Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden vanochtend voor t eerst naar babyzwemmen gegaan. Zoooooo leuk! Er zijn ook onderwaterfoto's gemaakt. Wat lekker in t water zeg!

Ivfsh succes joh, met vliegen. Super leuk om naar NL te gaan! Idd jammer zonder je partner! Hoe lang blijf je? Zei je nou een week?

Wij hbbn nu Turkije geboekt! Zonnebrilletje en hoedje gekocht via MP. Zin in ! Ook wel spannend wat wel of niet mee te nemen. En ik laat haar nu vast aan de zon wennen. Vind ze nog niet leuk. Knijpt met haar oogjes.

Elke ja joh maandag... Nou alweer?!

Heb met dit mooie weer al helemaaaal geen zin om te werken. Maar ja heb toch nog geen opdracht.

Alleen in de box slapen? Eigenwijsje die Bram, haha.

Wij bakeren Sera in en dan gaat ze altijd gehoorzaam slapen. Ik doe dat als ze nog net wakker is zodat ze dit bewust meemaakt en herkend.

Francis ook wij moeten nog echt niet aan een mmm denken. Ik ben alleen niet aan de pil ofzo. Dus ALS het zo mocht zijn, dan prima.

Ik zit me toch heerlijk in de zon joh!

Genietse meiden! Xx

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey! Sorry, ook ik laat weinig van me horen... Ja, weer vier dagen per week aan t werk en op woensdag mamDag, heerlijk genieten vandaag...

Hier gaat het prima, veel lol met de kleine man, continu aan het brabbelen en hij begint zelfs al eenkennig te worden als vreemden hem aankijken haha.

Met betrekking tot de Johannes broodpitmeel, wij doen 180 cc water met 6 scheppen melkpoeder en 3,75 schep meel er doorheen. De eerste week was het idd niet prettig, geen ontlasting en daarna weer diarree, maar op advies van cons.bureau een klein theelepeltje zonnebloemolie erdoorheen gedaan bij elke fles en toen ging het super!! Dus even volhouden nog...

Wij hebben geboekt om in mei naar Kreta te gaan, heerlijk.

Thijs slaapt goed, op 4 flessen en vanaf 19.30 tot 8.30 uur dus heel fijn....

Geplaatst

Wij hbbn nu de M speen van difrax. Nu gaat t wel goed. Maar ze spuugt nog elke dag wel een of meerdere x.

Hoop dat t pitmeel snel helpt.

Hebben jullie trouwens ook dat de laatste fles er niet goed in gaat?

Sera begint rond 20uur aan haar nachtslaap en om 23 uur wil ik haar graag nog voeden. Maar ze is nauwelijks wakker te krijgen en drinkt dan half slapend maar een btje.

Dan slaapt ze gewoon weer door tot een uur of 7!

(lang he?! Bijna van acht tot acht dus!)

En dan knort haar maagje bij de eerste ovhtendvoeding zo. Aaah. Maar goed ze heeft dan wel iig vijf voedingen van 150 cc gehad op een dag. Dat wel.

Hoe doen jullie dat?

Geplaatst

Ja, Armanda wij hebben dat ook gehad en er toen een fles afgehaald dus niet krijgt hij om 8.30, 12.45,17.00 en om 22uur de fles van 180cc per keer en dat gaat goed. Vanaf 6kg gewicht mag je naar 4*180 cc per dag.

Geplaatst

Yolande, hahaaa, ik zie ineens op jouw ticker dat jij 55 weken en 4 dgn zwanger bent. Haha, gaat lekker zo!

maarreh, krijg je jouw baby dan nu wel om 22.00 uur wakker voor de laatste fles?

overdag is sera gewoon wakker en zie ik op de klok dat het 3 uur geleden is dus maak ik een fles

en als ze slaapt dan wordt ze op den duur wakker als er ongeveer weer 3 a 4 uur tussen een voeding zit

dus hoef haar nooit te wekken voor een voeding

maar savonds dus wel! nu ook weer, ik ga dr zo wakker makken maar ze gaat nooit 150 drinken ... ik heb 120 gemaakt maar ze drinkt denk ik 90 ofzo.

met de speen maat M drinkt ze nu wel sneller, dat scheelt. dus in een kortere tijd gaat er meer in.

ik weet nog dat anderen er eerder ook moeite mee hadden. maar goed. zolang ze goed groeit en blij is, is het volgens mij geen probleem.

sera groeit goed. ookal is ze nu pas bijna 5 kg. ze kwam van 1900 gr dus gaat heel goed.

dus naar 4 voedingen (bij 6 kg) duurt nog even voor ons.

hier een vrolijke zon foto van mijn dochtertje

je kan misschien wel zien dat ze er nu echt lekker gezond uit ziet vergeleken met in het begin (heel dun).

zelfs haar vingertjes zijn lekker dikker geworden, waren eerst echt luciferhoutjes om te zien.

vinden jullie bebe's de zon leuk? sera beweegt haar hoofdje zo zodat haar zonnebrilletje steeds af gaat. ze haat dat ding, haha.

de zonnehoed gaat wel goed gelukkig. en factor 50 natuurlijk.

[ATTACH=CONFIG]3803[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3804[/ATTACH]

Geplaatst

Spannend elke, weer werken!

Armanda: jij al zicht op n nieuwe klus?

Hoe is het met alle andere meiden en hun schatjes?

Hier alles goed, ik ben in Nederland met E, erg gezellig. Vluchtt is echt heel goed gegaan, echt geen enkel probleem. Nu natuurlijk allemaal mensen zien, zoals m'n broer en z'n vrouw en 1 jarig neefje en de neefjes en nichtjes van À z'n kant Vd familie. Heel leuk! Gister wel n erg drukke dag gehad voor ons meiske, we hadden bij m'n ouders geslapen, dus volop opa en oma knuffeltijd. Toen Naar Eindhoven met zussen van ar en hun families. Daar ook de kindjes e vasthouden en aaien. En toen nog naar verjaardag van n oom van me. Nou.,,, toen was ze er wel klaar mee. Arm kind :-). Dit was ook de enige dag die zo druk is, rest Vd week is ook gezellig, maar rustig aan.

Mis mijn man wel enorm! Toch heel gek dat we nu een week zonder hem zijn. Eerder had ik daar niet zo'n moeite mee, maar nu wel echt. Hij heeft precies hetzelfde, niet leuk als je dochter er n week niet is.

Ik ben klaar met voeden (het ritme van e is van slag na deze drukte, ze heeft van 1930 tot 4.00 doorgeslapen. Normaal krijgt ze rond 0.00 nog een voeding!).

Liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Zo IVFSH dat is idd veel. Maar ooooh zo leuk en gezellig allemaal. En zeker met dit mooieweer!

Nee heb nog geen nwe opdracht. Mag van mijn part nog even duren ;-)

Wanneer moet jij eigenlijk weer werken dan? En hoeveel?

Wat doe jij trouwens eigenlijk ook al weer?

Ik zit weer met madame in de zon. Heerlijk!

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

Hee armanda,

Ik ben Toos werkeloos... We zijn vorig jaar uit China weggaan omdat we naar Europa wilden zodat makkelijker de behandelingen kon doen. Ik heb mijn baan opgezegd en mijn man kon voor zijn werkgever aan de slag in Ierland. De hele combi werken in China, behandelingen in Nederland en ook nog n paar miskramen was niet meer te doen voor me. Omdat ik het geluk had bijna meteen zwanger te zijn en te blijven toen we naar Ierland gingen, is het niet gelukt een baan te vinden. Ik heb altijd in het facilitair management gewerkt. In Nederland als consultant en in China als operationeel manager voor internationale accounts bij een facilitaire dienstverlener.

Nu zijn we aan het kijken wat we gaan doen, wrs in de zomer weg uit Ierland, maar wat???? Nog geen idee.

Dus ik geniet nog even van thuis zijn met E, in Nederland zou ik over twee weken alweer aan de bak moeten, in Ierland nog lang niet. Daar is het verlof zes maanden!

Geniet van de zon!!!

Geplaatst

Oh wat heerlijk als je met dit weer nog lekker niet hoeft te werken.

Ik heb gelukkig vandaag, morgen en woensdag ook nog vrij. Moet vanaf donderdag 4 dagen werken.

Ik kreeg net mijn salarisstrookje en dat was wel even schrikken nu ik 4 uur per week minder werk.

Dat merk je toch wel hoor. En ik heb niet het idee dat ik minder werk omdat ik vaker parttime diensten krijg ingepland moet in nog steeds evenveel dagen komen.

En ik heb het geld even zo hard nodig aangezien ik veel nieuwe kleding moet gaan kopen. Dat van voor de zwangerschap past me niet meer omdat mijn kilo's nog eraan blijven zitten. En daarnaast wordt Nanne in Mei gedoopt en mijn man wordt 40 jaar en dat vinden we wel een feestje waard.

en dan gaan we volgende week ook nog een midweek op vakantie. En dan nog het kdv betalen. Ach ja komt wel weer goed.

Ik laat op de dagen dat ik late dienst heb of als ik vrij ben Nanne bepalen hoelaat ze haar eerste voeding krijgt.

De laatste dagen zit ze op ong. 6.00u of 6.30 uur. En vanaf die tijd houden we 4 uur aan en dan krijgt ze 5 voedingen per dag. De laatste keer voeden drinkt ze ook niet zoveel meer maar net genoeg om de nacht nog door tekomen.

Als ik vroeg moet gaan werken voedt ik haar rond 5.30 u.

Armanda: wat een leuke foto zeg van jullie zonnestraatltje in de zon. Nanne vind het ook leuk om buiten te zijn.

Gisteren ook zo'n leuk mutsje en brilletje gekocht.

Ivfsh: pfff, dat klinkt erg druk ja al die bezoeken. Gelukkig is het nu wat rustiger.

Als je in Eindhoven was dan was je dicht bij ons in de buurt. haha.

Van Ierland tot bijna bij ons voor de deur.

Ohoh, mijn meisje is aan het huilen terwijl ze net pas in bedje ligt na het voeden.

Even kijken wat er aan de hand is.

Geplaatst

Irri he, die overgebleven kilo's. Me too. Al pas ik steeds meer eigen kleding.

Nou JOhannesbroodpitmeel werkt nog steeds totaal voor geen meter. Sera blijft spugen. Vieze dikke drap zeg.

Het CB zegt dat het geen probleem is want ze blijft aankomen (5180 gr). Maar ja ik was me rot en overal zit spuug en is ook onwijs onhandig als anderen haar vast houden

What to do what to do

Geplaatst

Armanda, ik breek even in.....lees zo nu en dan hier nog mee. En lees dat je enorm aan het worstelen bent met de JBM.

Gebruik je de pure JBM of Nutriton?

Bij Nutriton kun je nl. 1 a 2 scheppen per 100 ml toevoegen, de melk dikt in, maar wordt geen dikke drap. Ik gebruik het ook en mijn dochter heeft reflux, maar het helpt wel. Na een half uur omhoog te hebben gehouden, kan ik haar wel in de box leggen zeg maar.

Succes en anders misschien even naar de ha? Cb zag bij ons ook niet het probleem, omdat ze aan bleef komen. Maar mijn meisje schreeuwde het uit van de pijn, dus toen toch zelf de stap genomen. Nu was dat wel icm de kma.

Yolande, heeft Thijs de testen al gehad? Hoe is het gegaan? Bij L.otte is er kma uitgekomen, dus dat is fijn!

Geplaatst

oh nee toch he, ik ben pas 4 weken aan het werk en heb me alweer ziek moeten melden.

Ik heb ontzettende pijn in mijn rug, nou ja rug, maar in mijn linkerbil. Ik hoop niet dat ik weer een hernia heb.

Met Nanne ga ik vandaag eens proberen met een beetje rijstebloem in haar flesje te doen.

Ben benieuwd.

Armanda: wat vervelend dat het jbpm niet helpt. Zo zielig als de kleine steeds moet spugen.

Nanne heeft ons een onrustige nacht gebracht. Ze is erg verkouden en krijgt moeilijk lucht en ik denk dat ze daarom geregeld wakker werd. Ik heb haar in badje gedaan met zwitsal met eucaliptus en een neusspray gehaald en ik heb een ui op haar kamertje gezet vandaag. Hopelijk helpt het.

Geplaatst

JoseBedankt voor je tip. Wij gebruiken ook nutriton sinds 1,5 week maar helpt nog niet als heeft ze trouwens vndg nog niet gespuugd, alleen mondjes hier en daar. Who knows...JessieZere rug? Nee toch! Ik heb ook een zere onderrug maar niet bij mn bil. Komt bij mij van al dat voeden (en verkeerd ziiten ondertussen) en 5 kg tillen denk ik. Hoop eigenlijk dat t vanzelf wegtrekt. Anders ga ik naar fysio. Ja dat deden wij ook allemaal toen ze verkouden was. Hoop dat t helpt!Heb nu een parasolletje gekocht voor de wagen. Zonnebril vindt ze verschrikkelijk! Hoedje is wel een succes en staat zo super cute!Vndg weer babyzwemmen. Wie doet dit ook?Tis zooooo leuk! Mini bikinibroekje. Ook onder water..!En Sera slaapt heerlijk daarna. Ivfsh er komen nu wel wat opdrachten voor me aan. Als ik op gesprek mag dan duurt mijn verlof niet lang meer ...Leuk en niet leuk. Haha btje dubbel. Hoe is t in NL? Je hebt iig lkkr weer zeg! Leuk om iedereen weer te zien en te pronken met E?!Goede terugreis gewenst (morgen toch?) en dan zie je je man weer! Jeeeeeh! Snap dat je m nu meer mist dan normaal. Das ook wel weer goed om te voelen, ja toch?!Elke hoe is t op je werk?Leuk weer? Gezellig om iedereen weer te zien?

Geplaatst

Oh Jessie wat vervelend dat je je nu hebt moeten ziekmelden, maar je kan er natuurlijk niets aan doen. Hoop dat het snel beter is!!

Helpt dat: een ui op de kamer zetten? Wat doen dat dan? Ik zou denken alleen maar stinken!

Armanda: ik heb nu 2 dagen gewerkt en iedereen is blij dat ik weer terug ben, ik ook wel, maar ook weer niet. Ik zie geen toekomst daar.

Maar het is wel leuk om mijn collega's weer te zien!

Ik heb afgelopen zaterdag door een vriendin een aantal foto's van de kids laten maken. En ze zijn mooi!! Hier zijn er 3 :D

Onze Tess:

[ATTACH=CONFIG]3820[/ATTACH]

Onze Bram

[ATTACH=CONFIG]3821[/ATTACH]

Onze Trots!!!

[ATTACH=CONFIG]3822[/ATTACH]

Geplaatst

Oh elke echt leuke foto's. Mooi hoor.

De ui zorgt ervoor dat de neus goed open zal gaan. En dat heeft nu wel gewerkt. Het stinkt inderdaad wel vreselijk.

Maar Nanne begint er ineens een gewoonte van te maken om midden in de nacht wakker te worden en te huilen. Nu proberen we haar te laten liggen en na een tijdje wordt ze dan wel weer stil. Maar dat kan ze wel een tijd volhouden.

Geplaatst

Hey meiden ,

Zo dat is een tijd geleden pff, was even heel erg druk door de verhuizing, maar we zijn nu over en alles is klaar :)

Met Brayden gaat alles goed, hij groeit lekker, eet goed heb eigenlijk niks te klagen.

Met mama daartegen gaat het wat minder, Er is een spierlos gescheurd van mijn buikwand tijdens de bevalling,

dat heeft als gevolg dat elke aanraking tegen mijn buik zeer doet en ik niets kan tillen, is erg handig als je zo'n klein mannetje hebt.

Ik ben nog niet aan het werk dus en kan dat voorlopig wel vergeten ook.

De ontlasting van ons mannetje is nog steeds niet zoals het hoort te zijn dus hij staat gewoon op de omneo,

het lijkt iets te helpen maar ook niet veel, momenteel zijn we hier allemaal verkouden, maar dat is gelukkig ook al weer aan de betere kant op aan het gaan.

In April heeft D lekker een week vakantie, aangezien hij geen vaderschapsverlof had zal het wel genieten zijn voor hem om een week bij Brayden en de meiden te zijn.

zo ik geloof dat er iemand zijn fles wil.

groetjes

Geplaatst

Oh Diaan dat klinkt pijnlijk van die spier vooral tijdens een verhuizing.

Gaat zich dat zelf herstellen?

Heb je al eens aan de kinderarts gevraagd of je iets kunt krijgen voor de ontlasting? Nanne krijgt lactulose 2maal daags 3 ml en daar doet ze het erg goed op. Ze poept dan 1 keer in de 2 tot 3 dagen, maar dan poept ze ook goed, en ze had altijd last bij het duwen en dat heeft ze nu ook niet. We moesten beginnen met 1 maal daags 5 ml maar dat was voor Nanne niet genoeg maar misschien wel voor jullie Brayden.

Dat verkouden ken ik ja, wij zitten er ook midden in.

Zo dadelijk gaan wel lekker voor het eerst met onze Nanne op vakantie. Naar een huisje van de Roompot.

Heb er zin in om lekker met Nanne te gaan wandelenen naar het zwembad te gaan.

Geplaatst

Babyzwemmen rules!

Hihi, ze lijkt wel net een schildpadje en kijkt totaal de andere kant op, maar toch!

[ATTACH=CONFIG]3882[/ATTACH]

Ps. het spugen is eindelijk minder dankzij JBPitmeel!

Geplaatst

Wat schattig armanda!! Echt so cute!

Fijn dat spugen minder is, mooi dat het jbpm werkt. Ik ben vandaag weer bij de osteopaat geweest voor het spugen van e. Was er twee weken geleden ook, toen werkte het eerst echt goed. De week dat ik in Nederland was bijna geen spugen. Sinds zaterdag helaas weer best veel. Vandaag dus weer n behandeling gehad, hopelijk wordt t weer minder.

Ons weekje Nederland was trouwens heerlijk! Echt heel leuk. Nu bijna paasweekend, kijk er enorm naar uit. M'n lieve mannetje is eindelijk een weekend vrij na 26 dagen non stop gewerkt te hebben... Wordt dus heerlijk genieten met z'n drietjes!

E gaat trouwens heel goed, zo schattig haar ontwikkeling te zien! Ze heeft nu echt haar handen ontdekt, pakt alles vast, grijpt naar speeltjes, zo leuk. En als ze schuin zit, bv tegen mijn dijen, dan werkt ze zich echt naar voren om te gaan zitten. Ze kan uiteraard nog totaal niet alleen zitten, maar ik vind het wel schattig dat ze actief wil zitten en kijken.

Hoe is het met iedereen?

Fijne avond!

Geplaatst

Armanda: wat een leuke foto zeg. Super.

En wat fijn dat het beter gaat met het spugen.

Ivfsh: gelukkig heb je een fijne tijd gehad in NL. Wel fijn dat het spugen even minder is geweest. Ik hoop dat de ostheopaat nu weer zo goed zal gaan helpen.

Jeetje zeg 26 achter elkaar gewerkt, een bezige bij die man van jou. Dus lekker genieten die weekend samen.

Leuk om te zien ontwikkelingen. Ik vind het allemaal zo schattig wat ook onze Nanne nu kan.

Ze probeert me zelfs na te doen. Vandaag maakte ik een geluidje zo van pffff met de lippen trillen en nu doet ze me steeds na als ik dit ook doe. Echt grappig. Alleen dan spuugt ze steeds speeksel uit haha, dus we blijven nu vegen.

Hebben jullie kleintjes dat ook dat ze steeds meer gaan kwijlen? Soms is haar shirtje echt helemaal nat.

We zijn net terug van vakantie. Het was heerlijk om even met Nanne weg te zijn en ze heeft het erg goed gedaan in een andere omgeving en een ander bedje. Alleen afgelopen woensdag had ze echt een jengeldag en wilde ze bijna niet slapen. We zijn met haar naar het zwembad geweest. Ze vond het heerlijk. Een lekkkere waterrat. Ik ga ook babyzwemmen hier in de buurt. Vond het zo leuk.

Nu ga ik nog even naar de kapper.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden