Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hej meiden, hier ben ik weer!

Na een gezellig weekend in Gorinchem ben ik afgelopen week weer begonnen met werken.

Ik moet zeggen dat het best wel weer even wennen was om na 6 weken vakantie fulltime aan de bak te moeten.

Ik kwam elke dag behoorlijk gebroken thuis en lag elke avond al om half 10 op bed; haha!!

Gelukkig is het nog maar 5 weken!!

Verder heb ik de laatste tijd als ik naar bed ga steeds vaker last van maagzuur…

Gelukkig hebben we een elektrische boxspring (wat een geweldige uitvinding!) en als ik het hoofdeind naar boven doe, kan ik toch heerlijk slapen!!!

Afgelopen dinsdag is Lau weer thuis gekomen en zijn we samen naar een borstvoedingsinformatieavond geweest.

En ondanks dat het pittig lang duurde (+/- 2 uur), was het best interessant!

Maandag zijn we 30 weken en mogen we onze kleine uk weer bewonderen!!!!

Ik zal dan ook wel de uitslag van de suikertest krijgen, dus ik ben benieuwd!

En as donderdag hebben we een informatieavond over het bevallen in het ziekenhuis.

Dus de agenda staat lekker vol!!

@ Syliva - Ik zag dat jij ook al een hele tijd ‘offline’ bent. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat we snel weer wat van je horen!!

@ Danaa – Een beetje laat, maar alsnog gecondoleerd met je oma en ik hoop dat het afscheid mooi was!

Wat de rest ook zal zei: ‘Wat bijzonder dat ze samen met je opa afscheid kwam nemen’.

En wat een PRACHTIGE foto zeg!!! Zou ik zeker gebruiken voor het geboortekaartje!!

WOW!!! Wat spannend dat jullie over een paar weken DE DATUM gaan prikken!!!!!!!!!!!!!

@ Mutske – Wat een gezeur (en dan zeg ik het nog netjes) heb je allemaal in het ziekenhuis én op je werk zeg!!

Gelukkig werkt het spuiten van de insuline goed, dus dat is ook een zorg minder!!

En hoe lang moet je nog tot je verlof? Ik hoop niet te lang meer, want dan ben je eindelijk af van die @#^%!!!

@ Tweety – Oh, nee!!! Weer blaasontsteking!!! Ik hoop dat het nu ECHT de laatste keer is!!

En jij hebt de smaak vwb het schoonmaken wel te pakken hè? You go girl!

Enne, succes met de sluier…….

@ Jose – De kleine doet het goed zeg!!! Fijn om te horen!!

En heel herkenbaar dat brak zijn na je werk hoor!! ;-)

@ Judith – Wat kl#te dat je zo’n baaldag had op je werk. Gelukkig heb je lieve collega’s die erg begripvol zijn!!

En ik ben erg benieuwd naar je geboortekaartje!

Oh, en dames wat SPANNEND dat sommige kleintjes al zijn ingedaald!!

Ja, ja, DE DATUM komt nu echt dichterbij!!

Fijn weekend allemaal en geniet van het lekkere weer (al is de zon hier nog niet te bekennen......)!

Ik ga zo waarschijnlijk met mijn schoonzus shoppen in Den Helder!!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Danaa, jeetje.... zoiets grijpt je altijd aan natuurlijk, zeker als je je moeder zo verdrietig ziet.

Oma is nu weer bij Opa... wel dubbel dat je diezelfde dag nog naar je springlevende kindjes kon kijken.

Tjee en idd over 6 weken ben je gewoon mama van 2 heerlijke baby'tjes, wel een rare gewaarwording... maar ook supermooi :)

Ilona, logisch dat je zoooo vermoeid was... je hebt een zware baan ;)

Zeker na zo'n vakantie moet je weer helemaal in het ritme komen.

Nog lekker geshopt in Den Helder?

Gelukkig was de info-avond van de bv interessant, dan heb je er in ieder geval iets aan gehad. Ook al is het dan een lange zit, dat maakt niet zo uit. Net of je naar een boeiende film van 2 uren zit te kijken?

Ik zal je tzt even de foto's sturen, heb je pb'tje gehad hoor!

Wassen jullie alle babykleding? Dus alle maatjes zeg maar? Pffff, die van ons heeft nu al een kledingtik haha... de kast hangt vol!

Misschien alleen de rompertjes wassen? Hoe doen jullie dat? En wanneer begin je ermee? Ik merk aan mezelf dat ik het aan het uistellen ben. Heb er niet zoveel zin in haha....

A.s. woensdag ( ben ik vrij) maar even op zoek naar een leuke kroonluchter en rolgordijn. Wil het wel gaan afronden.

Oh een Juudje, niet meer zo raar dromen hoor meid!!! Zeker als je er nog raar van bent... maar ja, had je DAT maar in de hand.

Geplaatst

Jose; Suc6 met dat lange ding tussen je benen.......haha.... k moest er zo om lachen toen ik dat las!!

Ik heb alle rompertjes gewassen...d.w.z. 30 graden,fijne was!!

Kleertjes ga ik ook nog wassen, maar heb ik nog niet...kan nog niks leuks vinden :-(

OVer de bruiloft; k hoop dus écht dat ik té vroeg ga bevallen, dan zou ik er in ieder geval wel bij kunnen zijn,

alhoewel het dan ook niet de hele dag is!!gewoon gemeentehuis, en eten denk ik... tijdens de kerkdiens n dutje doen.

Danaa; dat was een zware, emotionele dag voor je!!Heel heftig hoor!!

WAt ligt dood en leven dan dicht bij elkaar he?!! als je daar zwanger staat!!

En wat spannend dat je ws al zo snel gaat bevallen!!!!!!! wouw!!! Ik wil oohoook!! ;-)

Ilona; weer druk ant werk!!Pittig hoor, en écht aftellen dus.....

Leuk dat je maandag weer naar je kleintje mag gaan kijken!!

Jij gaat ook bevallen in het ziekenhuis?? omdat je naar die info avond gaat??

Judith; Ik merk ook wel dat ik lichter slaap.... normaal gesproken draai ik heel vaak

in m'n slaap, maar nu word ik daar dus wakker van.... en k moet meestal wel 2 x pissen ....plassen....

op n nacht, k dacht eerst nog minder te gaan drinken, maar met m'n blaaspoblemen durf ik dat niet aan!

Ik heb weer veel harde buiken vandaag, bij iedere beweging, en k heb ook weer hele tijd n menstruatie

gevoel......bah, word ik onzeker van.....hebben jullie dit ook wel eens?? ik heb dit nu sinds de afgelopen

week, niet elke dag...... tkan ook wel met m'n blaasontseking te maken hebben (k heb nl.o ok nog niet het

gevoel dat die over is) dat het blijft 'rommelen' onder in die buik!!

Dindsdag moet ik weer voor controle naar de vlos.

Jij ook Judith?? we liepen steeds nog tegelijk!!

Geplaatst

Hee Ilona dat zal wel tegenvallen, fulltime werken na een lange vakantie!

Als je veel last hebt van maagzuur en ook rennies snachts niet werken, kan ik je

omeprazol (via huisarts) aanraden. Werkt super goed! En overmorgen al weer 30 weken !

Het gaat nu hard he.. Zo spannend !!

Jose ik ga wel alle kleertjes wassen. Vind ik gewoon een fris idee! Ik heb al een aantal

kleren gewassen en in een zak in de kast gedaan zodat t ook fris blijft.

Tweety ik heb ook snel harde buiken en soms krijg ik het er gewoon benauwd van

alsof ik haast geen lucht krijg. Best eng maar ik wordt er niet onzeker van.

Ik denk dan maar gewoon ´het zijn de laatste loodjes´.

Gewoon aan je vlos voorleggen hoor zij kan je ongerustheid vast wel wegnemen!

Geplaatst

Hallo meiden, ff kort hoor... Ik probeer liggend te typen op mijn telefoon, minder handig!Tweety: ik moet maandag... Groeiecho in het ziekenhuis en een bezoekje aan de verlosk. Ben benieuwd hoe groot ie nou is!!Ik verlang er ook steeds meer naar om hem in mijn armen te hebben...Harde buiken worden hier ook frequenter trwns!Jose: leuk een kroonluchter in de babykamer! Ik ben erg benieuwd wat voor moois je dr van aan het maken bent... Uiteindelijk zal ik er vast wel eens een foto van zien? (na de geboorte) hihi...Hier al bijna alles gewassen... Ligt allemaal heerlijk geurend in de kast!Moet alleen nog steeds wat beddengoed halen, maar dat komt wel in mijn verlof... Ik crash lekker op de bank nu! Fijne avond allemaal... Xx

Geplaatst

Judith, petje af hoor zo'n verhaal met je telefoon.. ik kan er maar niet aan wennen. Geef mij de oude, vertrouwde lappie maar ;)

Ennuh die babykamer.... tuurlijk krijg je die te zien, tzt komen jullie gewoon gezellig deze kant op!

Zojuist toch het eerst maar in de wasmachine gedropt ( aankleedkussenhoezen, dekens ledikant en wikkeldeken voor maxi cosi).

Zat me net te bedenken, dat ik de kleertjes helemaal niet buiten op kan hangen. Want dan ziet de halve wereld wat we krijgen en dat is nou net een verrassing ;)

Dus ja, dan maar op zolder.... maar als je het buiten hangt, ruikt het gewoon veel lekkerder.

Geplaatst

En....vandaag 30 weken joehoe, er staat nu een 3 voor... de laatste weken zijn aangebroken :)

En het is weer zondag en de kleine weer rustig.....hoezo regelmaat? Vorige week zondag was het ook al zo en nu alweer.

Geplaatst

Hoeraaaaa voor ukkie van Jose !! Het aftellen is begonnen!

Tja je kleintje heeft op zondag natuurlijk ook rustdag. (of maak je je een beetje zorgen dat ie nu zo rustig is?)

Geplaatst

Tnx Danaa!

Nee ongerust ben ik niet hoor... heb het alweer gevoeld. Ging net ff op bed liggen naast manlief, die vervolgens met z'n hoofd op mijn buik ging liggen. Begon een liedje te zingen en toen was de kleine weer actief :)

Heel leuk dat de kleine erop reageerde!

Geplaatst

Oh wat schattig dat ie daarop meteen reageerde! Ook heel leuk voor je man!

Nou ben net heel even naar de Hema en V&D geweest, veel harde buiken gehad

en doodmoe.. Ik stond in de rij voor de kassa en dacht echt ´hoe kom ik ooit nog thuis´!

Kon wel janken zo kapot was ik.. Maar gelukkig ben ik thuis gekomen en nu even rusten,

dan koken, Daan optijd naar bed en de bank op.. Morgen 32 weken!

Over een tijdje schrijven we hier allemaal over onze zware nachten, krampjes, huiltjes,

kraamtranen etc. Niet voor te stellen toch?... !!

Geplaatst

Lijkt me heerlijk Danaa, kijk er echt naar uit. Ik word met de dag nieuwsgieriger en kan bijna niet meer wachten. Maarrrrr..... ukkie moet nog wel even in mijn buik blijven natuurlijk.

Tjee, denk je even leuk te shoppen..... niet dus....doe je rustig aan? Vanavond inderdaad lekker op de bank ploffen met je benen gestrekt :)

Nog wel iets leuks gescoord btw?

Het wordt voor jou natuurlijk nu een heel stuk zwaarder, maar morgen toch weer de mijlpaal van 32 bereikt, gaat lekker meid!

Vanmiddag toch de stoute schoenen aangetrokken en een wasmachine vol met rompertjes gegooid, die hangen nu lekker te drogen op zolder!

Zo schattig, van dat kleine spul ophangen en je voor te stellen dat onze kleine dit over een paar weken aan zal hebben....WAUW, dan smelt ik even weg hoor!

Heb trouwens de laatste tijd wel weer meer zin in lekkere trek, lees chips en snoep!! Foei, foei.... ben niet voor niets kg's kwijt geraakt voor die tijd. Maar het is zo lekker, heel erg gezond eten doe ik niet meer zo. Alhoewel, ik eet nog wel iedere dag 1 stuk fruit, brood, zuivel en een lekkere warme hap. Goed genoeg vind ik zelf!

Geplaatst

Heb sinds vandaag van die 'ineens opzettende krampen' in mijn bovenbuik/rug. Echt van die hele felle, gemene steken die echt even zeer doen.

Maar even in de gaten houden.

Geplaatst

oei Jose, ja hou dat maar goed in de gaten! Als je iets niet vertrouwd of je bent er niet gerust op

wel even bellen met de vlos hoor! Het hoeft natuurlijk niets te betekenen maar toch..

Heerlijk he alles wassen, dat is nog eens leuk wassen en strijken!

Heb vanmiddag ook wat kleertjes gekocht maatje 50, had ik nog haast niets van. Gaat ook zo de was in.

En die lekkere trek herken ik wel! Vooral voor en na t eten.

chocola, koekjes, chips, of van die zure matten ook lekkerrrrr!!

Geplaatst

Good morning ladies!

Jose: Voelt je buik al weer wat relaxter? Ik heb sinds een paar dagen juist dat de onderkant van mijn buik erg vervelend/pijnlijk aanvoelt... Ik ga het strakkies ff navragen!

Lekker hoor, al die kleine kleertjes ophangen! Beetje dromen erbij... hihihi! Ik vind het ook echt leuk om te doen. Straks worden we wrsch gek van de berg wasgoed die elke keer gewassen wil worden!! hahaha

En nu ook lekker die 3 ervoor!!! wat gaat het hard he?

Danaa:Shoppen is idd best zwaar, zeker in jouw geval (dat geslenter) Maar stilstaan in een rij bij een kassa is echt killing vind ik! ik krijg altijd pardoes pijn in mijn rug, dan ben ik liever aan de wandel. ALs je dan eindelijk kan gaan liggen: heeeeerlijk!!!

fijne dag vandaag!

Geplaatst

Goodmorning!!

Suc6 vandaag Judith!! Ben benieuwd!! die buikpijn onderin heb ik ook.... k weet ook niet of t bij mij bij m'n

blaas vandaan komt, of bandenpijn? of dat t aant indalen is?? k hoor het wel wat ze er bij jouw van zeggen!!

Ik moet morgen, ben ook zo benieuwd!!

Jose; heerlijk, al dat wassen, nu ist nog om bij te dromen, haha....over n paar maanden zit je te schelden op de

wasmand dat tie alweer vol is!!

Zouden het geen indalingspijnen zijn geweest?? kan ook zeer doen!!

In ieder geval ff rustig aan doen als je t hebt hoor!!

Danaa; shoppen zou ik ook niet meer zien zitten hoor!!Vooral stil staan, k merk dat ik dan ook 'raar' in m'n hoofd word!!

je bent lekker alweer 32 weken!!t gaat nu hard he?!! Vind het sowieso hard gaan vanaf 20 weken!!

ga zo weer verder aan de schrob/sop/nesteldrang ;-) ben m'n badkamer aant doen (kl*te werk) gelijk ook heel grondig,

m'n plafond moet ook schoon enzo...hihi.... maar ik mag er heel de dag over doen van mezelf, anders red ik het niet,

moet toch regelmatig ff gaan zitten!!

Fijne dag vandaag!!

Geplaatst

FF snel tussendoor... moet strakkies nog naar het zh. voor de echo.

Die pijn aan de onderkant van mijn buik is wrsch indalen... bij een 1e zwangerschap komt dat rond de 30-32 weken, weer iets totaal volgens het boekje bij mij! Echt zo bizar ik heb altijd gezegd: als ik maar eenmaal zwanger ben dan komt het allemaal wel goed! En hoe??? alles verloopt volgens het boekje bij mij!! Wat een geschenk zeg...

Ik moet wel opletten dat iik het op mijn werk rustig aan ga doen. Ik hap af en toe naar adem en loop veel te zuchten en te steunen, maar dat komt weer doordat ik in mijn ademreserve leef, zodat je geen extra ruimte hebt als je extra inspanning hebt zoals opstaan en traplopen enzo.... Ook weer volgens het boekje!

bloeddruk goed (mooi laag), gewicht goed, hartslag beeb goed, baarmoeder goeie grootte, goed ijzergehalte, suiker goed, beeb als het goed is al met het hoofd naar beneden... Het lijkt wel een droom!!

Nu nog even lekker naar hem kijken zo...

xx

Geplaatst

Wat heerlijk Juut dat alles zo voorspoedig gaat!!Dat is idd. écht reden om dankbaar voor te zijn!!

Ik zat net nog te bedenken dat ik n jaar geleden nog altijd in 'angst' leefde, of dat wij dit ooit

wel mee mochten gaan maken.... en kijk ons nou??!!

Okay, dus dat is het ws bij dus ook, die pijn!! soort van drukkend menstruatiegevoel?!

geniet nog ff van het kijken!

Geplaatst

Oh heerlijk Judith dat alles goed is en dat jouw zwangerschap door een ringetje te halen is.... geniet, geniet, geniet!!!!

Ennuh dat in de rij voor een kassa staan....grrr... mensen die dan net de hele spaarpot meehebben, of alles aan tijd hebben bladiebla....

Tweety, jemig jij bent wel heel erg haha... inderdaad als dit geen nesteldrang is, je verzint ze wel hoor! Het plafond schrobben, geweldig....... jemig wat een pokkewerk.

Ilona, tnx meid voor je mail... ben vanmiddag gelijk naar de winkel gegaan. Maar ik vind het wel wat beschadigd hoor, eigenlijk zonde voor dat geld. Maar ik ben altijd te lui om terug te gaan. Was dat bij jou ook zo? Gewoon slordige afwerking, deuken waar het hout doorheen komt enz. Ik ben ook veel te makkelijk in die dingen.

Geplaatst

Er zijn gewoon al kindjes aan het indalen, bijzonder hoor! Zeker als de kleine nog wel 10 weken zo kan blijven liggen. Ik vroeg het me laatst nog af... de hele dag op je kop in een buik hangen...pfffff....... ik kan het niet. Heb het wel gekund trouwens ;)

Maar goed, ga maar eens een handstand doen.... nou 1 minuut is wel de max? Nu maar even niet...

Had wel even gegoogled en gelezen dat indalingspijnen onderaan in de buik gevoeld worden en bij mij zat het echt bovenin. Nou ja, vandaag in ieder geval niet gehad. Dus het zal wel loslopen!

Geplaatst

Hee ladies

Vanmorgen bij bedrijfsarts geweest. Ze wilde me zien omdat ze gehoord had van mn bekken klachten.

Krijg er steeds meer last van helaas. Vooral snachts in bed met omdraaien is zooo pijnlijk! Of aankleden,

ook zo iets! Vanmiddag naar mn nichtje op bezoek geweest, dik uur rijden. Na een half uur hield ik t

niet meer van de pijn in mn rug! Maar ja.. Heb van haar gewoon 4 dozen met babykleren gekregen!

Ziet er nog allemaal prima uit dus dat wordt deze week lekker uitzoeken, wassen en strijken!

Wat super Judith dat alles goed is met je kindje en met jou! Heerlijk toch !!

En Tweety heb je t plafond schoon gekregen?.. hihi moest er wel om lachen toen ik t las.

Morgen naar een vertrouwenspersoon op t werk. Ik ben namelijk toch heeeeel hard aan t denken om

te stoppen met werken zodat ik fulltime voor mn 3 kindjes kan zorgen.

Maar ja, je baan opzeggen is geen makkelijke beslissing. Toch een loon minder!

Ben heel benieuwd wat voor een regelingen er zijn en wat er bij ontslag komt kijken..

Geplaatst

Een heftige beslissing Danaa, maar ook vind ik het fijn om te lezen dat je een moeder bent die helemaal voor haar kinderen wil gaan.

En als het kan, waarom niet?

Dan zou ik het ook gedaan hebben, zeker weten... maar ja, bij ons kunnen we niet leven op 1 loon!

Laat je maar goed informeren om de 'juiste' keuze te kunnen maken.

Fijn dat je bij de bedrijfsarts terecht kunt, hopelijk kun je een middenweg vinden, zodat je een beetje ontlast wordt. Je hebt er tenslotte wel 2 in je buikie ;) Succes met het gesprek!

Geplaatst

Jose; hihi....k ben écht niet goed wijs.... (zal het zelf maar zeggen ;-) ) maar t is wel gelukt, heb heel de dag over

de badkamer gedaan (steeds ff half uur tot drie kw. soppen, dan weer half uurtje rust) wat n takke werk allemaal!!

maar goed....... hij glimt weer als n spiegel, en m'n vliegenpoepjes zijn van m'n plafond af!! en k heb gewoon t idee

dattie weer witter is geworden (zal vast wel psychisch zijn....haha)

k heb er ook over nagedacht hoe het zal zijn.....hele dag op je kop te hangen!!Lijkt me vreselijk....alhoewel, de meeste

van ons het ook meegemaakt hebben ;-)

Danaa; Heftig, om dat besluit te nemen, maar ook heel dapper!!

Wij kunnen gelukkig makkelijk van 1 salaris leven, dat vind ik wel een heerlijk idee, dat als ik er toch mee wil kappen dat het ook kan

zeg maar!!

Je leven zal straks heel anders worden, met ineens 3 kindjes!! zo 'makkelijk' als je ff weg gaat met 1 kindje, zo 'moeilijk' word dat straks

met 3!!

Veel suc6 morgen met het gesprek!!

Jaco heb trouwens nu ook nesteldrang!! Gaat ineens heel de tuin NU nog ff doen met de hoge druk......pfffffft.... en zaterdag was tie vrij,

had tie er geen zin in!!(om thuis klusjes te doen, gingtie maar bij m'n broer in huis klussen)

naaah....ook last van hormonen denk ik!!

Geplaatst

Hej meiden,

Vandaag weer op controle geweest en met mij en onze kleine meid was alles gelukkig weer goed!!

Ze ligt een weekje voor op schema en we kregen ook te horen dat ze al haar heeft!!

Ik wist helemaal niet dat je dat op een echo kon zien, dus dat was wel een leuke verrassing!! Hihi!!

Wow, dat zoveel ukkies al aan het indalen zijn; spannend hoor!!!

Ik heb nog geen last gehad van deze verschijnselen…

Maar goed, ik ben vandaag ook ‘pas’ 30 weken, dus ik moet gewoon nog even geduld hebben! J

@ Jose – Ik heb ook ALLES gewassen hoor!! En in de kast en de lades van de commode liggen nu geurbuiltjes van Zwitsal zodat het ook lekker blijft ruiken!!

En wat heerlijk dat de kleine uk zo reageerde op het liedje van je man!! *Zwijmel*

En vwb dat stoeltje; die van ons is wel mooi afgewerkt hoor!! Dus ik zou (zeker voor dat geld) teruggaan en een goede ‘eisen’.

Je kan er eventueel ook 1 via de site bestellen en laten bezorgen bij een winkel in de buurt. Misschien dat je dan een mooiere krijgt?? Succes!!

@ Tweety –Veel plezier op controle morgen!!

Wat grappig dat je Jaco hebt aangestoken met je nesteldrang!!

Ik denk dat je ondertussen in elke ruimte van jullie huis van de vloer kan eten!! Haha!!

@ Danaa – Thanx voor de tips! Maar gelukkig kan ik het maagzuur nu nog ‘opvangen’ door mijn bed omhoog te zetten!

Hoe verliep het gesprek met de bedrijfsarts?

En het is idd geen makkelijke beslissing om wel/niet je baan op te zeggen!! Dus heel veel succes met het gesprek én het maken van een keuze!!

@ Judith – Wat heerlijk dat alles goed is met jou en de kleine uk! En nu op naar een bevalling volgens het boekje! ;-)

Fijne avond nog!! Ik ga mijn bedje opzoeken!!

Geplaatst

Hallo girls!

Net terug van de zwangerschapsyoga... Ik ga goed die ademhaling oefenen.

@ Ilona: Wat cool!! Ik zat me vandaag ook af te vragen of hij al haar zou hebben, maar bij jouw meisje konden ze dat dus gewoon zien!! cool...

Ik had een lege blaas en dan zakt het koppie dus achter je schaambeen... Wist ik veel dat ik bij deze echo ook een volle blaas moest hebben! Ik was net nog geweest en er hing wel een briefje op de toiletdeur met niet plassen voor de nekplooimeting en de 20 weken echo, dus ik dacht: voor mij niet van toepassing dus... NOT!! Ik moest dus helemaal in een wokkel liggen om het hoofd te laten meten.

Nu idd nog maar hopen op een bevalling volgens het boekje, dat zou helemaal toppie zijn!!!

@Tweety: lekker hoor meid, dat dat plafond toch helemaal gelukt is!!! hihihihihihi....

Ik zat ook even na te denken over dat ondersteboven hangen al die weken.... Maar probeer maar eens al die tijd je adem in te houden onder water!!! Das pas moeilijk!! hihihihihi

Danaa: Moeilijke beslissing is dat zeg! Het lijkt mij ook wel heftig om met 3 kids ook nog zo veel te werken...Laat je maar goed informeren in ieder geval.

Wel relaxed dat je zo veel kleertjes hebt gekregen! Heb ik ook van mijn buurvriendin gekregen... heb niet zo veel zelf hoeven kopen, we hebben heel erg dezelfde smaak.

Ik ga morgen ff bij Mik0705 op visite en naar haar kleine meid kijken die vrijdag geboren is... Wat een poppetje zeg! Morgen ook ff live kijken naar haar en Mik dr verhaal uitgebreid horen-ondervragen!!! hihihih

Nu ff lekker in de relaxmodus... xxx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden