Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gezellig met San en Ruben kunnen keutelen Henne, heerlijk!

Hier brak, sinds vrijdagnacht echt benauwd. Slijm hoofd, slijm (en pijnlijke) keel, piepende longen (heb astma) en mega drukkende hoofdpijn. En dan werkt het niet mee dat ik maar 1 neusgat heb van de dubbele neusbreuk van het auto ongeluk. Dacht vannacht echt dat ik verdronk ofzo toen ik wakker werd. Moet dan rustig blijven, anders paniek! met de consequenties vandien.

Ik dacht eerst alleen allergisch, van de rookmachine vrijdag op het feest (jak). Maar ben nu toch bang dat het een verkoudheid is. Heb het lang kunnen uitstellen, hoop dat het qua immuun geen negatief effect heeft. Voel me meteen heel onzeker, niet zozeer qua schade voor de kleine maar voel me wel kwetsbaar ofzo, qua alles. Zullen ook wel de hormonen zijn, want de traantjes zitten erg hoog. :)

Fijne avond meiden, ik duik ff een weekje onder de wol ofzo...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hè gatsie Miki, kan me voorstellen dat dit al je voorzichtige zekerheden op scherp zet. Kruip lekker onder de wol en laat je verwennen.

Geplaatst

He ik ben er ook weer!!! Wel meegelezen de laatste dagen maar mijn hoofd stond niet echt naar reageren sorry....

Was gezellig Henne!!!! Stond jullie allebei heel goed moet ik zeggen... oh als ik toch kon toveren..... Ruben heeft na zijn lekkere poepbroek heerlijk geslapen en slaapt nu nog!!!! En bij jou de hele fles leeggedronken dus je hebt goede invloed hihi.

Lekker hoor onze nieuwe auto, we hebben motorstoring dus morgen eerst maar langs garage voor we naar huis gaan. Ach het is maar een auto..... balen, maar wie weet is het snel en makkelijk opgelost.

Oh Fren wie weet zijn het helemaal geen oefenweeën........ Spannend

Mikki en Caro beterschap!!! Mikki kan me voorstellen dat je er heel onzeker van wordt allemaal.

Geplaatst

Hihi ik denk eerder dat Ruben gewoon echt veel honger had ;-) J is ook leuk met die kleintjes hè, zo gewoon, alsof het zo hoort. Het komt ook vast wel....

En toch aardappels geschild hier haha, het ruikt hier nu heerlijk ouderwets naar hutspot. Maak het voor het eerst zelf dus ben erg benieuwd.

Balen van de auto, maar vast snel verholpen. Hij is wel supermooi!

Geplaatst

Dat was grappig: ik lees: het ruikt hier nu heerlijk ouderwets naar hutspot en ineens krijg ik die geur in mij neus... alleen blijkt het geen hutspot maar de preischotel te zijn die mijn schoonouders gister hadden meegenomen en die vriendlief kennelijk aan het opwarmen is, maar wel exact op dat moment. Wat leuk dat J ook met Ruben bezig was. Als jij vervolgens schrijft: "het komt ook vast wel", dan word ik daar stiekem wel blij van. Gelukkig ze heeft de moed nog niet opgegeven...

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Even een teken van leven uit het E..se;-) Had ik eerst de hoop dat zo begin december de meeste werkstress voorbij zou zijn, helaas. Dat bleek dus niet zo te zijn! Deadlines wel gehaald maar als collega's niet oefenen met het nieuwe systeem blijf je een soort schooljuf die telkens hetzelfde bandje herhaalt. Dodelijk vermoeiend en sinds ik aan die hormoonpillen ben is mijn dosis geduld toch al minimaal. Zucht. Nog 4 dagen werken en dan ruim een week vrij, ik tel af!

Tel daarbij nog een bruiloft op in de schoonfamilie waar we ceremoniemeesters waren en dan snappen jullie wel dat ik helemaal gaar ben momenteel. Ik ga er niet teveel over uit wijden maar ik ben wel errrrrruuuuug blij dat het voorbij!! Pffff al vaak ceremoniemeester mogen zijn maar dit sloeg werkelijk alles. Wat was ik blij toen we naar ons hotel konden!!

Ik heb de afgelopen weken wel wat mee gelezen maar probeer de komende week de draad van het mee mailen een beetje op te pakken. Best stil zo zonder het forum! Hier geen nieuws op het front te melden behalve dan dat we morgen een mail naar doc P gaan sturen om toch ook eens bij hem ons licht op te steken. Kan nooit kwaad, hadden we bedacht.

Lieve meiden, ik hoop dat iedereen het goed maakt en dat iedereen toch (al is het maar een beetje) kan genieten van alle lichtjes om ons heen! Ik reageer later nog even op wat berichten maar voor nu: een dikke knuffel voor iedereen en tot lees!

Groetjes,

Geplaatst

he meiden

kort berichtje A werd uit bed gebeld om te strooien, en ik heb gewoon nadorst nog van zaterdagaond.

Hebben gewoon ieder een fles wijn leeg gedronken met vrienden. Erg gezellig.

Soldaat van oranje was zeer indrukwekkend. Ga nog een keer met A.

Gisteren training gegeven en verjaardag en kraamvisite geweest. Lekker poppetje van 4 weken.

Ga nog even wat drinken en dan nog even slapen.

Geplaatst

Leuke foto's San!!!

Hier goede echo gehad, alles doet het weer perfect. Kleine lag op de kop, dus wat lastig in beeld te brengen. Eigenwijze donder. :)

Weten nog niet zeker wat het is, dus blij dat de 30e een pretecho staat gepland. Zodra wij het weten, horen jullie het uiteraard!

Guusje, toi toi toi!!!

Geplaatst

Dank jullie wel. Ik lig nog in bed en ben enorm beroerd. Geen idee of het de hormonen zijn of griep. Ben ook enorm zenuwachtig voor de echo. Om 11:45 mogen we.

test, jij al geweest, top dat alles ok is.

Geplaatst

Guusje dan mag je al biina! We duimen voor jullie! De 1e echo is het pittigst qua zenuwen. Maar ik kan je zeggen, nerveus blijf je! Ik wel althans. :)

Hopelijk knap je op wat op van een mooie echo. Ik voelde mij ook best beroerd hoor de 1e weken.

Hier verkoudheid niet doorgezet (nog?). Heb allergie pil gehad en dat hielp al iets. Nu meer mijn longen die vol slijm zitten.

Meiden, heb een goede week! Guusje ik hou het forum in de gaten hoor. Xxx

Geplaatst

Guusje, veel succes dadelijk met de echo!! Spannend!!!!

Testr, alles weer in orde, balen dat je je zo slapjes/beroerd voelt! sterkte!

Ruby, drink ze (alcohol? of non-alcohol?? hihihi).

heb kerstliedjes opstaan, hahahah. meer voor de kerstzumba te oefenen. Ga de dames van de school dadelijk wat op kerstliedjes laten dansen ;-)

Etentje wat overigens geslaagd met mijn ouders. vonden het heerlijk en had goed gekookt. Ben trots op mezeld, hahahaha

fijne dag!

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool het klonk ook erg lekker dat eten.

Miki fijn weer een goede echo.

Guusje misschien ook spanning, nog een kleine 30 min en dan loop je opgelucht naar buiten, daar gaan we gewoon vanuit.

Henne succes met werk.

Geplaatst

Guusje, succes met de echo.

Testr al de echo gehad. Goed zo.

Wat het drinken betreft, lijkt net of ik alcohollist ben of zo. maar het is niet zo. Met oud jaar weer denk ik. Nu weer lekker aan de thee en water.

Zou vanavond gaan spijkerslaan, maar kreeg een mail van de aannemer of we voor donderdagochtend even willen zorgen dat de badkamer leeg is. (die was wel leeg natuurlijk) maar hebben onze verhuisvoorraad er neer gezet inclusief de vriezer. Dus vanavond maar even kijken wat we kunnen doen en vroeg naar bed.

Caro, al een beslissing genomen om te blijven slapen met kerst?

Nou nog maar even werken.

Dikke knuffel voor iedereen!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden