Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha, gaat om de musical hoor, maar het lekkere ding was een leuke bijkomstigheid. We zaten de vorige x ongeveer op het toneel, dus heb m al goed kunnen bekijken :-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

voor het lijstje: gepaneerde schnitzel, worteltjes en krieltjes.

vriend gaat vanavond naar concert van de heideroosjes, mannenavond, hahahah. zal wel zat thuis komen. Moet ze ook nog ophalen, de 3 mannen....zucht...zal wel een gelal worden in de auto!

fijne avond.

liefs,

Tool

Geplaatst

Gevulde kippensoep (betekent dat ik er rijst en prei in mik en dan dus een nele maaltijd in een heb, die ik lekker op de bank opslorp)

Hapto was weer bijzonder. Kaartje het was nu wel met 'aaien' haha. Zal later verslag doen, nu te moe. Had gisteravond opeens een vreselijke dip, denk door de deadlines. Ook zei J gisteravond opeens dat hij wel zin heeft om weer te beginnen. Hij wil weer hoop hebben.... Dan breekt je hart toch....want hoop betekent ook weer angst en onzekerheid en mogelijk verdriet en teleurstelling. En dat wil k niet alleen mezelf maar zeker ook hem besparen..... Moeilijk hoor. Betrap mezelf erop dat ik op funda naar kinderloze opties aan het kijken ben. Hoe graag wil ik eigenlijk nog denk ik dan...

Geplaatst

Oei Henne wat een heftige momenten zijn dat! Ik kan me je gevoel zo voorstellen als je hem dat hoort zeggen. en ook idd het dubbele...hoop betekent angst en de hele rataplan wat erbij komt kijken. Je kent het veelste goed, weet te goed wat er kan komen aan emoties. Wat zegt je gevoel echt, heel diep van binnen?

Momenteel hier drukke dagen...vier dagen gewerkt, 1 dag vrij morgen en dan weer vijf dagen. Gisteren was het een drama bij de tandarts. Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad zonder verdoving. Ik laat gaatjes vullen etc nooit verdoven, had drie weken bij de eerste wortelkanaalbehandeling voor het eerst verdoving gehad en dat ging prima. Hij begon gisteren en ik vroeg of hij het niet moest verdoven...neuh zegt 'ie de tweede keer doet nooit zo zeer. Ik, gans die ik ben, oh...nou dat zal dan wel! Nou meiden...liever zes puncties achter elkaar dan een wortelkanaalbehandeling zonder verdoven! Heb gewoon liggen janken daar. Ik was gewoon helemaal beduusd achteraf...hoe heb ik dit kunnen laten gebeuren! ben noooooit echt bang geweest voor de tandarts maar hij heeft me nu wel bang gedaan. Ik ging door de grond. Echt afschuwelijk gewoon. En nu ben ik eigenlijk heel erg boos op hem. Ik wil niet meer naar hem toe!

Nou ja, morgen dagje vrij, kom ik weer even meebeppen hier! Trusten allemaal en tot morgen!

Geplaatst

Oh Henne wat je schrijft is zo waar. Hoop betekend ook weer kans op verdriet en pijn..... Sterkte meis.

Es wat pijnlijk zeg en zonder verdoving omdat de 2e keer minder pijn doet?? Nooit van gehoord. Jeetje wat een ezel. Gelukkig nu weer achter de rug, hopelijk niet al te veel na pijn gehad en lekker kunnen slapen. Fijne vrije dag.

Ik ga zo weer eens een vroege draaien. Net op de weegschaal gestaan en weer iets afgevallen. Mijn eerste doel komt steeds dichterbij!!!!! Gisteren een heel gesprek gehad met een van mijn nichten. Ruim een uur aan de telefoon gezeten en de hele familie is de reveu gepaseerd. Bijde hadden daar behoefte aan merkte ik.

Nou ik ga maar eens wat eten en dan op weg!!!!

Geplaatst

hei!

bezoek ligt in dromenland.

en rubster..is er iets nuttigs uit het telefoontje gekomen? vind het zo sneu, stomme endo.

tool, hoe waren de mannen? lief van je om ze op te halen.

henne, kan je goed met j over je eigen twijfels praten?

fren, geslaagd voor de kerst?

Witje, is ruben helemaal beter?

kaatje al in spanje?

hoe gaat het kayla syl? en met jou?

hier was het gisteren huilen. de grote mensen wel te verstaan. Door een kleine handeling met merel en haar neefje kwamen er plots heel veel emoties op bij de familie van mijn man en hemzelf. Stuk verwerking van een gealcoholiseerde aggressieve vader die zijn familie sloeg. We hebben verjaardagstaart gegeten met dikke tranen. Vandaag gaan we sleetje rijden met de kinderen, even weer lucht in de koppies.

Geplaatst

kalimera chicas!!!

Henne, wat je schrijft is oh zo herkenbaar. de zin om weer te beginnen met de daarbij behorende hoop, maar tegelijkertijd ook weer de angst, onzekerheid, twijfel en kans op (weer) een teleurstelling. Niet alleen voor jezelf, maar ook je partner. Daar ga ik nu ook nog door heen.

En ja, ook ik kijk stiekem naar andere woningen alleen voor ons tweetjes zonder kinderen. Vraag me ook af en toe echt af, hoe graag wil ik het nog? Diep van binnen nog 1 keer, maar nog dieper van binnen is dat rotte stemmetje dat zegt, 'doe het nu niet, want het gaat toch niet lukken, ook al zou het met prednisolon of iets anders lukken. Je lichaam wil gewoon niets lichaamsvreemd in zich hebben'.

en toch gewoon stug doorgaan met het verzamelen van de meds. pfff...how low can you go??? hoezo 'de kinderwens staat niet meer op het hoogste punt van mijn lijstje???' (owkee, dit was wel zo voordat we aan de 4e ivf/icsi begonnen, nu staat ie weer bijna aan de top).

bijzondere hapto sessie dus gehad. Nu blijkbaar wel met een aaibaarheidsgehalte, hihihi. Meid, ik vind het fijn dat je hier zoveel baat bij hebt!!!

Knuffel voor jou!

Ursela, jullie ook een emo-moment gehad. Gelukkig dat er appeltaart was, nee, gekkigheid. Het is al erg genoeg dat dit vroeger gebeurd is en dat het zo'n nawerking toch nog heeft. Lekker vandaag de bergen in en lekker ruimte scheppen in jullie hoofden en effe uitwaaien/uitsneeuwen.

Es, ai, ik las je tandartsverhaal en kreeg spontaan pijn. gelukkig vandaag effe niets te hoeven doen, gezellig meebeppen met ons en bijkomen van de nare ervaring. stomme tandarts ook. Hoe komt ie erbij dat een 2e keer minder of geen pijn zou doen??? mss bij hem zelf ja, maar niet bij anderen. rare vent!

Ruby, hoe is 't vandaag met je? Ben je nog wijzer geworden na je telefoontje? Hoop dat ze iets voor je hebben kunnen betekenen en dat je iets kunt doen. Meissie, knuffel!

Spaatje, voor jou ook een knuffel!!! dappere, maar moeilijke beslissing. Hoop je hier toch nog wel eens te zien en ook bij de winterthee en/of de zomer-BBQ.

Babeth, gefeliciteerd met je verjaardag meid!! Maak er een mooie dag van en geniet ervan samen met je hubbie en jullie mooie dochter. Hoop dat ze zich weer wat beter voelt!!! alles nog prima te combineren met werk en thuis???

kaartje, vandaag vertrekken jullie toch? Heel veel plezier in espana, fijne feestdagen, geniet van het zonnetje (als dat er is, maar dat zal wel) en kom weer veilig thuis!

voor allen: bij bol.com is trouwens bij bestellingen vanaf 20 euro geen verzendkosten en volgens mij waren nu kookboeken in de aanbieding, hihihi

Sen, Ceeke, Roestvlek, Sab, hoe is het nu met jullie?

Sen, had je de uitslag al binnen van de tweede slaaptest?

Ceeke, nog steeds hard aan het werken?

Roestvlek, al een tijd niet meer geweest, hoop dat alles goed gaat meissie!!!

Sab, hoop dat met jou ook alles goed gaat en dat we je hier nog een keertje mogen zien!! hou je taai meid!!!

Caro en Fren, geslaagd voor de kado's??? Ik ga voor vriendlief nog eens twee badlappen kopen voor de thermae 2000. hebben we al lang niet meer gedaan.

San, alweer iets eraf! goed gedaan meid!! bij mij zijn er nu ook weer wat onsjes vanaf. zat laatst weer op 86.5, maar nu alweer een kilo eraf. Zijn ook weer vaker aan het koken en gaan niet meer zoveel naar de snackbar of pizza of ander vettig eten. Vriend wil ook wat afvallen, dus dat komt goed.

Het werk bevalt hem nog steeds prima. Was wel effe wennen in het begin, zeker het werktempo (lag alweer een stuk lager dan bij zijn vorige werk), maar goed, ze zijn heel tevreden over hem. Hij heeft in februari een cursus veiligheid op het werk. En laatst had ie ook op een grote heftruck gereden. Heeft wel een rijbewijs daarvoor, maar dat heeft ie jaren geleden ooit behaald bij zijn 1e baan (grote autofabrikant waar het nu niet zo goed mee gaat in Born). en dat is al ruim 15 jaar geleden...

Morgen hebben we iets leuks voor de boeg: we gaan naar Night of the Proms in Keulen!!! Mijn zusje speelt mee (viool) in het orkest en ze kon vrijkaarten krijgen. Dus morgen lekker shoppen en genieten van oa. Seal en Alison Moyet, the 4 divas, leuk leuk leuk!!!

zondag komen mijn ouders op bezoek en 's ochtends ga ik nog een lesje geven: winterwonderyoga.

samen met collegaatje hebben we liedjes in de kerstsfeer uitgezocht en de huidige choreo een beetje erop aangepast. en dat gaan we dus op zondag, dinsdag en vrijdag doen.

Dinsdag ook nog kerstzumba erbij. dus ben weer veel op de sportschool aanwezig.

liefs,

Tool

Geplaatst

hoi dames

sorry ik ben zo weinig online, het is al druk met gewoon werken en thuis en dan met een zieke hummel helemaal, net een aapje dat zich vastklampt en niet meer los wil laten...

Henne pfff ik raakte ook gewoon ontroerd toen ik de woorden van J. las, ohhh meid toch, wat is het moeilijk, de hoop, de pijn van het verdriet, maar die is er ook weer als je stilstaat....zucht. Fijn dat je duidelijk baadt hebt met de haptonomie!!! sterkte meid!

Tool voor jullie net zo, af en toe kijken voor een huis met andere "mogelijkheden" dat lijkt me dan ook weer schrikken en dan die tweestrijd tussen de "stemmetjes" .

Ik vind het moeilijk wat ik daar op moet zeggen, het lijkt me ook een soort van onzekerheid die enorm slopend is.

Fijn dat het bij je vriend op het werk goed gaat, dat is in ieder geval positief! en dan night of the Proms, wat leuk en zeker omdat je zusje meespeelt!!! geniet er van!

Ruby sterkte met die akelige bijwerkingen van de medicijen. Dat ze daar maar weer iets voor hadden. Muziek van Simone KLeinsma, ik denk niet dat je oud wordt maar vaak zijn de teksten erg diepgaand. Zelf wordt ik er altijd erg emo van.

Guusje nog even meid, weekend en dan de echo!!! dat de dagen maar voorbijvliegen.

Caro, wat een gedoe he met dat kerstgeregel, balen is natuurlijk dat jij ook moet rijden, is het een opie om bij je ouders te bljven slapen, laat je je lekker verwennen (niets doen) en rijd je op je gemak terug.

Ursela sjonge wat heftig zeg, en dat door een actie van 2 kleine kindjes maar het zal wellicht goed geweest zijn dat het eruit kwam? fijn dat dat samen gedeeld kan worden.

Sylvie hoe gaat het bij jou? ik hoop zo dat de Kayla het nog wat lange kan volhouden, sterkte met haar!!

Kaartje, geniet van je vakantie!!!!

Meiden hebben jullie al iets van Dublin gehoord?

Eef jullie hebben een heerlijk weekendje samen in het vooruitzicht, super!!! Jammer dat het vrijwillegerswerk nu ook even stil ligt, tenminste, daar geniet jij elke keer weer van. Hoe gaat het met het huis, waren jullie ook niet bezig om het eea aan te pakken?

Esther wat een horror verhaal bij de tandarts zeg, jeetje hoe kan die eikel dat nu zo doen????? arme jij!!!! heel veel sterkte, ik hoop dat je voorlopig echt niet meer terughoeft en anders echt een andere zoeken hoor, bij een arts moet je je goed voelen en ook bij een tandarts.

Sandra wat goed dat je weer wat afgevallen bent!! denk nu aan mijn man, hij is ook al mooi afgevallen en had vanochtend een mooie blouse aan die hij nieuw gekocht had maar niet pastte....zijn streven was om die passend te krijgen wauw hij zag er zo mooi uit, hij stond hem zo goed, kreeg gewoon vlinders in mijn buik.

Hier gaat het met Imke we wat beter in ieder geval geen koorts meer maar nu wel last van haar darmen, lijkt dat ze wat last heeft van obstipatie.Heb de h.a. gebeld, als het voor vanmiddag 15.00 uur niet spontaan gekomen is even langs gaan, arm meisje.

Op zich is de combi met werken wel te doen, veel plannen maar dat lukt wel, alleen als ze zo is als deze week, verre van fit dan is het pittig.Vannacht sliep ze gelukkig wel weer in haar eigen bedje en nu slaapt ze nog steeds!

Mijn verjaardag zou ik vieren maar toch maar mensen afgebeld, is echt geen doen zo en voor haar ook verre van prettig een vol huis.

Met kerst doen we het weer makkelijk, eerste kerstdag uit eten en tweede kerstdag met de hele familie van mijn man bij elkaar.

Gisteren van mijn man al een mooie bos bloemen gehad en vandaag nog een lekkere parfum.

Nou de boom staat hier inmiddels, we hebben dit jaar (nieuwe) oud-roze ballen en hartjes en een klein beetje wit.En dames, deze kleur was nog niet eens mijn idee haha.

ohhh moet nog wel al mijn kerstkaarten schrijven, oeps.

Geplaatst

Babeth nogmaals gefeliciteerd!

We blijven altijd slapen met Kerst en dat wil ik nu just niet. Ik ben dan pas 30 weken maar je weet nooit, ik wil gewoon in mijn eigen bed en vlakbij mijn eigen ziekehuis slapen, vandaar. Ik geloof dat mijn moeder dat erg overdreven vindt maar ja het zij zo. We zijn er dus nog steeds niet uit. Moet over een half uur naar de gyn, hoop niet dat dit hele gedoe invloed heeft op mijn bloeddruk, mezelf kennende wel...

Esther balen zeg, wat een suffe tandarts, lekker een andere zoeken! Kun je gelijk vergelijken omdat ze de prijzen nu hebben losgelaten. Ik roep ook altijd: liever een punctie dan iets laten doen bij de tandarts en dat meen ik echt, bah! Hopelijk heb je geen pijn meer.

Ga mijn haren maar eens doen en lijntje onder mijn ogen en op naar het ziekenhuis, tot later!

Geplaatst

guusje, het weekend door en dan echo, spannend.

Babeth, Imke iets aan de betere hand, maar wel obstipatie zo erg voor zo'n kleintje. Verstandig om verjaardag niet te vieren.

Es, wat een verhaal bij de tandarts zeg. Snapt hij er helemaal niets van of zo!!!

Tool, jij bent weer druk

Henne, J wil dus wel weer beginnen en hoop betekend idd ook verdriet e.d.

Syl, hoe is het met jou?

Eef, jij even rust van de vrijwilligerswerk.

Caro, succes bij de gyn...

Ik ga vanmiddag richting katwijk met mijn werk en heb er best zin in. Ben gisteren vergeten de endo poli te bellen, maar zoals het vanochtend ging heb ik er best wel vrede mee. Anders maar een pilletje extra slikken.

Ga snel aan het werk en dikke knuffel voor iedereen!!!

Geplaatst

Meiden even heel snel.

Afgelopen vrijdag is onze dochter C.aitlin geboren. Een meid van 4440 gram en 53 cm. Aangezien ik koorts kreeg tijdens de bevalling moesten we langer blijven en aan het infuus (antibiotica). De kleine meid lag dus op de kinderafdeling en ik op de verlosafdeling. Helaas gaat onze kraamtijd niet geheel vlekkeloos. Woensdag weer naar het ziekenhuis i.v.m. een tekort tongriempje van de kleine. Vanmiddag naar het ziekenhuis voor de echo van de nieren en maandag naar de kinderarts voor de uitslag. Kortom heel druk met medische afspraken en moeite met herstellen.

Ga nu mijn dochter in bad doen en zal binnenkort wat uitgebreider reageren.

Geplaatst

Ohhhh Lieve Dublin,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje, mooie naam en wAt is ze groot!!wat vervelend dat je ook opgenomen bent geweest en nu onderzoeken, dit had natuurlijk een heel andere kraamtijd moeten zijn, succes en sterkte met de onderzoeken maar ook je eigen herstel!!liefs Babeth

Geplaatst

Lieve Dublin,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Dat is zeker gelders welvaren zeg :-). Hoop dat het snel allemaal wat rustiger wordt voor jullie en dat jullie volop kunnen gaan genieten. Wat een leuke naam! Dochter van een vriendin van me hier heet ook zo: heel leuk!

Liefs,

Ivfsh

Geplaatst

He lieve meiden!

Henne: jullie zijn beiden weer wat meer bezig met een nieuwe poging. Ergspannend, kan me voorstellen dat emoties nu soms alle kante op kunnen gaan. Vind het heel fijn te lezen dat de haptonomie goed bevalt, echt fijn. Lekker gesport gister?

Tool: jij lekker op stap! Heel leuk! Hoe is het nu met jou en je aanstaande? Wat meer tijd voor elkaar kunnen maken? Grappig wat je zegt over zijn werk bij NedCar. Zo'n 15 jaar geleden werkte ik er als bijbaantje. Erg grappig. Ze waren erachter gekomen dat er iets mis was met het leeslampje achter in de auto. Mijn baantje was om te checken of dat lokeren het deed, verder niets, haha. In de tijd dat ik het lampje aan en uit moest doen, moesten anderen bv hele motor afstellen. Uiteindelijk hele leuke tijd gehad daar. Die mannen hebben mij al hun werkzaamheden geleerd, zo kon ik ze stiekem overnemen als ze een sigaretje wilde gaan roken :-).

Ruby: heel fijn dat e je wat beter voelt vandaag! Geniet ervan vanavond en morgen idd eens lekker uitwaaien: heerlijk!

Sandra: afgevallen: you go girl!!!

Babeth: ook hier gefeliciteerd!!

Syl: Hoe is het met kayla vandaag?

EEF: lekker gaan genieten straks in mestreech! Ik heb ook zin om weer eens te gaan. Straks met Catootje snel doen.

Ursula: fijn je familie op bezoek. Heftige momenten, dijn dat jullie er samen over kunne praten en het delen.

Hier alles goed, het heeft zowaar gesneeuwd hier!! Gelukkig stijgt de temperatuur naar verwachting vanmiddag, zodat we wel zonder glibberen terug kunnen rijden. Ierland is niet echt heel erg ingesteld op sneeuw, dus sommige wegen blijven blijkbaar best glad.

Ik ga nog even voor pamela spelen en me in m'n bikini wurmen om een paar baantjes te zwemmen!

X

Ivfsh

Geplaatst

lieve Dublin, gefeliciteerd met jullie meisje!!! Mooie naam zeg.

Jammer dat jullie nog niet volop kunnen genieten, maar dat komt wel. Sterkte met alle onderzoeken en hopelijk snel alles weer in orde!!! geniet ervan!!!

He ivfsh, nee, we hebben nog niet echt tijd voor elkaar kunnen maken. ben in de avonduren ook vaak weggeweest voor het sporten. Vanavond ook. maar morgen gaan we gezellig samen lekker thuis poetsen en dan naar Keulen!

Hij is gisteren naar een concert van de heideroosjes geweest, was wel lichtelijk aangeschoten. De overige heren waren vader en zoon. vader was behoorlijk zat en zat maar flink te lallen in de auto en zoonlief had eigenlijk niet zo'n zin om nog verder naar een andere kroeg met zijn vader te gaan, hahahahaha. Maar alles goed en wel gegaan.

grappig dat je ook bij de Nedcar gewerkt hebt...

kom later terug. Nog een half uurtje hier werken en dan thuis wat aanrotzooien.

Geplaatst

Dublin gefeliciteerd! En sterkte met alle onderzoeken.

Tool goed idee samen dagje naar Thermae 2000, maar niet op elkanders schoot gaan zitten he, dat stoort de andere bezoekers... Ik moet altijd erg lachen om dat bordje dat in het buitenbad hangt.

Nou dat was weer een lange zit: bijna een uur wachten bij de gyn, maar ja dat calculeer ik altijd in. Bloeddruk was iets omlaag, hij was tevreden, snelle echo gehad, ze groeien lekker door. Over 2 weken weer controle en dan ook nog een keer prikken op HB en suiker. Al met al tevreden.

Geplaatst

dublin, gefeliciteerd met jullie meisje. En ja nu druk met onderzoeken. Gaat niet vlekkeloos. Hoop dat het straks wat rustiger wordt en je echt kan genieten van jullie meisje.

Tool, wel van elkaar blijven genieten hoor, ook al is het moeilijk.

Caro, jij een uur wachten, maar het was goed zo te lezen.

Bij ons gaat het goed, we genieten van elkaar en willen dat zeker meer gaan doen. 1e kerstdag bij mijn schoonouders. 2e kerstdag lekker thuis opde bank met filmpjes denk ik.

IVfsh, voorzichtig rijden he in dat glibberige ierland. hier regent het nog steeds, maar begreep dat ede/arnhem al wel natte sneeuw heeft gehad.

Geplaatst

Dublin gefeliciteerd met jullie meisje en wat een mooie naam.

Succes en sterkte met alle afspraken en herstellen, jammer dat het allemaal niet zo lekker loopt maar ze is er eindelijk je Gelderse welvaren.

Babeth gefeliciteerd met je verjaardag op deze regenachtige dag maar dat mag de pret niet drukken, fijne en leuke dag vandaag!!!

Goed van je man zeg en leuk dat je weer vlinders krijgt :-)

Kaartje fijne vakantie!

Caroline succes met je planning rondom kerst, zou ook thuis blijven en succes in het zkh.

Ivfsh leuk sneeuw maar niet om te lopen.

Ruby jij sterkte met je enodpijn, lijkt me zo klote.

Esther oei de tandarts wat een rotvent zonder verdoving. Gelukkig nog nooit meegemaakt een wortelkanaal maar klinkt vreselijk.

Tool jij veel plezier in keulen, geniet ervan.

Henne moeilijk zeg met J, mijn J wil ook maar door maar ik zie er ook tegenop, zit eindelijk toch wat beter in mijn vel ook depri maar ben weer echt met werken en de zaak bezig met alle ellende die daarbij hoort maar ik ben er wel weer, als jullie dit nog snappen. Als ik weer ga beginnen sluit ik mij af en duurt het weer maanden voordat ik Sylvie ben.

Guusje jij bent de dagen aan het aftellen, in mijn agenda staat kaarsje branden en hopen op een mooie echo voor jullie.

Ursela jij ook moeilijke momenten, lekker vandaag even sleeen en het hoofd klaren met zijn allen doet hopelijk goed.

Fren las dat je last hebt van je bekken, ik hoop dat je wat hebt aan de tips van andere dames hier, de hele dag plat is ook niets.

even terug lezen.

Geplaatst

Nou toch aardig bijna iedereen gehad.....

laika zag jou ook nog voorrbij komen, het gaat iets beter met Jim, nou ik hoop dat de pittige tijden voorbij zijn voor jullie.

Sandra gaat lekker met afvallen las ik, heel mooi, ik heb vandaag ook de magische grens gehaald van onder de 90 kilo, weeg nu 89.4 en ben heel blij. Niet gedacht na al dat eten en drinken van afgelopen week.

Gaat morgen het feest nog door bij jullie?

Spaatje jullie gaan dus stoppen, pittig besluit voor jullie en natuurlijk kom je gezllig met ons mee lunchen en theeen.

Miki alweer bijna 16 wk, de eerste wk gaan langzaam maar nu voor je gevoel, gaat best hard opeens. Maandag een echo zag ik ga je met ons delen wat het wordt???

Hoop het wel :-)

Met Kayla gaat het redelijk, gisteren bij dierenarts geweest en zij vond het nog niet eens zo heel slecht met longen en dementie. Ze staat gewoon af en toe ergens te sufkutten en daar moet ik ze dan "uittrekken" zeg maar.

Ze is wel achteruit gegaan maar blijf hopen dat ze het nieuwe jaar haalt.

Hier ook afgevallen dus blij!

Verder ga ik niet opstarten in januari, heb er de energie niet voor, misschien feb of maart. eerst mezelf verder op de rit.

Geplaatst

Dublin van harte!! Je meissie is met recht gelders welvaren! Hoop dat de bevalling meeviel en dat de ondzoeken snel achter de rug zijn.

Babeth, van harte met je verjaardag!

Syl, je klinkt iets beter! Lijkt me een verstandig besluit om niet in Jan te starten. Hebben jullie al iets gehoord uit de rechtzaal eigenlijk?

Oja, net soort van functionerings gesprek met m'n baas gehad, jeetje mina, zit nog steeds te blozen van alle complimenten die ik kreeg!

Ga huis ff opruimen, de babypolitie komt zo langs :-)

Geplaatst

Syl, goed bezig jij! Echt heel trost op jou. En fijn dat Kyala nog redelijk lijkt te gaan. Hou vol beessie!!!

Hier morgen alweer 15 weken ja, gaat best snel zeker. We hopen maandag te zien wat het is en anders heb ik al een pretecho staan op vrijdag de 30e om voor het nieuwe jaar "zeker" te weten wat het wordt. Willen het die nacht dan na 12u graag gaan delen! :)

Goed weekend iedereen, xxxx

Geplaatst

Leuk Fren al die complimenten en succes met de babypolitie.

Miki spannend....... Je denkt een jongen toch?

Oh ja en de rechtszaak is 18 januari met een uitloop van 2 wk.

Geplaatst

Kutkutkut......we hebben zodalijk kerstdiner van werk en baas vertelde me vanmiddag dat ie weer vader wordt en ze dat dus vanavond gaan aankondigen. Het regent, ik ben moe en koud en kan alleen maar janken en dan moet ik straks ook nog een leuke 'farewell' sketch opvoeren met een collega. Weet echt Ff niet wat ik moet doen :-((

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden