Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik mis geen biertjes of wijn want lust dit helemaal niet

mis soms wel de red bull

dronk dit nog wel eens regelmatig

nu helemaal niet meer

vandaag weer bij de vk geweest

de baby was flink aan het schoppen mijn hele buik beweegt ervan

was ook weer ietsje aangekomen maar precies op schema

weeg nu 66 kilo nu dus in totaal 3 kilo aangekomen

bloeddruk 70/100 ook prima

hb 6.9 best hoog voor mijn doen maar wel doorgaan met ferro

vanmiddag nog ff wat koopjes gescoord in duitsland

allemaal kleertjes voor Amy en haar zusje voor 1 euro per stuk

dus veel te veel gekocht

hope wat leuk een 3 d echo, wij moeten nog een afspraak maken hebben dit ook met amy gedaan rond 28 weken

wil nu rond 26 weken

nou ga zo liggen want ik slaap wel heel veel, zelfs vanmiddag 3 uurtjes geslapen

wel last van maagzuur zodra ik lig maar de rennies liggen op het nachtkastje en helpen nog

vorige week in slaap gevallen met de rennie in mijn mond s'nacht wakker met de rennie voor mijn hoofd haha

Geplaatst

Met zn snuit in de placenta, haha, klinkt grappig

En, hoe was t gegaan Hope, je 3D echo?

Bang voor bevalling? Net als Yolande denk ik er niet over na. Ik zie t dan wel. Moet toch gebeuren, kan er nooit onderuit he ;-)

soms denk ik terug aan de puncties die ik heb gehad (VIER!!). Die deden al zo onwijs giga veel pijn... :-/

Geplaatst

Goodmorning!

Gisteren een fantastische 3D echo gehad! Mijn moeder en mijn schoonmoeder waren mee, en was erg bijzonder! Ons zoontje lag met zijn hoofdje omlaag, tegen mijn blaas aan. Zijn ruggetje aan de rechterkant van mijn buik, zijn billetjes dus boven in, en zijn beentjes ook. Hij is nu 731 gram! Zijn hoofdomvang komt overeen met 25 wkn, buikomvang 25 wkn en 1 dag. Precies goed dus! En zijn beentjes 24 wkn en 3 dgn. Dus 1 week verschil met 25 wkn en 3 dgn zwangerschap. Maar dat maakt totaal niet uit, hij heeft gewoon korte beentjes. Maar ik ben zelf ook maar 1m61, en mijn man 1m78. Zijn voetje was 4,75 cm! Verder heeft hij de neus van mijn man, en je zag hem ook op de navelstreng sabbelen haha! En heeeel uitgebreid gapen. Alle organen zagen er goed uit! Oja, op de 2D zag je ook al haartjes, soooo cute! En bolle wangetjes! Ik zal kijken of ik een foto kan inscannen! Ik ga het gelijk proberen!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2023[/ATTACH]

Bij deze de 3D foto van onze ukkie, hopelijk komt de foto goed over, moest de pixels handmatig wijzigen

Geplaatst

Wat een gave foto zeg!!!

Proficiat.

He, wat een heerlijk goed nieuws hier allemaal. Ineens een meiden inhaalrace!

Geniet er van he, want het gaat loeihard!

Groetjes

Noor

Geplaatst

Hope, wat een leuke foto.

Ongelooflijk dat het nual zo duidelijk te zien is allemaal. Wat zul je hebben genoten.

Ik ga nu eventjes mezelf verwennen en lekker naar de kapper. Weer een ander kleurtje en wat korter.

Geplaatst

HOPE, wauw wat een mooie, duidelijke foto zeg. Genieten hè dat je hem nu de hele dag door voelt.

KELEBEK, van harte met jullie meiske en natuurlijk een hele fijne vakantie gewenst. Mooi dat de waardes bij de internist goed waren.

JESSIE, veel plezier bij de kapper en balen van de problemen met de kliniek. Hopelijk is het allemaal snel opgelost. Hoe is het werken trouwens gegaan?

SANDRA, fijn dat de vakantie leuk was, ondanks het slechtere weer. Ja mijn buik is echt giga hè? Nu ben ik zelf veels te zwaar en heb dus al een behoorlijke buik van mezelf, maar zelfs ik schrik soms van mijn toeter. Zal kijken of ik van de week weer een nieuwe foto kan plaatsen, want inmiddels is hij alweer gegroeid.

YOLANDE, nee geen zin in wijn ofzo, want ik drink geen alcohol, maar wel enorme zin in chocolade. Had ik de vorige keren ook, dus af en toe eet ik lekker wat chocolademousse of een reep. Oh de babykamer al bijna af. Voelt het niet bijzonder om te zien? Ik kan me nog herinneren dat ik voor de geboorte van mijn zoontje af en toe de babykamer inliep en dan bijna niet kon geloven dat ons ukkie daar zou komen te liggen.

ARMANDA, wat leuk dat je de kleine al zo goed voelt ondanks een voorliggende placenta. Ik had dat bij mijn andere kinderen ook, maar... ik voel deze kleine veel beter en veel meer. Bij mijn zoon en dochter voelde ik echt de schoppen en pas later het omdraaien en bij dit wondertje voelde ik al met 18/19 weken dat hij/zij langs de baarmoederwand ging. Zoooo'n apart gevoel, zeker omdat ik het zo vroeg voelde.

DEES, geniet je al lekker van de vakantie? Jullie treffen het wel met het weer zeg. Eindelijk weer eens een paar zonnige dagen en nog een aardige temperatuur ook. Leuk dat je zelf een geboortebord gaat maken. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

OPZIEN TEGEN DE BEVALLING, ik kan niet zeggen dat ik opzie tegen de bevalling. Ben eigenlijk vreselijk benieuwd hoe het deze keer gaat verlopen en of het nu eindelijk eens een natuurlijke bevalling gaat worden. Ben namelijk bij de andere twee ingeleid en het schijnt dat deze weeën toch wel pijnlijker zijn dan gewone weeën. Nu moet ik zeggen dat op de inleiding na ik twee 'droombevallingen' heb gehad. Bij mijn zoontje ben ik na langdurig gebroken vliezen zonder weeën ingeleid en 5 uur later was hij er al (zonder pijnstilling of ander ingrijpen). Wel heb ik ruim een uur geperst, maar dat viel ook allemaal wel mee.

Bij mijn dochter werd ik ingeleid omdat ze zo groot was (precies 4 kilo bij de geboorte en ik ben maar 1.66 meter). Het eerste inleiden met gel duurde lang en leverde alleen wat harde buiken maar wel 3 cm ontsluiting op, dus de volgende dag zijn de vliezen gebroken, kreeg ik een wee-opwekkend infuus en 4,5 uur later was ze er met 3 keer persen.

Natuurlijk doet het zeer, maar ik vond het toch goed te doen. Ik weet wel dat als ik nu het gevoel krijg dat ik het echt niet meer trek en dat heb ik bij beide bevallingen ook gezegd, dat ik dan net in de laatste fase zit voor het persen. En je weet natuurlijk waarvoor je het doet. Het gevoel dat je hebt als de kleine eenmaal op je buik ligt en jou met grote ogen aankijkt... Dat is met geen pen te beschrijven.

Geplaatst

wat een gedoe zeg behang uitzoeken voor de baby kamer

mijn man en ik vinden niet hetzelfde leuk

probeer wel een beetje mijn zin door te zetten haha

opzien tegen de bevalling doe ik (nog) niet

de vorige keer viel het achteraf gezien wel mee

de weeen waren geen pretje want deze kwamen vanuit het niets heel hevig, maar heb maar een kleine 5 uurtjes weeen gehad voor amy geboren was

het persen deed helemaal geen pijn, ben ook ingeknipt en heb hier ook niks van gevoeld

na 19 min persen was ze eral

hechten is wel ff gevoelig maar zo klaar

na de bevalling het gevoel dat je kruis gekneusd is maar was na 2 dagen ook al bijna helemaal over

al met al viel het best mee

ga er van uit dat het deze keer ongeveer net zo zal gaan

als de beeb zich omdraait dan, ligt nu nog in stuit maar er is nog tijd genoeg

amy lag trouwens ook verkeerd, wel naar beneden maar met kruinligging en gebogen lichaampje

volgens de verloskundige een zware bevalling maar volgens mij viel dat reuze mee

ga zo mijn meissie weer uitbed halen en nog ff weer wandelen

het is zulk heerlijk weer nu

hadden we vorige week moeten hebben in onze vakantie

tis niet anders

Geplaatst

wauwie wat een mooie foto hope!

ik zie ook totaal niet op tegen de bevalling.. bij julian zijn mijn vliezen gebroken om 11 uur savonds, in de verloskamers, zou ingeleid worden. maar na 1 min kwamen er spontaan weeen.

om 4 uur snacht 4 cm ontsluiting en om kwart voor 5 voelde het alsof ik heel veel had geplast(bleek bloed te zijn),ik heb zelfs ondertussen een beetje gedommeld! haha, hoe relaxt! om 10 voor 5 kwam de vk enconstateerde dat ik binnen 3 kwartier volledige ontsluiting had! snel mams gebeld want die wilde ik erbij hebben. (ze was al een uur eerder opgestaan ze had het gevoel dat het elk moment kon gebeuren! ze sliep bij me zus omdat die vlakbij het ziekenhuis woont) me moeder kwam huilend binnen en ik mocht net gaan persen.. na 3 x persen was Julian er al!! nou als ik weer zon bevalling heb, kom maar op! hahaha

iedereen al beetje met de kamertjes begonnen?

Heerlijk weer hebben we in de vakantie!! :)

vandaag nog weer wat geshopt, een lekker warme jasje en een zacht pakje.

oja gister alles bij de vk weer goed, nog niks aangekomen, kindje is lekker druk. wel lage bloeddruk maar dat voel ik ook echt,duizelig en heeeel erg moe. ben blij dat Julian slaapt dan ga ik meestal, ook even liggen.

iedereen ook al namen bedacht?

genieten he dames!

liefs

Desiree

Geplaatst

hey meiden

ja lekker joh Dees, dit weer als je vakantie hebt!

dat klinkt ook idd als een redelijk fijne bevalling! fijn om ook zulke verhalen te horen ;-)

mijn man heeft vandaag het laminaat en plinten in de babykamer af!

yep, ook wij gaan eindelijk 's met het kamertje beginnen!

heb de hele avond op marktplaats gekeken naar witte ronde boxen, al vind ik die robuste vierkante ook heel leuk, met een lade eronder.

heb een paar keer geboden dus die kan vrij snel rond zijn!

we moeten ook nog wel een behangetje voor 1 muur. we gaan binnenkort 's kijken.

we krijgen dan wel een meisje maar we gaan niet voor rose ofzo. ik denk dat we voor fel aqua blauw gaan. 's even kijken wat er te krijgen is.

als we eenmaal een bedje en commode en kast hebben, kopen we leuke accesoires in het aqua denk ik, en een lampje in die kleur enzo

heb er sinds de 20 weken echo echt zin in, om dingen te kopen voor mijn meisje!

ben blij dat ik me nu zo voel. de afgelopen tijd was ik vooral met mijn vader (en zijn gezondheid) bezig, en met de drukte rondom mijn zus' bruiloft.

maar sinds de echo heb ik echt het gevoel dat ik zwanger ben en wil echt graag een kamer voor haar inrichten!

vanavond hebben we ook veel grof vuil buiten gezet. flink opruimen als je rommelkamer dan tegen alle verwachtingen in toch ineens baby kamer wordt ;-)

ik ga zo 's pitten. morgen weer werken. xx

Geplaatst

ARMANDA, wat goed dat je nu kunt genieten van het wondertje in jouw buik. Oh leuk bezig met de babykamer. Wat verzamel je dan een rommel in zo'n kamertje als je even niet oplet. Wij hebben toen ook grote schoonmaak gehouden voor we begonnen met de babykamer. En al geslaagd voor de box? Werkze vandaag.

DEES, fijn dat alles weer goed was bij de VK. Neem het er maar lekker van als Julian slaapt. Ik probeer, ondanks dat de kinderen 's middags niet meer slapen ook altijd even een tukje van 10 minuten te doen. Daar knap je zo van op. Klinkt trouwens als een mooie bevalling.

SANDRA, jij ook al een goede bevalling. Tja, wat de een makkelijk noemt vind de ander moeilijk en zwaar. Ik probeer er ook zo open mogelijk in te gaan met de gedachte dat de beloning echt geweldig is. Enne... geen ruzie maken om het behangetje hoor :p:

Geplaatst

Even het lijstje bijgewerkt:

Echo's, afspraken e.d na de 20weken grens:

Armanda: 23 aug controle bij VK

Dees:12 augustus 20 weken echo>> alles was goed!

Kelebek: 15 augustus, 20 weken echo daarna VK 3e keer

Hope: 16 augustus 2e 3D echo

Dees:16 augustus controle vk 4de x

Yolande: 14 september: controle bij gyn

Kyra73: 24 augustus controle vk 5e keer

Hope: 25 augustus, extra groei echo, achteraan consult vk en daarna consult verpleging over borstvoeding etc.

Elke: 7 september (5de x bij de vk)

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, eerste kindje, en we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december, eerste kindje en we krijgen een ZOON!!!

Kyra: 09 december, 3e kindje, verrassing

Karin: 09 december, 1e kindje, verrassing

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Sandra: 13 december, 2e kindje en we krijgen er nog een Meisje bij

Jessie: 16 december

Elke: 21 december, 2de kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december, 1e kindje en we krijgen een MEISJE

Kelebek: 29 december, 2e kindje

Diaan39: 30 december, 3e kindje

Dees: 31 december, 2e kindje wij krijgen een 2de ZOON!

Meiden, leuk dat de kinderkamers nu echt in wording zijn.

Heb gelachen om de verhalen over ruzie om behang! Haha hopelijk is het goedgekomen!

Ik zal jullie missen de komende 2 weken, maar ik ga even lekker van zon zee en strand genieten (het is daar nu 30 graden dus ik kijk er echt naar uit)

Mijn 24 weken echo was super, mijn kleine mannetje ligt mooi op schema.

Succes de komende weken met alles!

Liefs Yolande

Geplaatst

Even het lijstje bijgewerkt. Heb net een afspraak gemaakt voor onze 3/4D pretecho:

Echo's, afspraken e.d na de 20 weken grens:

Armanda: 23 augustus controle bij VK

Kyra73: 24 augustus controle vk 5e keer

Hope: 25 augustus, extra groei echo, achteraan consult vk en daarna consult verpleging over borstvoeding etc.

Elke: 7 september (5de x bij de vk)

Kyra73: 12 september 3/4D pretecho

Yolande: 14 september: controle bij gyn

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, eerste kindje, en we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december, eerste kindje en we krijgen een ZOON!!!

Kyra: 09 december, 3e kindje, verrassing

Karin: 09 december, 1e kindje, verrassing

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Sandra: 13 december, 2e kindje en we krijgen er nog een Meisje bij

Jessie: 16 december

Elke: 21 december, 2de kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december, 1e kindje en we krijgen een MEISJE

Kelebek: 29 december, 2e kindje

Diaan39: 30 december, 3e kindje

Dees: 31 december, 2e kindje wij krijgen een 2de ZOON!

Geplaatst

Heb wel een paar keer een bod gedaan op een box Kyra, maar ik vrees dat ik nu een reactie heb van iemand uit Venlo!

Daar heb ik niet goed op gelet, dat is nl. ruim 1,5 uur rijden!! Het kost maar 40 euro, een leuke ronde witte box! maar het is echt heel ver... what to do, what to do...

Ik zou vanavond voor 't eerst naar zwangerschapszwemmen gaan, maar het regent echt heel hard en ik heb de auto vanavond niet... hmm, again: what to do ;-)

Nee hoor, ik ga wel op de fiets, ben een bikkel.

Jolande, als je dit nog leest: fijne vakantie! klinkt heerlijk, nu al!

Geplaatst

haha kyra hier geen ruzie hoor om het behang

zo ver wou ik het ook niet laten komen

gewoon het behang 1000 keer onder zijn neus houden leek me wel een goed idee haha

nee eerst ff nog rondkijken en als ik echt geen mooiere kan vinden toch proberen om lullen

Geplaatst

ARMANDA, oeps dat is wel ver weg. Ik heb ooit eens een Tijgertje hobbelpaard in Limburg gekocht via MP. Hij zag er zoooo mooi uit (echt als nieuw) en aangezien wij een Tijgertje-kamer hebben kon ik het niet laten, ook al was het 2 uur rijden voor ons. Gelukkig hebben we vrienden wonen in Limburg, dus hebben we er een leuk dagje uit van gemaakt. Hoe was zwangerschapszwemmen?

SANDRA, ik dacht al dat je er geen ruzie over zou maken, grijns. Het behang 100 keer laten zien is natuurlijk ook een goede manier om hem te overtuigen.

YOLANDE, ik weet niet of je het nog leest, maar een hele fijne vakantie gewenst met heel veel mooi weer. (Kun je misschien iets deze kant opsturen??? Ben de regen en het sombere weer wel een beetje zat)

Zo, ga nog even wat doen in het huis voor ik mijn mannetje van het vliegveld ga halen. Hij is weer voor zijn werk naar het buitenland geweest en de komende weken tot bijna eind september is hij iedere week weg. BLEEGH, baal daar een beetje van, maar goed het is niet anders.

Ik ben gisteravond nog druk bezig geweest met kinderkleding uitzoeken. Ik had alles per maat in een doos gedaan (en de laatste paar maten in een vuilniszak) en nu heb ik alles gesorteerd per maat in jongen, meisje en neutraal. Als de kleine er dan is dan kan gelijk alles van het andere geslacht weg. Dat gaat een hoop ruimte schelen op zolder zag ik al. Wauw. En zo weet ik ook een beetje wat ik nog aan de kraamvisite kan vragen, want speelgoed voor de kleine heb ik in overvloed.

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

heb vandaag echt een depri dag

het weer is goed heb vrij maar toch erg sjachie

begon al lekker vanmorgen

eng gedroomd, last van hormoontjes, huilen

daarna ineens erg beroerd en gal overgegeven

toch de moed er in gehouden en amy en mezelf klaar gemaakt voor het zwembad

had er helemaal zin in toen ik onderweg was

eenmaal bij het zwembad aangekomen zit ie dicht met vakantie

gewoon 4 weken de hele maand augustus

moet niet gekker worden zeg

nu dus sjachie op bed met de laptop

straks er wel weer uit hoor kleintje word zo weer wakker, maar heb dus echt een baaldag

en dan te denken dat dit mijn laatste vakantie dag is

bleh

Geplaatst

@ sandra...

maar het mooie is: er groeit een mini mensje in je!! :)

geboorte bord schiet al aardig op.. maar moet steeds wachten tot 1 stuk verf droog is en dan de andere weer.. haha dan schiet het niet echt op.

Ik heb ook julian zijn oude kleertjes opgezocht,zien er allemaal nog mooi uit. heb ook een stuk of 50 dingen op mp gezet alles samen verkocht. gewoon klein prijsje, zit mooi in julian zijn spaarpot, voor als hij ooit zijn rijbewijs wil halen,, hahaha

voor de rest lekker rustig dagje, zon schijnt en ik wat aanrommelen in huis, beetje dingen schoonmaken en nu even op de bank, kopje thee. en wachten tot mijn kleine vent wakker wordt.

dames geniet van het mooie weer!

liefs

Desiree

Geplaatst

Sandra, pfffff dat klinkt echt als een schijtdag! Gaat het nu wat beter met je? Ik hoop dat je vanaaf een fijne avond hebt!

Armanda, en, what did ya do? Ben je nog gaan zwemmen? En ga je de box ophalen? Ik heb ook zo iets. Wij hebben de box van mijn zwager overgenomen, en er zit toch gebruikersschade aan. Niet zo heel ernstig, maar toch...En nu weet ik niet of we het moeten overschilderen of niet....Die spijlen zitten los van de onder en bovenkant. Dus elke spijl moet apart geschuurd en geverfd, rotklus dus! Tja.....what to do? Hahaha!

Dees ik ben zoooo benieuwd naar dat geboorteboard! Leuk leuk leuk!

Kyra wat ijverig hahahaha! Maar het ruimt idd wel op!! Bij ons is de zolder overspoeld met babystuff, ben blij dat volgende week het kamertje wordt bezorgd! Gelijk inruimen en opruimen.

Gisteren nog tussendoor op controle bij vk geweest. Bloeddruk netjes, 120/70. Hartje perfect, alleen mijn baarmoeder komt al best hoog. Ik ben vrij klein, 1,61 cm, dus heb weinig ruimte in mijn buik, pffff, voel me ook zo vol! Eet ook helemaal niet veel op n dag, past gewoon niet. Maar mijn baarmoeder drukt tegen mijn maag, al 2 weken, en ik heb zooooooo'n maagpijn!!! pffff......Nog 14 weken....Hoe hou ik dit vol?? Oja, wat een goede bevallingsverhalen hebben jullie allemaal! Gisteren heeft de vk me ook gerustgesteld. Tja, ukkie moet er toch uit! Overleven we ook wel weer hahaha! Wij vrouwen zijn oersterk, super geemancipeerd, en we krijgen zo goed als alles voor elkaar, dusssssss!!

Yep, sun is shining! Morgen gaan we naar scheveningen, met koelbox en tijdschriften, hmmmmm....het idee alleen al, zon, zee en strand, drankje, en evt 's avonds nog naar het vuurwerk kijken! En hopelijk is het zondag ook mooi weer!

Fijn weekend iedereen, en lekker van de jullie kind(jes) en de zon genieten!!

Geplaatst

Sandra: wat vervelend zo'n chagie dag. Ik hoop dat je je nu wat beter voelt.

Hope: Oh wat ben ik jaloers op je plannen van morgen. Ik moet helaas zaterdag en zondag werken.

De kamer op zolder voor de oudste stiefdochter is klaar. Die is erg leuk geworden. Zo dadelijk krijgt ze die te zien. Ben benieuwd naar haar reactie. Dat betekent dat we volgende week aan de babykamer kunnnen gaan starten. Maandag gaan we verf halen en de vloer bestellen. Ik heb er ook echt zin in.

en dan woensdag nog naar de verpleegkundige. Ik ga haar om nog een echo vragen omdat we niet weten hoe de placenta nu ligt. Die lag een aantal weken erg laag een stukje in baarmoedermond en daardoor had ik bloedingen. Ik wil weten hoe dat er nu voorstaat. Vooral omdat we toen een gemeenschap verbod hadden. Ik hoop dat we dan nog een echo binnenkort kunnen krijgen.

Geplaatst

de bui trekt hier langzaam voorbij

hope o wat leuk scheveningen zou zo met je ruilen moet helaas ook het weekend werken

en scheveningen is voor ons toch wel een pokke end weg

dees ik ben ook van plan om veel kleertjes van amy te verkopen

vind het niet leuk als deze beeb allemaal dezelfde kleertjes aan moet

ik kreeg eerder ook alle äfdankertjes" van mijn zussen aan

als ik dan nu de foto's terug zie vind ik dat niet leuk

jessie erg benieuws hoe jullie dochter reageert, en alvast veel succes woensdag

Geplaatst

Good mo ladies!

Ik heb gister iemand van dit forum heel blij gemaakt met mijn groentela vol Puregon. Zij blij, en ik blij: kan ik t eindelijk echt afsluiten, en een la erbij sinds twee jaar!

Die box doe ik maar niet. Echt te ver. Heb echt geen zin in klussen en verven. Dan betaal ik maar liever wat meer. Dus weer verder kijken op MP.

Dat tijgertje verhaal: dan zou ik t ook doen ja! Het is ook zo leuk om t kamertje in te richten! En dat het bij elkaar past!

Het zwemmen was echt leuk! Al die bolle buiken!

Ik voelde me wel echt vet. Zo in bikini is confronterend dik. Mn borsten blijven maar groeien, serieus, ik zag dat ik de grootste boobies van IEDEREEN had! Ookal waren sommige meiden veel dikker of verder zwanger dan ik! Ik vind dat echt extreem. I know, ik moet niet klagen maar het zorgt er gewoon voor dat ik er heel dik uit zie. Want op mn heupen en armen zit ook al een xtra laagje vet, haha. En ik eet echt niet te veel!

Ben nu wel meer aan t bewegen. De eetste drie maanden bijna alleen maar op de bank gezeten door de misselijkheid.

Dagje Scheveningen? Hope wat heerlijk! Enjoy!

Slaap je nu beter trouwens?

Sandra, you okay now?

Mijn ouders komen bij mij logeren. Want mijn familie gaat klussen in hun huis zodat de taxatie hopelijk hoger wordt.

Yep, alsof t niet erg genoeg is allemaal, moeten we ook nog s hun huis verkopen. Er komen nl geen inkomsten meer binnen sinds pap ziek is.

Trouwens, heb ik nog helemaal niet verteld! :

Donderdag kwam t resultaat van de chemo terug: pap is nu echt medisch opgegeven. Toch meer uitzaaiingen. Chemo werkt niet.

Nog een paar maanden, zes max.

Hij probeert wel wat te eten maar valt steeds af.

Hij ziet nu ook slechter en is meer suf. Echt niet tof om te zien. Dus wel spannend dat ze hier komen. Ze wilden nl helemaal niet weg. Maar ja , moet even. Ik ga zo goed mogelijk voor ze zorgen!

Fijn weekend allemaal en geniet vh mooie weer!

Hij pro

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden