Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren, vind dat altijd zo bijzonder, die 3D foto's. Prachtig hoor! En ook een mooie buik hoor!

Meezie, een echte meidenkamer. Erg schattig. En wat heb jij inderdaad nog een bescheiden buikje zeg. Maar volgens mij ben ij van jezelf ook erg slank. Als ik me de eerste foto's van jou herinner tenminste....

Hier worden woensdag nog de box en de kinderwagen geleverd en dan zijn alle grote spullen binnen. Ik ga in mijn verlof pas wassen en strijken hoor. En dan ook nog de laatste dingetjes kopen. Ik kijk ook wel naar mijn verlof uit hoor. Nog 3 weken werken. Ik werk nog steeds fulltime. Is in principe nog steeds prima te doen hoor. Alleen na nu 2 nachten heel slecht te hebben geslapen heb ik zo geen zin in weer een nieuwe werkweek.... Ach, nog even volhouden dan mag ik op mijn gat gaan zitten. Oh nee haha, dan begint de nesteldrang natuurlijk en moet ik nog wassen, strijken, poetsen..... Pff....

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Benbri jij hebt niks fot gedaan, jij hebt al twee kids gekregen en ik niet.

Ben nu wel heel blij met mijn buikie, nu zien mensen het eindelijk

Thanx voor de lieve reacties.

Fren jij hebt ook een heel mooi buikie.

Geplaatst

ja, jij hebt ook wel echt een gespierd lichaam (zover ik kan zien uiteraard) en ik had al een redelijke blubberbuik omdat ik bij zoonlief echt 30 kilo aankwam van het vreten (niet misselijk, ideale zwangerschap en zo gestopt met roken en vreetbuien erbij) dus ik had ook al flinke straie op buik, heup en bovenbenen (zelfs op de borsten) gelukkig is mij dat nu bespaard gebleven. maar je hebt zo'n mooi buikje, fren ook trouwens :) bescheiden meidenbuikjes, krijg ik nu een vreetzak met pokon op zeker, hahahaha...nee, dat was een grapje :), scheelt denk ik idd ook wel hoor, je eerste of je derde kindje.

vandaag sinterklaas vieren en ik besefte net dat we volgend jaar met een krummel zitten die dan bijna een jaar is :), is die gedachte niet heel apart dames? (en sommige zitten volgend jaar zelfs met 2 krummels :))

Geplaatst

Hier inderdaad met 2 krummels erbij! Wij vierden het gisteren en dat vond ik al erg gezellig!

Benbri, mijn buik ziet er ook heel dik uit hoor. Ik ben mijn leven lang al aan het jojo'en, dus het ziet er niet allemaal heel strak uit hier!

Ach ja, het is niet anders. Blijkbaar gaat het bij jullie weer wat beter na van de week. Tenminste .... Ik las van die vrijspelletjes waar ik jaloers op werd! Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer hier nog eens iets tussen de lakens is gebeurd. Of het nou gaat om mijn dikte, twee kindjes of dat pessarium van die pro twin studie ( meer afscheiding), ik heb geen idee. Maar als dat na de geboorte niet goedkomt word ik gek hoor!

Fren, hoe staat het met de reis naar Dubai? Mijn man zei daar gisteren toevallig over: ik vind het van hem heel stom, maar ik snap die moeder ook niet. Ging zijn moeder nou mee? Of ben ik verhalen door elkaar aan het halen?

Verder ben ik begonnen met insuline prikken voor de suiker, dat is nog niet heel handig. Ik prik me suf, dan lijkt het even goed, maar een klein koolhydratendingetje en alles lijkt weg. Het is nog erg zoeken...

Groet, Jeanine

Geplaatst

Ik denk dat Dubai van de baan is... Zelfs m'n schoonmoeder vindt het geen goed idee (zij en schoonzus gaan naaf Dubai en m'n vriend wilde een paar dagen ook gaan) en de vrienden vanmn vriend war hij vrijdag mee uit was hebben g ook afgeraden. Komt wel goed dus denk ik...

Geplaatst

Fren, & meezie mooie buikjes hoor!

Meezie, wat een mooi kamertje!

Fren, hoop echt voor je dat Dubai van de baan is voor je.

Jullie zijn wel weer lekker aan het kleppen geweest zeg, pff heb dan weer moeite om op iedereen te reageren.

Ik heb afgelopen vrijdag een wieg en box gekocht via MP, box ben ik nu aan het oppimpen, en moet zeggen dat die er al erg mooi uit begint te zien, likje verf doet wonderen haha.

Als die klaar is zetten we het ook denk maar gelijk neer, kunnen we wennen aan een droot ding in de woonkamer. (hebben verder ook niet veel ruimte meer in huis). Nu nog boxkleden en dan zijn wij er helemaal klaar voor. dat geeft wel een rustig gevoel moet ik zeggen.

Mijn rug gaat gelukkig een stuk beter.

Benbri, komt helemaal goed meis!

Melis, hoe gaat het nu met je, kan je je thuis een beetje rustig houden?

Liefs Janis

Geplaatst

Janis, wat leuk dat jullie een box hebben gekocht en dat je hem aan het pimpen bent! Bij ons staat de box ook al in de woonkamer en zijn we er helemaal aan gewend! Fijn dat je rug ook wat beter gaat, volhouden!

Fren, mooi buikie ;-) Jij hebt de Nuna Leaf gekocht toch?! Voor zover je dat nu kan aangeven, bevalt ie? Heb zojuist op MP een bod gedaan, vid het zulke stoere stoeltjes!

Benbri, ik vond je buik de laatste buikfoto echt wel meevallen hoor! Vergeet niet dat je al 2 kindjes op de wereld hebt gezet hé?! De meeste van ons zijn wat dat betreft nog een 'groentje' dus maak je niet te druk. Hoe dik je ook wordt, als je kindje maar veilig op de wereld komt!

Hier alles rustig, haha. Merk dat, nu ik van de medicatie af ben, de afgelopen dagen flink 'high' ben geweest en dan high met een bad-trip volgens mij. Schijnt dus tegen een insult an HELLP geweest te zijn, daarom was ik zo van de kaart. Zo maar eens m'n urine laten checken of de antibiotica z'n werk heeft gedaan tegen mijn blaasontsteking.

Fijne dag meiden! :-)

Geplaatst

Hier ook een leuk maar vermoeiend sintfeest achter de rug!! Laatste rit naar Enschede voorlopig, de volgende zal met een gevulde maxicosi zijn haha....

We hadden aan sint de babyfoon gevraagd en hij had hem ook gekocht, alleen toen ik de doos opendeed zaten alles toebehoren erin behalve de babyfoon haha, de verkoper heeft dus per ongeluk de doos van eht showroommodel meegeven ipv een gevulde haha dus nu krijgen we hem met de kerst, dan komen mijn schoonouders deze kant op!

Verder hemabonnen, kan ik nog een voedingskussen erbij halen want in bed is het op dit moment een gevecht want manlief slaapt er ook erg graag mee haha

De box hebben wij nog niet, misschien nog voor de kerst en anders erna en dan zetten wij hem ook al op hoor want voor die paar weekjes wegzetten loont zich toch niet en dan kun je inderdaad al wennen aan dat gevaarte in de kamer haha!

Geplaatst

Hi melis, wij hebben inderdaad een nuna leaf gekocht, ook 2e hands via MP. Heb er 65 euro voor betaald. Wij zijn er echt blij mee. Staat al in de woonkamer en is wel een statement qua design!

Geplaatst

ik heb wel een box maar die staat nog bij een vriendin dus die halen we pas na oud en nieuw op, dan is de kerstboom de deur uit en kan de box daar staan:) zo'n grote woonkamer hebben we niet en aangezien 2de kerstdag mijn familie hier komt eten hebben we de ruimte wel nodig.

fijn melis dat het beter met je gaat!

ik hoef nog maar 9 uur te werken:) deze week nog 3 uur ( vrijdag ) en dan volgende week maandag en vrijdag nog elk 3 uurtjes en dan 3 weken vakantie en dan mijn verlof.

bukken is echt niet meer prettig en begin het werken ook al pittig te ervaren. thuis kan je kalm aan doen maar bij je clienten moet je doorpakken .

Geplaatst

ja ik had nog heel wat compensatie en vakantie uren staan dus denk neem het er maar van, anders nam ik sowieso de eerste week van januari vrij maar nu al 2 weken eerder. vanaf 7 januari is mijn verlof.

ook wel lekker want mijn man en ik zijn allebei jarig rond kerst, ( ik ervoor hij erna) dus dat word al lekker druk en de oudste heeft dan lekker vakantie...dus ik neem het er even van.

Geplaatst

Fren wat een prachtige 3d foto van jullie meisje!! ben jaloers!

Wauw meezie wat een leuke foto's !! die stoel heb ik ook maar dan in het wit, is het de schommelstoel? Jouw taille heb ik helaas niet en jouw prachtig bescheiden buikje ook niet...zal even een foto plaatsen van het formaat zeekoe dat ik nu al ben

Benbri, heb gelachen om jouw verhaal over jullie vrijpartij..geweldig!

Jeanine die je ook mee aan de pro twin studie? ik ook, weet jij wanneer ze de ring eruit halen was dat bij 36 of 34 weken?

Melis fijn dat het weer iets beter gaat!

Vandaag 30 weken...pfff voel me bejaard en belabberd..ow nee ik zou niet meer zeuren...

liefs stiertje

Geplaatst

Wat doen jullie me Sinterklaas eigenlijk? Wij hebben het gister gevierd met het snterklaasspel. Kreeg van m'n moeder ook een super leuke mobile voor boven de box van Nijntje (de grijze serie) en de bijbehorende mobile voor in de kinderwagen. Superlief!

En, ben braaf geweest, zat om 4 uur in de auto naar huis van m'n werk.

Straks eerste yogaklasje, ben benieuwd...

Geplaatst

Marjan heerlijk vooruitzicht zo snel brij. Voor mij nog twee weken werken en dan begint mijn verlof, heel dubbel want zal na mijn verlof op een andere locatie en groep gaan werken, dus neem echt afscheid van mijn lieve kindjes, snif snif.

Stiertje, jij hebt er twee!! Dan moet je buik ook echt veel groter zijn als die van mij want anders zijn ze veel te klein.

Heir ook de box al geruime tijd in de woonkamer. Hij staat nu sinds een week of drie op de goede plek maar dat hebben we vooral gedaan voor de hond. We willen hem langzaamaan laten wennen aan andere dingen en geuren zodat het niet allemaal ineens veranderd als de kleine er is.

Geplaatst

"Vandaag 30 weken...pfff voel me bejaard en belabberd..ow nee ik zou niet meer zeuren..."

Stiertje onze buiken lijken erg op elkaar... en ik loop 3 weken op je achter. Ach af en toe is het gewoon superzwaar, klagen mag best hoor! Mijn buik is nu zoals ie was toen ik ging bevallen van mijn dochter, kun je nagaan wat er nog komen gaat, pfff... Maar hoe langer ze er in blijven zitten, hoe beter!

Sterkte!

Geplaatst

Fren, met 36 weken gaat het eruit. Toevallig van de week nagevraagd.

Tweelingmoeders, ik voel inzettend met jullie mee. Ik voelde me al een paar dagen beroerd en hoofdpijn, dus kom net terug van de crg en andere onderzoeken. Alles gelukkig goed, alleen urine op kweek omdat ze bacteriën zagen. Antibiotica zijn ze heel voorzichtig mee. Erg fijne mensen hier in het ziekenhuis. Ben ik erg blij mee. Naar gevoel kan ook samenhangen met insuline of gewoon griepje onder de leden.

Afwachten dus weer en volgende week uitslag en echo.

Groet, Jeanine

Geplaatst

geen rennies in huis janis? hahaha...altijd hebben. ik heb ze door het hele huis liggen, vannacht iid ook rennie gepakt. en stiertje...jij hebt er idd 2, moeten toch ergens blijven, in je tenen passen die niet, hahahaha :) wel spannend allemaal nu hoor. we komen steeds meer bij het einde, steeds meer het verlof in aanzicht (2 weken voor mij) superjaloers op alle meiden die extra controles en vooral echo's krijgen....ik helaas niet meer en moet gewoon braaf wachten nog 8 weken :( wij gisteren sinterklaas gevierd en zaterdag de kerstboom opzetten (manlief wil dat graag samen doen en is zaterdag pas vrij, behalve dat ik nu al weet dat ik niet mag meehelpen, hahaha)

fijne dag meiden...spreek jullie vast straks wel weer :)

knuffel

Geplaatst

Benbri, had vannacht al een rennie genomen, maar had het idee dat dat gister niet hielp, want zodra ik weer lag begon kwam het zuur weer naar boven. Melk heeft wel wat mee geholpen, heb toch nog een paar uurtjes te pakken gehad. Nu weer zuurbranden, denk dat het woch van de pannenkoeken met spek is gekomen, dus dat maar niet meer eten haha.

Wij hebben als sinds 25 weken geen echo mee gehad, maar wel gewoon controle hoor. Jij toch ook wel?

Stiertje net wat de andere meiden zeggen er zitten wel twee in je he!

Mijn man heeft het ook al over de kerstboom van vorig jaar weer uitspitten en dan van het weekend neer te zetten. Moeten maar ff zien hoe het allemaal gaat lopen.

Meiden alvast een fijne dag.

liefs Janis

Geplaatst

haha benbri, nee in mijn tenen passen ze niet hihi...alhoewel met mijn maat 42!! Benbri is inderdaad fijn hoor al die extra controles en echo's, dat zei ik laatst nog tegen mijn moeder. Echter maak ik me waarschijnlijk wel meer zorgen dan jij omdat een tweelingzwangerschap meer risico's met zich mee brengt en een bevalling ook, maar goed ik ben van nature een nadenker en hou me daar dus teveel mee bezig.

Elinorac, thanks! Ja als ik bedenk dat er in de laatste paar weken nog 1 kilo per week bij kan komen dan word ik onpasselijk..zucht. Hoeveel kilo ben jij aangekomen? ik tot nu toe 17. Hoe oud is jouw dochtertje nu?

Jeanine, dus ze halen hem bij 36 weken weg ok, ik wist het niet meer. Dus je voelt je niet zo best? griep gaat ook erg rond misschien is dat het, wel fijn dat ze alles gelijk gaan checken. Hoe gaat het met het insuline spuiten? heb je het een beetje onder de knie?

Janis, vervelend he die maagzuur, ik ben maagpatient en slik dus altijd al maagpillen dus gelukkig heb ik er nu geen last van maar veel zwangere vrouwen hebben er last van omdat de baby op je maag drukt. Is het nu al weer over? Ow ja, gele vla schijnt ook te helpen

Meezie wij hebben ook een hond en inderdaad ook de box al een tijdje in de woonkamer staan, wat een kolossaal ding!! haha.

Ben foto's aan het uitzoekn van vroeger om ze te gaan scannen, wat lach ik me soms rot om oude foto's!!

fijne dag allemaal, liefs stiertje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden