Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha Judith over de potloodtest smiley_lollol.gif

Nou ik zou willen dat mn borsten voor altijd blijven zoals ze nu zijn hoor!

En mn man hoor ik ook niet klagen ; )

Maar ja, helaas blijft er na de borstvoeding niet veel van over..

Ik voel kindje 1 heel vaak bewegen-trappen-dansen of wat dan ook, maar kindje 2

veel minder vaak. Dus Judith ik snap die onzekerheid heel goed!

Balen Ilona dat je morgen 2 weken alleen bent. Zal wel erg wennen zijn..

Hoe gaat t met de roodheid Sylvia? En wat erg dat je nog steeds moet overgeven. bahbah.

Hield dat maar eens op!

Tweety gelukkig heb je geen pijn meer bij t plassen. Hopen op een goed uitslag vrijdag!

Vannacht prima geslapen, zo heerlijk wakker worden! En Daan werd ook eens pas om 08.30 uur wakker!!

Vandaag 29 weken! Vanmiddag gaan we naar babypark in Veldhoven. Zijn we nog niet geweest dus

ik ben eens benieuwd. fijne dag allemaal !

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

`Judith; haha.... potloodtest.... moest er wel om lachen!!

Mijn man hoor ik ook niet klagen, die van mij lijken toch wel meer écht borst nu.... (van cuppie B naar C gegaan)

maar k moet erbij zeggen dat ik het zelf niet mooi vind ofzo..... bent gewoon niet gewend bij mezelf!!

Wat een apart verhaal trouwens, over dat melk lekken!!

Heerlijk Danaa; dat je zo goed hebt kunnen slapen!! knap je van op he?!!

Leuk, babypark. Vond het zelf ook wel leuk om er n x te kijken (babypark Kesteren) maar heb er niks gekocht hoor,

vooral leuk om ideeén op te doen.

Jij al bijna 30 weken!!! dan af gaan tellen.....ga jij eerder bevallen?omdat je keizersnee krijgt??

Geplaatst

dag meiden, wat een hoop berichten weer! Heerlijk om samen onze klachtjes en pijntjes te kunnen bespreken! Lees dat Ilona en sylvia ook nog steeds spugen... ik heb afgelopen week van de gyn een recept gekregen voor zetpillen emesafene, maar in de bijsluiter las ik dat je na inbrengen 24 uur geen auto mag rijden. Tja daar schiet ik dan niets mee op hè om dan die pillen te gebruiken om te kunnen gaan werken. Hebben jullie al iets van medicatie gekregen tegen de misselijkheid en spugen? En komen jullie aan? Ik ben nog op het gewicht van afg mei (!)

aaaaaaargh, ik wordt net terwijl ik zit te typen gebeld door de assistente dat mijn bloedsuiker uitslagen te hoog zijn en ik de test OPNIEUW moet komen doen maar dan nuchter!!!!!!! Dat terwijl ik alles steeds uit moest K..sen vorige keer toen ik niet nuchter was!!!!!!!!! oooh ik baal als een stekker!!! ff mijn schatje bellen... morgen meer!

Geplaatst

Wat een hoop geschreven alweer zeg!!

Judith, sorry,... moet ook even lachen om de potloodtest... wordt toch een bh met steunkousen?

Tweety, ik ga duimen voor een goede uitslag vrijdag.. het goede begin is gemaakt, dat scheelt alweer. Hopelijk ben je er nu ook echt vanaf.

Mutske, getver nog steeds niet lekker... en dan ook nog de suikertest opnieuw. Het is wel logisch dat je eerst nuchter moet en daarna even mag eten/drinken alvorens je weer moet prikken. Dan kunnen ze een betere indicatie krijgen.

Danaa, lekker zeg, wat een luxe lekker uitgeslapen...en nog wat leuks gekocht vandaag?

Hier een gezellig dagje gehad met Bianca1, ff gemutst, geshopt, gegeten enz. Was heel leuk, maar man wat ben ik nu kapot zeg! Hele dag in de weer geweest, voel me nu ff 80 haha.... last van mijn rug en bekken. Vanavond dus lekker vroeg op bed!! Geen plannen, dus dat komt mooi uit :)

In ieder geval wel weer wat leuke kleertjes geshopt en ook hele leuke kleertjes gekregen van Bianca, echt heel lief, ben ik blij mee en die kleine in mijn buik ook. Dat weet ik zeker!!

Geplaatst

Tweety... ik ga ervoor om je kamer in het echt te zien :):) Leuk!!

Daarom even een lijstje, want ik denk dat we wel een datum moeten gaan prikken. Dan kan een ieder daar rekening mee houden. En dan mag jij de datum bepalen. Dus meiden vul ff aan :) Ik heb mijn naam neergezet en daarachter de data dat ik kan. Zo hebben we het mooi in 1 overzicht, ja toch?

DBB::5shotss:

Jose: 10 en 24 september/ 1 oktober

Geplaatst
Jaaaaaa, wie volgt?
Ik ben er via mijn iphone dus copy/pasten gaat ff wat lastiger... Maar ik kan wel de 24ste en 1 okt (die het liefste) zal morgen ff via de laPtop in het lijstje zetten...Xx
Geplaatst

Hey Juut, ja ik moet om 11 uur!!

Wat leuk, met je paps!!Die van mij moet werken, maar die zou k ook gerust meenemen!!

Errug leuk voor hem!!

Geplaatst

Tweety en Judith veel plezier zo meteen !!

Oh Jose ik voel me ook vaak 80..! Vooral s´avonds als ik van de bank op sta om naar bed te gaan,

dan loop ik gewoon kreupel. Dan zeg ik tegen mn man: ´ik lijk wel een oma van 80!´.

Wel leuk zeg dat je goed geslaagd bent met shoppen!

Arme mutske wat erg voor je zeg, weer opnieuw die test doen...

Heel veel sterkte alvast !!

Tweety ik ga november sowieso niet halen. Ik verwacht tussen half oktober en de

laatse week van oktober. Als ze niet spontaan nog eerder komen! Hopen van niet,

ik ga er alles aan doen om ze tot week 37 te dragen.

Ik wil ook zooo graag naar de DBB komen, mn man zei net ´nou dan breng ik je toch?´

Lijkt me kei leuk! Maar tis toch wel een eindje rijden.. Maar goed wie weet kom ik toch nog !!

Geplaatst

Zo, weer thuis... Alles was weer helemaal goed (gewicht, hartslag beeb en mijn bloeddruk 98/57)

Ik kreeg ook een formulier om mijn HB en suiker te laten prikken. Gelijk maar even laten doen. Vrijdag kan ik bellen voor de uitslag... ben benieuwd!

Mijn vader vond het helemaal leuk dat ie mee mocht! Het is zo'n schat...

Volgens mij ben ik van het weekend door iemand aangestoken met een verkoudheid ofzo... ik voel me niet zo toppie. Keelpijn sinds zaterdag en ik voel me best lamlendig. zo maar lekker even op de bank liggen, het regent hier de hele tijd al en onweert ook! bah...

Tweety: hoe is het gegaan?

Mutske: wanneer moest je glucose test nou opnieuw?

Jose: ben je al een beetje bijgekomen van gisteren?

Danaa: wat lief aangeboden van je man zeg!! Of je het nou doet of niet, hier scoort ie wel punten mee hoor!! hahaha

Geplaatst

Joepie, alles weer goed met de kleine knul! Leuk dat je vader mee was, bijzonder....ook voor hem.

Mooie bloeddruk trouwens, en met je hb zit het vast goed.

Danaa, bij mij heeft je man ook punten gescoord, wat een topper zeg! Doe waar je je goed bij voelt, zou ontzettend leuk zijn, maar je moet het ook trekken natuurlijk.

Is het een idee om bij deze 1 oktober vast te leggen? Ben Tweety even voor haha, maar als ik het goed heb, kan Ilona deze dag ook.

En dan hebben we in ieder geval een clubje van 4 en als Danaa komt, 5 :)

Hier slecht geslapen bah...in ieder geval erg gebroken geslapen. Maar vandaag lekker dagje vrij en geen plannen dus niets aan de hand!

Wat een snertweer zeg. Ik lust geen snert, dus dat wordt vanavond een heerlijk stamppotje zuurkool...heerlijk, zin in :)

Geplaatst

Wat fijn Judith dat alles goed is met jullie kindje! En wat leuk dat je vader is meegeweest!

Hopelijk kun je wel een beetje slapen ondanks de verkoudheid.

Jose gelukkig kun je vandaag lekker bankhangen en zo een beetje bijkomen van de nacht..

Hier ook een zware nacht gehad.. Tot 2 uur bezig geweest met Daan, die heeft 3 uur gehuild!!

Geen idee waarom. Telkens wanneer ik m oppakte was ie stil en viel hij in slaap tegen mn schouder

(lief!) maar zodra ik m terug legde begon hij weer. pfff erg vermoeiend.

Gelukkig voel ik me toch redelijk. Het zonnetje schijnt en het wordt erg benauwd, tegen de 30 graden..

Zal wel weer eindigen met onweer..

Geplaatst

hoi Judith, ik hoop dat ik donderdag terecht kan voor het onderzoek, ik krijg vandaag als het goed is de papieren thuisgestuurd zodat ik in mijn eigen woonplaats kan gaan ipv naar het zkh in ede. Heb vanmorgen weer gesprek op werk gehad, ze willen me nog steeds niet minder laten werken zolang de gyn geen briefje schrijft, en dat doet hij niet zegt hij.... nou ik ga eerst even kijken of ik idd diabetes heb (^%!$$!%!@#~) maar als dat zo is ga ik net zo lang met de assistente bellen tot ze me helpen hiermee!

Heb ook maar vast een afspraak bij mijn eigen diëtiste gemaakt voor voedingsadvies, al kan ik me bijna niet voorstellen dat ik te veel of verkeerd eet, ik krijg amper wat binnen behalve fruit en (volkoren) brood en 's avonds wat zuivel, ik eet over de hele dag verspreid kleine beetjes; dus ben benieuwd...

ben ff uit het lood geslagen door alle toestanden.....

Geplaatst

Danaa; k heb je n PB gestuurd voor m'n woonplaats/adres.

Wat vervelend dat Daan zo onrustig was vannacht!! griepje op komst??

1Oktober is voor mij helemaal prima. Heb t al in de agenda staan ;-)

Judith; fijn dat t bij jouw ook allemaal goed was. Bij mij ook alles okay. Kindje is gemiddeld, niet groot/niet klein.

bloeddruk 120/60 dus al niet meer zo laag als wattie geweest is.

Volgende keer gaan we HB prikken zei ze.

Gewicht van mij was nu 73,5 ben dus 7,5 Kg. aangekomen totaal en vergeleken met 3 weken geleden 1 KG. niet overdreven dus.

Ben benieuwd wat t bij jouw is....je HB en je suiker.

Jose; Lekker bijkomen vandaag. Gisteren té veel gepraat zeker??haha....heb ik tenminste wel altijd, als ik té druk ben, slaap ik daarna

heel slecht.

Mutske; suc6 weer als je donderdag moet!! vind t nog steeds heel ego van je baas dat ze je niet half ziek melden ofzo. merken hun financiél niks

van!!Behalve dan dat je ze je plekje in moeten laten vullen door n ander!!

heel raar verhaal. Als t niet gaat, dan gaat hetniet toch?!!

Nou financieél zijn we weer stukken armer sinds vanmiddag ;-)

Heb de gordijnen opgehaald.... Ben nog bij Prenatal de volgende lading met spullen wezen kopen.... (badspullen, waskussen, lakentjes/deken voor kinderwagen, matrasje

voor de wieg, onderlakens voor de wieg)

Toen nog naar Burgerhout tummy tub met standaart (zo'n smeedijzeren met van die krulpoten) gekocht.... mega wat duur zijn die sets (90 Euro totaal)

Afain.... wel errug leuk allemaal!! ben er helemaal weg van!!

maar ben nu dus versleten van dat heen en weer gerij........pfffffffft.....

ga zo ff op de bank denk ik!

Geplaatst

Tweety, klinkt erg leuk dat badsetje... beetje authentiek klinkt het, lijkt me prachtig in ieder geval. Ben ook erg benieuwd. Qua gewicht en bloeddruk houd je het netjes.

Oh en dat shoppen, geld rolt dan zooooo gemakkelijk, maar er is ook zoveel te koop en in onze ogen hebben we het ook allemaal nodig :)

Wil je mij ook vast je wp pb'en? Ben ook wel nieuwsgierig hoe lange reis ik voor de boeg heb 1 oktober. Schrijf het ook maar even op, want met zwangerschapshormonen wil je nog wel eens iets vergeten haha...

Mutske, mijn mond valt open van verbazing, wat onzettend onmenselijk vind ik dit. Zij zien toch ook dat je het echt niet trekt? En wat Tweety ook zegt, het kost hun uiteindelijk geen fluit. Heb je de arbo-arts al eens benaderd? Zij bekijken het vaak even iets neutraler, want het lijkt me dat het zo niet langer kan.

Je kan zo niet eens genieten. Succes meid!!

Zijn er nog meer meiden die 1 oktober kunnen en komen?

Hier lijkt de koopverslaving toe te slaan haha... net weer 3 kleertjes gekocht, maar ja... het is zoooo leuk en dan kan ik het niet laten hangen. Merk wel mijn eigen schiet erbij in, koop nu vooral voor onze kleine. Niet normaal, kast ligt al helemaal vol!! En dan nog te bedenken dat je nog zo;n hoop gaat krijgen.

Geplaatst

Ik heb 1 oktober ook in mijn agenda gezet!

Leuk tweety, die tummytub! ik kon die van mijn buurvriendin krijgen, maar ik heb toch de bij mijn badje passende tub besteld...

Grappig dat we idd ook echt het gevoel hebben dta we het allemaal echt nodig hebben... hihihi!

Vroeg naar bed vanavond Danaa... Hopen dat het beter gaat vannacht.

Wat een toestand zeg mutske... lastige werkgever heb jij zeg, niet echt een sociale in ieder geval.

Hier een beetje grieperig... of eigenlijk noem ik het liever verkouden. Ik zie als een berg op tegen morgen, dan moet ik werken en heb ik een drukke dag.... ik voel me slap als een vaatdoek.

Fijne avond allemaal... ik hoop niet dat ik wat vergeten ben, maar ik vertrek zo naar de bank en daarna naar bed!

xx, Juut

Geplaatst

Haha misschien moet je je keel ff smeren Judith.... sorry hoor, maar je brengt me op ideeën ( fb) *lol*

Nee zonder gekheid, niks aan...hopelijk voel je je morgen beter, maar lekker vroeg onder de wol!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden