Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

lieve Guusje, wat een ongelofelijk @%& nieuws...ben er helemaal stil van,

zat vanmiddag op werk toen ik het las, en ik had dit zo niet verwacht, kon ook niet direct reageren, onbegrijpelijk. Nu overheerst het enorme verdriet, en dan moet je ook nog zo'n moeilijke keuze maken. Helaas helaas enkele meiden hier die hetzelfde hebben meegemaakt en advies kunnen geven, al moet je uiteindelijk zelf een keuze maken met je mannetje, het is toch belangrijk te weten hoe andere meiden dit ervaren en gedaan hebben. Bah, ik kan alleen maar zeggen: we denken hier aan jullie, en wensen jullie kracht en liefde toe,

Knuffel van Eef

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Guus zit op mijn werk en dacht even spieken en nu lees ik dit verdrietige bericht. wat vreselijk voor jullie. ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. denk aan jullie heel veel sterkte en dikke Knuffel.

Geplaatst

Jeetje guusje, wat verschrikkelijk erg.

Ik heb nog onwil om dit nieuws te geloven.

Bah, arm guusje, wat erg.

Heel veel sterkte!!!!

Zou wilen dat ik iets voor je kon doen.

Geplaatst

Lieve lieve Guusje

Wat een enorme oneerlijke klap!! Ik weet niet goed wat te zeggen ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie, ik heb geen advies voor je, ik wil je ontzettend veel sterkte en kracht wensen meid, liefs Babeth

Geplaatst

Goh meiden ben er echt door van slag met het nieuws van Guus. Vind het vreselijk voor jullie......ik hoop dat jullie dit snel kunnen afsluiten. Sterkte met het maken van een beslissing.

Hoe is je man eronder?

Geplaatst

he bah lieve Guusje, wat een K*U*T*-nieuws gewoon! geen woorden voor en dan ook nog 2 lege vruchtzakjes, verd-rie nog aan toe zeg!! En nu ook nog een keuze moeten maken wat te doen. hier wil je niet aan denken, je wilt dit gewoon niet en al helemaal niet omdat je je nog zo zwanger voelt.

Heel veel sterkte met het maken van deze moeilijke beslissing.

Wij hebben in eerste instantie afgewacht en uiteindelijk heb ik voor een curretage onder narcose gevraagd.

Heel veel sterkte voor jou en je man!!!

dikke knuffel van mij en A!

liefs,

Tool

Geplaatst

Oooh nee, Guusje, wat afschuwelijk, dit is onvoorstelbaar oneerlijk en klote. Ik weet helaas in wat voor een zwart gat je nu gevallen bent, alsof alle zekerheden onder je zijn weggeslagen. En dan moet je ook nog zelf een keuze maken, die je helemaal niet wilt maken, want je wilt dit niet, dit mag niet en dit kan niet. Lieve Guusje, ga heel basaal op je gevoel af, dat is altijd goed. Wou dat ik iets voor jullie kon doen. Veel sterkte en een ele dikke knuffel voor jullie beiden, we denken aan jullie. Liefs, Henne

Geplaatst

Oh Guusje...wat een vreselijk bericht! Net als velen hier weet ik helaas ook wat voor een ontzettende dreun je hiervan krijgt, en de keuze tussen curreteren of opwekken is gewoon verschrikkelijk, daar wil je helemaal niet over na hoeven denken...Heel veel sterkte lieve Guus!

Geplaatst

Lieve lieve Guusje en man,

Wat een ontzettend verdrietig bericht... Zo veel meegemaakt. Zo vaak gehoopt. Eindelijk is het dan zover en dan toch... patsboem spat die droom uit elkaar. Wat doet dat ongelofelijk veel pijn. Ik wil jullie zoveel zeggen maar weet uit eigen ervaring dat woorden tekort schieten nu. Huil alle tranen van de wereld en houd elkaar stevig vast in deze donkere dagen.

Mocht je wat willen weten of een curetage of opwekken, ik ken het allebei. Ik lees het wel als ik wat voor je kan betekenen. Nu ben ik alleen maar heel stil en met jullie ook verdrietig.

Veel liefs en een stevige knuffel,

Geplaatst

Meiden, wat ben ik trots op ons cluppie...

Ondanks onze eigen sores en verdriet zijn we er echt voor elkaar als dat nodig is. Zelfs als dat inhoudt da we terug moeten naar onze eigen verdrietige situaties om een ander te helpen. Helaas zijn er hier te veel meiden die weten wat Guus en haar man nu moeten doormaken, maar Guus, neem er een voorbeeld aan, want stuk voor stuk zijn jullie er volgens mij sterker uitgekomen...

Geplaatst

Volgens mij is iedereen nu ook echt in shock. Wilde zo graag aan Guus vragen wanneer ze zich naar het volgende lijstje zou gaan verplaatsen. Realiseer me dat het nu een heel anders lijstje gaat worden. En dat lijstje moest nou juist niet langer worden. Bah... word er helemaal naar van :-(

Geplaatst

kalimera meiden,

Fren mooi verwoord en ik ben het met je eens!

Kaartje, gelijk heb je, dat lijstje moet idd niet langer worden ;-(....

ben er zo van onder de indruk wat met Guusje gebeurd is, dat ik het in mijn droom verwerkt heb en dan is het dus nog heftiger. Maar zo erg als ht voor Guusje en haar man is, dat wens je niemand toe.

Guusje, er is al genoeg gezegd, maar wil je nog een keer laten weten, dat we er voor je zijn meissie!! Volg je gevoel, hoe moeilijk het ook is. Kon ik maar iets doen....

liefs,

Tool

Geplaatst

Hi lieverds, ik moest vanochtend ook gelijk weer aan Guusje denken. Het roept ook wel degelijk herinneringen op en het weten hoe dit voelt, maakt dat het me nog meer raakt. En als ik dan zie hoeveel meiden hier dit mee hebben gemaakt en hoe we er uit zijn gekomen, dan ben ik net als Fren ook wel heel trots op ons cluppie.

Geplaatst

Jakkes wat een pestweer... Sta in de stromende regen op een collega te wachten (ok, zit wel in de auto, maar toch). Zo naar een afspraak, dan doof naar kantoor, vanmiddag weer fysio en dan snel naar huis om om te kleden en vin op te pikken. Gaan met m'n werk eten en dan naar soldaat v oranje. Heb alle hulpmiddelen al klaarliggen: kussentje voor kn mn rug, platte schoenen, paracetamol en rennies. Oma gaat op stap...

Guus, knuffel meis...

Geplaatst

Ik ben er ook nog heel veel mee bezig. Zo erg dat ik echt in de knoop zit met deze feestdagen. 3 jaar geleden was is gewoon zwanger. Het zit me echt heel hoog.

Niemand kan daar iets aan doen. Tranen staan in mijn ogen omdat het voor Guus gewoon K.. is en wij zo goed weten hoe het is...

Meiden doe mijn best om niet op mijn werk te huilen, maar ze zitten heel erg hoog....

Guus, dikke knuffel van ons!!!

Fren veel plezier. bij soldaat van oranje. Ik ga voor april ook nog een keer met Alwin.

Geplaatst

Jeetje, wat zijn jullie een lieverds allemaal, stuk voor stuk. Met tranen in mijn ogen zit ik al jullie berichtjes te lezen. Je*us, wat hebben wij een intens verdriet zeg! Dit kon ik nog niet. Mijn man zei gister nog, hoe verder je komt, hoe harder de klap. Pfffffffffffff Ik heb ook heel slecht geslapen, uren wakker gelegen. Er gaat zo veel door mijn hoofd. Ook mijn man heeft enorm veel verdriet, hij is er altijd er rustig onder en laat alles op zich af komen, maar dit heeft hem zo geraakt. Gister avond wat vrienden ingelicht, en iedere keer had hij een enorm brok in zijn keel. Ook stond mijn vader onverwachts voor de deur. Mijn vader is een man met weinig woorden, maar toen hij binnen kwam, pakte hij me beet, en begon te huilen! Hup, daar ging ik weer .....

We hebben besloten om te curreteren. Morgen zou mijn arts bellen, maar heb net het zkh gesproken, en ze belt vandaag terug. Dan kan ze het gaan regelen. Hopelijk deze week nog.

Zo even een maitje maken voor mijn werk, mijn collega´s miste me al gister. Ik ga het toch maar kort uitleggen, want ik denk niet dat ik met een week weer aan het werk kan. En ze kennen de situatie, dus het moet kunnen. Het voelt ook fijn om er open in te zijn. Ben wel benieuwd naar de reacties.

Geplaatst

Hoi meiden,

Ook ik moet veel aan Guusje denken en mede aan dames die er ook nog steeds heel anders voor staan!!of in een nieuwe fase zijn beland! Alleen maar toppers die sterk zijn maar wat is er allemaal aan vooraf gegaan?!

Ruby is helemaal niet gek dat de tranen je zo hoog zitten en je gedachten, deze periode is in alle opzichten extra confronterend.

Guusje ik dacht vanochtend ineens misschien kun je door nogmaals je hcg te laten bepalen beter beslissen wat te doen? Als ie bv al vrij laag is om het dan af te wachten? Van de andere kant kan ik me voorstellen dat je het ook niet ziet zittenom te gaan laten prikken, pfff moeilijk meid, veel sterkte en een knuffel!!

Fren een drukke dag voor de boeg maar veel plezier!!

Geplaatst

**Breek ff in**

Guusje ik lees wel vaker hier mee. Reageer alleen niet.

Het is oneerlijk dat je maar een aantal weken van dit mooie geluk hebt mogen genieten.

Wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je eea kunt verwerken.

** Breekt weer uit**

Geplaatst

Guusje onze berichten hebben elkaar gekruist, goed om te lezen dat er een besluit genomen is, hoe klote die ook is, nou meid bij het lezen van jouw bericht schiet ik toch echt weer vol, de pijn is zo herkenbaar en het verloren gevoel, sterkte voor jou en je man uiteraard!!

Geplaatst

lieve Guus, de beslissing is genomen, hoe moeilijk ook. Hoop dat het snel achter de rug is. Neem in elk geval de tijd om ervan te herstellen. Het lichamelijke gaat misschien wel snel, maar mentaal en emotioneel is het gewoon een klap die je moet verwerken, zeker in de periode.

vind het zo oneerlijk dat dit is gebeurd.

heel veel sterkte meid de komende dagen!!!

Ruby, laat je tranen maar komen. Begrijpelijk dat ze hoog zitten. het raakt ons allemaal, of we het nu helaas zelf een keer hebben moeten meemaken of gelukkig nog niet.

Dit wens je gewoon niemand toe en de pijn zal hopelijk slijten met de tijd, wanneer weet niemand. Dat is iets waar we zelf achter moeten komen. Knuffel meissie!!!

Geplaatst

Guusje fijn dat jullie een beslissing genomen hebben.

Ik was toevallig 2 dagen geleden in het topic miskramen aan het lezen gestart door Mart. Jij vraagt wat een MA is en nu zit je er middenin, wat een verdriet. Ik weet zoals vele hier dat het idd heel intens is.

Het raakt ons allemaal.

Succes voor jullie beide.

Geplaatst

Guusje ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat vreselijk oneerlijk. Een digiknuffel voor jou.

Meiden ik schrijf niet met jullie mee maar leef erg met jullie mee. Laat 2011 ons jaar worden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden