Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Judith met tranen in mijn ogen....

Voor jullie allebei van harte met jullie zoontje! Wat een stoere,leuke naam!

Geniet geniet geniet en kom lekker bij. Laat je lekker vertroetelen. Je hebt het zo verdiend.

Lfs

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Judith, wat een spannende dag gister zeg!! Maar nu is HIJ er eindelijk: LINCK!!!!

Van harte gefeliciteerd en wat een supergave naam!!!

Ik begrijp dat het best heftig is geweest, dus probeer lekker bij te komen nu én natuurlijk lekker te genieten van jullie gezinnetje!!!

Want dat hebben jullie zeker verdiend!!! Dikke knuffel!!!

Ang3l, ook jij van harte gefeliciteerd met jullie zoon Donny Jeremias!!! Stoere naam ook!!!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat jullie snel naar huis mogen, zodat ook jullie lekker kunnen genieten!!!

x Ilona

Geplaatst

Tweety, haha...wat een gulle geefster ben jij zeg :P Moet eerlijk zeggen dat ik straks wel weer naar die momenten uitkijk.

Ben benieuwd hoe het met Judith en de kleine gegaan is vannacht, of ze een beetje heeft kunnen slapen/rusten.

Nou hier vanmorgen in mijn doos gesneden * auuuuuuwwwww * Dat moment was een keer te verwachten, ik zie er niks van...nu ishet weer klaar hoor :)

Vandaag 37 weken, joehoe.....wanneer zal ze het genoeg vinden in mijn buik? En is ze klaar voor de buitenwereld?

Geplaatst

Hey José,

Hoe is het met je? Heb je weleens gesproken in het 'wie start er april/mei 2011' waarin je toen weleens mee schreef.. Geloof dat je toen ergens rond de 12 weken was en ik heel erg blij voor je was. Zie dat je nu alweer 37 weken zwanger bent, gefeliciteerd. Het zit er alweer bijna op.

Wil je i.i.g. een voorspoedige bevalling wensen en lees 'stiekem' in jullie november topic.

Alle andere meiden hier, ook voor jullie een voorspoedige bevalling gewenst met gezonde kindjes!!

Liefs Melissa

Geplaatst

Judith al bevallen!!!!! Van harte gefeliciteerd en heeeeeeeeel veel geluk met elkaar!

Eindelijk is het dan zo ver, zo lang op gewacht..... geniet geniet geniet!!!!!!!!

Hoop dat het goed gaat met mams en kindje (en paps uiteraard want die moet jullie verzorgen ;-) ).

Liefs, Dee

Geplaatst

Jose-yes!37wkn.weer n mylpaal!!

Ik moet zeggen dat ook weer naar die momenten uitkijk.dat alles weer wat 'normaler' gaat...hihi.

Ben ook zo benieuwd hoe t met onze juut is.kga ff dutten,typt knap beroerd op m'n mobiel.

Geplaatst

Even hier spieken omdat de maand nov. bijna is begonnen.......

Er zijn al aardig wat wondertjes geboren, super!

Sylvia, Judith en Mutske,

Van harte gefeliciteerd!!!

Wat is het wonderbaarlijk he!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

@ Judith van harte gefeliciteerd met je zoon geniet geniet en geniet!! Hier vandaag aangekomen in week 39 alweer. Vandaag naar het ziekenhuis voor controle ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Hier rommeld het vanaf zaterdag al enorm daarvoor ook wel maar niet zo heftig. Zaterdag was de kleine vanaf 23:00 tot 07:00 zo enorm druk in mijn buik dat mijn buik alle kanten opging ik gyga lekkende borsten kreeg en flinke harde buiken met kramp. Ook Zondag werd het er niet rustiger op werd er gewoon wakker van. Vandaag zo nu en dan maar ben net twee uurtjes wakker dus kan nog komen. Het is een vervelend gevoel en maakte me ook erg zorgen over de bewegingen zo druk heb ik het nog nooit meegemaakt en dacht alleen maar moet ze niet ook wat slapen. We zullen het afwachten en hoor het vandaag wel wat ze ervan vinden. Spannend allemaal. Ik wens iedereen een fijne dag en tot snel

Liefs Debbie

Geplaatst

Debbie; Ben ook erg benieuwd wat ze zeggen. Mijn beebje is idd. ook errug druk de laatste dagen,

zaterdag was ik in bad geweest, en de verdere avond heeft hij/zij feest gevierd van binnen...en idd.

ook heel erg druk!!

Gisteren ook weer, deed gewoon zeer, zo hard dat hij/zij tekeer ging van binnen!!

Terwijl ze vaak zeggen dat ze de laatste weken minder bewegen, i.v.m.ruimtegebrek, nou die van

mij stoort zich daar dus niet aan ;-)

39 weken alweer!!klinkt goed hoor!! Suc6 in ieder geval, en laat t ff weten hoe t was?? de controle??

Ik heb eigenlijk iedere dag nog hoofdpijn (gehad) ene dag erger dan de andere....gisteren middag had ik

n dutje gedaan, en t was daarna dus feest....overgeven!!

Zelf denk ik eigenlijk dat het spanningshoofdpijn is!! Daar ben ik ontzettend gevoelig voor, en heb het de

afgelopen jaren heel veel gehad.

k ben heel erg met de bevalling bezig, iedere nacht droom ik er over, dat het begint enzo.... en dan word

je (helaas) weer wakker, terwijl er niks is!!

K zie er ook tegenop, dat is dan aan de ene kant weer hét nadeel, als je weet hoe bevallingen in z'n werk

gaan :-( want daardoor weet ik dat het niet leuk gaat worden....en het is iets waar we allemaal doorheen moeten

maar t liefst begin ik dan nu maar....dan ben ik er vanaf zeg maar!!

Morgen weer naar de vlos. moet ik m'n urine ook na laten kijken op eiwitten. toch voor de zekerheid, omdat de

hoofdpijn in combi is met vocht vast houden!! (en gisteren dus ook braken) Als het vandaag weer erger word,

de hoofdpijn,dan bel ik vandaag al voor de zekerheid!!

Geplaatst

Judith van harte gefliciteerd met jullie zoon LINCK !!! Wat een leuke originele naam !!

Wat een wonder he...

Ben benieuwd naar je verhaal, maar eerst lekker bijkomen. HEt is niet niks een keizersnee.

Onthou maar dat het elke dag ietsjepietsje beter gaat en dat je echt tijd nodig hebt

om daarvan te herstellen. Laat je lekker verwennen in het ziekenhuis en thuis, voor je het weet

ben je weer een beetje op de been! Geniet van je kleine mannetje !!!! xx Danaa

Geplaatst

Meisjes, wat een rust hier.... tov de kleintjes in onze buiken haha...

Danaa, hoe is het nu met jou? Herstel je goed van de ks? En hoe gaat het met je meiden?

Tweety, succes bij de vk en vraag het inderdaad maar even na...ennuh...spanningshoofdpijn...Hoop het niet, want dat kan je bevalling uitstellen hè?

Debbie, succes bij je controle...en krijg je nu een meisje? Of wisten we dat al ;)

Hier ook weinig nieuws, ben bezig met de bijkeuken... laatste van mijn lijstje. Ben begonnen met de koel/vriescombi, daar is het wachten op, want ga niet alles 2 keer doen.

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Ja ben ook benieuwd Danaa, hoet het met je is, en met je meisjes?

Hoe voel je je?? gaat het langzaam aan al weer wat meer de goeie kant op??

Een keizersnee is idd. geen pretje, toch n hele operatie he?!! En het herstel duurt

vaak veel langer dan bij n spontane geboorte. t lijkt me ontzettend heftig om mee

te maken. Veel mensen onderschatten dat wel!!

Jose; k vraag t morgen ff na. Ik krijg vaak ook (spannings) hoofdpijn door te weinig slaap,

dus als ik oververmoeid aant raken ben, en door hormoonschommelingen (tijdens de behandelingen

ook regelmatig last van gehad).

k hoop t niet, dat daardoor m'n bevalling uitgesteld word.... maar we zien t wel.... moet zeggen

dat ik me wel 'rustiger' voel dan vorige week, dat ik nu minder het gevoel heb dat ik NU wil bevallen

zeg maar. K zie het wel...... tijd en datum is bepaald denk ik dan maar....en eerder of later zal het

écht niet komen.

vannacht weer paar keer wakker geworden van krampen. Vanmorgen ook weer ff....maar nu ist weer

weg. k moet ook zeggen dat ik daar ook niet meer zo op vertrouw!!

Goed bezig meid!!met je nesteldrang!! waardeloos werkje; koel/vries kast....bah!!

Ik vanmorgen weer boven gewerkt, en vanmiddag komt m'n vriendin/schoonzus m'n badkamer soppen!!

Dus daar is ook weer heerlijk!!andere schoonzus komt van de week nog ff n keertje stofzuigen!!

Zo hou k het aardig bij moet ik zeggen!!

k heb nog nooit zo'n strak schema in m'n huishouding gehad als de laatste maanden ;-)

Maar ja.... met in je achterhoofd dat iedereen straks binnenloopt en in m'n kasten zit enzo....wil ik het gewoon

glad houden.

k ga ff n dutje (proberen) te doen....voor zover dat weer lukt dan.....met de stratenmakerpiemels in de buurt.... :-p

Hoe zal t met Juut zijn?? Ben ook benieuwd wanneer ze naar huis mag...meestal rond 3de/4de dag, maar net ernaar hoe

t allemaal gaat natuurlijk!!

Geplaatst

Gelukkig voel je je wat rustiger meid!! Maar ja, het gevoel overkomt je hè...al zou je zelf graag anders willen.

Wel fijn dat je gebruik kunt maken van al die schoonmaaktroepen... beetje bijhouden inderdaad... kom je straks een lange tijd niet zelf aan toe.

Heb je nog lekker kunnen dutten of waren die piempes weer lastig? Grrr.... anders baksteen uit het raam gooien?

Hier de koel/vrieskast schoon en weer ingeruimd, morgen is de bijkeuken aan de beurt. En dan ben ik zooooo klaar met het lijstje, letterlijk en figuurlijk. Schoonmaken komt me even de strot uit haha. Ron heeft vanmiddag het hele huis gestofzuigd, dus ook dat weer klaar :)

Oh wat een mooie foto van Linck op fb hè? Zo'n klein, lief snoepje....ben spontaan verliefd haha.

Hoe bewaar je eigenlijk een kruik? Ik heb hem vandaag getest en hij heeft de test doorstaan. Maar is he tniet zo dat je er altijd een laagje water in moet laten zitten?

Geplaatst

Melis, tuurlijk weet ik nog wie je bent! Kan kloppen dat ik in dat topic meeschreef, omdat Bianca en nog een paar bekenden daar schreven.

Jij bent ook alweer over de helft, geniet ervan...gaat allemaal zo snel!!

Hier alles goed en rustig nog! Ben heel benieuwd, maar dat zal je vast herkennen ;)

En bedankt dat je hier even kwam spieken :)

Geplaatst

NOu idd. het overkomt je gewoon. Dat is balen...maar ja...niks aan te doen hoor.

afleiding zoeken!!

Het ging goed...met m'n dut...hihi...klag al op tijd, dus toen hun weer na hun pauze

ant werk gingen, was ik al aan t slapen (en als ik dan wakker word, slaap ik redelijk

makkelijk weer verder).

Heerlijk hoor!DAt je bijna klaar bent met je lijstje!! dat voelde voor mij wel als n enorme

opluchting, en meestal houd je t daarna redelijk makkelijk bij, omdat alles weer opgeruimd

is enzo...

Ja zo'n leuke foto, en fijn dat Juut weer naar huis mocht hoor!!Die zit nu lekker in d'r eigen bedje

te kneuteren met d'r kleine man!!

Tegenwoordig moet je je kruiken leeg bewaren....

k ga ff bloemkooltje eten...

Geplaatst

Jose, kan me heel goed voorstellen dat je benieuwd bent naar jullie kindje, weten jullie wat het wordt?

In het lijstje zag ik namelijk een verrassing staan ;-)

Heb afgelopen weken enorm moeten lachen om jullie vrolijke, spontane verhalen over bush-bush etc.. Hilarisch stel zijn jullie hier!

De tijd vliegt, ben idd alweer over de helft. Geniet momenteel erg van ons kleine mannetje die enorm veel beweegt, heerlijk!

Zo'n bijzonder gevoel, lijkt alsof we al een onverwoestbare band hebben met elkaar!

Meid, geniet nog ff van de komende dagen.. Voor je het weet is je buik weg en heb je jullie wondertje in je armen.

Fijne avond meiden!

Geplaatst

Goeden avond allemaal,

Hier dan weer even een berichtje over hoe het is gegaan: Gelukkig was alles goed en hebben ze even serieus gekeken naar onze kleine meid genoeg vruchtwater ect ze ligt al helemaal ingedaald en ze schatten haar nu op 7 pond ik heb geen enorme buik en de kleine is lekker druk (dat ze zeggen dat ze op het einde rustiger worden klopt vanwege het ruimte gebrek maar de ene baby is de andere niet! Die van ons schijnt het nog erg naar haar zin te hebben daar binnen en wil zich zo nu en dan ook eens even lekker uitstrekken aangzien ze aardig opgevouwen liggen nu, door die bewegingen krijg je flinke harde buiken, maar kan geen kwaad het is alleen erg vervelend voor de moeder aangezien het kleintje al aardig wat kracht bezit. De krampen erbij zijn voorweeen alleen hebben die bij mij nog niks gedaan, heb een inwendig onderzoek gehad en heb nog geen ontsluiting. Volgende week Maandag moet ik terug als ze dan nog niet is geboren en zijn we precies 40 weken als ze er dan nog niet is, wordt er een plan gemaakt strippen inleiden dat weten we nog niet. Voor de nacht heb ik temazepan gekregen die ik eigenlijk niet wil nemen, maar wat wel word aangeraden voor een keer een goede nacht. Het beste is dat je eens een keer goed kan slapen voor je moet bevallen. Ik ben in ieder geval weer even gerustgesteld na het zien en horen van ons meisje en wetende dat het er helaas allemaal bij hoord nog even en dan hebben we onze wondertjes in onze armen. Ik hoop dat jullie zo weer op de hoogte zijn en zal zeker mee blijven lezen en zo nu en dan eens laten weten hoe het hier gaat. Voor iedereen veel succes met de laatste loodjes ik denk aan jullie

Liefs Debbie

Geplaatst

hoi meiden, hier ook slapeloze nachten, tweety, vannacht maar beneden op de bank gaan liggen. Had medelijden met mijn mannetje die de hele dag zwaar lichamelijk werk doet met gevaarlijk gereedschap en zo en op steigers staat. Die moet slapen 's nachts. Ik probeer dan overdag wel wat slaap te pikken... hier gelukkig geen herrieschoppers naast de deur! Druk wekend gehad, zaterdag heeft mijn schat de hal aangepakt, lag nog geen deurmat en hingen nog geen lampen. Is zoo chique geworden, had 2 kroonluchtertjes gekocht....

gisteren heeft mijn schoonzus de beloofde buikfoto's gemaakt, ook zo leuk. Ze had ze vanavond gemaild maar er gaat iets mis ik kan ze niet openen. Morgen weer een poging.... 's avonds kwam mijn oom en tante met de vrouw van mijn neef en mijn moeder en zoon vanuit brabant hierheen. Zoonlief was met hun (klein)zoon naar de efteling geweest en mijn oom was zo lief te rijden, mijn moeder had nl nog een hele stapel hydrofielluiers voor me klaar liggen en beddegoed. Maar het aller gaafste was dat ze het hemeltje dat boven mijn wieg hing, 41 jaar geleden, heeft bewaard en dat het er nog perfect uitzag, dat bracht ze ook mee. Het is precies de goede kleur blauw, ja blauw hahaha in die tijd wist je vooraf niet wat je zou krijgen en ik denk dat ze een jongetje verwachtten.... maar ik ben er nu zooo blij mee, ik vind het zo gaaf dat mijn hemeltje aan het bedje van mijn beebje gaat hangen. Mijn schoonmoeder bracht vandeweek het eerste legpuzzeltje van mijn vriend mee, ook zo'n mooi oud nostalgisch dingetje, krijgt ook een ereplaatsje op de babykamer!

Vandaag de hele dag aan het bijkomen geweest van het weekend, niet vooruit te branden. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen.......

Geplaatst

ff snel een berichtje

ben 31 okt om 20.04 bevallen van onze zoon

jayson.

de rest volgt snel. dames ga nu proberen wat te slapen.

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden