Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3543[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3544[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3545[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3546[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3547[/ATTACH]

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik had een heel verhaal getypt vant weekend, nou issie er niet meer! had op iedereen gereageerd.

nou maar ffkes kort dan,

yolande:mooie foto's!! en idd mooi berenpakkie.

Elke: heerlijk he die sneeuw voor die kindjes. Julian vind het ook GE-WEL-DIG

Jessie: opzich mooi dat je cyclus alweer opgang is, jammer ook wel om zoiets af te sluiten.

Armanda, ow mooie foto, soms vink het wel jammer dat ik geen jurkjes kan kopen..

gister ben ik naar de huisarts geweest, heb zon buikpijn, helemaal opgezet en ik had een mega plas water in me bed liggen! schrok ervan, dacht eerst bloed maar het was gewoon zoiets als vruchtwater.. heel heel vreemd. ik heb een echo gehad en ben inwendig onderzocht, oowww wat deed dat mega pijn!!

mijn baarmoeder ring??was heel erg hard en stug. hoort niet zo dus ik moet nu versneld naar de na controle. dus hier nog geen gemeenschap voorlopig.. pff arme lukas(mijn man)

met milan gaat het goed, slaapt prima, al paar dagen tot 8!! uur.. oww heerlijk..

mijn man en ik hebben al elke avond samen kunnen schaatsen dankzij oma. we gaan niet zo lang hoor, hooguit anderhalf uur en zorgen dat Julian op bed ligt en milan eten heeft gehad. dus oma hoeft niet veel te doen zeg maar. vandaag ben ik ook niet lang geweest, want had echt mega buikpijn.. en misselijk.. pff.

morgen krijg ik uitslag van me bloed. ben benieuwd.

nog even foto's van onze kleine.. (lachebekkie)

[ATTACH=CONFIG]3551[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3552[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3553[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3554[/ATTACH]

Geplaatst

Hey meiden,

Ben blij te lezen dat het met iedereen goed gaat, hier gaat ook alles goed.

We zijn lekker snotverkouden met zijn allen, maar dat gaat wel weer over.

De kleine man doet het super slaapt nu de nacht door half 11 laatste voeding en om half 7-7 uur word het mannetje wakker.

Het is echt een lachebek, meneer eet goed en zijn ontlasting is gelukkig ook goed.

zal even een paar foto's plaatsen van hem.

[ATTACH=CONFIG]3556[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3557[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3558[/ATTACH]

Geplaatst

oh wat een leuke foto's allemaal weer. En wat hebben jullie mooie mannetjes.

Dees, ik hoop dat de bloeduitslagen goed zijn, laat je nog even wat weten.

Geplaatst

Heeft iemand een tip voor mij want ik heb een probleem.

Nanne heeft voor de reflux en de stoelgang 2 drankjes gekregen.

Ik krijg het er met geen mogelijkheid in. Met een spuitje en met een lepeltje geprobeerd maar ze spuugt alles weer uit

Geplaatst

Jessie; wij maken altijd een flesje met 20 ml melk aan en daar doen we de medicatie voor de reflux doorheen, wordt vervolgens zo opgedronken. Welke medicatie gebruikt Nanne?

Geplaatst

Jessie, we hebben het uiteindelijk via een pipet in zijn wang in kleine beetje gespoten, nu inmiddels geven we de nexium samen met 30 cc flesvoeding gemixt met een 3 standen speen van avent.

Meiden wat een lieve mooie mannetjes op de foto's!!!

Overigens voor de refluxmama's: heb net op de site van ikbenmama.nl een speciaal refluxkussen besteld om onder of op het matras te leggen, dat is veiliger dan hout of boeken....

Misschien vinden jullie dit ook handig. Ik ga dat in april ook bij het kinderdagverblijf laten gebruiken.

Geplaatst

Jessie ik wil nog steeds uitgebreid reageren op bv vragen maar ik kom er niet echt aan toe. Hopelijk vanmiddag.

Over een paar uur moet ik nr de tandarts, een kroon laten opmeten! Dat duurt 1.5 uur! Dus opa en oma passen op.

Geplaatst
Armanda: met Nanne gaat het nu zoveel beter. Ze heeft zo goed als geen pijn meer.

Ze is vrolijk, speelt ( een korte tijd) in de box of wippertje, en als ik haar in haar bedje of in de kamer in de wandelwagen weg valt ze snel in slaap. Ze moet het dus zijn. Nu hoor ik ook wanneer ze gevoed wilt worden. Eerder hoorde ik dat niet omdat ik dan niet wist of ze honger had of dat ze pijn had. Ze huilde zoveel dat je het gewoon niet wist.

Ze blijft zich om de 3 uur melden, soms iets langer soms iets korter.

Welke voeding vervang jij nu? Ik ben aan het denken om de laatste voeding te vervangen in de hoop dat ze dan iets door gaat slapen want volgens mij verzadigd kunstvoeding meer dan bv of niet? Ze meld zich nog erg vroeg in de nacht en vannacht had ze zelfs nog een nachtvoedig nodig. Welke voeding geef jij haar dan nu?

Die foto met dat jurkje is zo leuk, en schattig die sokjes.

En bezig met aqua aerobics, je bent goed bezig.

Ik wil graag weer Zumba gaan doen, maar durf niet goed met dit lijf de sportschool in te stappen. Ben nog 20 kg zwaarder dan toen ik voorheen sportte.

Jessie, ik heb hetzelfde:

Sera komt om de 3 uur, en soms iets eerder zelfs (soms ook iets later trouwens maar meestal niet).

Wat fijn dat ze in de reiswieg snel in slaap valt. Sera wordt vaak weer wakker als ik haar neerleg en gaat dan huilen. Het verwende kind wil gewoon altijd bij ons in de armen slapen, haha. Maar ik wen haar nu toch aan om wakker in de wieg te liggen en zelf te gaan slapen. Maar gister huilde ze 3 kwartier en sliep ze nog niet! Toch maar weer opgepakt. Vaak is het ondertussen altijd bijna tijd voor de volgende voeding.

Ik vervang nu inderdaar 1 bv door flesvoeding. Ze krijgt nog maar 100 cc met 3,5 schepjes. Ze is nl nog geen 4 kg.

Ik doe de voeding rond het avondeten. Omdat ik voed op verzoek zijn haar voedingen nooit precies dezelfde tijd, maar komt neer op tussen 17 en 18.30 uur.

Dit gaat prima! Borsten doen niet raar, en kiddo houdt alles goed binnen. Ik ga haar denk ik meer geven want ze drinkt het makkelijk op.

Heb jij al een wendag bij het kdv afgesproken?

Sera gaat binnenkort even wennen bij de gastouder. Over een week of 2 denk ik.

Je had het over zumba, en over te dik zijn. Ik doe dus tegenwoordig aqua-aerobics. Daar zitten heel veel dikkere mensen op.

Er is ook aqua zumba. Lijkt me leuk! Voel je je ook lekker gewichtsloos. Het is alleen in het koude bad, en dat vind ik minder, haha.

Ben nu 74 kg dus er moet bij mij nog 8 kg af. Ben wel een beetje aan het lijnen, gaat goed nu!

Nou, mn baby is wel uitgekeken op het ronddraai mobiel in de box (met muziekje). Ze was wel aan het kijken en lachen, schattig!

Oh ja, Hope, zit Desley nou geweoon tv te kijken! Haha, goeie afleiding!

Sera vindt het wippertje niets aan, maar dat ga ik ook 's proberen!

Ivfsh, hoe is het met jou eigenlijk!

Nou, ze krijst nu wat harder, ik ga dr snel pakken ;-)

Geplaatst

Dames, allemaal heel erg bedankt voor de adviezen.

Ik heb ook de apotheek gebeld en ik mag het inderdaad in een flesje met bv mengen.

Ze krijgt nu dus 2 maal daags een flesje bv met medicatie.

Poezebeest, Nanne krijgt lacutlose voor de stoelgang en rantidine voor de reflux.

Armanda, Nanne wilde eerst ook niet zelf in slaap vallen, en doet dit nu wel iedere keer. Dat is zo fijn.

Heeft Sera verder geen moeite met de kv? Misschien omdat het anders smaakt of zo. En ook geen krampjes omdat het andere voeding is?

Nanne gaat 21 Febr. een dagje proefdraaien. Dat is carnavalsdinsdag. Dan zijn mijn stiefkinderen ook hier en blijven er ook nog 2 nichtjes hier slapen en dan kunnen we rustig met hen naar de carnavalsoptocht en nog even de zaal in, en daarna ga ik Nanne dan weer ophalen. Wel spannend hoor.

Oh jee, Nanne heeft genoeg van de box, ik ga haar maar even in bedje leggen.

Geplaatst

Heej meiden,

Jessie: Ik hoop dat het helpt!

Hoe ist met iedereen?

Hier is alles goed. Bram heeft me vannacht laten slapen tot half 6! Dat was een verwennerij. Een verjaardagscadeautje denk ik, ik was namelijk gisteren jarig.

Bram is vandaag alweer 6 weken en daarmee is de kraamtijd officieel voorbij :'-(

Hij doet het zo goed en zo blij en gelukkig met hem. Ik geniet met volle teugen van ons gezinnetje. Ons gezinnetje is compleet.

Wie 10 jaar geleden tegen mij zou zeggen dat ik moeite zou krijgen met kinderen krijgen en er uiteindelijk 2 zou krijgen voor ik 28 zou zijn, die zou ik voor gek verklaren. Het was heftig, maar voor de volle 100% waard!

Ik zag net op tv iets: er ging een draag moeder bevallen en de verpleegkundige vroeg aan haar:"vind je het niet moeilijk om dadelijk je kind af te moeten geven?" De vrouw zei:"nee, ik geef hun hun kind terug. Hij was nooit van mij." Dit zei ze met zoveel liefde in haar ogen! Ik kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen...

Liefs Elke

Geplaatst

Elke, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heerlijk dat je het hebt kunnen vieren met je gezinnetje.

Er is geen mooier kado dan dat. Ik ben de 15e jarig, en als ze me vorig jaar hadden gezegd dat ik mijn verjaardag zou vieren met een dochter erbij had ik ze niet geloofd. Ik had echt de hoop opgegeven en kijk ons nu.

Het grootste kado van mijn leven is Nanne.

Geplaatst

hee meiden!

ben ik weer :-) Na alle drukte met bezoek ben ik de laatste daagjes even lekker volop met catootje bezig geweest: heerlijk! wel wat bezoekjes gehad, maar dat zijn dan de 'normale' bezoekjes. Mensen die even voor max twee uurtes langs komen. Heb trouwens wel een super leuk weekend gehad: twee van mijn beste vrienden waren naar ierland gekomen en het was heerlijk om ze te zien! Ben zaterdagavond zelfs even met ze alleen gaan eten in de stad. Eerst voeding gegeven toen ze honger had, die meiden gebeld dat ik er aankwam, snel met de taxi naar de stad. Hoofdgerechtje gegeten, bakkie thee en toen snel weer terug. Vond het mega moeilijk om weg te gaan, maar het was het helemaal waard. Vond het zo gezellig! Verder hebben we gewoon lekker bij ons thuis gezeten en gewandeld enzo.

Yolande: fijn dat het zo goed gaat met Thijs!

Jessie: goed te lezen dat het beter gaat met Nanne, heerlijk dat ze zich beter voelt. Goed dat je wil gaan sporten! Laat je zeker niet tegenhouden door je eigen gewicht om te gaan sporten: juist heel goed als je gaat! Ik ga over een paar weekjes ook weer beginnen, maar eerst de zes weken na de keizersnede afwachten en dan rustig op gaan bouwen. Fijn ook dat het is gelukt met de medicijnen!

Armanda: hoe was het gesprek met je baas gegaan??

Maatje 44 opgeruiimd, hoe schattig zeg! Die foto van haar is ook te lief zeg! Jij ook alweer aan het sporten: goed hoor! Ik wil vooral van die buik af!

En wat leuk dat jullie kindjes allemaal al zo goed lachen. Onze meid is daar nog niet aan toe. Ze heeft wel af en toe van die reflexjes, maar ze lacht nog niet gericht ofzo.

Hope: jouw litteken dus ook nog gezwollen: hier ook. De huid boven het litteken is sowieso nog gevoelig.

Wat lekker dat jullie met desley zijn aan het schaatsen! We missen dat hier wel hoor!

Wat schrikken van z'n hoofdje. Maar als hij daarna gewoon zijn oude ikje was, zal er niets aan de hand zijn, toch! Wat een heerlijk vrolijk mannetje is het! Leuke foto's!

Dees: wanneer moet je op controle? Jij ook al zo lekker aan het schaatsen! Wonen jullie in de polder dat je zo vaak gaat?

En Milan slaapt dus door! Zalig! Lief die foto's van milan en julian!

Diaan: bij jullie alles goed! Gelukkig van de snotterbellen af :-) Leuk die foto's!

Poezebeest: hoe is het bij jullie?

En Francis, hoe is het met catootje?

Elke: gefeliciteerd nog met je verjaardag! Helemaal waar wat je schrijft!!!

Hoe gaat het trouwens tussen Tess en Bram?

Hier gaat het goed, heb sinds vandaag toch maar een speentje geintroduceerd. De lactatiedeskundigen hier zijn er erg op tegen, maar ons meisje heeft soms echt behoefte om te zuigen. Ze vind het speentje helemaal prima, maar raakt m wel nog vaak kwijt :-) Schattig is dat! Ik ga volgende week trouwens ook starten met kolven, ik wil graag dat de avondvoeding een flesje wordt. Zo kan ik straks ook eens 's avonds weg en kan ar ook eens voeden.

verder ga ik hier nu dagelijks even met de draagdoek erop uit. Kan de kinderwagen namelijk nog niet gebruiken omdat we trapjes hebben voor het huis en ik de wagen nog niet mag tillen. Dus gaan we lekker met de draagdoek: zij vindh et heerlijk en het is echt goed voor mij!

Ik kan natuurlijk niet achterblijven: hier twee fotootjes van ons lieve meisje. Catootje lacht en catootje huilt :-)

[ATTACH=CONFIG]3576[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3577[/ATTACH]

Geplaatst

Oh Ivfsh, wat een geweldige foto van Catootje dat ze huilt!! Ik moest er erg van lachen en mijn man ook, haha. Echt super!

Tess en Bram samen gaat super goed. Tess wil hem de hele tijd kusjes geven, zooo lief. En als ie zijn speentje kwijt is (of ie nu huilt of niet), dan wil ze hem terug in zijn mond stoppen. Ze mag het alleen niet van me, haha. En als hij huilt dan zegt ze meteen: "aaahh, Bram huilen..."

Ik had verwacht dat Tess echt super jaloers zou zijn, maar dat is ze totaal niet. Ze is in het begin erg druk geweest, maar die fase is ze ook alweer voorbij :D

Liefs Elke

Geplaatst

Ppfff wat een klus. Mijn mini in haar bedje in slaap te laten vallen.

Ze wil nog altijd tegen ons aan in slaap vallen. Met haar hoofdje op mijn hart (of iemand ander zijn hart, als het maar een hart is).

Als ze dan slaapt leg ik haar altijd voorzichtig in haar bedje of reiswieg. Maar ze wordt altijd gelijk, of na een tijdje, weer wakker!

Ze houdt alleen maar op met huilen als we haar weer pakken. Dan is ze gelijk stil. Wel schattig maar ook vermoeiend.

Ik wil gewoon echt nu al aanwennen dat ze in haar bedje slaapt. Eigenlijk moet je haar wakker in haar bedje leggen, staat in alle boekjes en zegt het CB.

Maar zodra ze ontdekt dat ze in haar bedje ligt, blijven de ogen open. Echt, zelfs 3 kwartier huilen, ze gaat gewoon niet slapen.

We bakeren haar tegenwoordig in, als teken dat ze moet gaan slapen. Nog even wiegen, dan vallen de oogjes al een beetje dicht. Slaapliedje aan, en in bed leggen.

Maar net heb ik een uur naast haar gezeten, heb muziekdoosjes aangezet, gezongen, tegen haar gekletst zodat ze mijn stem hoort, over haar hoofdje geaaid... steeds weer huilen, stil, huilen, stil, huilen...

Uiteindelijk toch weer even opgepakt, nog eens gewiegd, en toch weer teruggelegd. Na 10 minuten toch weer huilen! Toch laten liggen.

Nu is ze stil geloof ik.

Pfffff.

Gelukkig gaat het tussen 23.00 uur en 11.00 uur sochtends altijd wel goed. Dan voed ik haar en leg ik haar zo weer terug, ookal is ze nog een beetje wakker. No problemo.

Maar overdag, en tot een uur of 23.00 uur... nope. No sleeping in her own bed without a big big struggle.

Herkennen jullie dat? Of heb ik dat alleen.

Geplaatst

Hee armanda,

Hier wel n beetje hetzelfde. Ze slaapt overdag niet makkelijk zelf in. Slaapt wel makkelijk in tegen m'n borst of in rijdende wandelwagen of in sling/babybjorn. Ik ben nu aan het proberen haar overdag in de wandelwagen te laten slapen, maar t is nog niet zo makkelijk. Bij ons gaat het snachts ook perfect. In puckababy in haar bedje slaapt ze eigenlijk altijd heel goed.

Jullie allemaal aan het genieten van weekend? Hier wel! Gister voor t eerst met ons meisje hapje gaan eten bik kroeg hier in de buurt. Ging heel goed en was erg gezellig. Vandaag lekker uitgeslapen en toen stond tesco voor de deur. Is de Ierse Appie. Zalig! Had gister alle boodschappen online besteld en vandaag dus alles bezorgd, dus niet in de zaterdagdrukte naar de supermarkt.

Vanmiddag nog kraambezoek gehad, heel gezellig.

Morgen hopelijk lekker richting zee om n stuk te wandelen.

Hoe is het met iedereen?

Geplaatst

Heej Armanda,

Ik herken een deel van je verhaal. Onze Bram wil overdag niet in zijn bedje liggen. Het maakt verder niet uit waar hij ligt: in mijn armen of in de box, maar dt vind hij wel goed. En als ik hem in bed leg dan begint hij ook vrij snel te huilen en daarna krijsen. We hebben de strijd overdag opgegeven, want hij gaat 's-avonds wel goed slapen en na zijn fles tussen 3 en 7 dan gaat hij ook meteen weer slapen. En tussen 7 en 9 wordt hij wakker en dan huilen, want hij wil zijn bed uit! Bram ligt nu zelfs te slapen in de box. Eigenlijk hoort nu al in zijn bedje te liggen ;-)

Liefs Elke

Geplaatst

Oh dus jullie hbbn dat ook! Dus het is wel 'normaal'.

Wel Lastig he!

Ben ineens heel ziek geworden...

Norovirus. Hele nacht overgegeven. Overal pijn. Ijskoud, bloedheet, pff

Zelfs bv geven vind ik zwaar. Ik vind Sera ineens zo groot en zwaar.

Vannacht heb ik gegoogled of je nog bv mag geven met zo'n heftige buikgriep en koorts. Mag. Maar wel zwaar. Met kruik en dikke ochtendjas heb ik rillend mijn tiet ontbloot. Haha.

Schijnt wel dat de bv kan teruglopen door uitdroging omdat ik niets binnen houd. Hope not!

Geplaatst

Veel beterschap Armanda!

Hier ook ziek, ik heb bronchitis en grieperig, en hoesten doet echt zeer aan mijn litteken. Maar wat nog veel erger is, we zijn gisteravond nog op de Huisartsenpost geweest met Desley. Hij heeft n fikse keelontsteking en is enorm verkouden. Kan moeilijk ademhalen en hoest vreselijk erg om de 2 minuten. Wat weer pijn in zijn keeltje doet! En niet kunnen slapen, hele dag bij mij hangen, terwijl ik ook door blaf, pffff

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden