Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier heeft de verkoudheid toegeslagen dus ik moet het nieuws straks lezen: ga nog even naar bed. Ben toch al snel buiten adem maar nu helemaal weinig lucht, bleh! Wilde van alles gaan doen vandaag maar doe niks.

Geplaatst

Hoi meiden,

Miki fijn dat de echo weer goed was, nog even en jullie weten echt het geslacht, super leuk! Beterschap , en Caro ook!

ik meende dat Guusje ook een afspraak bij de gyn had om 13.45?

Ceeke balen dat er nog zo'n werkdruk is,nog even volhouden dus, sterkte!

San jullie hebben inmiddels het feestje achter de rug, wat je schreef met een randje...

tool ik geloof direct dat het eten een succes was, het menu klonk erg goed!

Esther hoe gaat het met jou nu na de behandeling bij de tandarts?

Hier geen nieuws,Imke is gelukkig een stuk opgeknapt, morgen moet ik naar de tandarts en donderdag naar kdv.manlief en ik hebben nu samen vakantie, heerlijk!

Geplaatst

Fijn dat imke weer is opgeknapt babeth! En jij een fijne dag gehad?

Mijn kies is nog een beetje gevoelig, verder geen last meer. Heb wel besloten om op zoek te gaan naar een andere tandarts.

Moet ewrken, had gehoopt voor die tijd te horen hoe de echo van guusje was...helaas. Tot later meiden!

Geplaatst

Balen dat het nog gevoelig is maarvtoch wordt wel met de dag minder hoop ik? Groot gelijk dat je op zoek gaat naar een anderen, jeetje wat een barbaar!. We hebben mijn ervaarbaar niet echt gevierd, was geen doen, wel een ezelin vond met ouders. Zaterdag feestje gehad van de peetouders van Imke, was gezellig!

werk ze!

Sl hoe gaat het bij jou? En met Kayla? Laatst wat onrustig ' snachts nietwaar? Sterkte!

Geplaatst

Wat zo'n mooie dag had moeten zijn, is uiteindelijk een KUT dag geworden. Er werden 2 vruchtzaktjes gezien, alleen zijn ze beide leeg.

Het verdriet is bij ons enorm, we zijn volledig lam geslagen. Ik kreeg info mee over de miskraam die gaat komen. Ik mag kiezen hoe dit gaat verlopen. Of de natuur z'n werk laten doen, opwekken met Cytotec, of curretage (narcose op plaatselijke verdoving) Mijn 1e ingeveing is curretage onder narcose, ik wil er eigenlijk zo snel mogelijk van af zijn. Woensdag belt de arts terug om het te bespreken. Ik vind het lastig allemaal.

Geplaatst

Ahnee wat wreed! Hoe oneerlijk! Ongelooflijk. Veel sterkte met deze mega klote keuzes. Ohh, wie had dit nou verwacht? Pfff. Hang in there girl!

Geplaatst

oh nee... lieve, lieve guus... ik had zo gehoopt op dat andere nieuws!

Wat zullen jullie uit het veld geslagen zijn. Neem de tijd om deze klap te verwerken en je voor te bereiden op het vervolg.

Geplaatst

Ohwnee, guusje. Dit kan niet waar zijn. Wat erg.

En dan ook nog een keus moeten maken wat je wil... Bij mij kreeg ik geen keus, werd direct curretage onder narcose.

Heel veel sterkte en laat je verdriet de vrije loop. Gooi het eruit, want dat is ohw zo belangrijk.

Geplaatst

Ooh Guusje wat vreselijk 2 lege vruchtzakjes. Ben geschokt wat oneerlijk meid. Vooral omdat je nog zw bent dat is het nadeel van een MA.

Lieve Guus en wat nu dat is heel persoonlijk. Ik heb curettage onder algehele narcose gedaan. Moest er niet aan denken om nog doorlopen met het vreselijke nieuws.

Heel veel sterkte meid, een hele dikke knuffel!!!

Geplaatst

Oh Guusje wat KUT... En nog wel twee vruchtzakjes ook... Oh wat ongelofelijk oneerlijk!!

En ik voel me nou wel mega schuldig.. heb ik net een foto van Sanne geplaatst...

Geplaatst

(Niet schuldig voelen Simba!)

Oh nee Guusje dit had niemand verwacht, twee nog wel, wat een ongelooflijk KUTnieuws, zit hier met tranen in mijn ogen. Verdomme waarom nou??? Sterkte met je keuze, kan me die van Syl nog het beste voorstellen maar je moet zelf beslissen. BAH BAH BAH!!!!!

Geplaatst

Lieve lieve Guusje,

Ongelooflijk dit... Tranen staan in mijn ogen, meis, ik had het echt niet verwacht. Vind het zo erg voor jullie. Wat een vreselijk rotnieuws voor jullie.

Wat betreft keuze maken: volg je gevoel! Overal zitten voor en nadelen aan. Ik heb twee keer laten opwekken, als je meer info wil, laat het me dan zeker weten.

Ach Guusje.... Dikke dikke knuffel voor jou!!!

Geplaatst

Kom ook weer kijken met verwachting en hoop goed nieuws te lezen...

Oh Guus, wat een rotnieuws. Had er zo'n goed gevoel over :-( Je voelt je nu ook nog enorm zwanger en dan weer een keuze moeten maken. Wat enorm oneerlijk.

Geplaatst

@ Guusje en partner, heel veel sterkte de komende tijd! Weet uit ervaring dat een MA je de moeilijke keus geeft, grijp je in of wacht je af. Ga echt op je eigen gevoel af, want niemand kan de keus voor jou maken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden