Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kyra, fijn dat het met jouw gewicht goed gaat joh! Lekker gevoel zeker! Ik kom in een korte tijd te veel aan vind ik, maar ja, wat doe je er aan. Als de kleine maar gezond is. Ik doe mijn best ;-)

Die bekkenfysio, gaat dat goed? Is dat pijnlijk eigenlijk?

Hope, ik heb heeeelijk geslapen vannacht gelukkig! Normaal moet ik er idd ook 3 x uit om te plassen maar nu niet!

Wel een rare droom gehad, dat heb jij ook altijd he. Ik droomde dat iemand die ik nauwelijks (meer) ken, ineens zei dat ze gelijk al kon zien dat er een aantal delingen van mijn kindje in mijn buik niet goed waren gegaan. Hmm, nou lekker.

Blijkbaar maak ik me er onbewust dan toch een beetje zorgen om..? Nog een paar dagen en we weten het.

Hey leuk, weer dingetjes kopen voor je zoontje. Binnenkort ga ik daar toch ook echt 's aan beginnen...

Thx trouwens voor het meeleven allemaal. Jullie hebben ook op je 20 weken echo moeten wachten he ;-) dus jullie weten precies hoe het is.

Karin, ook jij voelt je kindje, leuk he! Super leuk dat je man het ook kan voelen. De mijne wacht steeds ook heel geduldig maar echt leuk als je het goed voelt he! Wordt alleen maar meer en beter, hihi!

Oh ja, ik heb me nu ingeschreven voor Zwanger FIT Gym. Begint in oktober. 6 x sporten maar ook info over zwangerschap, bevalling en kraamtijd. Na de bevalling kan je nog 4 x terugkomen (bewegen op muziek vooral). Leuk! Wou dat het nu al was! Lijkt me leuk om dames te ontmoeten die ook eind december of begin januari zullen bevallen :-D

Ik heb nog even een controle er bij gezet.

Echo's, afspraken e.d na de 12 weken grens:

Elke: 10 augustus (4de x bij de vk)

Kelebek: 11 augustus internist

Armanda: 11 augustus 20 weken echo (in Zwolle: met mijn ouders erbij!), 23 aug controle bij VK

Dees:12 augustus 20 weken echo

Kelebek: 15 augustus, 20 weken echo daarna VK 3e keer

Hope: 16 augustus 2e 3D echo

Dees:16 augustus controle vk 4de x

Kyra73: 24 augustus controle vk 5e keer

Hope: 25 augustus, extra groei echo, achteraan consult vk en daarna consult verpleging over borstvoeding etc.

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december

Kyra: 09 december, 3e kindje, verrassing, we willen het niet weten

Karin: 09 december, 1e kindje, verrassing

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Sandra: 13 december

Jessie: 16 december

Elke: 21 december, 2de kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december

Kelebek: 29 december, 2e kindje

Diaan39: 30 december, 3e kindje

Dees: 31 december, 2e kindje

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo dames,

Ik ben weer terug van vakantie uit Frankrijk. Heb nog niet alles bijgelezen maar dacht laat ik wel maar vast een berichtje sturen.

Mooi hoor al die buiken. Die van mij begint ook al aardig te groeien en in kg. ben ik wel heel hard aan het groeien.

Vakantie was mooi maar moeilij tegelijk. Ik heb op de tweede dag een beetje helderrood bloedverlies gehad. Dat was erg eng.

Maar gelukkig hadden we onze doppler meegenomen en we konden duidelijk het kindje horen bewegen en het hartje horen.

daarna is de bloeding ook gestopt. Verder gaat weer alles goed. Maar emotioneel ben ik soms echt een wrak. Ik kan de kinderen van mijn man moeilijk om me heen hebben. Ik reageerd erg kribbig naar hen. Dat is niet eerlijk van mij dat weet ik en af en toe breek ik echt helemaal. Dan voel ik me zo depri. Ik denk dat het allemaal komt door het lange traject behandelingen en de stress die mijn man zijn ex in dezelfde tijd heeft meegebracht door ons voor de rechtbank te slepen voor alimentatie. Alle is nu gelukkig geregeld maar de afgelopen jaren waren erg moeilijk en zwaar. En doordat ik zo'n hekel heb gekregen aan de ex van mijn man door dit alles ben ik bang dat ik dit afreageer op de kinderen. Dat vind ik zo erg van mezelf.

Vandaag beginnen we aan de kamer van de oudste dochter te schilderen. Ze krijgt een andere kamer. Zodra zij oververhuisd is kunnen we aan de babykamer beginnen.

Geplaatst

Armand nog 2 daagies!! Hahaha! Alles is gewoon toppie, maar ben benieuwd of het een jongetje of meisje wordt, hoezo nieuwschierig hahaha!

Jessie, tjeeee bloedverlies, pffff dat is schrikken, gelukkig duurde het maar even. Misschien adertje gesprongen? Goed dat je de doppler mee had genomen! Wat vervelend dat jij je soms een wrak voelt, kan me wel ergens goed voorstellen dat jij je stiefkindjes moeilijk om je heen kan hebben. Maar zo te lezen een hele heftige tijd achter de rug. Kan idd goed mogelijk zijn dat alles er nu uitkomt. Dat heb ik nl ook, wij hebben ook hele heftige 4 jaren gehad, dat merken we nu ook...Laat het maar lekker over je heen komen, lekker uithuilen en schreeuwen en chocolade eten. Zolang jij en je man wel proberen op een lijn te staan. En voel je niet al te schuldig. hoe oud zijn de kindjes van jouw man?

Hmmm vanmorgen heel hard AUW roepend wakker geworden. Eerste keer kramp in mijn kuit gehad, mijn hemel wat doet dat zeeeeeeeer!! Mijn man zat recht overeind hahaha. Hij mijn voet recht geduwd en de kramp is eruit. Nu enorme spierpijn, hmmm...Hoop dat dit eenmalig was hihi! Mijn man heeft vanaf morgen een paar daagies vrij....En het is 17 graden en heel veel regen en hij is strondverkouden en gammel.....Arme ziel, het zit hem echt even niet mee zeg....Maaaarrrrr, morgen babystuff kopen in Babypark Kesteren. Heb er zin in, dan hebben we zo goed als alles. Rustig gevoel geeft dat!

Nou tot later iedereen!

Geplaatst

Hope: de kinderen zijn 12 en bijna 11. Ik kan het ze gelukkig wel uitleggen.

En mijn man is echt heel erg lief dan voor me. Dus dat zit wel goed. Alleen sinds ik zwanger ben heb ik geen zin meer in chocolade.

Dat is wel heel erg vreemd voor mij, haha.

Oh ja, krampen. Vreselijk. Ik heb ze al maanden iedere nacht. Ik wordt vaak huilend van de pijn wakker. Ik heb het op verschillende plaatsen, in de zijkant van mijn kuit, mijn kuit, mijn tenen en binnenkant van mijn voet. Dan heb ik zo een pijn dat ik echt mijn man zit te knijpen. Ik kan dan ook op die plekken niks oprekken. Van de week trok het zelfs door tot in mijn bovenbeen.

Op advies van de verloskundige slik ik daarvoor magnesiumtabletten. Wat ook zou moeten helpen is evt met sokken aan slapen zegt ze en warme melk drinken voor het naar bed gaan. Maar bij mij helpt dit maar een beetje. Als ik er zoveel last van blijf houden schrijft ze me medicijnen voor want ik heb het wel extreem. Soms durf ik bijna niet te draaien in bed want dan schiet het er al in.

Oh heerlijk zeg babystuff kopen. Wel vervelend voor je man ja om vrij te hebben en dan dit weer te hebben.

Wij hebben nu voor 3 dagen 2 logeetjes erbij. Dus 4 kinderen in huis. pfoe.

Geplaatst

ik wilde nog even zeggen dat ik nog geen enkele kilo aan ben gekomen!! hahaha.. was bij julian 30 kg aangekomen.. woog altijd 60 kg en toen opeens 90 kg terwijl julian maar 2850gr was. had wel enorm veel vruchtwater en mijn placenta woog 550gr:D

nou de vloer is er nu ook.. morgen mits het regend, anders moet mijn vader andere dingen doen, leggen.

en vrijdag de 20 weken echo en daarna lekker shoppen!!

hope, suc6 met shoppen!! niet teveel geld uitgeven he? hahaha

en jessie, doe je lekker rustig aan?

liefss

Geplaatst

Hhhhmpppfff, tis 02:40 uur en zit weer beneden op de bank. Had een pizza gegeten vanavond. Had ik beter niet kunnen doen. Mijn hemel wat heb ik n last van maagzuur!! Om de 10 minuten komt alles omhoog! Kan niet eens normaal liggen, nu gewoon maagpijn ervan...Dus maar weer beneden aan de thee. Wat wel heel leuk is, is dat ons kindje vreselijk veel beweegt, hard trappen! Daar doe je het dan weer voor!!!!! Alleen, morgen, of eigenlijk straks naar Kesteren. Het is 45 minuten rijden en daarna shoppen. Ik hoop echt dat ik daarvoor de energie heb en niet beroerd ben. Vaak ben ik na een nachtje overslaan de volgende dag ziek of erg gammel......

Dees, wat fijn dat de vloer er is! Het wordt steeds echter en echter, hoe cool is dat! Hoe vind Julian dat? Of gaat het nog een beetje langs hem heen?

Ik ga maar op rtl gemist as the world turns kijken. Er is namelijk helemaal niets op tv! Alleen maar nieuws en seks...

Geplaatst

HOPE, balen zeg van dat maagzuur. Brrrr. Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen en kun je zo lekker gaan shoppen. Hier ook een ukje dat behoorlijk hard kan schoppen. Zo hard dat het rechts onderin mijn buik schopte en mijn mannetje het ergens anders helemaal voelde.

DEES, Lekker joh nog geen kilo aangekomen. Bij mijn dochter was ik uiteindelijk 3 kilo aangekomen aan het eind van de zwangerschap en na de bevalling gelijk een stuk lichter. Fijn dat de vloer er is. Gaan ze idd vandaag leggen of is het te mooi weer bij jullie. Hier regent het namelijk niet.

JESSIE, jeetje meis doe je rustig aan met het bloedverlies? Hoe is het nu met je rug eigenlijk? Verder herken ik het heel goed het af reageren op de kinderen. Hier kan ik ook weinig van mijn kids hebben, terwijl ik normaal best veel geduld met ze heb. Nou ja het werkt ook niet mee dat we nu bezig zijn om mijn dochter zindelijk te krijgen en ze nog redelijk veel ongelukjes heeft. Oh wat erg die krampen zeg. Ik heb het heel soms wel eens en jeetje dat doet al pijn, laat staan elke nacht. Sterkte ermee.

ARMANDA, nog 1 nachtje slapen en dan de 20 weken echo. Hoe is het nu met je vader? Fijn dat je ouders erbij kunnen zijn.

Bekkenfysio gaat goed. Ik moet allemaal kleine oefeningen doen en het mag beslist geen pijn doen. Ik probeer nu door de dwarse buikspieren te trainen de stabiliteit in mijn bekken te vergroten en dat gaat redelijk goed (vooral als ik me kan beheersen in bijvoorbeeld het huishouden doen, maar ja.... das moeilijk hè)

ELKE, veel plezier bij de vk vandaag.

KARIN, leuk hè de eerste keer de kleine voelen. En die opmerkingen.... hmmmm. Hier wordt ook wel eens vreemd gekeken dat ik zwanger ben van de derde. Is toch wat ongebruikelijk heb ik het idee (terwijl ik best wel veel gezinnen ken met 3 kinderen, maar goed, 2 is nog steeds de standaard hè, zeker als je al een jongen en een meisje hebt.)

Hoe is het verder met iedereen? YOLANDE, FRANCIS, POEZEBEEST, SANDRA, KELEBEK, DIAAN39 alles goed met jullie?

Hier gaat alles ook goed. Ben druk bezig om mijn dochter zindelijk te krijgen en het duurt wat langer als bij haar broer. Ze voelt het nog niet zo goed aankomen en heeft daardoor regelmatig ongelukjes. Maar goed, dat gaat ook wel weer goed komen. We knutselen veel met elkaar en hebben vanmorgen gespeeld met het Hello Kitty-lego, dus mama mocht aan het bouwen. Dat was weer erg leuk om te doen.

De kleine laat elke dag meerdere keren van hem/haar 'horen' en kan al behoorlijk hard trappen.

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Heej dames,

Ik wow dat ik kon zeggen dat ik nog geen kilo ben aangekomen, maar het zijn er 3,5... Ook niet super veel, maar toch.

Hoe ist nu met Jessie?

Kun je het nog volhouden Armanda? ;-) Veel plezier morgen!

Hope wat klote zeg dat je z'n last heb van maagzuur! Ik ken het nog van mijn zwangerschap van Tess, echt erg hoor!

Ik ben vanmorgen al bij de VK geweest en alles was goed. Heb een mooi krachtig hartje gehoord :-) Mag 7 september weer terug komen.

Liefs Elke

Geplaatst

Ook weer ff mijn nieuwe afspraak erbij gezet en de oude eraf gehaadl :-D

Armanda: 11 augustus 20 weken echo (in Zwolle: met mijn ouders erbij!), 23 aug controle bij VK

Hope: 25 augustus, extra groei echo, achteraan consult vk en daarna consult verpleging over borstvoeding etc.

Elke: 7 september (5de x bij de vk)

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, we krijgen een ZOON!!!

Armanda: 27 december

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1967[/ATTACH]

soo ff kijken of mijn buikje erop kan hahahha

Hier gaat alles goed, af en toe na het eten ben ik nog wel misselijk maar goed dat vind ik niet erg, de bandenpijn is helemaal verdwenen, (afkloppen) voor de rest, mag ik echt niet klagen hoor. Het gaat goed, hoop dat het zo blijft, morgen 20 weken YES YES YES, helemaal blij. Voel de kleine ook regelmatig, das ook een goed gevoel en het nu echt echt :)

Morgen ff naar de internist kijken hoe het met de schildklier en vitamine B12 en ijzer is, of ze zijn gestegen. Want als de B niet gestegen is, zou ik een prikje krijgen zei hij de vorige keer, dus ben benieuwd. Voor de rest heb ik niets bijzonders te melden.

Armanda heel veel succes morgen, hou het hier in de gaten hoor hehehehehe

Geplaatst

mooi dat alles weer goed was elke!

hope, dat maagzuur is vreselijk he? je kussens hoog leggen en op je linkerzij gaan liggen, dan sluit je maagklep beter en komt er geen of minder zuur naar boven, ik heb toen ik galstenen had ook altijd last van maagzuur, gelukkig is mijn galblaas er nu uit en heb ik niet meer iedere dag maagzuur, maar met de zwangerschap wel.

Ik neem wel rennies, 1 per keer anders moet ik echt de hele tijd overgeven.slik jij ook iets, of een drankje ofzo?

volgensmij vindt Julian het wel spannend, elke keer wil hij in de babykamer kijken en vertel ook dat er een baby in mama's buik zit, en dat als de baby er is hij echt nog steeds heeeeel lief is, maar dat papa en mama ook af en toe de baby knuffelen en eten geven. maar dat hij grote broer wordt en dat is heel stoer. haha tja ik weet anders ook niet hoe ik hem dat duidelijk moet maken.

voor de rest is hij er nog niet mee bezig, weet wel dat hij altijd heel lief is voor andere kinderen en er verschijnt dan ook altijd een grote glimlach op zijn gezicht als hij een kindje of baby ziet en wil hem altijd aanraken aan de handjes zitten enzo.. dat zit wel goed.

het regent niet, dus mijn vader moet bezig op het voetbalveld, hij is consul en tereinmeester dus als het even kan is hij daar te vinden. helaas dus vandaag geen vloer.

nou ik ga even senseo maken en dan even wat papieren uitzoeken en orderen.. echt leuk werk! not!! Julian vermaakt zich nog wel even die zit met zijn hoofd in de speelgoedbak.. hahaha

liefs en een fijne dag vandaag dames!!

PS kelebek tegelijk gepost, dus nu even een reactie op je foto, mooiiii! echt een mooi babybuikje!

Geplaatst

Hope volgens mij heeft je man toch nog een beetje geluk met het weer van vandaag. Hier schijnt in ieder geval de zon. En wat vervelend zeg dat maagzuur.

Kelebek mooi buikje hoor.

Elke, jij bent dan nu ook echt nog niet veel aangekomen. Ik wel helaas. Ik ben al zeker 12 kg aangekomen. Dat vind ik helemaal niet leuk. Ik ben vroeger dik geweest en ben veel afgevallen, maar als ik nu in de spiegel kijk vind ik het niet altijd leuk. Ik weet niet of mensen zien dat ik zwanger ben of denken dat ik weer gewoon dikker aan het worden ben. Mijn man zegt wel dat ik een zwangerschapsbuik heb.

Ik durf dus nog geen foto te plaatsen maar mijn buik groeit behoorlijk.

Vandaag ben ik bloed moeten gaan pikken om mijn bloedsuiker te controleren. Zal denk ik wel goed zijn, het is gewoon standaard.

Verder gisteren geregeld gekriebel in mijn buik gevoeld. Zou dat dan toch ukkie zijn die ik voel? Ik heb dan het gevoel dat ik kriebel heb en moet krabben.

Vandaag gaan we met de dochters en 2 nichtjes naar de film mr poppins en de pinguins. Dan zijn ze tenminste even stil, haha.

Geplaatst

Kelebek succes vandaag bij de internist! En een mooi buikkie hoor!

Armanda, jaaaaa vandaag is het zover! Veel succes en plezier, ik hou het hier in de gaten hahahaha!

Jessie, dat zal echt jouw kleintje zijn hoor! LEUK!

Gisterennacht zoveel pijn in mijn buik gehad. We moesten naar het ziekenhuis komen van de vk. Want door de pijn ook de hele nacht harde buiken gehad, vk was bang dat het evt voortijdige weeen waren. Gelukkig was dat niet, met de baby is alles goed. Alleen mijn maag is ontstoken, en moest van de vk naar de huisarts. Gisteren dus gelijk doorgereden naar huisarts. En idd, fikse maagslijmvlies en slokdarmontsteking door die vervelende maagzuur. Nu medicijnen gehad, moet snel beter gaan nu.

Gisteren dus ook geshopt in babypark Kesteren met mijn schoonouders. We hebben gehad: badset van Bebejou, badstandaard, en badtoebehoren zoals stoeltje e.d, een velux deken gehad ( daar doe je een overtrekje overheen, dus geen lakentjes en dekentjes). Verde nog een Avent flesverwarmer, een hele gave mobile voor in de box, speelgoed, boxkleed, en spulletjes uit Griekenland. Echt top gewoon!!

Toen we gisteravond thuis kwamen en alles hadden uitgepakt enzo, zaten we met z'n 4-en in de woonkamer. Ik had echt een baksteen in mijn maag, en bij mij bouwde de spanning enorm op! Dat voelde mijn schoonouders ook....Toen zei mijn man: wij willen jullie vertellen dat ons zoontje 2 namen krijgt...Nou, mijn schoonouders trokken spierwit weg, en werden bijvoorbaat al kwaad! Mijn man zei: de 1e naam is een Europesse naam, de 2e naam pap, is jouw naam. Wij gaan vernoemen. Op dat moment vloog mijn schoonmoeder om mijn nek, en beide ouders begonnen ineens te huilen, mijn schoonvader zelfs hevig te snikken....Ze waren zooooo dankbaar. Mijn schoonvader heeft een Armeense voor naam, namelijk: Karabet, ( I know, VRESELIJK!!!!!), maar hij wordt in het dagelijks leven gewoon Garo genoemd. Dus mijn man en ik hebben ervoor gekozen om de 1e naam Europees te doen, tevens roepnaam, en de 2e naam Garo. Omdat dat nog redelijk klinkt. Ik vroeg gisteren aan mijn schoonvader: maakt het u uit of we Garo doen of Karabet, hij zei van niet. Maar ik had het gevoel dat hij zo overmand was door emotie, dat die vraag niet doordrong.... Mijn schoonouders vertelde dat toen zij in Grieknland waren, hun broers en zusters zeiden: het is de 2e kleinzoon, je moet niet verwachten dat zij gaan vernoemen. Dat vonden mijn man en ik heeeel apart, maar ook fijn dat dit al zo werd gezegt. Mijn schoonouders zeiden tegen hun broers en zussen dat zij dat ook wel wisten en dat ze zich nergens mee zouden bemoeien. Verder laaide de woede van mijn schoonouders op naar mijn zwager toe. Die hun kind niet had vernoemd. Alles werd opgerakeld, ik vond het vreselijk, want ik was er niet eens echt bij in die periode....Mijn man zei nog een keer heeeeel stellig, de 1e naam is een Europese naam EN de roepnaam, en de 2e naam papa's naam! Toen werd het stil van mijn schoonmoeder uit.....Toen zei ze ineens: ja maar bij ons is het traditie, en IK WIL hebben dat de 1e naam van jullie zoon Karabet is, en de 1e naam Europees en tevens roepnaam! Ik klapte dicht, was moe had maagpijn. Mijn man zei: dat doen we niet. Waarop mijn schoonmoeder opnieuw zei: ja maar zo hoort het bij ons. Toen zei ik: dat kan wel zo zijn, maar mijn man en ik hebben ook onze wens, en trouwens, wij passeren wel mijn ouders met vernoemen, en zij hebben ook een wens. Dus daar moeten we rekening meehouden. Sowieso vernoemen wij, maar wel op onze manier, en dat is Garo als 2e naam.....Discussie was gesloten.....'s avonds nog bij hun gegeten, was erg gezellig. Maar diep van binnen voel ik me erg rot, want die suddert na en na en na....De druk die op ons wordt gelegd is enorm....Dus dat EN de 1e naam Karabet is, en de 2e naam Europees. En dat dan hoogstwaarschijnlijk door hun onze zoon Karabet wordt genoemd.....Ik HAAT de naam Karabet, en ik WIL dat de 1e naam, ook de roepnaam , Europees is....Het ergste is, is dat mijn schoonouders gisteren alleen hebben gehoord: wij vernoemen naar jouw pap, en door de emotie niets meer tot hun doordringt. Of express een plaat voor hun kop hebben. En het ergste vind ik ook nog dat wij wel vernoemen, al is dat tegen al mijn principes in! Maar dit doen we uit respect en eer, niet uit traditie. En dat mijn schoonmoeder nog het gore lef heeft om te zeggen: MAAR IK WIL HEBBEN DAT mijn kleinzoon Karabet heet en de 2e naam de Europese naam.....Ik lig al 4 uur te piekeren. En gisteravond ook, heb gewoon hoofdpijn ben uit mijn velletje....Wat zouden jullie doen?

Geplaatst

Ik vind echt dat het jullie keuze moet zijn Hope. HET IS JULLIE KINDJE. Jullie moeten erachter staan.

Ik zou gewoon blijven bij wat jullie al ik gedachten hadden, dan heb je toch voor een deel hun tegenmoet gekomen?

Maar jeetje zeg wat vervelend ook van die onstekingen. Je zult wel even goed in de angst gezeten hebben.

Veel succes met alles meid.

Geplaatst

wat een verhaal hope!!

mijn moeder heeft juist gezegd je gaat je kind niet vernoemen? gewoon leuke namen geven hoor!

wij hebben dan Julian sepp ROAN vernoemt naar beide vaders, ROelf en JohAN.

dit kindje vernoemen we naar zijn papa..:D

en voor de rest echt ik zou gek worden, maagpijn kan ook komen door stress, en stress is ook niet goed voor het kindje, denk je wel aan jezelf??

Dikke knuff en doe wat jou hart je ingeeft!

mijn ouders zijn nu laminaat leggen!! de babykamer komt langzaam aan af..

liefs

Desiree

Geplaatst

Ik zou echt voet bij stuk houden Hope. Het is jullie kindje en jullie beslissing. Dan kan je schoonmoeder nog zoveel WILLEN.

ik wil ook zoveel, maar dat krijg ik ook niet. Ze zal het toch moeten accepteren, hoe dan ook.

Probeer niet te veel te piekeren. De stress is niet goed voor.

Liefs Elke

Geplaatst

Hi dames, ik laat even kort van me horen, heb het momenteel nl erg druk met van alles maar vnl met werken. Ik heb alles gelezen, de mooie buikfoto's zijn allemaal even prachtig!! De kamertjes foto's gaaf! Maagzuurjlachten heb ik ook dus herkenbaar, vooral als ik sinaasappels of mandarijnen gegeten heb!

Hope, wat een verhaal weer. Gelukkig is alles goed nu.

En wat betreft vernoemen zou ik precies doen wat hullen zelf willen!!

Armanda, hoe is je 20 weken echo gegaan???!!!

En hoe is het met je paps?

lees dat het met iedereen hier goed gaat. Heb even niet alles paraat in mijn hoofd maar fijn dat het zo goed met vrijwel iedereen gaat. Ik zal de komende weken even wat minder hier zijn, lees wel mee maar ik werk volgende week nog en dan ben ik 2 weken in Italië ( geen internet).

Liefs!

Geplaatst

HOPE, ik word gewoon plaatsvervangend boos op jouw schoonouders. Wat zijn ze ondankbaar zeg (Sorry een ander minder sterk woord schiet me nu even niet te binnen, hopelijk kwets ik je hier niet mee). Nu kom je hen tegemoet en dan is het nog niet goed. Maar aan mijn gebabbel heb je niks. Denk je wel goed om jezelf, want dat klinkt allemaal niet goed met die ontstekingen en de stress. Jij en je kleintje zijn op dit moment het allerbelangrijkste hoor. Zorg goed voor jezelf hoor.

Dikke digiknuffel

Geplaatst

Inderdaad Armanda, hoe is het gegaan?

Vanmorgen lag ik nog even lekker uit te slapen en ineens voelde ik echt plopjes net onder mijn navel. Toen ik mijn hand erop legde voelde ik de plopjes ook echt tegen mijn hand. Mijn man geroepen, en die voelde ook de baby schoppen.

Dat was toch zo mooi vooral omdat hij het nu ook kon voelen.

Geplaatst

Aaah Hope, wat shit he, dat je niet kan slapen en zo last hebt van dat maagzuur.

Werken die rennies niet goed bij jou? ik hoor iedereen altijd over Rennies…

As the World turns, haha, ik kijk het ook vaak als ik thuis ben. Gewoon leuk!

Ik moet een beetje wennen aan Barbara met 'r nieuwe vriend, Henri, whoahaha. Ik vond 't met 'zn ex leuker (hoe heet ze nou toch ook al weer! ik vergeet best veel de laatste tijd!).

Oooh, wat erg over dat vernoemen Hope. Ik las je verhaal en dacht, oh, dat is goed gegaan. Maar ik las verder en ik vind het echt verschrikkelijk ego. Ze moeten onwijs dankbaar zijn met wat jullie toch al voor ze doen, de 2e naam vernoemen! Tjonge jonge meis, ook niet leuk die situatie!!

Kyra, het gaat echt niet goed met mn vader joh! Hij gaat zo hard achteruit! Hij wordt steeds waziger, kan slecht op woorden komen en slaapt meer en meer… Ik hoop zo dat hij het nog ruim 4,5 maanden volhoudt… dan kan hij mijn kindje ontmoeten..!

Succes trouwens met je dochtertje! Hard work he?!

Elke, fijn joh, dat kloppende hartje even horen is toch lekker he?!

Ehm, pas 3,5 kg? Ik al 7! Ja jullie lezen het goed, echt al ZEVEN kilo! En ik eet echt normaal, serieus! K

Jessie, jij ook zoveel aangekomen he. Nou ja, het kan ook de komende maanden stil blijven liggen he… Dan groeit de rest, en blijven wij gelijk in gewicht, haha, yeah right ;-)

Oh je hebt je kiddo gevoelt, leuk joh! Super he.

Kelebek, leuk een foto! Mooi hoor! Hihi.

Dees, leuk hey, dat Julian zo meeleeft! Lijkt me echt schattig.

Laminaat wordt gelegd lees ik. Mijn man begint ook deze week! Onze slaapkamer is net gedaan, dus nu aan de kinderkamer beginnen! Eindelijk dan, leuk! Ik merk ook dat ik het echt leuk vindt om rond te kijken nu, naar kleertjes enzo en spullen.

Yolande, lekker naar Italie! Enjoy!

Meiden, hier komt het dan:

De echo gisteren was geweldig! Alles was goed, tip top in orde! We hebben er 70 minuten gezeten en mijn ouders vonden het echt super! Steeds 'ooh, tjonge, wauw, tsss'. Haha.

En pas na 60 minuten werd het geslacht bekend gemaakt: we krijgen een meisje!

Hihi, ik wist het wel! Leuk he. Ik zag op de echo ook heel goed dat ze al mijn neusje heeft! Cute!

Nou even weer verder werken. Sorry dat ik jullie zo liet wachten, was echt nonstop druk!

Talk 2 u soon!

Geplaatst

Wauw Armanda, allereerst gefeliciteerd met de goede echo!!! Fijn hoor! Fijn dat je vader er ook bij was! En wat leuk een meisje! Eindelijk wat meer meisjes hier!!

Maar wat naar om te lezen dat het zo achteruit gaat met je vader.... Vreselijk voor jullie. Hopelijk kan hij de geboorte nog bewust meemaken.

Liefs yolande

Geplaatst

Thx girls!

Effe bijwerken:

Armanda: 23 aug controle bij VK

Elke: 7 september (5de x bij de vk)

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, eerste kindje, en we krijgen een ZOON!!!

Armanda: 27 december, 1e kindje en we krijgen een MEISJE

Kelebek, hoe was het trouwens bij de internist? Alles goed?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden