Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

HOPE, hè bah meid wat lees ik nu voor een rottig bericht van je. Ik duim keihard dat de operatie goed verlopen is en alles met jou en de baby goed is.

Liefs van Kyra

Geplaatst

breek even in...jeetje hope. Vlg mij hadden wij ong tegelijk overstimulatie of heb ik het helemaal mis?? Ook ik kreeg uiteindelijk een cyste waardoor er een risico was dat de eierstok kon gaan draaien. Vind het zo verschrikkelijk erg voor je dat dit gebeurt. Ik duim heel hard voor je dat alles goed komt. Wat schrikken voor jullie.

Geplaatst

Hope; wat ontzettend vervelend, ik hoop dat alles goed met je gaat! Heel veel beterschap in ieder geval.

Ik ben niet echt een trouwe poster, ik lees wel regelmatig mee, maar kan het niet opbrengen om steeds te posten. Hier gaat het nog steeds hetzelfde, moe en misselijk. Moet nog 1 dag werken en dan heb ik gelukkig vakantie. Ik hoop heel erg dat de 12 weken grens voor mij ook magisch is want ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik wil me gewoon een beetje beter voelen en wat meer energie zodat ik niet moet kiezen uit de dingen die ik wil doen omdat ik anders drie dagen bij moet komen. Ik ga er van uit dat de baby het wel goed doet in mijn buik, komende dinsdag weer controle, ben dan precies 12 weken.

Wij hebben er voor gekozen geen nekplooimeting te doen. De gyn zei dat je het alleen wil doen als je de zwangerschap wil afbreken bij een kindje met down en daarnaast zitten wij nog niet in de risico-leeftijd.

Qua uitzet hebben wij heel veel voor een leuk prijsje over kunnen nemen van vrienden, enige wat we nog moeten kopen is een commode en dat wordt er waarschijnlijk eentje van de Ikea. Verder nog geen idee wat ik precies allemaal nodig heb, maar daar ga ik me over een aantal weken in verdiepen, nog tijd zat. Hoewel ik het toch wel snel vind gaan, ben al bijna 12 weken!

Namen hebben wij al heel lang en die voelen nog steeds goed. Ben dus ook heel benieuwd of er een jongetje of meisje in mijn buik zit, nog een week of 8 wachten.

Geplaatst

hoi lieve meiden.

Even snel een berichtje van mij, sorry heb niet de energie om op iedereen te reageren. Maar natuurlijk hoop ik dat het met iedereen goed gaat en een lekker weekend hebben gehad? Heeeeeeel erg bedankt voor de lieve berichten!!

Toen ik gisterenmorgen hier postte dat ik geopereerd moest worden, kwam een half uur later de gyn aan die mij zou opereren. Met de 2 andere gynaecologen die de operatie vvoor mij om 08:00 uur hadden ingepland. Op dat moment kwam er een zeer ernstig auto ongeluk binnen, en de operatie werd uitgesteld naar 09:00 uur. Om half 9 kwamen de 3 gyneacologen weer terug. Degene die me zou opereren wilde zelf nog 1x keer extra naar mijn buik kijken. Op dat moment weer helse pijn!!! Toen bleek op de echo dat de eierstok weer om zijn as draaide, maar in mijn voordeel. Hij draaide weer terug. Dit komt door de zwaartekracht van die 3 cystes. AUWWWW deed zo'n pijn. Maar omdat het terug draaide, wilde gynaecoloog toch de operatie even uitstellen. En ze wilde perse hebben dat de dienstdoende chirurg naar mij kwam kijken. Omdat behalve die linkereierstok, ook de rechterkant van mijn buik erg pijn deed. Ze wilde hebben dat de chirurg naar de eierstokken kijkt, en ook naar mijn blinde darm. Om 09:00 uur werd ik van het WKZ naar het UMC gereden, en moesten we wachten op de chirurg. Op dat moment kwam er een 2e zeer ernstige auto ongeluk binnen, en aangezien hij de dienstdoende chirurg is heb ik 4 uur moeten wachten!! Inmiddels was het al 13:00 uur, en had ik al 19 uur niets meer gegeten. Ik werd mega beroerd omdat ik niets mijn maag had, en ik mocht niets eten, omdat ze nog niet echt zeker waren. De zaalarts kwam nog even langs, en maakte een vaginale echo en zag dat de eierstok inderdaad weer terug was gedraaid, maar dat het zeer veel pijn in mijn buik deed. Chirurg keek naar mijn buik en vertrouwde het niet. Hij wilde hebben dat we een extra echo maken van al de organen in mijn buik, met name blinde darm. 13:30 uur aangekomen in de echokamer vd radioloog. Hij zag idd dat de eierstok erg groot is, maar gelukkig wel nu weer bloedtoevoer had, dus niet afsterft. Maar omdat ik zwanger ben, verschuift je darmen in je buik, en kon hij en de hoofdradioloog niet mijn blindedarm vinden. Ik moest na 40 minuten naar boven. Er vond een overleg plaats met de 3 gynaecologen, de 2 radiologen en de chirurg. Terug op mijn kwam voor de 2e keer bloeduitslag, en had nog steeds ontstekingscellen in mijn bloed, wiite bloed lichaampjes waren nog steeds hoog en duid op een infectie of zoiets. Om 16:00 werd er besloten voor een MRI scan, mocht om 16;30 uur naar beneden. Daar aangekomen wilde de vrouw die de scan deed zeker weten of het mocht met een zwangerschap van 13 weken en 5 dagen. Radioloog kwam erbij, en er ontstond een discussie tussen de vrouw en radioloog waar wij bij zaten! Erg stom van hun, want het gaf ons erge wantrouwen. Er werd weer gebeld naar gyn, en ik mocht wel de MRI maar geen contrastvloeistof. Maar toen kwam er weer spoed binnen, dus ik moest 1 uur langer wachten en om 17:30 uur terugkomen. Op dat momen had ik al bijna 24 uur niets meer gegeten en werd erg kwaad omdat het allemaal zoooooooooooo lang duurde en nog niet een duidelijke diagnose had, en nog steeds niet wist of ik geopereerd moest worden. Verpleging was het ook zat en gelukkig mocht ik 1 boterhammetje eten en een half glas melk drinken. Pffff...Om 17:30 uur naar beneden. Halverwege werden we weer tegengehouden. Spoed tussendoor, kindje in coma.....Pfffff....Maar uiteindelijk scan gehad. En 2 uur later het verlossende antwoord, geen blindedarmontsteking. Mijn eierstok was om zijn as gedraaid, waardoor bloedtoevoer werd afgekneld. Maar gelukkig teruggedraaid. Om die reden wilden ze geen operatie doen, dat alles om het kindje te sparen. Moest vannacht in zh blijven en aan de pijnstilling. Cystes zijn wel ietsie geslonken. Verwachting is dat het nog meer slinkt, en de baarmoeder wordt nu steeds groter waardoor de eierstokken niet meer kunnen draaien. Moet nu heeeeeeeeel rustig aan doen, tot dat de cystes echt geslonken zijn. Pffff.......Oja, kindje alles goed, zag vandaag op de echo dat ie vruchtwater dronk, zoooo cool!! Daar doe je het voor!!!! Kindje is nu 7,5 cm. Ik heb 8 juni en 16 juni weer controle. Als de pijn heviger wordt, moet ik naar het zh, waarschijnlijk dan wel operatie. Voor nu erg opgelucht, alles voor ons kindje, ook al ga ik half dood voor mijn gevoel.

Morgen lees ik jullie berichtjes, fijne avond!

Geplaatst

Hope, wat fijn om iets van je te horen!

Wat heb je lang moeten wachten zeg!! Pijnlijk, maar wel fijn dat je eierstok vanzelf weer terug is gedraaid!

Doe het lekker rustig aan en herstellen jij!

Wat fijn dat je jullie ukkie weer heb mogen zien en zien dat hij vruchtwater dronk!!!

Liefs Elke

Geplaatst

hope, hou je taai he.. lees dat jullie al flink aan het shoppen zijn geweest! tof.. wij hebben via babypark kersteren een nieuwe wandelwagen wieg voor de stokke gekocht in purple..kamer zijn we niet over uit. kan allemaal nog wel.

Heb gister flinke last van mijn darmen gehad.. zomaar opeens uit het niets, 4 x flauwgevallen op de wc en 6 x flink moeten overgeven.. de hele dag heb ik op bed doorgebracht.. fijn dus NOT.

hoop dat het niks uit maakt voor ons kindje..??

@armanda: slapen lukt hier ook met moeite.. snap dr niks van.. ben zo kapot maar slapen kan ik niet!

ben net thuis van me zus dr verjaardag ze is 30 geworden. erg gezellig maar vermoeiend! dus nu even hangen op de bank met manlief en dan hup me bedje in..

liefsss

Geplaatst

Oh Hope, zo blij iets te horen van je! Wat een verhaal en wat erg dat je zoooo lang met nuchtere maag moest wachten en onzekerheid had! Poeh hoop dat je even rustig bij kan komen thuis en dat die baarmoeder je eierstok snel klem zet!! Fijn dat je kindje het heel goed doet! Sterkte!!!

Ik lees hier veel dames die slecht slapen en toch moe zijn, ik ook heel erg. Ondanks de vreselijke moeheid slaap ik zo licht en word ik heel vaak doodmoe wakker en dan is de dag al verpest doordat ik me zo futloos voel. Vannacht toevallig wel heel diep en lang geslapen en vandaag had ik wel een goede fitte dag! Donderdag op vakantie dus vandaag samen met manlief het hele huis opgeruimd en schoongemaakt! Heerlijk! Nog drie dagen werken en dan lekker 1,5 week zuid Frankrijk!!

Geplaatst

Hope wat een verhaal weer! ik maakte me al erg ongerust dat we niets hoorden. Nou jij hebt je geduld weer voldoende getraind voor dit jaar pfffff al dat wachten, ik denk dat ik het niet gekund had, zo lang niet eten en steeds uitgesteld worden... knap hoor!

rustig aan doen, hoe lang denken ze dat dat duurt?

Wel heel erg fijn dat je beeb hetgoed doet en dat een operatie niet nodig was!

Lieve hope rust uit en eet lekker bij, ik wens je een heel snel herstel en veel sterkte.

Yolanda, fine vakantie alvast meid!! Enjoy!!

liefs

noor

Geplaatst

Hoi Yolanda,

Ik ben lekker even met man en kind naar ons buitenhuis gegaan. Even bijtrekken van alles.

Op zich gaat het goed, ben zelfs al weer ongesteld geworden dwars door de pil heen.. Deze moet ik even overslaan, maar als het goed is kan ik dus eind juni weer beginnen.

Heb er wel weer zin in, dat is ook een goed teken.

Maar de komende vier weken heb ik nog wel nodig hoor, want al voel ik me goed ik merk toch dat ik iets feller reageer op dingen dan normaal. Dus helemaal hersteld ben ik nog niet. Maar dat is misschien ook niet zo gek. Tis niet niets allemaal!

Groetjes en geniet van je schone huisje en Zuid-Frankrijk. Is zoooooo zalig daar... Mmmmmmmmm!!!!

Noor

Geplaatst

Hope: wat goed om te horen dat je uiteindelijk geen operatie nodig had. Ik hoop voor je dat je eierstok nu op zijn plaats blijft.

Neem goed rust en laat je verwennnen door je mannetje.

Noor: DAt is ook allemaal niet niks wat jij nu doormaakt. Ik vind het knap van je hoe je ermee omgaat.

Dees: jeetje zelfs een paar keer flauwgevallen. Ik heb moeite met douchen. Het is dan net of ik dan ineens te weing zuurstof krijg en dan ga ik ook bijna onderuit. Heel eng gevoel.

Poezebeest: wat vervelend dat je je nog steeds zo ziek voelt. Ik hoop voor je dat je snel wel kunt gaan genieten van je zwangerschap.

Ik ben vandaag voor het eerst het hartje kunnen horen van buitenaf. Niet via de inwendige echo. Dat is zo anders. Dat maakt het zo echt.

Ongelooflijk. Bij de inwendige echo is het net of je naar een film zit te kijken, maar dit is zo anders. Ze moest wel echt even zoeken hoor maar ineens liet die zich horen. Volgende week dinsdag heb ik mijn termijnecho. Dan ben ik eindelijk 12 weken. Zondag ga ik met mijn zusje en moeder naar de stad voor kleding. Vandaag ben ik 1 dag vrij nadat ik het weekend heb gewerkt en dan weer 4 dagen werken. Morgen heb ik een gesprek met mijn manager.

Geplaatst

Ik ben vndg voor t eerst van mijn leven bij de VK geweest, en t was echt super! Jantje spartelde heel cute en alles zag er goed uit.

De vk was ook echt lief, ze nam echt de tyd voor me.

Voor t eerst liet ik een traantje. Ik zei 'nu geloof ik het'...

Geplaatst

Ach lieve Jessie en Armanda..... ben zo blij voor jullie met allebei goed nieuws! Jullie verdienen het ook echt.

Heerlijk, en nu proberen te gaan genieten he, geloof mij nou alsjeblieft het gaat veel te snel allemaal. Sta elke dag even bewust stil bij wat er gebeurt in je buik en geniet van elke minuut. Ik zou een moord doen (na ja niet letterlijk natuurlijk) om alles nog eens opnieuw mee te maken en weten wat ik nu weet! (dat alles goed kwam).

Ik had een dagboek moeten bijhouden want je vergeet zo snel hoe gaaf het is om zwanger te zijn. Je denkt wel: dit vergeet ik nooit maar ik had nu wel eens terug willen lezen hoe het me allemaal verging. En het is nog maar 9 maanden geleden, kun je nagaan hoe snel je vergeet....

En veel foto's maken he, niet alleen van de buik maar gewoon van alles wat je aan het doen bent. Ik heb er achteraf gezien veel te weinig! Spijt van!

Liefs

Noor

Geplaatst

Armanda en Jessie: wat heerlijk dat jullie de hartjes weer hebben horen kloppen en snel de 12 weken naderen. Ben zooooooo blij voor jullie!!

Noor, knap hoe positief je bent en bij jou moet het gewoon ook gordijnen voor de tweede! Ik hou je in de gaten op het wachtbankje!

Fijn dat je lekker weg bent geweest, gelijk heb je.

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

HOPE, meid wat een verhaal, maar wat fijn dat de eierstok toch besloot om weer goed te draaien. En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan met de eierstok, want dat heb je wel verdiend na alle ellende. En wat een power om zo lang zonder eten te kunnen. Pffff moet er niet aan denken. Oh ja ook nog gefeliciteerd met jullie mooie nekplooimeting.

ARMANDA, wat fijn dat je het nu eindelijk kan geloven. En wat heerlijk dat je ukkie weer lekker hebt zien rond spartelen.

JESSIE, wat leuk dat je het hartje uitwendig hebt gehoord. Mooi geluid hè? Werk ze.

NOOR, respect voor de manier waarop je ons toch nog blijft volgen. Hopelijk mag jij snel weer zwanger worden.

YOLANDE, oh lekker naar Zuid-Frankrijk. Wij gaan zaterdag voor 3 weekjes heen. Heerlijk!!! Vervelend zeg dat je je nog zo moe voelt. Hopelijk wordt het snel minder. En jij ook gefeliciteerd met de mooie nekplooimeting.

DEES, jeetje dat klinkt heftig zeg met dat flauwvallen.

POEZEBEEST, balen dat je je nog steeds niet lekker voelt. Ik duim voor je dat de 12 weken grens inderdaad een magische grens is. En lekker dat je zoveel hebt kunnen overnemen van vrienden.

SANDRA, gefeliciteerd met jullie nieuwe kamertje. Hoe vond Amy het zwemmen?

FRANCIS, jij ook al een mooie echo gehad. Gefeliciteerd.

ELKE, hoe is het met jou?

NAMEN, voor een jongen zijn we er al uit, maar voor een meisje nog niet helemaal. Hmm, na het net even besproken te hebben zijn we er toch uit hahahaha.

Vandaag voor de nekplooimeting geweest en pfffjoe alles was prima in orde. (Val in de risico-categorie qua leeftijd). Nekplooi was 1,1 mm en ukje is nu 6,5 cm. Alles zag er verder prima uit. Eerst lag het te slapen, maar toen werd het wakker en ging heerlijk bewegen en 'zitten' in mijn buik. Voor het eerst ligt de placenta aan de achterkant, dus ik ga de kleine waarschijnlijk lekker veel voelen als het net zo bewegelijk is als zijn broer en zus (daar lagen de placenta's voor en nog voelde ik ze heel veel bewegen.)

Verder lekker druk met het huis opruimen en hebben we afgelopen weekend de verjaardag van mijn dochter gevierd. Nog een paar daagjes en dan gaan we lekker op vakantie. Heb er zin in.

Geplaatst

Hierbij weer een nieuwe aangepaste lijst:

Zwanger getest op:

Hope: 27 maart, eerste kindje

Yolande: 30 maart, eerste kindje

Kyra: 31 maart, derde kindje

Francis: Bloedtest 6 april, tweede kindje, eerste kindje is doodgeboren

Sandra: 6 april, 2e kindje

Poezebeest: 8 april, 1e kindje

Jessie: 10 april, eerste kindje

Elke: 18 april, 2de kindje

Armanda: 22 april, 1e kindje

Kelebek: 22 april, 2e kindje

Dees: 25 april, 2de kindje

Tweede echo:

Sandra: 6 juni

Kelebek: 3 juni

Derde echo:

Dees: 20 juni nekplooimeting

Datum 12 weken grens:

Sandra: 3 juni

Elke: 10 juni

Armanda: 14 juni -> 15 juni 4e echo

Kelebek: 16 juni

Dees: 18 juni

Echo's, afspraken e.d na de 12 weken grens:

Hope: 8 juni: controle bij verloskundige. 16 juni: afspraak gyn ivm cystes linkereierstok

Yolande:

Dees: 20 juni: nekplooimeting, + contole verloskundige.

Elke: 15 juni (2e x bij de vk)

Kyra: 01 juni (2e x bij de vk)

Uitgerekend op:

Hope: 27 november

Yolande: 06 december

Kyra: 09 december

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Jessie: 16 december

Sandra: 16 december

Elke: 23 december

Armanda: 27 december

Kelebek: 29 december

Dees: 31 december

Geplaatst

kyra73

amy vond het zwemmen geweldig, ze lag erbij alsof ze op een luchtbed op zee dobberde met haar handje achter haar hoofd

en lekker met de benen spartelen, ze zwom gewoon weg zo

zat wel in een speciaal baby band/stoeltje ( zo'n gele)

na 1,5 uur zijn we weer naar huis gegaan

toen sliep ze als een blok, ikke trouwens ook hihi

het was zekers voor herhaling vatbaar

verder hier geen nieuws te melden, met vlagen nog misselijk en overgeven

het eten gaat wel veel beter, hou niet zo van brood maar warm eten lust ik wel weer

ben op zich aardig fit

morgen lekker vrij maar moet thuis wachten op de postbode, vaderdag kado word gebracht

foto van amy op canvas

weet niet hoe laat hij bezorgd word

ach ja het weer zal morgen niet veel soeps zijn zo te horen

dus bankhangen internetten en knuffelen met mijn meis

Geplaatst

Zwanger getest op:

Tweede echo:

Derde echo:

Datum 12 weken grens:

Hope: 8 juni: controle bij verloskundige. 16 juni: afspraak gyn ivm cystes linkereierstok

Yolande:

Sandra: 15 juni voorlopig laatste afspraak bij gyn. daarna naar vk

Dees: 20 juni: nekplooimeting, + contole verloskundige

Uitgerekend op:

zo ff weer een datum bij gevoegd en datums op volgorde gezet

Geplaatst

Zwanger getest op:

Tweede echo:

Derde echo:

Datum 12 weken grens:

Francis: 31 mei

Francis: 3 juni en een hele hoop daarna....

Yolande:

Dees: 20 juni: nekplooimeting, + contole verloskundige.

Uitgerekend op:

heb wat dingen over mezelf aangepast, morgen 12 weken!

de controles ga ik niet allemaal aangeven, wel fijn als het overzichtje op 1 a-4tje past....

Heb alle afspraken tot half augustus al staan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden