend nog daar op gericht.

Tussendoor wel een testje gewaagd en er is een heeeeeeeel licht 2e streepje te zien (KV 2 voor 5 euro). Een hoopgevend streepje maar nog zeker niet overtuigend. Komende dagen dus verder testen en zien of ie donkerder wordt. Moet er wel bij zeggen dat de urine waar ik mee testte niet zo geconcentreerd was (wel ochtendurine maar vrij licht van kleur, had ook maar een kort nachtje achter de rug natuurlijk).

Ik ga nu nog even verder bijlezen...

Liefs Dee

Geplaatst

@Dee; Nog gefeliciteerd trouwens met je verjaardag. Had ik misschien ook al gedaan maar ik ben het even kwijt. Ach beter dubbel dan helemaal niet toch?

Jee dus toch wel een licht streepje. EEn streep is een streep zeggen ze toch? Hopen dat hij morgen al wat donkerder is.

Vervelend ook zeg die toestand met je vriendin. Sterkte ermee.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden