Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jessie, wat een lieve man heb jij zeg!!

Zara, ben echt zooo blij voor je! Goed dat ze je progesteron telkens meten, doen ze dat standaard in jouw zkh of puur door de eerdere miskramen?

Ik blijf altijd bij de gynaecoloog lopen vanwege een iets verhoogde kans op trombose ( erfelijke afwijking). Krijg jij een keuze daarin? Ik moet sowieso ook in het zkh bevallen maar als het niet moest zou ik dat toch willen en mijn man die wil dat ook omdat je daar altijd alles direct bij de hand hebt mocht er iets misgaan.

Lief dat je zo hard voor me duimt en alle andere meiden, dank hoor! Dat doet me goed,

ben best nerveus....

Elke, van harte gefeliciteerd! Heerlijk voor je en op naar een mooie echo!

Morgen zal ik via de iPhone even kort posten, we hebben om 15.45 uur de echo... Dus voor 16.45 uur zal het nog niet zijn.

Nou meiden, ga proberen te slapen pffff

Geplaatst

Hoopvol, we waren tegelijk aan het typen... Om je gerust te stellen: ik voel bijna niets aan mijn borsten! En dat ongigevoel is best positief zolang het geen heftige buikpijn wordt. De baarmoeder zet langzaam uit vandaar het ongi gevoel! Positief denken en lekker slapen!!! Dikke knuffel, yolande

Geplaatst

Yolande lief van je maar je leest t verkeerd....ik bedoel juist dat mn boobs van heeeeel erge pijn naar gevoelig gaan, en iedere dag ongi gevoel en nu niks nada noppes

sorry vind mezelf echt een zeikerd maar ik ben er helemaal gek van geworden

Geplaatst

Hallo Hoopvol, ik voelde vorige week mijn borsten opeens ook veel minder. Ook hier toen grote paniek door eerdere ervaringen maar zoals je weet was vandaag alles helemaal toppie! Zal bij jou vast ook zo zijn.

Probeer maar wat te slapen, voel je je morgen vast beter!

Hallo Yolande, in ons ziekenhuis testen ze standaard HCG en Progesteron.

Bedankt voor je uitleg! Helder. Als je voor een verloskundige kiest, kun je dan niet in het ziekenhuis bevallen? Wil namelijk ook graag in het ziekenhuis bevallen maar qua controles e.d. is het ziekenhuis hier best een eindje vandaan.

Ga nu weer snel verder met duimen. Schakel zeker morgen rond kwart voor 5 in!

Hoopvol, zit je lekker warm tussen Noor en Elke? Moest wel erg lachen om je opmerking!

Trusten meiden!

Geplaatst

Hoopvol, je bent helemaal geen zeikerd en ik herken je gevoelens heel erg. Had vorige week precies hetzelfde!

Wat ik verder ook nog wel even heb gedaan, is mijn ziekenhuis gebeld. Ze vragen dan gelijk door en wisten mij in ieder geval erg gerust te stellen.

Geplaatst
Staat goed hoor Elke!

Ga je ook nog aan de ticker?

Jazeker wel. Daar moet ik nog ff voor gaan zitten een mooie zoeken! :-D

Geplaatst

zara dank je we lief van je dat je nog reageert,l stelt me wel een beetje gerust.... ik dacht dat ie wacht weken erg waren maar dit is ook slopend zeg....

ik moet sowieso morgen naar de huisarts voor iets anders..dan vraag ik of ze mn hcg gehalte willen testen ik hou dit geen 3 weken meer vol

Geplaatst

Joehoe Zara!!!! Ik ben zo ontzettend blij voor jullie!!!! (is dus niks mis met m'n vruchtwater...;-). Op naar de volgende goede echo!!

wat moet er een bijzonder gevoel door je heen gegaan zijn zeg!! (onbeschrijflijk, maar toch herkenbaar!!)

Ik hoop dat je langzaam aan vertrouwn kunt gaan krijgen in deze zwangerschap en dat je straks volop kan gaan genieten!!

Alle liefs Naomi

Geplaatst

@ Elke: yoehoeeee!! Gefeliciteerd!!!!! Super hoor!!! En erg duidelijk die test, hahahaha!

@ Yolande: denk aan je, maar komt echt goed!

@ Hoopvol: vandaag is niet hetzelfde als morgen. De ene dag doen mijn borsten erg zeer, de volgende niet. De ene dag kotsmisselijk de dag erna niet. Zit echt wel goed meis, no worries!

Ik heb eigenlijk een paar vraagjes aan jullie, jaja, hier zit ik nu weer mee, haha!

Eerste vraag: 's avonds heb ik het zoooooooo vreselijk koud, bibberend op de bank, hebben jullie dat ook?

tweede vraag: heeft iemand enig idee hoe lang je emesafene mag gebruiken? Ik doe nu 's morgens en 's avonds 1 zetpil, en tussen de middag 1 tablet. Vandaag ga ik over op allen in de morgen en avond n zetpil. Zou het schadelijk kunnen zijn voor de baby?

Laatste vraag: als je eenmaal het hartje hebt horen kloppen, hoe groot zou dan een miskraam nog kunnen zijn? Ik heb geen idee...

Verder heb ik donderdag weer een echo, wat als het hartje nu niet klopt?? Brrr, krijg de bibbers ervan, moet er niet aan denken.

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

Zwanger getest op:

Hope: 27 maart, eerste kindje

Yolande: 30 maart, eerste kindje

Kyra: 31 maart, derde kindje

Zara: bloedtest op 1 april, eerste kindje na 2 miskramen.

Hoopvol: 15 april, eerste kindje

Jessie: 10 april, eerste kindje

Noor: 13 april, 2e kindje na 1 miskraam

Elke: 18 april, 2de kindje

Eerste echo:

Hope: 5 april

Zara: 18 april

Yolande: 19 april

Kyra: 20 april

Hoopvol: 9 mei

Jessie:29 april

Noor:

Tweede echo:

Hope: 7 april

Zara: 26 april

Derde echo:

Hope: 21 april

Uitgerekend op:

Hope: 03 december

Yolande: 06 december

Zara: 08 december

Kyra: 09 december

Hoopvol: 22 december

Jessie: 16 december

Noor: 18 december

Elke: 27 december?

Geplaatst

heey hope

dank je voor de gerust stelling

ik weet niet de kans in % hoeveel die kans nog is, maar iedere dag verder is er 1, en met 4 weken heb je natuurlijk meer kans dan met 8 weken.... misschien kan je een aantal statistieken vinden op google?

ik heb het niet koud haha en die medicijnen zou ik als ik jou was ff ha bellen....

no worries (zoals jij zei) geniet ervan, ik denk dat alles echt goed komt bij jou serieus...heb er een goed gevoel over

ff een klein verhaaltje over mij als jullie t goed vinde:) zo niet oogjes toe dan

ik zou eigenlijk dit jaar klaar zijn met mijn opleiding, ik ben een jaar terug gezet, omdat in t 1e jaar mn moeder kanker kreeg, in het 2e jaar ben ik verhuisd, en moest van school veranderen dus de zelfde opleiding, maar andere school. De lessen etc verschillen een hoop... In het 3e jaar op 16 dec is mn lieve omatje overleden die ontzettend belangrijk is, en we kregen te horen dat ik vroeg in de overgang raak dus vandaar ik geen kraamzorg aankon en een jaar ben teruggezet...

nu twijfel ik om een niveau lager te doen, anders beval ik als alles goed gaat in dec, en denk ik dat van die opleiding niks meer kom...ik zie mezelf niet 36 uur weken, en naar school en huiswerk.... of denken jullie dat t te doen is?

als ik een niveau lager doe dan heb ik in oktober eenn diploma, en kan ik straks 20 werken

Geplaatst

hoopvol, dat is wel een lastige keuze zeg. Maar je moet nu even alleen aan jezelf en de kleine denken en dan zou ik het niveau lager doen. Later kun je misscien anders nog altijd je bij laten scholen tot een hoger niveau.

En van die borsten. Ik heb soms ook dat ik ze meer voel en dan weer een stuk minder. Erg onzeker wordt je ervan ja. Ik loop ook de hele dag even te voelen of ze nog gevoelig zijn. haha.

Ik heb even een vraagje. Ik heb de bloeduitslag binnen. HCG is 6600. weet iemand of dit een goede waarde is? de assistente zei volgens mij is die een goede waarde. Maar je moet niet tegen mij zeggen volgens mij want dan ga ik weer twijfelen. Ik heb op 24 maart de punctie gehad dus ook die dag de bevruchting.

En Elke, het streepje was heel duidelijk. super.

Geplaatst

Zwanger getest op:

Eerste echo:

Hope: 5 april

Zara: 18 april

Yolande: 19 april

Kyra: 20 april

Hoopvol: 9 mei

Jessie:29 april

Noor:

Elke: 3 mei

Tweede echo:

Hope: 7 april

Zara: 26 april

Derde echo:

Hope: 21 april

Uitgerekend op:

Hope: 03 december

Yolande: 06 december

Zara: 08 december

Kyra: 09 december

Hoopvol: 22 december

Jessie: 16 december

Noor: 18 december

Elke: 23 december

Zwanger getest op:

Ik heb net gebeld naar het ziekenhuis en heb over 2 weken de echo!! Op 3 mei om kwart over 10!

Ze berekenen dat ik op 1 april 2 weken was. Dat wil zeggen dat ik nu al 4 weken en 4 dagen zwanger ben!!!

Ik ben dan uitgerekend op 23 december JJJ Dat wordt een spannende kerst!!

Hoopvol,

Dat is idd een lastige keuze zeg... Ik kan jehier helaas niet mee helpen, maar ik kan me voorstellen dat je niet, fulltime kan werken, een studie en een kindje opvoeden...

Jessie,

Ik heb geen enkel verstand over HCG!! Goolge?

Leifs Elke

Geplaatst

Hoi Zara,

Ik zie je helemaal liggen hoor in het veld voor het ziekenhuis haha.

Wat betreft je vraag: meestal heb je geen keus en word je overgedragen aan een verloskundige. Ik bleef op medische indicatie bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. Ik vond het als voordeel hebben dat je bij elk bezoek even een echootje krijgt. Niet veel bijzonders, maar wel lekker om te kijken of hij het nog doet. Bij de verloskundige krijg je alleen het hartje te horen. Maar het schijnt wel gezelliger te zijn bij een verloskundige. Een ziekenhuis blijft een ziekenhuis he, met vaak lange wachttijden bij de gynaecologen. En je kunt altijd in het ziekenhuis bevallen. Is het niet op medische indicatie dan moet je zelf wel iets van 500 euro betalen.

Ik weet niet of er iemand van jullie in Rotterdam woont, maar in het Erasmus kun je je aanmelden voor een proef met een 3D echo’s. Dan krijg je heel vaak een 3D echo, best leuk zeker voor streskipjes als ik. Zodra ik naar huis reed van een echo werd ik al zenuwachtig voor de volgende (in elk geval de eerste 20 weken).

Elke en Francis: fijn is het hier he? Ik voel me zooo thuis! Jullie ook? hahaha

Hoopvol, volgens mij is het normaal hoor dat je borsten minder zeer gaan doen, maar bel inderdaad even met je ziekenhuis. Want ik denk dat zij je beter gerust kunnen stellen want ze hebben er voor geleerd.

Hope kan de kou niet van moeheid komen?

Wat emesafene betreft: dit lees ik er over:

Zwangerschap

Dit middel kan voor zover bekend tijdens de zwangerschap zonder bezwaar volgens voorschrift worden gebruikt.

Borstvoeding

Tijdens gebruik van dit middel geen borstvoeding geven of dit middel niet gebruiken tijdens de periode van borstvoeding.

En of het hartje nog klopt op de volgende echo: mij is door een hoogleraar voortplantingsgeneeskunde verteld dat als je met 7 weken een vruchtzak, dooierzak en kloppend hartje hebt, dat je het dan zeer waarschijnlijk niet meer verliest. We lezen hier natuurlijk ook vreselijke horror verhalen van dames die met 20 weken nog hun kindekes verliezen, maar in het algemeen schijnt het niet vaak voor te komen. De 12 weken grens is met name spannend voor “gewone” vrouwen is mij verteld. Zij krijgen immers bij 7 weken nog geen echo en weten dan niet dat ze zwanger zijn van een vruchtje dat niet goed is. Let op: dit is mij verteld, ik heb er niet voor geleerd ofzo maar ik neem het graag aan.

Ik lag zelf overigens ook kokhalzend van angst bij de volgende echo, vandaar dat de gyn dit mij verteld heeft waarschijnlijk. Ik lag echt te hyperen.

Jessie het is een mooi hoog HCG. Het zijn ruime bandbreedtes voor 5 weken zwanger namelijk 18 – 7340 maar jij zit dan aan de goede kant zou ik zeggen! Als je googled dan kun je er meer over lezen.

Groetjes en fijne dag allemaal

Noor

Geplaatst

nounou mn huisarts is ook niet meegaand zeg.... ik zeg dat t me ontzettend gerust zou stellen als ik bloed mag prikken om hcg te kijken, doet ze niet...ze zegt plas volgende week nog maar op een testje dan kan je zien of t een dikke vette streep is:S

moet weer teug ik kom vanavond wer

Geplaatst

Wauw wat is er lekker veel geschreven. Gezellig is het hier.

YOLANDE, heeeeeeeel veeeeeeeel succes straks bij de echo. Mijn duimen draaien voor een mooie echo met kloppend hartje. Hou je het nog een beetje vol of gieren de zenuwen door je keel?

JESSIE wat lief van je man dat hij een mooi schrift voor je heeft gekocht. De HCG uitslag is volgens mij prima.

FRANCIS, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Je hebt er al een hele reis opzitten naar dit mooie wondertje of wondertjes lees ik. Petje af hoor. Weet je al wanneer je de eerste echo hebt?

NOOR, ik zal proberen rustig aan te doen, maar helaas is het de afgelopen week en deze week tropenrooster bij mij thuis geweest. Hopelijk gaat het vanaf vrijdag weer een stuk relaxter.

ELKE, ook welkom hier en van harte gefeliciteerd met je hele duidelijke positieve test. Leuk om te lezen dat jouw dochter maar 25 gram lichter was als die van mij bij de geboorte. Fijn dat je al een datum weet van de eerste echo.

POEZEBEEST, hè jakkie vervelend dat je nog zo lang moet wachten. Hopelijk wordt het wel beloond met minimaal 1 mooi kloppend hartje.

ZARA, en hoe vaak heb je al naar de foto's van de echo zitten kijken? Ik kon er toen geen genoeg van krijgen. Zo bijzonder om te zien. En kon je een beetje slapen vannacht? De misselijkheid van gisteren is gelukkig niet meer teruggekomen. Het was echt van het haasten. Vandaag wel een raar gevoel in mijn maag, maar het was jammer genoeg weer door een enorm drukke ochtend. En nu zit ik lekker op de bank bij te komen.

Om je vraag over VK of gyn te beantwoorden: ik ben bij mijn twee zwangerschappen gewoon overgedragen aan de VK, maar mocht bij de gyn blijven lopen als ik wilde. Nu had ik even genoeg van het hele medische gebeuren dus ben ik naar de VK gegaan, ook omdat ik graag thuis wilde bevallen. Dit liep helaas anders en ik ben uiteindelijk toch 2 keer in het zh bevallen. Dat kan onder begeleiding van de VK van het zh of onder begeleiding van je eigen VK.

HOOPVOL, hè jeetje meid wat ontzettend vervelend voor je dat je je zo onzeker voelt en de huisarts daar zo overheen stapt. Even een virtuele knuffel voor je, want dit is echt niet leuk. En dan ook nog een moeilijke beslissing met je opleiding. Ik kan je alleen mijn verhaal vertellen van mijn twee zwangerschappen. Bij mijn eerste zwangerschap werkte ik 32 uur per week in een vrij pittige baan op kantoor. Ik had een hele makkelijke zwangerschap met weinig klachten. Mijn tweede zwangerschap was ik gastouder van 2 gastkindjes en had in natuurlijk mijn zoontje op voor te zorgen. Ik heb ongeveer vanaf week 16/18 last gehad van bekkenklachten. Ik denk niet dat ik het bij beide zwangerschappen zou hebben volgehouden om 36 uur te werken, mijn huishouden te runnen, een relatie te onderhouden, sociale contacten te hebben en dan ook nog een opleiding te volgen. Veel sterkte met het maken van de voor jou juiste keuze.

HOPE, de eerste twee vragen zijn volgens mij al beantwoord en op jouw derde vraag zei mijn gyn toen ik het vroeg. De kans dat het nu nog mis gaat is ongeveer 3%. Hopelijk heb je hier wat aan. Hoe voel je je verder?

Het lijkt wel een standaard verhaal te worden hier, maar weer een hectische morgen achter de rug. Manlief moest terug naar het zh en om een lang verhaal kort te houden, zijn enkel is toch niet gebroken. Hij heeft nu een steunkous aan en moet er voorzichtig weer op gaan lopen. Pffff, dat is een pak van mijn hart en scheelt weer enorm, want dan kan hij me over een paar dagen hopelijk weer wat helpen met de kinderen in bad doen en zo.

Een voordeel, ik heb het zo druk gehad de afgelopen week dat de hele verlengde wachtweken al voorbij zijn voor ik er erg in heb hahahaha. Nog maar 1 nachtje slapen voor de echo. Nu ik dit zo schrijf beginnen de vlindertjes toch wel langzaam te dansen in mijn buik hoor. Ik hoop zo dat alles goed is.

Groetjes Kyra

Geplaatst

Pffffffff ben die misselijkheid zooooooo vreselijk zat!!!!!!! Vandaag weer kotsmisselijk!!!! Dus heb net de acupuncturist gebeld, morgen om half 2 een afspraak, ik hoop zoooooo dat het gaat helpen! Ik ben gewoon ziek door de maximale emesafene heen! Grrrrrr!!!! Zo, moest even van me af zeiken, tranen rollen over mijn wangen nu, sorry hoor lieve meiden. volgens mij ben ik nu effe een emotioneel wrak, hihi. Denk dat het een combi van alles is, we hebben de afgelopen jaren zoveel ellende en verdriet gehad, niet alleen qua ivf, maar ook met 2x baan verliezen, kanker enz enz enz....Denk door de vele misselijkheid en vermoeidheid dat ik me nu erg ellendig voel. WAAR IS DIE ROZE WOLK?

Geplaatst

hoi dames

ik breek hier eventjes in,

Jessie, deze waarde is erg mooi hoor, ik heb een linkje bijgevoegd vanuit Brussel, daar worden ongeveer 300 a 350 puncties per maand uitgevoerd en zij nemen altijd bloed af, ook als je langer zwanger bent, kijk maar eens naar de waarden.

Zara, er zit ook een tabel bij daarin kun je mooi de sterkste stijging zien en wanneer je ongeveer het hoogtepunt bereikt

http://www.az.vub.ac.be/AZlabogids/T/TOTAA005.htm

dames, geniet en op naar de mooie echo´s!

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve meiden,

mijn iPhone is bijna op maar even heel kort: prachtige echo gehad, hartje klopte heel goed en alles lag helemaal mooi op schema! Ben zo blij en we gaan nu even bijkomen op terras in de stad. Rest verhaal volgt snel!

Dank voor al jullie steun!

Kyra, nu jij op naar die mooie echo!!

Geplaatst

Jaaaaa, sorry breek even in....Yolande dat is een superbericht. Oh wat fijn zeg, ben je in ieder geval weer gerust gesteld. Op naar de volgende echo en nu heerlijk op je roze/blauwe wolk gaan zitten meid!!!

Liefs Jose

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden