Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

NEE!!!! Wat een vreselijk verdrietig nieuws!!!

Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen....

Alleen dat ik aan jullie denk en jullie heel veel sterkte wens!!!

Dikke knuffel van mij!!!

Geplaatst

Lieve, lieve, lieve, lieve Pippe en Lena.....

Ben op mijn werk en dacht.. nu eerst naar ivf om te kijken of er al nieuws is van Pippe.

Verdorie zeg, wat een ontzettende grote, verdrietige teleurstelling. Ik heb zoooo met jullie te doen, dit is zo oneerlijk.

Zo dichtbij en ineens sta je met lege handen, je staat machteloos, de aarde zakt onder je voeten vandaan.

Ik vind het vreselijk, waarom? Laat staan, hoe jullie je voelen op dit moment...leeg, heel leeg denk ik zomaar.

Meiden, ik wil jullie beide een dikke knuffel geven en heel veel sterkte wensen de komende tijd!!!!

Je gevoel had toch gelijk............

LIefs Jose

Geplaatst

Zo worden we wel weer even allemaal met beide voeten op de grond gezet.... Hakt er wel even goed in, laat staan wat dit voor Pippe en Lena moet betekenen!

Nogmaals heel veel sterkte aan hun.

Geplaatst

........... Wat een vreselijk nieuws........

Ben er stil van.... Heel veel sterkte lieve meiden.....

dikke dikke knuffel

Geplaatst

ben je ff niet hier geweest

en wat lees ik nu jeetje

pippe en lena wat erg weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen

zit echt met tranen in me ogen wat vind ik dit erg zeg.

heeeel veel sterkte voor jullie.

kon niet eerder reageren wij hebben zaterdag nacht een auto ongeluk gehad

wij zaten op de afrit en 1 of andere zatlap moest de oprit hebben en nam de afrit waar wij reden... een spookrijder dus

moest een nachtje blijven in het zh.

naar omstandigheden gaat alles goed..

liefs

Geplaatst

ah nee, pippe en lena: wat een verschrikkelijk naar nieuws.....

Ik wens jullie heel veel sterkte. Wat een verdriet.....

@Angel: jee, dat is ook schrikken!

Alles gaat wel goed? Hebben ze de kleine ook nog gecontroleerd?

x

Sammy

Geplaatst

Gefeliciteerd met de mooie echo's mutske en danaa! Geweldig!!

Angel, heftig jullie aanrijding. En ook nog n nacht in het ziekenhuis?! Hoop dat alles snel weer ok is.

Oh pippe en Lena, wat vreselijk!! Al zo ver op weg en nu dit verschrikkelijke nieuws! Heel veel sterkte met dit grote verdriet!

Hele grote knuffel, mees

Geplaatst

ja we zijn zeker geschrokken je wilt niet weten wat er dan door je heen gaat. leek wel een film

ze hebben alles gecontroleerd en zondag middag nog een extra echo en was allemaal goed. godzijdank.

het belangrijste is dat alles ok is met ons kleintje.

moest een week rust houden en volgende week woensdag controle want me lichaam heb wel een opdonder gehad

hoop dat hij NOOIT meer zijn rijbewijs terug krijg.

je zou onderhand de deur niet meer uit gaan.

gaan we ook een x weg.

maandag hebben we de 12 weken echo nekplooimeting..

liefs

Geplaatst

pippe en lena nogmaals heeeeeeeel veel sterkte.

krijg het gewoon niet uit me hoofd pffffff

leef echt zo met jullie mee.

dat het na zoveel goede echo's nog fout kan gaan.

kan ik gewoon niet begrijpen.

dikke knuffel

Geplaatst

Lieve Pippe en Lena,

Heel veel sterkte woorden schieten te kort nu, het is verschrikkelijk! onbegrijpelijk! sterkte!

Lieve meiden,

Ik kom later terug op mijn eigen echo alles was in ieder geval goed!

Liefs Debbie

2011.png

Geplaatst

Oh wat verschrikkelijk voor jullie Pippe en Lena, afgrijselijk zo'n bericht. Precies ook wat Judith zegt dat we allemaal weer met de voeten op de grond worden gezet; keihard is het het. Ik wens jullie sterkte om dit te gaan verwerken samen.

Goh en Angel wat een geluk dat het zo afloopt, je zou zo'n kerel toch iets aandoen?!

Heb vanmorgen ook de afspraak voor de combitest gemaakt, zal die nog eens op de lijst toevoegen.... Moest van mijn gyn. ook even naar mijn verzekeraar bellen voor de zekerheid over vergoeding. Kreeg ook zo'n leuke reactie van die mevrouw daar, en ze vroeg gelijk of ik de kraamhulp al ging regelen... eeeeeh, nou da's toch wel wat vroeg niet? Nee hoor zei ze, dat moet je echt rond de 10e week geregeld hebben. ...Okay... dus me maar eens gaan verdiepen in de aanbieders in ons dorp...

Geplaatst

So Angel; dan heb je de schrik ook wel ff goed te pakken zeg....wel fijn dat ze nog extra goed hebben nagekeken. T schoot gelijk door me heen; heb je er zolang op gewacht om zwanger te mogen worden, en dan zou zo'n zak met z'n dronken knar t ff kapot maken, alleen omdat tie zelf te egoistisch is om nog aan n ander te denken!! Zulkes hoeven de rijbewijs nooit meer terug idd.

Wel fijn dat je nog n extra echo krijgt!!

Ik heb steeds steken in m'n buik, links en rechts....ter hoogte van m'n heupen, volgens m'n vriendin zijn dat je banden.... n raar gevoel...als k in n rare houding sta, of vanmorgen met werken, als ik té lang doorga, begint gelijk te steken.... niet dat het echt zeer doet, voordat je 'auw' denkt is het alweer weg, maar goed....al meer behept met dit kwaaltje??

fijne avond... bij mij word t gras en onkruid weer weggehaald....oftewel een vriendin komt bovenlip harsen en wenkbrauwen epileren.... (durf ik nooit zelf....doet zeeeeeer..... hihi)

Geplaatst

Pffffff het vreselijke nieuws van Pippe laat me niet los, heb de hele dag al flashbacks..... ben bang......

Pippe voor jullie nogmaals een hele dikke knuffel, houd elkaar goed vast!

Geplaatst

Haha Tweety, gelukkig maak jij me weer even aan het lachen... met je onkruid wieden. Veel plezier Snowwhite ;)

Angel, jemig wat een schrik en vooral... wat een idioot.... gelukkig zijn jullie er goed mee weg gekomen, het had heel anders gekund. Pffffffff.... meid, veel sterkte en hopelijk zijn jullie weer gauw de gouwe ouwe...

Geplaatst

Jose; gelukkig dat k je aant lachen maakte..... ik ben weer kaal en glad...hihi....

K snap je wel hor, van je flashbacks...want je weet zelf zo goed hoe het voelt, en hoeveel pijn het doet.

Vrijdag heb je weer n echo toch? Dan heb je weer even de bevestiging dat het goed is, wat je gewoon steeds weer

ff nodig hebt!!

T wil niet zeggen dat het nu bij jou ook weer fout gaat he?!!! k snap wel dat het je onzeker maakt, wat ook heel erg logisch is...

maar probeer het ook weer los te laten, wat nu nog moeilijk is, maar wat je wel weer moet gaan doen!!!

Zooo...heb gezegd....volgende keer ben jij weer aan de beurt om mij te vermanen.....hihi....

Truste.

liefs

Geplaatst

Meiden, ik heb het stukje gekopieerd dat ik in het maart2010 tpoic heb geschreven. Dit is ook voor jullie.

Het is zo onwerkelijk.. We zijn kapot van verdriet.

Het leefde al ruim een maand niet meer. Enkele dagen na onze mooie echo was het al gedaan..

Vandaag is het uit zichzelf losgekomen.. Hoe bizar het ook klinkt, we hebben het zelf onderzocht. We hebben een armpje vastgehouden. Dat denken we en geloven we..

Bedankt voor jullie steun. Ik zal nog meelezen, maar voor nu even afstand van het forum..

Het allerbeste voor jullie, ik meld we weer als het gezakt is...

Een dikke (groeps)knuffel, en hopelijk tot snel.

Geplaatst

Oh lieverd, wat dapper van je om hier toch nog een berichtje te plaatsen...

Hopelijk kunnen jullie je kindje een mooi plekje geven. Krijg er kippenvel van.

Voor jullie ook nogmaals een hele dikke knuffel!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden