Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ook ik heb hier meegeschreven, weliswaar minder dan sommige van jullie.. Mij lijkt afspreken gezellig, weet niet of ik me aangesproken mag voelen?

• Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tuurlijk, het is en blijft een forumdag....juist alleen maar leuk dat er ook 'nieuwe' gezichten bij zijn. Het is voor iedereen bedoeld hoor ;)

Geplaatst

Hoi Hoi,

Mij lijkt het ook erg leuk om elkaar weer eens te zien hoor!!

Ben alleen niet zo'n planner hoor! Dus wie zich geroepen voelt om iets te organiseren, kom maar op!

Liefs,

Goofy!

Geplaatst

Leuk Sandra dat je mee wilt, en wat zie ik nu in je handtekening!!! Meid Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

hey goofy,

jajaja... kan het zelf ook nog niet helemaal geloven.

Ben wel ontzettend bang voor een bbz, heb dinsdag een echo gelukkig.

Dus we houden het nog een beetje stilletjes. Maar de test was zo enorm positief, kon hem nog niet wegleggen en er stond al een kruis ;) onvoorstelbaar.

ik zie dat jij in het nieuwe jaar gaat starten. Nou 2012 word jullie jaar hoor!

Hoe voel je je verder??

Geplaatst

Sandra, gefeliciteerd! ga voor je duimen op een positieve echo!

All: Ja, lijkt mij ook gezellig om elkaar weer eens te zien. Ik ben helaas ook niet zo'n planner. Wil er best wat ondersteuning er in bieden, maar ben zelf niet echt goed in organiseren. Dus als iemand zich geroepen voelt, dan wil ik best wel helpen.

Geplaatst

Jose, Jij heel heel succes donderdag!!!! (had even meegelezen in het november topic). Spannend!!! Waarschijnljk zijn jullie voor het weekend nog mama en papa van jullie kleine wondertje!!! Ga aan je denken!!!

Geplaatst

Tnx Wen, weet jij al meer wanneer je weer gaat starten? Zit jullie niet echt mee, probeer nog steeds het dd-topic te volgen, maar het schiet er wel eens bij in!

Ennuh forumdag 2012 moet er komen hoor ladies ;)

Geplaatst

Meiden! Ik ben ook weer van de partij! Wil het best wel weer organiseren hoor! Wie helpt me?? Wen??

Dan mag ik wel niet meer aktief zijn op t forum ik vond het erg gezellig dus hopelijk mag ik nog mee ;-)

Geplaatst

Bianca, Tuurlijk ga je mee!! Ik wil je ook helpen met organiseren, hoor.

Jose, ja er is tot 2 keer toe was mis gegaan met bloedonderzoeken. Nu net weer bloed geprikt en dat wordt zo naar duitsland verzonden. Met een beetje geluk krijg ik dan deze week nog de uitslagen. Hopelijk kan ik dan rond 25 november starten.

Jij, nogmaals heel veel succes tijdens je bevalling en geniet vooral van het allermooiste moment daarna: Voor het eerst je kindje zien en vasthouden!. Binnen een paar dagen ben je gewoon mama!!

Geplaatst

Heej meiden!

Ik wil ook wel weer graag mee, maar dit jaar gaat mij niet meer lukken. Ben inmiddels 34 weken zwanger. Bij onze eerste forumdag nog maar 12. Dat wil zeggen dat het al 22 weken geleden is sinds onze eerste meeting!! Dat is snel gegaan zeg...

Mochten jullie toch dit jaar nog willen afspreken dan wens ik julie natuurlijk super veel plezier! Je kan niet met iedereen rekening houden natuurlijk :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Jaaaaaaaaaa Bianca, tuurlijk ga je mee!!!! Gezellig!!!

Ik meld me ook aan haha, maar inderdaad volgend jaar hoor!

Geplaatst

Meiden, wat leuk dat dit Topic ook weer wordt beschreven!! En ja, Bianca gaat mee, jippieaaajeeee!!!

Ik heb ook zin om weer te daten met jullie!!!

Zal voor mij denk ik ook het nieuwe jaar pas worden.

@ Sandra, spannend meid! Ik duim voor je dat alles gewoon in orde is bij de echo! Laat je het weten op dit topic? Ik weet echt niet waar iedereen schrijft. Pffff, kan het soms gewoon niet bijhouden. (wordt oud geloof ik....)

@ Jose, ik begrijp uit de verhalen dat je wordt ingeleidt? Heel veel succes en geniet van de eerste aanblik van je kindje en wat volgt!!!!!!! Ik hoop dat je ook op dit topic een berichtje achterlaat!!

@ Wen, het zit jou ook niet mee met de lab uitslagen begrijp ik. Hoop dat je goede uitslagen krijgt aankomende keer en dat je kan beginnen! Ik duim!!

@ Raba, kan je het een beetje bevatten? Ik duim me suf dat je test aankomende keer torenhoog is!! Succes meid.

@ Maris, leuk dat je ook weer mee wilt. Ik vind het fijn dat ik je spreek op het jan/feb topic!! Gelukkig een paar bekende, hihihii.

@ Elke, 34 weken alweer, meid wat vliegt de tijd! Bijna met zwangerschapsverlof dan toch?? Geniet nog maar even van de laatste weken zwanger zijn en op naar je prachtige zoon!!! Succes.

@Sandra (nogmaals). Je vroeg hoe het met mij gaat. Ik ben nog lang niet de oude ik helaas. Ben gisteren bij de longarts geweest en deze was niet tevreden met het herstel. Ik heb uitbreiding van de medicatie gehad (ipv 2 puffen Qvar (luchtwegbeschermers) 's ochtends en 's avonds nu 3 keer) en als extra nog 4 puffen ventolin (luchtwegverwijders). Hij wil mij over 2 maanden weer zien. Ook mag ik de allergiepillen en neusspray nooit meer stoppen zegt tie. Ben verder nog erg energiearm maar wel wat uurtjes aan het werk per dag. Langzaamaan gaat het wel beter dus maar het duurt langgggggggggg.

Voor wie ik ben vergeten, sorry....

Geplaatst

Tjee Goof, wat een ellende zeg.... en je deed al zo rustig aan! Moet je nu weer stoppen met werken? En komt je poging zo niet in de knoei of mag je ondanks alles gewoon gaan starten?

Jee wat een jaar zeg voor jullie, bah! Hopelijk schijnt in 2012 de zon meer!

Ik zal proberen berichtjes achter te laten, houd sowieso morgen/vrijdag het novembertopic maar in de gaten. Want zolang het lukt, zal ik daar nog posten. Aangezien je je toch de tierelier verveelt in zo'n ziekenhuis.

Maar als het geboren is, zal ik hier ook een berichtje posten....kijk er naar uit, we gaan voor de magische datum ;)

Geplaatst

Hahaha, tja, de tijd zal kruipen als je ligt te wachten in het ziekenhuis, hahaha. Maar meid, je weet je krijgt er een prachtige beloning voor terug! Ik zal het topic in de gaten houden!!

Nee hoor, ik moet mijn tijd beter verdelen. Ik werk nu 3 uurtjes per dag en moet gewoon beter plannen met de rustmomenten tussendoor. Komt goed hoor..... (hoop ik)

Onze poging van oktober ben ik al misgelopen helaas. Die maand daarna is het winterstop dus we gaan nu voor januari. We hebben met het secretariaat afgesproken dat ik op de reservelijst kom. Als ik dus 27 december bel (20 dec stop pil) zou ik gelijk door moeten mogen. Dus ik hoop dat het echt zo verloopt dan zou ik rond 15 januari gaan spuiten. Dan moet het gewoon beter gaan met mij. Zo niet, tja, dan zeg ik lekker niets en ga toch voor de poging. Nee, hoor, gekkigheid. Het moet wel goed gaan. Maar daar ga ik van uit.

Zo, ga nu even lekker bankhangen en even heelemaal niets doen.

Fijne avond meiden en tot gauw weer!

XXX

Geplaatst

Goofy ik zal duimen dat je zo snel mogelijk door mag gaan we samen naar een uitgerekend bankje

Jose nogmaals succes morgen/overmorgen zou wel mooi zijn die magische datum

Geplaatst

Oh jose! Spannend meissie! 11-11-11 zou wel leuk zijn! Geniet ervan!

Goofy jeetje meis, wat een ellende voor je. Het duurt zeker lang maar je gezondheid is zo belanfrijk.... 2012 word jouw jaar!

En die can jou ook mari!!!!

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden