Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sandra en Dees, allebei goede echo's en twee meiden erbij hier!!!Joehoe! Gefeliciteerd!!Kelebek, jij ook al zo'n pijn aan de banden? Vervelend hoor. Ik hoop dat het tijdelijk is.Ik merk dat ik momenteel weer wat slomer en meer moe ben, denk dat het komt door m'n ijzertekort en ben blij dat ik nu staalpillen heb zodat ik me hopelijk weer wat energieker ga voelen.Ik voel de kleine nu wel regelmatig bewegen, vooral als ik zelf stil zit ' 's avonds.Trouwens eten jullie anders dan eerst en wat eten jullie ongeveer op een dag? Ik heb in de middag telkens zo'n last van lekkere zoete trek en vaak geef ik daar aan toe... Misschien kunnen jullie mij even toespreken, haha. Ik eet wel gewoon groente en fruit uiteraard.

Geplaatst

francis leuk nog een meisje

dees mooi behang denk dat wij ook zoiets nemen en ook mooi buikje

kelebek en hope vervelend die bandenpijn heb het zelf maar heel af en toe dus valt erg mee

yolande ik eet veel minder want ben snel vol en vind het eten allemaal niet meer zo lekker

heb ook veel trek in zoetigheid net een stuk rittersport chocolade op en heb ook een pot haribo snoep in de kast waar ik regelmatig bij zit

ik eet wel veel te weinig fruit maar groente eet ik wel

moeheid heb ik ook en ook de bloedarmoede en de daarvoor bestemde pillen

heb vorig jaar 3x een ijzerinfuus gehad, misschien moet je daar eens naar vragen daar knap je zo van op na 1 keer voel je het verschil al en het duurt maar hooguit 1,5 to 2 uur per keer

daarna mag je zo weer naar huis en het doet geen pijn

als ik denk dat de pillen niet werken ga ik hier ook weer naar vragen

zal nog ff een paar foto's plaatsen voor wie nieuwsgierig is

en ik mag er graag mee pronken haha

[ATTACH=CONFIG]1878[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1879[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1880[/ATTACH]

Geplaatst

Wat leuk, al die goede 20 weken echo's én jongetjes en meisjes in de buik! Ik heb maandag de echo, ben zo benieuwd! Ben er van overtuigd dat het een jongetje is, maar we zullen zien.

Ook mijn buik groeit hard en baby beweegt flink, voel hem wel steeds op dezelfde plekken en soms tegen mijn hand, zo gezellig! Buiten ontzettende moeheid weinig last van klachten, hoewel die moeheid ook vervelend is. Maandag even vragen of ze mijn hb willen checken.

Yolande; wat betreft eten ben ik nu ontzettend kieskeurig, lust bijna niets meer tetwijl ik altijd een goede eter ben. Je maakt me nu gelukkig met aardappel, vlees en groente of gewoon een boterham. Ik zou gewoon toegeven aan de zoete trek zolang je het niet overdrijft, bv stukje chocola ipv hele plak.

Geplaatst

Dees mooi buikig hoor!! En is het gelukt met schuren?Francis Yeaaahhhh nog n meisje! Leuk! Van harte en lekker genieten!!Kelebek, tja Auw bande pijn, heb het ook heel erg nu en idd ook pijn in mijnn bekken en onderrug. Ik ga naar bekkentherapie, doe daar oefeningen en wordt er gemasseerd. Heerlijk! Ik heb begrepen dat het na 24 weken ofzo weer over is. Even volhouden nog.Yolande ik eet nu ook anders. Als ik in de nacht goed slaap, ben ik overdag niet meer misselijk. Ik kan daardoor in de avond weer lekker en goed eten. Ik eet niet meer ofzo. Maar ben ineens gek op chocolade koekjes. Die chocogolven van Verkade of triple chocolakoekjes, jammie!! Gewoon eraan toegeven hoor! Verder eet ik heel veel fruit en vind ik melkprodukten erg lekker! Vervelend dat je weer zo moe bent, hoop dat t snel beter wordt!Hier een flinke emodag. De afgelopen 2 weken lopen de dingen niet echt lekker. Was vanmiddag even helemaal overstuur. Echt gek, dat heb ik bijna nooit, lees zeldzaam!! Maar nu echt heel erg snikken en schreeuwde zelfs ik wil niet meer zwanger zijn en ik wil geen kind, Pfffff...... Schaam me dood... Met als resultaat harde buiken vanmiddag en n druppel bloedverlies. Nu is alles weer rustig. Zo, vanaaf ga ik voor de 20ste keer Titanic kijken, haha!Fijne avond iedereen!

Geplaatst

Shit alles staat nu achter elkaar, waarom kan je met n iPhone niet makkelijk berichtjes sturen hè? Hoop dat jullie eruit komen, sorry!

Geplaatst

Hope, meis. Een druppel bloedverlies en harde buik... Doe je wel ff rustig jij?!

Wat voor problemen er ook zijn, baby en jij gaan boven alles... Zijn de dingen die niet lekker lopen wel op te lossen?

Enne...chocoladekoekjes en mini magnumijsjes zijn ook helemaal mijn ding....en dan zeggen jullie ook nog dat ik er aan toe moet geven.... Nou dank jullie wel haha!!

Via de iPad gaan mijnzinnen ook nonstop door, sorry!

Hope beloof je goed om jezelf te denken?!!!!

Geplaatst

Hope; doe je rustig aan en denk je aan jezelf! Harde buiken en een druppel bloedverlies is niet de bedoeling! Hoop dat de problemen snel zijn opgelost en je weer kunt genieten van het zwanger zijn.

Yolande; magnumijsjes vind ik ook heel lekker nu, terwijl ik ze eerder echt nooit at, vond ze net een pakje boter ;-)

Geplaatst

Hey girls!

Dees, mooie buik hoor! Leuk die foto’s!

Is het nog gelukt met het schuren enzo buiten? Het is gelukkig wel steeds droog nu he?!

Kelebek, yep, ben terug hoor! Al weer aan het werk ondertussen, bleh! ;-)

Jij zo’n bandenpijn he, wat naar joh! Heb je wat aan de tips gehad?

Hoe gaat het verder met je buik? Je schreef dat ie groot is, heb je ook een foto? Jaaaa leuk! ;-)

Wanneer heb jij de 20 weken echo? Ik op 11 aug (ik kan effe het lijstje niet terugzoeken).

Ik ben ondertussen ruim 5 kg aangekomen terwijl ik niet echt een giga buik heb. Ik denk dat mijn giga boobs allebei 2 kg extra wegen en mijn buik 1 kilo, hahahaha

De verloskundige zei gisteren dat ik het wat meer naar binnen draag, maar dat het niet lang meer zal duren voordat het onwijs naar buiten gaat staan, hihi. Can't wait! Lijkt me cool.

Hopelijk kan ik het dan ook beter voelen, nu is het soms nog twijfelachtig wat ik nou precies voel.

Francis, leuk joh, een meisjeeeee! Lijkt me onwijs leuk! Vertellen jullie het aan mensen? Of houden jullie het verder stil?

Ik denk dat wij ook een meisje krijgen. Ik weet het over 2 weken precies!

Yolande, jij vroeg nog wat er gegeten wordt op een dag.

Ik meestal 2 crackers met kaas of aardbeien ofzo voor ontbijt. Tussendoor snelle Jelle en appel of iets dergelijks

Voor lunch 2 boterhammen of bolletjes met beleg, soms kroketje of gebakken eitje, of stokbroodje of foccatcia.

Tussendoor chocolaatjes, hartig iets (crackers of cup a soup), druiven ofzo, sultana.

’s Avonds gewone maaltijden, maar nooit zo veel meer als anders. Gewoon vlees, groente, aardappels of pasta .

Heb je daar wat aan? Ik eet niet meer/anders dan anders, maar mijn smaak is wel veranderd. Ik hou minder van kruiden enzo. Alles smaakt me iets anders. Liever gewoon basic.

Ik heb totaal geen vreetbuien of gravings ofzo (gelukkig!). ’s Avonds soms nog misselijk en heel soms kokhalsen. Oh ja, ik hou ook erg van melkprodukten ja! Hmm!

Sandra, wat een mooie foto’s zeg! Cool om te zien. Ik krijg zin in mijn 20 weken echo door jullie!

Hope, zo’n inzinking gehad joh. Klinkt heel naar. Gaat het nu weer oke met je? Neem het jezelf niet kwalijk joh. Al die hormonen, kwaaltjes, weinig slaap, pijnen, en je geeft aan dat er nog meer speelt… Logisch dat je even flink flipt!

Als er iets is wat je met ons wil delen, mag altijd hoor lieverd! Kan ook met een PB naar een van ons, voel je vrij hoor, en Kop op! Kuss!

Ik heb zo nu en dan echt issues met mijn man. Echt moeilijk. Ik wil gewoon een happy family zijn maar lukt soms echt even niet. Heb al veel aan mijn hoofd door mijn pa enzo, en mijn man moet gewoon even normaal doen! Zo! Ik kan zijn issues er even niet bij hebben.

Maar dat maakt het er niet leuker op in ieder geval. Gaat altijd wel weer over maar sommige dingen blijven terugkomen… frustie.

Ik heb nu ook geen zin in hem, zit boven op bed met mijn laptop en tv. Hij is beneden. Vind hem even heel stom. ’s Even kijken wat er op tv komt zo.

Geplaatst

weet niet of ik morgen nog ff de tijd kan vinden om online te komen

heb het nogal errug druk

we gaan zaterdag op vakantie in eigen land en moet nog alles inpakken en het hele huis schoonmaken

we zouden samen met mijn moeder en mijn zus maar nu ligt die voor pampus met een of ander beknelling of nekhernia op de grond

zelfs diazepam en tramadol werken niet

morgen ga ik met haar naar het ziekenhuis dan kan ze door de scan

hopelijk is er dan iets te vinden en kan er dan ook iets aan gedaan worden

ik zie haar nu niet mee gaan op vakantie

en als zij niet gaat gaat mijn moeder ook niet

snap het ook wel hoor maar vind dit erg k*t

wij gaan al 23 jaar samen op vakantie

nu afwachten of al onze spullen wel in de auto passen

wij moeten nu ook de boodschappen en linnengoed en dekbedden ed mee nemen wat anders bij hun in auto ligt

ook hebben we al extra babage omdat alles van amy mee moet zoals campingbedje kinderstoel kinderwagen enz

verder niks te melden hier dus stop maar weer en ga nog een keer de wasmachine aan doen

druk druk druk dus

maar iedereen de komende 2 weken heel veel succes met alles en tot dan

Geplaatst

Thanks armanda, ik heb 15 aug echo paar dagen na jou :):) zal ook proberen een foto te zetten ff eentje maken :):):)

Wil morgen naar prenatal voor een buikband schijnt goed te helpen, want dit is echt niet te doen :(:(:(

Geplaatst

Goodmorning iedereen!

Gelukkig gaat het hier weer beter. Weet je, we waren bijna 3 jr intensief bezig met vruchtbaarheidsbehandelingen. Vooral ovulatie inductie. En per maand waren we minimaal 10 uur aan het zh kwijt. En alle uren waren van onze eigen rekening. Dus minimaal 10 uur per maand, keer 12 maanden is 120 uur. En dat zijn al 15 vakantiedagen per jaar, minimaal. Dus wij hebben 3 jaar lang non stop gewerkt en overgewerkt om het zh te compeseren. Ik zit nu al een tijdje thuis, en kom ik ondanks alle klachten tot rust. Maar mijn man niet. hij kreeg deze week te horen dat hij 8,5 dag in de min stond. Maar hij was zoooooo op, zoooooo vermoeid, zooooo stuk van alle ellende die we de afgelopen jaren mee hadden gemaakt, hij stond gewoon te spugen op zijn werk....Hmmmm, dat is niets voor hem. Nu is zijn werkgever zo lief geweest om hem 10 dagen te geven. Maarja, met anderhalve dag in de plus kan je nog niets. Dussss......ik zit met een zwaar oververmoeide man. En volgende week gaan we het gesprek aan met zijn ouders over de namen van onze zoon... en we hebben even een probleem van 15 duizend euro....Achja, komt vast goed. Dus dat was even de inzinking.

Maar vandaag gaat het weer beter. Mijn man gaat vandaag met mijn broertje naar Dominator, een supergaaf feest. Lekker knallen, en zijn hoofd leeg maken. Ik ga lekker naar mijn ouders toe. Ook zin in.

Armanda, hoe gaat ie nu tussen jou en je man? Ik ken het hoor, soms ga ik ook naar boven, alleen, omdat ik echt even de ruimte nodig heb. Je zal nu vast snel je baby voelen hoor!

Kelebek, jij gaat vandaag die buikband halen? Ik hoop dat het helpt, ik probeer nog uit te zingen met afwisseling van rust en lopen en fysio. ik hoop dat je minder pijn hebt met die band!!

Ik heb sinds de afgelopen week zo'n last van maagzuur in de nacht. Ik word meerdere malen in de nacht wakker van een golf maagzuur wat omhoog komt, jak! Hebben jullie hier ook last van? Verder gaat het zijn gangetje hier. Voel de kleine steeds duidelijker trappen. Vooral in de ochtend en avond. Vannacht heb ik hem de hele nacht gevoeld. Was zooo leuk, overweldigend gevoel!

Hebben jullie nog plannen? Wat een schijtweer he? Van de week wordt het weer 2 dagen warm, en dan weer regen, grrrrr!

Fijn weekend allemaal!!!

Geplaatst

Lieve Hope,

Ik hoop dat ik je wat advies mag geven....

Als ik het zo lees hebben jullie nu heel veel aan je hoofd.

Als je man zo moe is, en ook nog financiele zorgen, dat zijn de ingredienten voor een burnout. Ook de spanning van de laatste drie jaar komen er waarschijnlijk uit.

Ik kom in mijn werk vaak mensen tegen die werken totdat ze erbij neervallen en de weg omhoog duurt dan heel lang. Ik denk dat de eerste signalen zich al manifesteren.

Misschien een idee om je man een week thuis bij te laten komen, ziek melden dus. Een kleine brengt straks veel geluk en vreugde, maar over het algemeen geen nachtrust.

Zoiets kan ook besproken worden met een bedrijfsarts, deze hebben namelijk ook een preventieve funktie!

Ik wens je echt heel veel sterkte toe, doe voorzichtig, en dat geldt ook voor je man!

liefs

Francis

Geplaatst

Lieve Francis,

Super bedankt voor je advies! Dat gezeik met het geld is bijna opgelost, gelukkig. Maar ik denk dat je idd gelijk hebt wat betreft mijn man. Hij is zit echt stuk. Hij gaat zich volgende week ook 2 weken ziek melden, even bijslapen. Even rustig aan doen! Hij heeft geen keus, de kleine is er al over 17 weken. Nu is hij dit weekend er even tussenuit. Hij heeft het vreselijk naar zijn zin, en ontspant zich heel goed. Het komt wel goed, hij moet nu alleen even niet zo eigenwijs zijn, want idd, heeft hij zo een burn out... Daar hebben we echt geen zin in. Mijn zijn lichaam fluit hem nu ook terug. Dusssss hij gaat zich ziek melden. Oja, de spanning vd afgelopen 3 jaar komen er zeker uit! Kan ook niet anders denk ik, zeker omdat we nu enigzins tot rust komen. Het komt goed, allen wat ik net al zei, hij moet ff luisteren! : )

Geplaatst

Dat is het grootste probleem met mannen ze luisteren zo slecht naar zichzelf en hun direct omgeving.

Pas als er iemand omvalt of als ze gedwongen worden gaan ze pas luisteren!

Ik hoop dat jullie zoontje betere oren heeft;-)

Geplaatst

Hahahaha, of als ze kotsend op hun werk staan! Tja....mannen....haha! Hmmm, als ons zoontje op papa lijkt zal die vast eigenwijs zijn!

Hoe gaat ie met jou?

Geplaatst

Hope, wat een ellende zeg! Hoop dat je man toch wel naar zijn lichaam luistert en op tijd aan de bel trekt.

Als jij straks bent bevallen en hij heeft een burn-out, dan wordt het zwaar voor je.

Ben blij voor je dat jullie financieel probleem bijna opgelost is :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Hoi Hope,

Het gaat met mij best goed, het valt me nu allemaal nog mee.

Krijg nu om de anderhalve week controle bij de gyneacoloog. Mijn bloeddruk heeft de neiging te stijgen onder invloed van stress.

Ze willen nu geen enkel risico lopen, ik doe het nu zonder medicatie, wil dat het liefst ook zou houden, maar als het moet, moet het.

Volgende week ook een Glucose tolerantie test, omdat zwangerschapsdiabetes een reden kan zijn van een slechte placenta ontwikkeling. De vorige zwangerschap had

ik wel een niet volledig ontwikkelde placenta maar geen zwangerschapsdiabetes. Ze willen nu bij alles het zekere voor het onzekere nemen, gelukkig.

Ik heb het er dus best druk mee, die controles, 36 uur werken per week, boodschappen en een man die een kleine 60 uur per week werkt. Ik hou niet veel energie over voor prive. Maar ik ben wel blij, gelukkig en relaxed, dus nu maar niets veranderen.

Ik heb moeten beloven bij het eerst volgende signaaltje ga ik parttime werken...

Geplaatst

Hope, klinkt goed dat je man wat rust gaat nemen en zich ziek meldt. Ben het met het advies van Francis eens, echt doen hoor, anders kan het echt verkeerd aflopen.

Ben trouwens benieuwd hoe het gaat als je dat gesprek over de naam en het vernoemen gaat hebben! Is ook nog spannend he!

Francis, tjonge, beter maar dat je goed onder controle blijft! Maar ik snap dat het heftig is, naast je baan en alles! Heb je ook wel 's dat je soms hoop dat je een (klein) kwaaltje hebt waardoor je minder hoeft te werken? Stom om te zeggen natuurlijk, ik weet dat het niet fijn is om met iets thuis te zitten. Maar soms zoek ik echt een reden om even niet te hoeven werken. Heb sowieso giga veel aan mijn hoofd maar heb ook geen motivatie. Maar ja, voel me verder prima. Geestelijk én lichamelijk...

Jouw man heeft het trouwens ook wel zwaar zeg, 60 uur per week? Da's nie nix! Ik hoop dat dat tijdelijk is en hij het op den duur ook wat rustiger krijgt?

Hier gaat het goed. Ik ben dinsdag naar de sauna geweest. Was echt heeeeelijk! Ik had de vk gebeld en zij zei dat ik er gewoon niet te lang in moest gaan.

Woensdag het kleintje gehoord bij de vk en het spartelt prima. Ik heb alleen niet zo'n dikke buik maar dat komt ongetwijfeld snel, zei de vk, want veel meer naar binnen kan het niet, haha. Ben 's avonds nog wel misselijk hoor. En veel eten smaakt me minder lekker. Ik heb nu trouwens veel vrienden die ook een kindje verwachten! Maakt het extra leuk om zwanger te zijn! I am very thankfull.

Trouwens, gerookte zalm eten jullie gerookte zalm wel of niet? Gerookt is niet rauw toch?! Ik hoor gemixte verhalen.

En brie twijfel ik ook aan. Vind het beiden zo lekker! Ik wou het vandaag voor lunch bestellen maar heb het weer niet gedaan.

Morgen weer werken. Heb zoooo geen zin!

Geplaatst

Ik kom mij melden met ook een jongetje in mijn buik! Vanochtend seo gehad, alles was goed, alleen nierbekken aan een zijde iets verwijd, mag 5 mm zijn en was 6 mm. Woensdag nogmaals echo bij behandelend gyn. Het is niets ernstigs, als het blijft heeft hij grotere kans op nierbekkenontsteking na de geboorte en daar moeten we dan alert op zijn. Maak me dus ook geen zorgen of ongerust en vind de extra controle wel fijn, beter keer teveel dan te weinig.

Armanda; ik eet geen gerookte zalm. Die uit de winkel, dus de vacuüm verpakte, worden ook afgeraden, weet niet meer vanwege welke bacterie. Ik zou er voorzichtig mee zijn!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden