Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha Juut, ik moet er gewoon om lachen, die ouwe wijfies die hebben niks te doen, dus dan gaan ze

over buikmaten praten enzo....joh schat, Al zát er een 10ponder in!!Wat maakt het uit??Als t allemaal maar goed is met t manneke,

T is jouw ventje, en idd. laat ze lekker

naar d'r eigen buik kijken......haha..... daar zit niks anders dan vet en uitgelubbert vel (hoera...wij ook over 20 jaar ;-) )

K heb het er vanmiddag nog over gehad met m'n vriendin, over die bevallingsplan, maar t is denk ik niks voor mij!!

Weet je, t is zo lastig om van te voren aan te geven wat je wil, omdat het altijd anders loopt dan je denkt!!

En ik kan wel begrijpen hoor, als andere mensen het wel willen, absoluut!!

Eetse van je sushi...haha...als ik het woord alleen al zie moet ik standaart aan jouw denken ;-)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jaaa, daar ben ik ook weer eens....

Haha, Tweety kapt vanavond een heel oerwoud plat...lollig!

Judith, fijn dat alles weer goed was en laat ze maar lullen. Al zou het een tienponder zijn, who cares? Als het mannetje maar gezond is, dat is veel belangrijker.

Ja, ik stel mijn prognose ook een beetje bij, denk ook dat het erom gaat spannen....of Ang3l of Danaa...ben erg benieuwd.

Nou hier was ook alles goed, hebben alleen naar het hartje mogen kijken en toen was het al klaar...ik zo...en het hoofdje dan? Dus de echokop er weer bij en naar het hoofdje gekeken, 9,2 cm was het nu. Nog wezen bloedprikken en bij de anesthesist langs geweest, voor het geval ik een ruggenprik wil/krijg.

Dus al met al, waren we pas 14 uur thuis....

Wat betreft het geboorteplan, dat is puur omdat ik in het ziekenhuis beval en tig verschillende mensen om me heen heb. Geen vaste mensen zeg maar, is maar net wie er dienst heeft. Dus ik wil bepaalde dingen van tevoren gezegd hebben. Ben vanmorgen ook behoorlijk direct geweest naar de gyn, ook omdat het stoppen met de meds me echt niet lekker zit.

Maar ja, ik moet echt met het ene stoppen als ik 36 weken ben, het andere hangt er nog vanaf ( lekker vaag ;))

Toen zei ik, dat ze me niet over de 40 weken laten lopen...nou dat wist hij nog niet zo zeker. Nou toen werd ik even een beetje boos, zo van.... dat bepaal ik wel, het is mijn lichaam... en 4 weken zonder medicijnen vind ik meer dan genoeg. Ik wil het risico niet lopen met een dikke punt!!! Zo....

Nu gaat hij het iig bespreken vrijdag in het team. En ondertussen heb ik nog een afspraak gemaakt met de internist, hij kan me er toch net iets meer over vertellen dacht ik zo... afwachten dus maar weer!!!

Geplaatst

Oh ja, kleintje is alweer verder ingedaald, ligt nu met het hoofdje in het bekken. Maar nog niet vast, kan nog steeds bewegen zeg maar!

Geplaatst

Hej meiden, hier ben ik ook weer!!

Ik was zondagavond pas laat thuis uit Gorinchem en ik ben maandag en dinsdag erg druk geweest met school! Dus ’s avonds had ik geen puf meer om hier te reageren….

Uiteraard vond ik het zaterdag ook supergezellig en inderdaad stom van ons dat we geen foto hebben genomen!!

We waren ook zo lekker aan het kletsen, dan het er helemaal bij ingeschoten is….

Ach ja, goede reden om nog een keer wat af te spreken!!! Met baby's!!!!

Vandaag is mijn mannetje weer lekker thuis gekomen en morgen mogen we onze kleine meid weer bewonderen!!!!!

Verder worden dit weekend de meubels en de keuken opgehaald (verkocht via MP), dus we hebben straks een lekker leeg huis!!

Ach, kan ik tenminste lekker schoonmaken!!!

En dit weekend ga ik ook maar de olie van weleda halen! En het dan NIET op mijn buik smeren; haha!!

@ Jose – Fijn dat alles goed is met de kleine!! En goed dat je zo voor jezelf opkomt hoor!! Want je moet vooral doen wat voor JOU goed voelt!!

Ik heb trouwens nog helemaal niet nagedacht over een beval/geboorteplan en ik weet ook niet of het bij mij past….

En wij schrijven op het kaartje dat de mensen eerst moeten bellen en noemen dus geen tijden….

@ Danaa – Wat een super constructie van je werk! Dan heb je in ieder geval tijd zat om te beslissen.

Ik ben benieuwd hoe de controle was en of je nu bent opgenomen om lekker tot rust te komen!

Goed aan jezelf en de kleine denken hoor!!! En weet je al welke datum HET wordt?!?!?!

@ Mutske – Wat heerlijk dat er dit weekend zo veel gedaan is en dat je to do lijstje gehalveerd is!! Het klinkt allemaal super!!!

Ik wens je alvast een superfijn weekendje weg en spannend dat dinsdag DE datum bekend wordt!!!

@ Judith – Hoe was het in Scheveningen? Ik hoop dat de strandtent er nog stond en jullie lekker hebben genoten!

Super dat alles goed is met de kleine uk!! En tsja, wat zal ik zeggen over je schoonmoeder…. Laat haar lekker l#llen!!!

Ik hoop dat de sushi het een beetje ‘goed’ heeft gemaakt!!

@ Tweety – Wat balen van je klachten zeg!! Tsja, die laatste loodjes….

Gelukkig ben je weer helemaal 'gekapt'!! Hihi!!

@ Sylvia – Wat spannend dat het de slijmprop was zeg!! Het einde is nu echt in zicht!!!

En veel plezier morgen met de groei echo!

@ Angel – Wat balen van die blaasontsteking zeg! Ik hoop dat de medicijnen aanslaan!

En ik ben benieuwd naar de echo volgende week!!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!!!

Fijne avond nog; ik ga lekker slapen!

Nog 7 dagen werken en dan heb ik ook eindelijk verlof!!! JIPPIE!!!!!

Geplaatst

Haha...mijn oerwout is weer gekapt hoor ;-)

t is gewoon weer naakt en koud.......... klinkt écht alsof ik en-orm behaard was ofzo....haha...

Nou daarom begrijp ik het zéker wel dat jij voor n geboorteplan kiest hoor, als ik in jouw schoenen stond

zou ik het ook gedaan hebben.... t scheelt nogal, zo'n ziekenhuis of gewoon je eigen vlos!!!

Wat raar dat de gyn dat zei, dat tie dat nog niet wist of dat ze je wel of niet over tijd gaan laten lopen,

Als je nu al zover voor loopt op schema??

die vriendin die 2 weken geleden bevallen is liep ook ruim 1,5 week voor, en bij haar had de vlos ook duidelijk

gezegd dat ze d'r écht niet over tijd gingen laten lopen... nu had ze de mazzel dat ze ruim 2,5 week te vroeg

beviel.... dus hopelijk 'werkt' jouw kleintje ook zo mee!!

En ook met je medicatie idd. nee hoor, ik zal het ook niet pikken als ik jou was!!!

Geplaatst

Ilona; k zat gelijk met jouw te typen :happy:

Lekker zeg, dat je mannetje weer thuis is!! k vind het toch knap hoor

dat je daar zo goed tegen kan, dat hij steeds lang van huis is!!

haha...die olie op je buik, ik moest er gisteren nog aan denken toen ik

er reklame van zag..... afain...jij glad geen last van striae...want ja...die olie :happy:

Geniet van je mannetje en morgen van het kijken naar de kleine meid!!

(en sopse ;-) )

Geplaatst

Hallo,

mutske, wat lijkt het me leuk met je babykamer. Mooie kleuren en ziet er zeker schitterend uit.

Juut, wat fijn dat alles goed is met je klein mannetje. En dat ie al zo ver is ingedaald. Zit ie al vast in het bekken? Is wel een goed gevoel te weten dat hij zich goed indaald toch?

Jose, ik hoop echt voor je, dat ze je niet over tijd laten lopen. Dat zou echt niet leuk zijn. Als je je zo rot voelt voor al, dat heeft toch ook geen zin dan. Misschien gaat het zowieso al erder gebeuren. Ik duim voor je ....

Ilona, veel plezier en succes met de echo vandaag. Leuk dat je man weer thuis is.

Ik smeer bijnaar nooit mijn buik, heel soms *haha* maar gelukkig nog niet een striae....Dat is wel fijn...

Met mij is het zoals altijd. Weer hevig overgeven vanochtend, en nog steeds elendig misselijk. Vanmiddat om 15.20 uur dan

naar het ziekenhuis voor de kontrole. Sinds 3 dagen heb ik altijd wat vocht in mijn onderbroek. Ruikt niet en is helder. Dus ik hoop dat het geen vruchtwater is. Dat zou ik in iedere gevall van middag ff aan de doktor vragen.

Als het idd vruchtwater is , en ik opgenomen moet worden, probeer ik jullie ff te laten weten.

Fijne dag allemaal :D

Liefs

Geplaatst

@sylvia: als je dit nog leest........... goed dat je vanmiddag heen gaat! Bij het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat ze een kleintje met 34 week gewoon laten komen. Dus je kleine is er waarschijnlijk wel klaar voor. Het klinkt alsof ie er aan komt....

Zelf heb ik de afgelopen 6 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat afgelopen donderdag bij mij de weeën begonnen. Ik was toen 32 week + 6 dgn.

Het begon rond 5 uur smiddags en om 11 uur savonds hebben we toch maar de verloskundige gebeld, omdat we het niet vertrouwenden.

Toen ging het ineens heel snel. Bleek dat mijn baarmoedermond al volledig verstreken was en dat ik 2 cm ontsluiting had, dus hop naar het ziekenhuis.

Daar had ik al 3 cm ontsluiting en ben ik rap aan de longrijpers en weeënremmers gegaan.

UIteindelijk rommelde het de hele tijd door en hebben we het een aantal dagen aangekeken.

Gistermorgen hebben ze weer gekeken hoe het met de ontsluiting zat (dat wouden ze eerder niet doen om de baarmoeder niet te prikkelen). Toen bleek dat ik nog steeds op 3cm zat, dus mocht ik naar huis.

Ik hoef niet op bed te liggen, maar moet me wel heel rustig houden.

Ik heb dus wat eerder verlof gekregen dan ik gepland had, wel heel gek.

Je weet nu gewoon niet of het nu al komt of toch gewoon nog een aantal weken blijft zitten.

Maar met de kleine man ging het de hele tijd heel goed en hij ligt behoorlijk voor op groei, dus we hebben geen stress. We zien t wel.

Ik moet maandag nog wel naar het ziekenhuis om bloed te prikken voor eventuele zwangerschapsdiabetes. Dat zou een oorzaak kunnen zijn van de flinke maat van ons kleine mannetje, maar verder waren alle bloed en urine onderzoeken prima.

Voor nu gaat t goed, dus we wachten rustig af.

Iedereen veel succes met de laatste loodjes!!!

Sammy

Geplaatst

Sammy; Zo meid!Dat klinkt heftig!! Het lijkt me idd. ook onzeker; wanneer komt hij nou wel of juist nog niet??

Wel goed dat ze je gelijk opgenomen hebben, en je zo goed begeleid bent!!

Voor jouw nog spannend de komende weken!!

Wel n voordeel denk ik, dat de kleine al voor loopt op groei?? In ieder geval alvast suc6 met het bloed onderzoek.

Moet je ook zo'n vies drankje drinken dan? of doen ze het 'gewoon' nuchter, en voor/ na eten?

Sylvia; Suc6 vanmiddag!! we horen het wel!!

Geplaatst

Jeetje Sammy! Wat spannend!! Mischien ben jij dus wel de eerste van het November topic...

Sterkte aan alle meiden bij wie het al rommelt! Misschien moeten we wedjes gaan leggen op wie de eerste zal zijn? hihihi...

Tweety: Morgen wij alweer 35 weken! Wat gaan we hard en wat gaan we goed he? hihihi...

Ik heb van de verloskundige wel al vast 4 dagen bed/verdieping rust opgelegd gekregen voor na de bevalling! Dat vond ze verstandiger ivm de bekkenklachten... Nou, ik geef me daar wel lekker aan over hoor! Ik heb een fijne slaapkamer en een toilet op die verdieping, dus iedereen mag dan 4 dagen voor mij heen en weer lopen!!! Misschien regel ik ook nog wel even zo'n belletje!! wahahahaha.... Zie je t al voor je? hihihihi

Lollig....

Ahh... lekker met mijn beeb even goed aan elkaar wennen... zie ik wel zitten hoor!

Geplaatst

Ja leuk Juut, we gaan een wed-lijst maken!!Wat voor prijzen kunnen we in de wacht slepen??

Morgen idd. alweer 35 weken.... tgaat snel, en t word steeds serejeuzer he?!!t komt toch wel heel

dicht bij vind ik zelf....k bedoel, over 2 weken 'mogen' we al thuis bevallen!!

Heel verstandig hoor, dat je ff 4 dgn. verdiepings/bedrust heb. Mag je douchen?? heb je je badkamer op

dezelfde verdieping??

bij mij bestaat er n kans dat ik niet gelijk mag douche, net erna hoe ik me voel natuurlijk, maar omdat ik

de trap afmoet, na de bevalling.... maar goed, gelukkig hebben we wel n toilet op de verdieping en n grote

wasbak, kunnen we altijd nog gewassen worden!!

We zient wel hoor!! k ga me er nu nog niet druk over maken!!

Ga jij sluitlaken gebruiken?? word ook vaak gedaan met bekkenklachten (eerste 4 dagen alleen dan hoor in de kraamtijd)

is heel ouderwets, maar t de meestes vinden het heerlijk!!

Ook als je geen bekkenklachten hebt, is het heerlijk om te doen!!

En tuurlijk laat je iedereen voor je rennen, maar dat hoef je vaak niet te láten doen, de meeste mensen (man en zuster en fam.)

doen het vanzelf al voor je hoor!! Vooral mannen!!Heerlijk altijd!! hoe veel respect die altijd voor d'r vrouwen hebben na die bevalling!!

Zelfs de stoerste venters........haha....

Geplaatst

Het is hier ook spannend aan het worden.

Succes meiden waar het bij aan het 'rommelen' is en er tekenen zijn dat de kleine eerder zal gaan komen dan november.

Natuurlijk ook succes nog voor jullie allemaal!!!

Geplaatst

Ang3l, weet je al meer? Tjee, nog steeds overgeven... nou hopelijk wacht de kleine niet al te lang meer.

Sammy, jee wat een schrik zul je gehad hebben, gelukkig hebben ze het weten te remmen. Want de kleine moet nog even blijven zitten hoor ;)

Judith, fijn dat je weet waar je aan toe bent als je bevallen bent. Laat je idd maar lekker vertroetelen en die 4 dagen in bed vlakbij je kanjer is geen straf lijkt mij. Pak de rust maar, want je eigen herstel is wel heeeel belangrijk.

Tweety, waarom moet jij 'boven' blijven/ niet douchen? Is dat vanwege de harde buiken die je steeds had? En fijn dat je weer gladgeschoren bent haha....

Ilona, joepie nog een weekje meid, knap dat je het zo lang en goed volhoudt hoor. Hier gisteren ook die olie gekocht, voor de onderkant idd.... manlief mag er aan geloven. Hij heeft de gebruiksaanwijzing al bestudeerd hihi..... Succes in ieder geval. Eens kijken of het ons bevalt ;)

Hier vandaag gewerkt, maar vraag me niet hoe... vannacht de hele nacht wakker, had hetweer zoooooo benauwd.... allemaal slijm enz. Ieuw, zal erover ophouden, maar vervelend is het wel. Dus de rest van de dag was mijn batterij al leeg en toen had ik ook nog eens heel erg last thv mijn schaambot bij het staan. Dus heb veel gezeten vandaag. Zal wel met het indalen te maken hebben.

Ben het nog lang niet zat, vind het veel te kostbaar, maar ik merk wel....ik word steeds nieuwsgieriger :)

Tweety en Judith, morgen 35 weken jihaaaaa....... gefeliciteerd alvast met deze mijlpaal!

Vanavond niks voor tv :( Manlief heeft een feest, dus komt pas vannacht thuis. Heb hem net weggebracht, kan hij iig bier drinken. Dus dat zal wel een half slaapje worden. Slaap altijd heel licht als hij niet naast me ligt....Ach bijna weekend. En dan komt mijn vriendinnetje het hele weekend gezellig langs met de kleine :)

Geplaatst

Sammy, wat schrikken zeg. Maar goed dat ze je zo goed hebben geholpen in het ziekenhuis. Hoop dat het nu beter gaat met jou. Is toch nog erg vroeg toch....

Judith je laat je dus lekker verwennen na de bevalling *hihi* ....Lekker rusten in het bed. Moest wel lachen, ga je nog een bel halen hahaha....

Jose, doe rustig aan . Is zeker erg verveelend als je het 's nachts zo benauwd hebt. Lijkt me leuk dat je vriendin langs komt voor een heel weekend.

Nou Ilona, bijna verloof, leuk hoor.

Haha Tweety, ik heb me gisteren ook weer geschoren, maar dat doe ik toch zo'n 2 keer per week ff onder de douche. Ik doe het maar op gevoel omdat ik kan niets meer zien hahaha...Maar ik laat daarnaa ff mijn man kijken *hihihi*

Dus hier update van mij: Met de Baby is alles prima. Hij is al met zijn hoofd vast in het bekken. Het is nog heel veel vruchtwater dus dat zag er ook allemaal goed uit. Ook de verzorging van het kleintje is nog super. Met het vruchtwater verliez kon ze niet veel zeggen. Ze zei als het meer wordt, dan iig. de verloskundige bellen. En ook moet ik mijn weeën controleeren. Nog zijn ze onregelmatig, maar ze zijn erg pijnlijk en ze zijn er gewoon. Dus maar wachten wat en wanneer iets gebeurt.

Dus fijne avond aan iedereen en wish dank je wel, jij ook veel succes :)

Liefs

Geplaatst

Jose; Wat rot dat je daar zo slecht van slaapt joh!!Juist nu je ook nog werkt heb je je rust hard

nodig!! Gewoon veel gaan zitten hoor!!

hihi...ik ben idd. weer ont-snort... en m'n wenkbrauwtjes weer netjes!!

Er bestaat altijd n kans dat je niet meteen mag douchen na de bevalling, zeker als je ruim bloed

verliest!! stel dat dát zou gebeuren, dan mag ik zéker niet douchen, omdat ik dan de trap af moet!!

mijn badkamer is beneden, zoals je weet ;-)

maar goed..... we lopen niet op de zaken vooruit, k hou het alleen wel in m'n achterhoofd!!

Dat heb ik ook wel, aan de ene kant geniet ik vollop van het zwanger zijn, omdat het zooooo heerlijk

is om dit mee te mogen maken!!!

Aan de andere kant word de nieuwsgierigheid ook groter, en zou het ook lekker zijn om weer 'gewoon' te

lopen i.p.v. te waggelen....haha...

Sylvia; Fijn dat alles goed was meid, toch weer n hele geruststelling zeker?!!

Jij hebt dus al duidelijk last van voorweeén. vervelend, maar wel 1 voordeel; vaak verloopt de bevalling

opzich dan iets vlotter!! want hoe 'nutteloos' dit nu lijkt, het werkt altijd positief door zeg maar.

Over het glad geschoren; k heb gisteren m'n boven lip weer laten harsen (aaaaaaaauuuuuuw) haha....

en m'n wenkbrauwen laten epileren, dus m'n snoetje is weer glad. 'derest' doe ik zelf wel, dat vertrouw ik

zéker manlief niet toe....haha.... die weet geen eens hoe scheermesjes werken.....dus nee bedankt ;-)

YES morgen 35 weken!! vind het zo cool klinken!!

vanavond ff met m'n broer mee geweest, trouwschoenen gekocht voor um!!

En nog n leuke ketting voor mezelf ;-)

Gisteren was k heel ff mee met m'n vriendin (ooooooooo wat is die slank in mijn ogen....jaloers ;-) )

En wat is het dan straks weer leuk om 'gewone' kleren te kunnen kopen.... Dat is écht iets waar ik dus

wel naar uitkijk!! heerlijk n dagie gaan winkelen met n vriendin en lekker weer leuke, nieuwe dingen kopen.

k ben m'n positiekleding dus wel zat aant worden!!

Geplaatst

Haha, ik herken het helemaal Tweety...onszelf straks weer lekker trakteren met een shopdagje :) Heerlijk kijk ik ook naar uit. Merk wel dat die behoefte op moment ver te zoeken is. Manlief roept al of ik nieuwe schoenen/kleren wil, nou dat zegt genoeg haha!!!

Komt goed meid!!

Begrijp ik je verhaal ff van het douchen, klinkt ook wel logisch....lijkt me sowieso niet echt prettig, maar goed....we zullen het ervaren. Ennuh...dan de eerste keer plassen na de bevalling, lijkt me ook niet prettig haha!

Was trouwens vandaag een collega die zei dat ik weer voller in het gezicht word....aarrrrrggghhhhhh....lekker boeiend btw!

Oh ja, je broer gaat trouwen, was het niet ergens rondom je uitgerekende datum? Spannend hoor het wordt een wellus of nietus!

Zit me net te bedenken...nog 4 dagen werken, dat klinkt heel goed, maar ook zoooo onwerkelijk en raar. Dat ik straks de deur achter me dichttrek en niet eerder terugkom, voordat ik mama ben...heel apart!

Geplaatst

Scheren tja...... jouw bovenlip is weer zo glad als een biljartballetje Tweety ;)

Lijkt me pijnlijk harsen.... ik zeg.... lekker laten groeien die snor *lol*

De onderkant doe ik ook zelf hoor, heb volgens mij al een demo gegeven afgelopen zaterdag haha..... zal nog eens kijken naar die mesjes die Judith adviseerde.

Wel een beetje bijhouden probeer ik, anders zien de artsen door mijn bos de bomen niet meer!

Maar man, ik mag iedere dag wel grasmaaien, maar dat vind ik nu net wat 2 much hoor.... dus we nemen de gok maar ;)

Ennuh nee, Tweety, zou het mijn man ook niet laten doen....heb je er straks een snee bij. Sorry, ben weer op niveau :P

Geplaatst

Neeee ik laat het ook niet mijn man doen hoor. Niet miss verstaan. Ik doe het zelf wel, maar hij kijt er laterz als ik klaar ben of er nog wat haar zit, zo dat ik het kan schreeren. Hahahaha nee da komt niemand anders aan te zitten :P

Geplaatst

Jose; k zou er nu ook niet aan moeten denken om zo uitgebreid te shoppen.... kloop zo achtelijk ;-)

waggel waggel....en het gaat zo langzaam (terwijl ik altijd gewend was snel te lopen)haha....

k zou er uren over doen, als ik nu zou moeten gaan winkelen.

Dat plassen na de bevalling; doet opzich geen pijn, t probleem is alleen vaak dat je het niet 'voeld'

dat je moet zeg maar!! Wat het meest prettige is, om onder de douche te plassen, vooral als je hechtingen

heb, dan kan je je gelijk goed schoon spoelen, en voorkom je weer onstoken hechtingen!!

Ach...t plassen komt vanzelf wel weer goed!! lijkt me trouwens wel raar om straks weer 'normale'

hoeveelheden te plassen....ik moet nu zoooooooo vaak naar de wc en er komen maar zulke kleine beetjes uit

(volgens jouw ticker is dat normaal ;-) )

Heerlijk zeg....dat je nog maar 4 dagies hoef!! klinkt raar ja...zó lang naar toegeleeft en dan ineens is het zover!!

Hét moment waar je bij collega's al jaren jarloers naar keek (ik tenminste wel) en nu mag je t zelf beleven!!

ja m'n broer gaat de 18de trouwen, dus n week na m'n datum......Hoooooooooooooooooooooooooooop zo erg

dat ons beebje eerder komt....dat ik er dan in ieder geval int gemeentehuis bij kan zijn, en misschien 'savonds

met het eten!!

tuurlijk, als ik in m'n kraambed lig, is dát gewoon bellangrijker hoor!!maar k geloof zeker wel dat ik ff zou moeten

slikken (lees; heel hard huilen) als het de 18de is, en ik niet mee kan!!

gelukkig mag ik nu alles al zien en weten hoor, k weet al helemaal hoe m'n schoonzusje eruit ziet (heeeeeeel mooi)

en vorige week ben ik met broerlief mee geweest z'n pak halen, dus dat heb ik ook al bewondert!! Leuke tijd ook....die tijd

voor je gaat trouwen!!

Geplaatst

Haha....O dus jullie vertrouwen het je mannen ook niet toe, Jose en Sylvia...haha... :happy:

Idd. Straks in je kraamtijd; en? heb je hechtingen?

jaha...maar niet van de bevalling!! m'n man heb me geschoren........haha....:happy:

Geplaatst

Wel bijzonder dat ze je er zo bij in betrekken...lijkt me ook heel moeilijk als je niet bij DE grote dag van je broer kunt zijn! Maar we blijven positief en gaan ervan uit dat moeder natuur ervoor zorgt dat beebje eerder komt :)

Ik ga lekker slapen...harde regen, onweer en harde wind....oh jee houd mijn hart vast.... volgens mij kletteren de ramen er zowat uit. Hagelstenen van bijna 1 cm groot tikken keihard op het zijraam ( komt de wind ook vandaan).

Het is wel weer het ene uiterste in het andere, raar NL hoor...tjongejonge.....niet te geloven. Trusten lieve meiden, tot morgen!!

Geplaatst

Morge dames,

weer een nacht zo goed als niet geslapen. Weer pijn in me heupen gehad en kan me ook niet goed om draaien. En dan was er nog het onweer. Tja....Zo is dat...K heb vandaag zo spierpijn en weet helemaal niet waar door. Voel me totaal krachteloos. Gelukkig is het weekend en kan ik morgen ook een keer uitslapen. Als ik dan slapen kan *hahahah*

Hoe is het verder met iedereen ? Jullie plannen voor het weekend?

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Hee meiden, daar ben ik weer.

Toen ik woensdagmorgen bij de gyn. binnenkwam was t eerste wat hij zei:

´zo te zien heb jij t helemaal gehad, en daar gaan we iets aan doen!´.

Ben dus meteen opgenomen en heb de 1e nacht een spuit gekregen waarmee ik min of meer

werd ´platgespoten´, zodat ik een nacht goed zou doorslapen en geen pijn zou hebben.

Nou, zodra de spuit erin zat (in de spier van mn bovenbeen, mijn hemel wat doet dat zeer!)

zakte ik in een heerlijke roes. Heb dus lekker kunnen bijkomen en me goed laten verwennen!

Net thuis even de boel weer op orde gemaakt (want mannen zien dat helaas niet zo goed als wij vrouwen..)

en nu ben ik al weer kapot en flinke harde buiken..

ja ja ik weet dat ik rustig aan moet doen, maar ja die nesteldrang hé!

Nog geen datum geprikt voor de ks, ik hoop dat we dat komende dinsdag gaan doen!

Hopelijk gaat t verder met iedereen goed!! xx Danaa

Geplaatst

Hoi Danaa, fijn om te horen dat je je een beetje rust kon gunnen. Ik hoop je doet niet te veel dat je wel nog ff een beetje meer rust ook thuis hebt. Ja in de bovenbeen spieren een injectie doet echt zeer. Ik had het met mijn spuit van de IVF dat ik de laatste die ik kreeg in het ziekenhuis in de spieren in het bovenbeen kreeg. Toen dacht ik ook nog holy shit wat doet dat pijn zeg....

Maar ga je rustig aan doen. Je hebt het nu bijna achter je rug.

Liefs

Sylvia

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden