Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nofje, van harte! Regen of niet, het zal vast de mooiste dag van je leven geweest zijn!

Meiden, mooie buikjes, dat heb ik nog niet hoor! Ik pas m'n gewone broeken niet meer, maar ben sinds vorig jaar 20 kilo afgevallen, dus heb gewoon m'n oude broeken weer uit de kast getrokken. Wie wat bewaard, die heeft wat! Hahaha

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

whahahaha....ja, das ook weer zo. maar ik ben zo ontzettend afgevallen dat we het echt hebben over mt 44 naar mt 34, en dat heb ik jaren geleden gehad, dus na een jaar had ik de kleding wel weggegooid *twas ook oude kleding hoor* maar nu kan ik van 34 alles weggooien denk ik weer....kan het wel bewaren, maar ik hoef 34 niet meer terug hoor...was net ffies te dun, hihi

Geplaatst

Nofje, gefeliciteerd!!!!! Hoop dat jullie een ontzettend mooie dag hebben gehad en heerlijk hebben genoten. Verder heel veel plezier komende week met alle leuke dingen die jullie samen gaan doen! Geniet..

Wij hebben ook nog niets gekocht, wel even gekeken zaterdag naar een wagen. Moeten ons maar eerst goed laten voorlichten wat een goede tweelingwagen is. En wat de kosten zijn, want pfff dat zijn mooie bedragen! ;) Gaan na de vakantie denk ik maar even serieus kijken.

Ook wij gaan geen combinatietesten of wat voor testen ook doen. Wanneer het een afwijking heeft kunnen wij het niet over ons hart verkrijgen om het weg te laten halen. Het is altijd welkom en ze zullen beide veel liefde krijgen.

Ik zal deze week nog een mooie buikfoto maken, ben morgen al weer 12 weken. Buik is wel veranderd de laatste twee weken. Leuk en mooi om te zien.

Ga nu ff de auto leeghalen, hebben een ander gekocht en ga ik morgen ophalen :)

Geplaatst

hey meiden.

Nofje: van harte gefeliciteerd met je huwelijk, heel veel geluk en liefde toegewenst!!

wij gaan ook geen combinatietest doen.

bij onze zoon ook niet gedaan, geen risicogroep en elk kindje welkom, en soms komt er een verhoogd risico uit terwijl er niks aan de hand blijkt te zijn en dan heb je al die maanden in erge spanning gezeten.

ik heb nog geen buikfoto op mijn pc staan.

morgen om 11.05 controle in het zkh, spannend, urine inleveren en bloedonderzoek denk ik.

man heeft vakantie dus gaat gezellig met me mee, zoonlief naar een vriendin, die hoeft me niet met mijn open doos in de beugels zien liggen:)

groetjes marjan

Geplaatst

niet? vinden zoons toch errug leuk? ik had mijn zoon wel meegenomen, was alleen even vergeten te vertellen dat het een inwendige echo werd, hihi....hij vond het super om te zien, maar mama.....ik wist niet dat er op die manier een echo gedaan werd, dacht uitwendig *oops* whahahaha....en meezie....voor wat mijn buik was is mijn buik echt wel mega al, whahaha....en voor mijn gevoel is hij ook mega (maar denk dat nu de onzekerheid en het verleden praat hoor) het is ook dat ik zwanger ben dat ik er minder moeite mee heb :-)

Geplaatst

Marjan, heel veel succes straks met de echo!!!

Lianne, nieuwe auto is altijd weer leuk.

Benbri, kon je niet slapen of zo, dat je al zo vroeg op het forum was????

Liefs Janis

Geplaatst

Nou benbri, ik vind dat je een super mooi buikJE hebt, maar ik begrijp je wel hoor, ik had het er gister nog met mijn vriend over dat ik erg moest wennen aan de veranderingen van mijn lichaam. Ik ben natuurlijk heel trots op mijn bolletje en er overgelukkig mee. Maar ik vind het aan de andere kant ook wel heel moeilijk, de laatste week is mijn buikje aardig gegroeid en ik moet echt heel erg wennen dat het platte eraf is. Het gaat echt zo ontzettend snel dat groeien, maar het hoort erbij.

Mijn moeder en schoonmoeder waren ook meegeweest naar een echo en mijn moeder was soort van in chock dat het inwendig gebeurde en die is helemaal niet preuts, haha ik moest wel om haar lachen, had het niet verteld omdat ze zo makkelijk is. Oeps had k beter wel meten doen dus.

Geplaatst

whahahaha.....ach ja.....wennen ze maar aan hoor :) en ja...we zijn natuurlijk even ver, dus idd zal jouw buik ook aardig "uitdijen" ach ja....tis voor een goed doel toch? :) maar het gaat wel idd erg snel idd, maar lief van je die reactie :)

janis...nee, ging toevallig mijn man weer wegbrengen vanmorgen en hij moest om 6 uur ergens wezen, dus vandaar dat ik vroeg op was, hahahaha

Geplaatst

Dag lieve dames, ff snel hoor, want we moeten weg. Maar... Dank jullie wel voor de felicitaties! Het heeft helaas wel een beetje geregend. Net met de foto's. Maar ja de rest van de dag was zo waanzinnig mooi! Fitis volgen heel snel! Oei! Ik moet gaan! Tot laterrrrr!!!!

Knuff Nofje

Geplaatst

Nofje fijn dat het een mooie dag was ondanks de regen!!

we hebben vanmorgen controle gehad en ook een echo, een inwendige en later een uitwendige.

het kindje was heel erg mooi aan het spartelen en ineens een voetje in beeld:laugh: heel mooi om te zien.

maar hij kon de kleine niet goed meten dus nog een uitwendige, en mooi op schema, alleen nu heeft hij 18 februari genoteerd terwijl de echo mooi zegt 10,4 weken dus ik hou de 17de aan:)

was echt genieten en we hebben het hartje ook gehoord.

alleen het oude ziekenhuis had de gegevens nog niet doorgestuurd dus moesten ze alles via mij weten.

16 augustus weer heen.

ga nu echt genieten hoor en niet meer ongerust zijn, bah wat sliep ik weer slecht afgelopen nachten.

nee wist dat ik inwendig zou dus nam mijn zoon maar niet mee:) volgende keer gewoon uitwendig en dan is mijn man ook nog vrij dus nemen we onze zoon mee.

groetjes marjan

Geplaatst

Marjan, wat fijn dat de echo goed was en dat jullie het hartje hebben gehoord.

Nofje, toch ben ik blij voor jullie dat jullie ondanks de regen met de foto's toch een geweldige dag gehad hebben.

Hier, ben weer de hele dag wat misselijk, en voel me weer half, en onzeker. Morgen naar de verloskundige, en aan de ene kant hoop ik nog dat we deze week nog een echo krijgen, al is het alleen maar voor mijn gemoedrust, maar aan de andere kant zal het nu toch wel goed zijn? en dan straks lekker genieten van de vakantie en dan na de vakantie de echo.

Liefs Janis

Geplaatst

zo.....rustig hebben we het hier nog niet meegemaakt, hahahaha....beetje saai, maar ja...niets aan te doen he :)......hier weer blij dat er een weekje voorbij is :) verder verveel ik me rot eigenlijk, maar goed...das ook wel weer een keertje goed voor de mens he :) nog een paar weken...kunnen we afspreken met zijn allen, weten we al wie er mee willen, waar idereen vandaan komt en een datum ongeveer??? want we beginnen er braaf aan, maar gaan er niet meer mee verder, hahahahaha. eigenlijk moeten we een cirkeltje maken waar iedereen vandaan komt en dan kijken wat het meest overeen komt met mensen....hihi...maar ik bijt de kop eraf (kweet nog niet welke kop, maar geen vissekop iig ;))

benbri komt dus uit lelystad en datum maakt mij niet uit, het liefst op een donderdag of vrijdag.

Geplaatst

Hallo meiden,

We hadden vandaag de intake bij de verloskundige, was eigenlijk best wel weer zenuwachtig, terwijl ik zo en zo wel weet dat we vandaag geen echo zouden krijgen want daarvoor moeten we ergens anders heen. Ze was ontzettend aardig en ze zei van ik denk niet dat we het hartje zullen kunnen horen, maar wil je het wel proberen??? ik zei direct jah! na een tijdje te hebben gezocht en ik anders ben gaan liggen hebben we het hartje gehoord!!!!! WOW wat was dat bijzonder en ik ga nu met een geruster hart met vakantie.

Oja ik wil wel mee met de bijeenkomt, het liefst in het weekend. en na mijn vakantie natuurlijk.

Liefs Janis

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (1 cryo teruggeplaatst, was 2ling, nu 1ling)

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (1 cryo teruggeplaatst)

Lianne: 6 februari, 1e kindje, 28 jaar. We krijgen een tweeling!!!

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar (2 embryo's gekregen)

Liminous: 10 februari - helaas bbz - sterkte toegewenst!

Nofje: 10 februari, 1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar ( 2 emmys teruggeplaatst gekregen)

Bikkel: 13 februari, 1e kindje, 32 jaar

Do76: 15 februari - bij 2e echo klopt het hartje helaas niet meer - heel veel sterkte toegewenst

Ink : 17 februari, 1e kindje (en 2e?), 29 jaar (2 terug geplaatst)

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (echo bij 7w5d)

Marjan77: 17 februari, 2de kindje 33 jaar

Janis: 18 februari, 1e kindje 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje spontaan zwanger na eerdere ICSI

Jrn: 27 februari

Eerstvolgende afspraak:

Stiertje: 19 juli 2e echo

benbri: 20 juli, 12 weken echo, laatste in het zh (hoop ik)

Fren: 22 juli 2e echo

Ink: 22 juli 3e echo

Marjan: 26 juli 1e controle nieuwe gyn, echo niet bekend

Janis: 24 augustus verloskundige

Bikkel: 8 augustus, 12 wkn echo, tevens 1e controle nieuwe gyn!

Eef: 9 aug extra controle bij gyn in opleiding

Meezie: 11 aug afspraak verloskundige

Geplaatst

Janis wat fijn zeg dat je het hartje gehoord hebt, wat een wonder he?

nu kan je gerust op vakantie gaan, elke controle vind ik ook weer spannend hoor!

ik voel trouwens de hele middag al geplop in mijn buik, dat kan toch nog niet de kleine zijn? met mijn zoon voelde ik het met 12 weken.

ga er vanuit dat het wat anders is hoor.

straks weer naar schoonmoede rin het zkh, nog geen verandering, ze voelt zich nu goed maar ze weten niet wat het is waar die koorst aldoor vandaan komt, na die tijd even naar mijn vader toe op de koffie, tis toch vakantie dus wat later op bed is niet zo erg voor onze zoon:)

hij kan het hebben.

ik moet alleen vrijdagmorgen nog werken en

dan 4 weken vakantie!!

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (1 cryo teruggeplaatst, was 2ling, nu 1ling)

Do76: 15 februari - bij 2e echo klopt het hartje helaas niet meer - heel veel sterkte toegewenst

Eerstvolgende afspraak:

Marjan: 16 augustus gyn + echo

Janis: 24 augustus verloskundige

Geplaatst

benbri komt dus uit lelystad en datum maakt mij niet uit, het liefst op een donderdag of vrijdag

janis komt uit NOP, datum na 4 september, liefst in het weekend

Geplaatst

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

Janis: 29 juli 12 wkn echo , 4 augustus verloskundige

Ben net gebeld door de verloskundige en we mogen toch nog voor onze vakantie de 12 weken echo. Dus dat wordt komende vrijdag.

Marjan, jah het is zeker heel bijzonder, en vrijdag kunnen we weer kijken en misschien wel weer horen.

Wat die plopjes bij jou zijn heb geen idee.

Liefs Janis

Geplaatst

Die plopjes zouden wel erg vroeg zijn, maar ik zei gisteren ook al tegen Ruud: ik heb al een paar keer het gevoel gehad dat ik ze voel. Maar ja, dat weten we dan toch niet zeker...

Ik ga ook niet bij de bijeenkomst zijn. Ik kan niet een halve dag lopen met mijn botten.

groet,

Jeanine

Geplaatst

ja idd zou heel erg vroeg zijn, het voelt ook wel als een spiertje onderin mijn buik die aldoor spiertrekkingen heeft, maar zo stopt het en zo begint het weer, dan heel kort en dan wat langer...

fijn janis dat je toch nog even terecht kan, en dan ook gaan genieten he? niet meer zo ongerust zijn.

ik kom uit groningen( provincie) en eigenlijk al volgepland in de vakantie, of een paar dagen geen auto...

Geplaatst

Hai dames, even snel een berichtje van mij tussen de voorbereidingen door voor de vakantie.

Ook ik kom uit groningen(city) en werk full time dus kan echt alleen op zondag. Weet trouwens niet hoe lang ik nog een beetje uit de voeten kan want na een half uur lopen heb ik toch een pijn in mijn staartbotje...pffff dat wordt nog wat!

Heb ook het gevoel dat ik af en toe plopjes voel hoor, misschienis het gas maar ik denk het niet hahaha!!

tot gauw

liefs stiertje

Geplaatst

denk dat het iig na 4 september gaat worden dus :)

benbri komt dus uit lelystad en datum maakt mij niet uit, het liefst op een donderdag of vrijdag

janis komt uit NOP, datum na 4 september, liefst in het weekend

marjan komt uit provincie groningen, datum na 4 september, liefst in het weekend?

stiertje, komt uit groningen, liefst op een zondag.

melis, komt uit almere

Geplaatst

Uitgerekend:

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar, blijf onder controle gyn

Eerstvolgende afspraak:

Fren: 17 aug 3e echo

Geplaatst

Dank jullie wel voor alle felicitaties! Het was een geweldige dag. Na het weekend volgen de foto's. Als de fotograaf meewerkt...

En net teruggekomen uit Egmond aan Zee. We zijn dinsdag en vandaag bij een wellnessboerderij geweest. Vandaag heerlijk verwend met pakkingen, massages, gezichtsbehandeling en ook nog van die visjes aan je voeten... Brrrr.... was wel ff eng maar daarna wel lekker...

En als kersje op de taart net ook nog een fantastische echo gehad! Ik heb hem wakker moeten maken, want hij lag helemaal stil. Maar uiteindelijk kregen we toch een gespartel!!! Hij is nu 5.08 cm en we liggen precies op schema met 11w4. Ik ben weer helemaal opgelucht...

Zo nu nog even relaxen op de bank naast mijn lieve mannetje... Kan het allemaal nog mooier?? Kan het me bijna niet voorstellen!

Liefs,

Nofje

Geplaatst

Uitgerekend:

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar, blijf onder controle gyn

Eerstvolgende afspraak:

Fren: 17 aug 3e echo

Nofje: 12 aug; controle 14 weken, echo nr 5..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden