Armanda Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Bibi wat cool zeg!! Echt heel bijzonder. Nou dat moet goed komen met de tp vandaag. Welkom op t bankje, en succes Bibi! Quote
tochikweer Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Hoi meiden, Hier gaat 't mis. Ben gisteravond begonnen met bruine afscheiding, kreeg vannacht enorme buikkrampen en nu verlies ik al bloed. Heb de hele nacht niet geslapen. Ben er echt kapot van. Heb vanmorgen nog wel getest en het 2e streepje was er nu direkt. Maar goed ik verlies ook bloed. Steeds meer. Ik wil er nog niet aan dat het over is :(. We hebben geen cryo's dus de poging is over. Sorry, maar heb even de energie niet om op de andere postings te reageren. Succes voor iedereen die vandaag gaat testen/tp heeft enz. Hoop dat het allemaal goed gaat! Quote
noor Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Elke, ik dacht ook e ht dat het mislukt was! Maar ik wilde het niet opschrijven want dat vond ik zo zielig voor mijn emmies die misschien wel hartstikke hun best zaten te doen.. haha. Maar serieus, ik dacht als ik het opschrijf dan wordt het zo echt.Ik ben trouwens ook afgevallen alleen geen 5 kg. 0,5 kg om precies te zijn. Jessie join the club... hier ook bang voor de 1e echo.. kan m niet eens met 7weken doen want dan ben ik in het buitenland. Dus dat wordt 8 weken. Het is denk ik best normaal hoor om er een beetje ongerust over te zijn. Na de blijdschap van gisteren lag ik vannacht toch ook al weer te springen in mijn bed. pffff. Armanda ja ik heb het mijn ouders verteld want die weten precies waar we mee bezig zijn. Hebben de testdag ook in de agenda staan. Ze waren stikblij. Het is ook zo'n wonder. Normaal al, maar voor ons helemaal. Meisje ik hoop dat t jullie ook gegeven is. Ik gun het je zo, volgens mij ben je een schat van een meid. Ik duim keihard voor je! Bibi, van harte welkom!! Als je wilt teruglezen moet je wel een vrije dag nemen zo veel wordt er hier geschreven! Zet m op en veel succes!! Zara, ik ga me vandaag in het dec topic aanmelden hoor! Anne het lijkt goed te gaan. Keep that thought!!! Groetjes Noor Quote
sannetim Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Hoi Anne Nou zo n uitzondering op de regel ben ik ook niet hoor maar wil gewoon niet te vroeg testen maak je je zelf helemaal gek. Het is wel moeilijk om het niet te doen maar gelukkig weerhoudt mijn man me er nog steeds van. Ook hier geen idee wat ik wel en of niet voel in de buik.Al een ruime week continu een zeurderend gevoel in de onderbuik ,s avonds het ergst,maar kom dan ook tot rust na een dag werken (werk in de huishouding).De ene keer denk je nou daar gaat de menstruatie beginnen en het volgende ogenblik denk je idd zwanger te zijn wij proberen gewoon te wachten tot zaterdag en hopen dan op Goed nieuws . Iedereen succes en sterkte zou voor jullie allemaal een kaarsje aan steken vandaag . Gr Sandra Quote
jrn Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 toch ik weer, wat verschrikkelijk! Ik hoop voor je dat het wat anderx is en dat je gewoon zwanger bent en blijft. Ik zou meteen even het ziekenhuis bellen. Ik ga vooor je duimen. Quote
Nes73 Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Hoi meiden, Hier gaat 't mis. Ben gisteravond begonnen met bruine afscheiding, kreeg vannacht enorme buikkrampen en nu verlies ik al bloed. Heb de hele nacht niet geslapen. Ben er echt kapot van. Heb vanmorgen nog wel getest en het 2e streepje was er nu direkt. Maar goed ik verlies ook bloed. Steeds meer. Ik wil er nog niet aan dat het over is :(. We hebben geen cryo's dus de poging is over. Sorry, maar heb even de energie niet om op de andere postings te reageren. Succes voor iedereen die vandaag gaat testen/tp heeft enz. Hoop dat het allemaal goed gaat! @ tochikweer, gewoon heel erg balen in het kwadraat. We lopen zo'n beetje gelijk op want ook ik ben vanmorgen vroeg wakker geworden toen mijn menstruatie echt doorbrak. Sjee, wat een krampen. Ik heb mijn pijnstillers er maar weer bijgepakt. Gelukkig even uit kunnen slapen. Bij het afvegen vanmorgen, sorry voor dit smeuiige detail, zag ik een vlies van ong. 10 cm op mijn papiertje. Dit heb ik nog nooit gehad! Zou er toch iets gezeten hebben??? Omdat ik een week overtijd was. Vanavond weer aan de deca... Quote
mijnbaby Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Hoi meiden, Vandaag ben ik ineens ongesteld geworden.... helaas mogen jullie mij rood kleuren! We hebben gelukkig nog 5 eskimootjes dus hoop hebben we nog steeds! Ik mag meteen door voor mijn 2e cryo Tp... maar eerst lekker op vakantie!!! Suc6 meiden! Quote
hildever Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Lieve mensen, wat een rood.... Tochikweer, wat enorm balen... je bent er zo dicht bij geweest.... En mijnbaby jij ook al rood. Balen meid! Maar wel lekker dat je meteen weer verder kan! Geniet van je vakantie! En Nes, fijn dat ie dan eindelijk is gekomen, die ongesteldheid, vervelend dat het zo zeer doet... Kan je nu nog door voor je vakantie? En andere meiden...hold on! Bibi, welkom! Wat een bijzonder verhaal! Groetjesssssssssss Quote
Nes73 Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Lieve mensen, wat een rood.... Tochikweer, wat enorm balen... je bent er zo dicht bij geweest.... En mijnbaby jij ook al rood. Balen meid! Maar wel lekker dat je meteen weer verder kan! Geniet van je vakantie! En Nes, fijn dat ie dan eindelijk is gekomen, die ongesteldheid, vervelend dat het zo zeer doet... Kan je nu nog door voor je vakantie? En andere meiden...hold on! Bibi, welkom! Wat een bijzonder verhaal! Groetjesssssssssss Ik heb volgende week donderdag weer de gebruikelijke uitgangsecho. We zullen het zien of het allemaal voor de 7e mei te realiseren valt. Ik ga het bespreken met mijn fert. arts. Grtz Nes Quote
Dees Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 ow hilde nu lees ik pas dat je hcg niet gestegen is.. balen !! ik zit op dag 3.. spannend .. ik voel menstuatie achtig iets.. maar dat kan ook een goed teken zijn.. waarom worden we ook zo heen en weer geslingerd door emoties.. pfff! nou ik moet snel aant werk, moet invallen, collega van mij haar dochter woont in het huis waar gister het meisje is vermoord in Baflo... te triest voor woorden! (mijn halve familie woont daar) toi toi toi dames!! Quote
Medusa Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Fijn dat je nu toch ongi geworden ben en door kan met de volgende poging Nes x Quote
Noekie1988 Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Zkh heeft gebeld, van de 7 eicellen die bevrucht zijn zijn er maar 2 zich gaan delen (had meer gehoopt maar we hebben tenminste een tp) Er is een 2 cellige en een 4 cellige die zich aan het delen is maar lichte fragmentatie toont dus hopen dat ie daar mee op gaat houden :S Maar het belangrijkste we zaterdag 1230 tp :D:D:D Quote
hildever Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Lief dat je nog weer even komt kijken, Hermien. En dank... We gaan gewoon weer verder voor de volgende ronde! En Noekie, gaaf.... er komt weer een inwonertje aan! Groetjessssssss Quote
hildever Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Ehm, sorry, dat zinnetje voor hermien is op een verkeerd plekkie.... Dees... raar werken zo, met je hoofd bij alles wat er in Baflo is gebeurd... Succes vandaag. En pas goed op die kleine inwonertjes! Groetjessssssssssss Quote
dani81 Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Zojuist de terugplaatsing in Leiden gehad. We hadden maar één embryo van onze punctie afgelopen maandag, dus maar één kans. Volgens de arts was het wel een erg goeie, net zo een als degene die uiteindelijk ons zoontje werd! Die was in één keer raak en ook toen hadden we maar één embryo om terug te plaatsen. We zien het maar als een goed voorteken dat deze van precies dezelfde kwaliteit is. Wat een hoop rood ondertussen! Hoogste tijd voor wat meet groen! Bedankt voor alle opbeurende berichtjes! Iedereen die nog moet gaan testen: héél veel geluk!!! Ik duim voor iedereen! Liefs Dani Quote
Gast Kinderwens7 Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 @Armanda; idd fijn dat ik mag minderen, want ik heb nog steeds lichte hoofdpijn (gelukkig geen migraine meer) en ben wat misselijk...normaal zou je denken dat dit voortekenen zijn, maar dit ligt volgens mij echt aan die bollen. En om nu al misselijk te zijn van een zwangerschap lijkt me sterk. Mijn borsten deden tot een paar dagen geleden veel pijn, maar die druk is er nu zo goed als af...denk dat dat wel eens een slecht teken kan zijn...en dat de menstruatie nadert. Ik ga woensdag op vakantie en zie me de eerste dagen al rondlopen...ze zeggen dat het na een tp vaak veel erger is qua bloedverlies...dus dat is fijn als je in je bikini in de zon wilt liggen ;-) Hoe gaat het met jou? Hopelijk goed! Ik gun het jullie zo!!!! Duimen... Hier vindt iedereen dat ik er pips en smalletjes uit ben gaan zien...hmm...tot een paar dagen geleden vond ik dat ik een bol hoofd had gekregen van alle hormonen... @Charlotte; ook mijn man is aan de selenium-zink tabletten gegaan (dubbele dosis dan op het potje staat) en de kwaliteit is echt omhoog gegaan qua aantallen ook. Geen cola en koffie. Tomaten en watermeloen schijnen ook goed te zijn. @Noor; alles goed? Kan me voorstellen dat je met je hoofd in de wolken loopt...zou ik denk ik we doen..haha! En nu op naar de eerste echo's...spannend! @Bibi; wat een ervaring...zou wat zijn als daaruit jullie kindje komt... Succes! Quote
Gast Kinderwens7 Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 @Zara; nog bedankt voor je berichtje...ik hoop het ook, maar ik weet het echt niet meer...de hormonen van de Utrogestan gaan blijkbaar behoorlijk met mij op de loop...en ik neem aan dat dat nu nog niet zo kan. Maandag/dinsdag(wacht misschien wel tot di met testen..weet het niet) weten we meer Hoe gaat het met jou? Al kwaaltjes? Quote
Gast Kinderwens7 Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 @Anne6; ik zie dat we tegelijk mogen testen...maar ook aardig dezelfde klachten hebben...pff..wat zou het zijn???? Sterkte en succes!!! @mijnbaby; wat balen zeg!! Nu al....?? Moest je ook nog die bollen inbrengen? veel te vroeg...want je zou ook tegelijk met Anne6 en mij mogen testen zie ik in de lijst. Sterkte!! Quote
Noekie1988 Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Ruth: 1 april Femmie80: 1 april Zara: 1 april Karin: 5 april Suuske: 6 april Twinklestar: 6 april Francis: 6 april Esther73: 7 april Juliaantje: 7 april Maureen: 8 april Bloempje80: 8 april Poezebeest: 9 april Jessie: 10 april Hildever: 11 april Charlotte: 11 april Nes73: 11 april Kris74: 12 april Ellie71: 12 april Noor: 13 april Sannetim: 15 april? Sofia: 16 april? Tochikweer: 16 april Mijnbaby: 18 april Anne6: 18 april Kinderwens7: 18 april Elke: 19 april Armanda: 22 april Kelebek: 22 april (bloedprikken ziekenhuis) Marlijnne: 24 april Esly: 24 april Dees: 25 april Dani: 26 april Jrn: 29 april Noekie1988: 30 april Heb mijzelf ook even toegevoegd aan het lijstje, zo te zien word ik de afsluiter van april Quote
Gast Kinderwens7 Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 @Noekie1988; als je maar niet meedoet aan de oranje (rode) kleur op die dag (koninginnedag)!! ;-) Quote
Noekie1988 Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Dat ligt niet in de planning nee!!!! Quote
sannetim Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Hallo Dames Even een vraagje. Wanneer testen jullie als je mag/gaat testen s morgens of willekeurig in de loop van de dag.Mag zaterdag testen maar wil eigenlijk nu al wel testen.Of is het verstandiger om te wachten tot morgen. Gr Sandra Quote
Noekie1988 Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 ochtendurine is het beste, dat is het meest geconcentreerd Quote
jrn Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Ochtendurine is idd het meest geconcentreerd, maar volgens mij maakt het met de testen van tegenwoordig niet meer zoveel uit! Ga voor je duimen dat er 2 streepjes verschijnen! Succes Quote
jrn Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Zojuist de terugplaatsing in Leiden gehad. We hadden maar één embryo van onze punctie afgelopen maandag, dus maar één kans. Volgens de arts was het wel een erg goeie, net zo een als degene die uiteindelijk ons zoontje werd! Die was in één keer raak en ook toen hadden we maar één embryo om terug te plaatsen. We zien het maar als een goed voorteken dat deze van precies dezelfde kwaliteit is. Wat een hoop rood ondertussen! Hoogste tijd voor wat meet groen! Bedankt voor alle opbeurende berichtjes! Iedereen die nog moet gaan testen: héél veel geluk!!! Ik duim voor iedereen! Liefs Dani Spannend! Veel succes! Je mag trouwens wel snel testen zeg. Heb je een bloedtest? Bij ons in het ziekenhuis houden ze 16 dagen aan! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.