Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Hier alles goed, moehoe..... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz! ;-)

Lief en gezellig dat ik met jullie 'uitje' mee mag, al een idee wat we gaan doen?

Zoals Benbri zei, ik kom uit Almere, nog meer meiden uit de polder?

Wellicht kunnen we dan carpoolen...

benbri komt dus uit lelystad en datum maakt mij niet uit, het liefst op een donderdag of vrijdag

janis komt uit NOP, datum na 4 september, liefst in het weekend

marjan komt uit provincie groningen, datum na 4 september, liefst in het weekend?

stiertje, komt uit groningen, liefst op een zondag.

melis, komt uit almere, liefst in het weekend (gezellig!)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi, ik kan op maandag en dinsdag en de weekenden! Aangezien we allemaal denk ik niet meer de marathon kunnen lopen is misschien een etentje wat later op de dag een optie of een uitgebreide brunch?

Hier gaat t op zich prima, sinds 2 dgn wel wat hoofdpijn maar het overgeven is een stuk minder, wel ben ik nog moe!

Mijn buik lijkt met de dag te groeien, raar om te zien haha

Ook heb ik nu een keer of 4 het idee gehad ook iets te voelen, een zacht kriebeltjes onder de huid en luchtbelletjes, maar herken het niet als mn darmen! Ach ja als we het dadelijk goed voelen dan weet ik misschien of het nu al beebje is!

Nog 1,5 week en dan hebben wij de echo, 13 weekjes onderweg, ben benieuwd hoe dat op het scherm uitziet!

Ik lig al in mijn mandje, slaap zacht allemaal en tot schrijfs! Xxx

Geplaatst

Dan ga ik misschien ook aanschuiven als het een etentje of brunch gaat worden en we niet veel hoeven lopen. Mijn schaambot is zo hell dat ik dus voor de efteling een scootmobiel heb gehuurd. Lekker charmant! Maar goed, ik sluit me dus aan en ik kan meestal op woensdag en anders in het weekend.

groet,

Jeanine

Geplaatst

Ook ik schuif graag aan en waggel gezellig mee.

benbri komt dus uit lelystad en datum maakt mij niet uit, het liefst op een donderdag of vrijdag

marjan komt uit provincie groningen, datum na 4 september, liefst in het weekend?

Meezie, komt uit Rockanje (maar vind het geen probleem om te rijden) Kan Dinsdag, vrijdag, zaterdag, zondag alleen in het weekend nooit tot te laat dus liever ochtend vroeg in de middag

Geplaatst

nou, het word dus na 4 september in het weekend :) doen we gewoon een uitgebreide lunch of zo, komt voor iedereen makkelijk uit (we kunnen altijd shoppen en voor degene die dat niet redden meeten we ergens voor de high tea (hihi), iemand niet mee eens? :)

wel vervelend dat je zon last hebt jeanine, begin er ook wel last van te krijgen hoor, maar nog niet zo erg als dat jij het hebt. hoop dat het niet veel erger word voor je zodat je in een rolstoel beland :(

melis....tuurlijk mag je mee, zou niet weten waarom niet, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? (vind ik hoor, hahaha) en er zijn er 3 uit de polder...janis, jij en ik, de rest komt volgens mij uit groningen en zuidholland.

meezie...vandaag weer de echo (vind het gewoon zo leuk, terwijl ik het voor mijzelf weer niets aan vind, hahahahaha)

bikkel...het klinkt als je beebs, maar goed...ik weet niet of dat nu al te voelen zou zijn, alhoewel ik bij mijn dochter ook erg vroeg was (12 weken), volgens mij heb ik deze een keer gevoeld, daarna niet meer helaas, maar volgens mij voel ik het wel wanneer het wakker is (voelt aan als een harde buik, terwijl ik geen harde buik heb, dus volgens mij is ie dan flink aan het schommelen in de bm)

nofje, super dat je het leuk hebt gehad (duuuuh, hihi) en verwenning...*zucht* altijd heerlijk toch? :) en nog leuker dat je een superecho hebt gehad, ik vind de afmetingen altijd zo geweldig...zo klein en zo beweeglijk al, das toch apart. het ziekenhuis had een foetus van 12 weken (zo'n nepbabytje) toevallig zo ongeveer de afmeting die onze frummel had, zooooo apart was dat hihi...

Geplaatst

Ja, ik hoop ook dat de rolstoel me bespaard blijft. Maar goed, voorlopig gaat het nog.

ik woon trouwens in Laren. Noord Holland. Maakt me ook niet zoveel uit waar we naartoe gaan.

Geplaatst

oh, laren is ook niet zo heel erg veel gek hier vandaan. ben zelf ook geboren in het gooi (naarden) maar dat ziekenhuis is allang gesloopt (sja...als ik er eenmaal geweest ben, whahahaha)

ik viel trouwens net zowat flauw onder de douche of ik ging hyperventileren of...kweet het niet, werd heeeeeel beroerd ineens. maar had daarvoor de wasmachine aangezet, de droger, maar wij hebben nog zo'n luchtdroger, waar dus heel veel warmte vanaf komt. en ik ging de douche even schoonmaken en daarna zelf onder de douche (naakt de douche schoonmaken en daarna douchen is zoveel makkelijker, anders voel ik me zoooooo vies, hahahaha) maar....ineens ging het even niet goed dus...werd er een beetje bang van, want heb het nog nooit echt gehad, herkennen jullie dat? zou ik gewoon te druk zijn geweest in combinatie met warmte of zo? (ookal staat de doucheraam open 24/7)vond het iig errug eng...

Geplaatst

Benbri, ik denk dat je je wat te druk hebt gemaakt, heb je wel gegeten? en ehhh het is nu ook ineens erg warm buiten he, denk dat het al met al te maken heeft dat je suiker even wat laag was. Ik heb het ook wel dat ik ineens erg raar voel, als ik dan ff eet of suiker neem dan gaat het wel weer terwijl ik normaal nooit last heb van suiker tekort of zo.

Maar wel ff in de gaten houden en als het vaker voor komt wel ff melden.

Voor ons de laatste dag werken, vanmiddag ff shoppen en dan morgen inpakken en zaterdag wegwezen, ik hou jullie wel in de gaten hoor haha.

Liefs Janis

Geplaatst

oh...nee, heb wel gegeten en gedronken, das het eerste wat ik doe als ik beneden kom, anders ben ik de hele dag misselijk...en warm buiten maakt hier binnen niet zoveel uit hoor, tis altijd hetzelfde tempje hier. heb nl geen zon binnen, in de zomer erg lekker (want 30 graden buiten, is 20 graden binnen) maar in de winter is het dus zeker minder, want 0 graden buiten is ook 0 graden binnen...ik stook me ook helemaal gek in de winter :(....maar mss is het idd wel de suikerspiegel die wat laag is of zo, zal het in de gaten houden. bloedtest was goed (denk ik, niets gehoord, dus dan is vaak het bloed wel goed)....thanx voor de tip :)

enne...werkse nog ffies dan, dan lekker shoppen en inpakken...ben wel jaloers hoor. we gaan niet op vakantie, om vele redenen, maar door dit slechte weer en iedereen om mij heen met vakantiekriebels ben ik wel jaloers een beetje hoor, anyway, heeeeeeeeeeeel veel plezier en geniet voor mij ook een beetje dan :)

dikke knuffel

Geplaatst

Benbri, ik denk dat je teveel ineens hebt gedaan. En als je dan een te lage bloedsuiker hebt, dan gaat het helemaal mis. Dus ik zou zeggen; eet wat, doe rustiger aan en let op je bloedsuiker.

mijn bloedsuiker was goed met de bloedtest, maar ja, ze prikken natuurlijk op te hoog suiker, en niet op te laag. Ik was vaak helemaal aan het trillen als ik uit bed kwam en moest dan ongeveer een half brood naar binnen werken om me beter te voelen. Ik was dus ook verbaasd met een goed suiker en ijzer gehalte.

groet,

jeanine

Geplaatst

Benbri, ik zal ook namens jou genieten, wij gaan verplicht ieder jaar twee weken weg, anders blijven we maar doorwerken en aangezien we afgelopen jaar echt mega druk hebben gehad en dan ook nog van alles hebben meegemaakt, zijn we er nu ook samen echt aan toe om uit te rusten.

Maar ik hou jullie iig en de gaten en op de hoogte tijdens de vakantie.

Denk goed om je zelf, een ander doet het niet voor je.

Liefs Janis

Geplaatst

oh ja, want jullie hadden iets van jullie zelf toch? (excuus dat ik het even niet meer zeker weet) maar tis lekker hoor even weggaan, jullie verdienen het ook toch? ! en je hebt gelijk...een ander doet het niet voor me, maar wil zoveel doen en moet zoveel doen en manlief werkt en ik zit nutteloos thuis te nixen.....zucht....dilemmadillema

en idd...nu je het zegt jeanine...ze testen op te hoge suiker en niet te lage, dus mss was dat het wel. komt dat vaak voor dan (heb het eigenlijk nog nooit gehad, alleen mijn man heeft het heel vaak, die slurpt dan meteen een pak limo leeg of vreet een zak snoep leeg, maar die begint te zweten als een otter)? zal eens googleen...had wel bedacht dat ik nu in de middag ga koken, omdat ik dan het minst misselijk ben en mss krijg ik op die manier wel wat vitamientjes en warm eten naar binnen...dus ik ga het eens proberen (vind het zo vreselijk middag warm eten, maar ja...als dat helpt)

en oh ja...heb ink even "gesproken"....ze leeft nog, gezond en wel, maar ze werkt veel en heeft daardoor weinig puf om te reageren, maar ze leest wel mee :) dus das ook wel fijn...begon me al zorgen te maken...verder nog iemand die ik mis hier?? (ohohoh....ik schaam me dat ik dat moet vragen, maar volgens mij reageert verder iedereen vrij regelmatig toch?)

Geplaatst

Dag lieve meiden,

Sorry - heb het even af laten weten met reageren. Heb wel telkens mee gelezen, maar moest veel werken en had dan als ik thuis kwam geen puf voor wat dan ook... Maar ik ga mezelf weer ff n schop onder m'n hol geven en weer wat doen! Dus begin met hier schrijven en dan volgt het huishouden hopelijk daarna...

Nofje - fijn dat je zulke fijne dagen gehad hebt. Wachten de foto's af hoor!

Janis - heelrijk bijna vakantie! euh, heerlijk dus pfff... Lekker genieten! En Stiertje - jij ook natuurlijk!

Benbri - rustig aan doen en goed eten! Ik had t paar weken geleden. Toen had ik m'n bloeddruk wat opgemeten en die was wat laag. Hihi, voor mij een goed excuus dat ik weer wat dropjes mocht snoepen :-)! Ik maak trouwens ook altijd zo de douche schoon ja - lekker makkelijk, kan je er gewoon in staan, geen gedoe met nat worden etc etc... En daarna natuurlijk de primeur om als eerste weer in een frisse douche te staan :-)!

Wij zijn gisteren voor het eerst naar onze verloskundige geweest -HEERLIJK! Wat een fijne man! (praktijk wordt gerund door 2 mannen) Zo relax en tegelijkertijd zo betrokken! Veel info gekregen over bevalling, kraamzorg, verzekering, zwangerschapscursussen etc etc etc. Vond ik erg prettig. En ook voor het eerst een uitwendige echo gehad! Wauw, wat vond ik dat bijzonder om dat nu te mogen meemaken! Stelde misschien niet veel voor, maar gewoon het feit dat ze die gel etc op je buik doen en je kleine dan ineens al zichtbaar is net als op tv hahaha... En nu hadden we een mooi plaatje van de zijkant - hihi, hij heeft een heel leuk neusje! Nou ja, neus! Want hij viel best op hihi, hij heeft nu dus de naam pinokkio... Achossie... Helaas lag tie weer te slapen, maar het goede nieuws is dat hij heeft toegezegd dat we over 4 weken gewoon weer een echo gaan krijgen - joepie!!!

Urine en bloeddruk waren goed. Bloed horen we nog. Dus weer helemaal blij...

Vandaag verzekering gebeld en kraamzorg aangevraagd. Gisteren ook bod gedaan op marktplaats voor zo'n combi kinderwagen (3 in 1, maxicoxi, gewoon wagentje en zo'n bak voor de eerste periode). Gaan we van het weekend waarschijnlijk halen. Hihi, ineens allemaal geregel - sja, als je dan toch bezig ben, kan je net zo goed achter elkaar door gaan hé :-)? Nu nog inschrijven bij alle gastbureau's hier in de buurt, want oppas gaat nog lastig worden denk ik met de combi van mijn werk en dat van m'n man (beide onregelmatig, hij is kok in partycatering - kan niets aanvragen en weet z'n rooster altijd pas 1 week van te voren... Booeeehhh!!! Niet fijn!!!!)...

Nou het is geloof ik gelijk n heel verhaal hier geworden! Heb ik m'n schade weer ff ingehaald :-).

Zal nu nog ff de twee lijstjes bijwerken...

Geplaatst

Hahaha Benbri - we "kletsten" langs elkaar heen, maar hier ben ik weer hoor :-)...

Kiet laat volgens mij niets meer van zich horen... En Cjee ook vrij weinig... Hoop dat met hen ook alles goed gaat. Of zijn ze op vakantie?

Ik ga ff t lijstje er bij pakken om te kijken wie ik nog meer mis en dan update ik m gelijk ff...

Geplaatst

whahahahaha.....fijn dat je er weer ffies bent inkie ;) leuk hoor....die verloskundige en leuk om te horen dat je nu toch aan het shoppen bent geslagen :)

ik wil juist beginnen met gastouderopvang, zodat ik toch werk en mij nuttig voel en lekker thuis kan blijven bij mijn kleintjes en grootjes :) maar ja...zuidholland en lelystad ligt een beetje ver, dus ik kan je er niet mee helpen, hahahaha...anyway, moet ik in mijn zwangerschap een cursus gastouder gaan volgen (toch blijft dat iets raars hoor...halloooowwww...ben zelf moeder van 2/3...nou ja...) en oh ja, rekenen moet ik dan kennen (huh...sinds wanneer moet ik rekenen om op kindjes te passen?) ben ik zooooooooo slecht in...maar goed, overleven we wel weer, hahaha..en oh ja...ehbo diploma voor kinderen...das wel prettig, want dat komt altijd van pas natuurlijk :) anyway, hoop dat het allemaal gaat lukken voor kerst :)

en nu ga ik echt koken, anders eet ik weer niet

Geplaatst

hahahaha....komt omdat je zolang weg was ink....dan hebben we elkaar weer zoveel te vertellen, grijns :) uhm...cjee had ik geloof ik nog wel ergens gehoord of gelezen en idd kiet (ohohoh...ik schaam mij zo dat ik dat niet weet), maar waren die niet op vakantie? of erg misselijk? ik weet het niet meer...(schaam mij nog steeds erg diep) en nu ga ik echt echt echt even koken...hihi

Geplaatst

Meezie, komt uit Rockanje (maar vind het geen probleem om te rijden) Kan Dinsdag, vrijdag, zaterdag, zondag alleen in het weekend nooit tot te laat dus liever ochtend vroeg in de middag

Ink komt uit Sliedrecht / tussen Gorinchem en Dord. Flexibele werktijden, dus is afhankelijk van datum / rooster...

Ik wilde gelijk wat data voorstellen, en dan op een zondag, omdat dat voor iedereen dan kan? Maar zie dat ik in sept alleen zondag 4 sept niets heb!!! Anders werken, man die de dam tot dam loop gaat doen, bruiloft in Engeland en dan is het al oktober!

Qua zaterdagen kan ik dan alleen zaterdag 17 sept... Oh wat erg zeg! Wat zitten er toch altijd weinig weekenden in een maand! Anders wordt het pas oktober, maar dan gaan wij de 15e op vakantie, dus dan is het alleen in de 1e 2 weken...

Of op een vrijdagavond ofzo? Oh trouwens, za 10 en zo 11 sept moet ik tot 16:30 werken, dus als we evt in de avond wat eten, kan ik wel met alleen het eten komen... Maar shoppen vind ik wel leuk hoor :-)... Ff om het makkelijk te maken hihihi

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (1 cryo teruggeplaatst, was 2ling, nu 1ling)

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (1 cryo teruggeplaatst)

Lianne: 6 februari, 1e kindje, 28 jaar. We krijgen een tweeling!!!

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar (2 embryo's gekregen)

Nofje: 10 februari, 1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar ( 2 emmys teruggeplaatst gekregen)

Bikkel: 13 februari, 1e kindje, 32 jaar

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar, blijf onder controle gyn

Marjan77: 17 februari, 2de kindje 33 jaar

Janis: 18 februari, 1e kindje 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje spontaan zwanger na eerdere ICSI

Jrn: 27 februari

Eerstvolgende afspraak:

Stiertje: 19 juli 2e echo

benbri: 20 juli, 12 weken echo, laatste in het zh (hoop ik)

Janis: 29 juli 12 wkn echo , 4 augustus verloskundige

Bikkel: 8 augustus, 12 wkn echo, tevens 1e controle nieuwe gyn!

Eef: 9 aug extra controle bij gyn in opleiding

Meezie: 11 aug afspraak verloskundige

Nofje: 12 aug; controle 14 weken, echo nr 5..

Marjan: 16 augustus gyn + echo

Fren: 17 aug 3e echo

Ink: 23 aug 2e afspr verloskundige en echo nr 5 :-)

Jrn was op vakantie toch? En Eef? Of heb ik die gemist?

Benbri - wat ben je aan het koken? Nog lekkere tips? De vorige keer bevielen ze wel...

Geplaatst

whahahahahaha......nou ja...dan roepen we 4 september toch? wie kan er 4 september (voel me net een viswijf nu, whahahaha)...oke...en nog steeds niet gekookt, dus nu sluit ik deze pagina af...anders kook ik nooit :)

Geplaatst

Hahaha Ink, ik ken de agendaperikelen. Ik kan die 4 september weer niet. Oktober is toch ook niet zo heel ver weg? hoor mij, ik kan de eerste week weer niet. Ik zie wel welke datum jullie prikken. Als ik kan kom ik, en anders niet. Het is niet anders...

Geplaatst

hm...dan weet ik het ook niet, oktober is nog zo ver van mijn bed show...en eigenlijk ben ik best zielig...heb niet zo'n drukbezette agenda, hahahahaha...ik hoor het wel dan, maakt mij niet uit :)

en ink...ik heb gehakttaart gemaakt en gegeten, mjammie, had ik zin in :)

en nu ga ik kpn bellen, want we hebben digitenne, hadden altijd een kastje, nu een module, behalve dat ik de zenders niet op de tv krijg...grmbl....

Geplaatst

Dat heb ik ook gehad met dat kastje. We hadden een kastje, kregen een module om van het kastje af te zijn en toen deed het hele riedeltje het niet. Echt iets voor mij. Helemaal over de zeik. Nou, uiteindelijk een extra dingetje moeten kopen om bij te 'voeden' en op een andere manier zenders gezocht (wat héél lang duurde) en nu doet hij het wel!

en hoe maak jij gehakttaart? heb ik altijd al een keer willen maken, maar ik heb geen goed recept.

Geplaatst

whahahahahaha.....ja, dat dacht ik ook jeanine :) maar even goed gekeken enzo....doe hem er andersom in en hij klikte, wat hij daarvoor niet deed...en ja hoor...hij doet het :) ik = blij :)

recept gehakttaart ala bri

500 gr. gehakt (welke moet je zelf weten)

1 zak rösti (aviko of welk merk dan ook, ken alleen geen ander merk)

een paar tomaten (ook daar weer welke je ook wilt)

champignonnen (hoeveelheid wat je lekker vind)

uien/knoflook/kruiden, wat je lekker vind

kan er eventueel groenten bij doen, maar dat doe ik niet, vind ik niet lekker

1 pakje bladerdeeg

geraspte kaas (naar believen ook uiteraard)

zoals met alles geldt dit dus ook, erin doen wat je lekker vind, eruit laten wat je niet lekker vind :)

gehakt, uien etc rullen.....kruiden erbij...rosti erbij...

taartvorm (24 doorsnede gebruik ik) bekleden met bladerdeeg. bodem vullen met gehaktmengsel,

tomaatjes erop (gesneden uiteraard), ik doe daarboven een beetje parmezaanse kaas, maar hoeft niet uiteraard

dan de rest van het gehaktmengsel, geraspte kaas erover, dichtvouwen en in de oven :) ik ben een echte kaaskop, vandaar bij mij de vele kaas, hihi...

Geplaatst

Ik heb net eens grof uitgerekend wat de kinderopvang ons gaat kosten, pfff, daar schiet je spontaan van in de vlekken zeg! Wilde in eerste instantie 3 dagen opvang, maar denk dat we toch aanbod van schoonmams aannemen, dus 1 dag bij haar en 2 dagen opvang. Scheelt ruim 150 euro in de maand... Ga al dat soort dingen in m'n vakantie maar eens op een rij zetten. Net zoals de erkenning en nog meer va dat soort fijne zaken...

Trouwens bri, parmezaanse kaas mag je niet hebben nu hoor!

Geplaatst

die rosti snap ik niet. dat zijn toch ronde dingetjes? Die kan je toch niet meerullen? Of snij je ze in stukjes?

Klinkt wel heel lekker!

Doe je helemaal bekleden met bladerdeeg? Bovenkant helemaal vol zeg maar?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden