Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh, ik wil ook zomer!! Of net zo'n mooi voorjaar als dit jaar, want dan heb ik nog verlof ;-)

Stond net een vriend op de stoep, gaat nu als rui een uur over routers en computers... Euh? Wel een uitnodiging voor oud en nieuw gekregen, wel lekker in Amsterdam, maa we hebben ook min of meer afgesproken dan naar m'n moeder te gaan. Luxe probleem dus. Morgen maar eens voorzichtig informeren of ze ook een plan b heeft eventueel.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fijn Henne dat het meeviel!

Met vriend zijn werk gaat stuk beter, hij heeft wel vrij dit weekend, veel last van rug en schouder omdat hij op de activiteitenbegeleiding heeft gewerkt de afgelopen 4 dagen en daar mee heeft geschoffeld gesjouwd en weet ik veel wat ze allemaal doen.

Zojuist is de kast van dochterlief in elkaar gezet door vriend en schoonvader, ze zijn nu naar de Praxis voor een fitting om de lamp op te hangen en een bevestigingsrail voor het rolgordijn. Belachelijk, je betaalt 60 euro voor een rolgordijn zit dat er niet bij! Dus hij moet vandaag toch aan de bak... Maar dan is de kamer grotendeels klaar dus ik ben blij. Word sufgekletst door schoonmoeder maar mocht nu even van haar gaan liggen dus dat ga ik doen nu.

Geplaatst

Lekkerrrr!!! En Wordfeud. :)

Soms heeft een mens een fles wijn nodig met 4 lampion boterhammen geroosterd met smeersels en een kerstboom

.....:-)

Geplaatst

Hi meisies, vanavond was zowaar ook gezellig. Merk toch ook dat ik er anders in sta, dus lang leven de haptonomie? Enne.....je mag idd nooit te hard roepen hoor. De overbuuf die zwanger is en waar alles vanzelf lijkt te gaan, was aan de clomid. Oke, het was dan wel met 3 maanden raak, maar helemaal vanzelf is het zeker niet gegaan. Ik schaamde mij even een beetje. Niet voor mn verdriet, wel voor mn boosheid.

En nu lekker snel slapen met een goed gevoel over mezelf. Truste!

Geplaatst

Nou dat is ook toevallig zeg Henne en die boosheid is een normale reactie. Maar leuk dat het gezellig was.

Ik doe niets aan kerstkaarten dit jaar, geen trek in en ik merk aan de kaarten dat meerdere om mij heen dit hebben, heb er pas 1 binnen en die is van mijn moeder, haha!

Ivfsh jullie zijn echt aan het aftellen zeg, ben zo benieuwd naar het geslacht van Catootje. Je tasje staat klaar. Las dat jullie geen kraamhulp hebben maar dat was op een andere manier op te lossen toch?

J was om 05.00 eindelijk thuis met werken, we hebben elkaar bijna 3 wk niet gezien en niet in 1 huis geslapen zo druk hier, gelukkig maar alhoewel dit heel pittig was. Deze week rustig en hij wil ook elke avond thuis zijn, ik hoop het.

Moeten nog wel achter een inductieplaat aan want ik kan niet koken.....

Vandaag administratiedag.

Geplaatst

chicas!!!

hier een mied, die gisteren bij Night of the proms gewoon op het podium heeft staan dansen samen met nog anderen uit het publiek bij Nile Rodgers en Chic. Geweldig!!!! Mijn zusje speelt mee in het orkest en ik werd op een gegeven ogenblik op gehaald door haar vriend (die busschauffeur is), connecties, hihihi.

Staat op film. Verder was het gewoon een super voorstelling. De 4 divvas, super, helemaal toen ze het liedje Con te partiro zongen, kippenvelmoment. Alison Moyet was ook geweldig! En Seal!!! wow...wat een energie heeft die man. sprong op een gegeven moment van het podium af en ging tussen het publiek door. Op het einde staat ie naast mijn zus (te zien op het grote scherm) en wijst ie op haarr terwijl ze aan het spelen zijn, wow!!!

Ze hadden nu iets nieuws: een battle tussen het orkest Novecento en een dj (DJ Replay) ook helemaal top!!! Alle artiesten waren top. John Miles met zijn Music en had nog een liedje gezongen ter ere van Amy Winhouse.

Verder denken we ook erover om in maart/april op te starten. mss iets eerder dan we eerst wildden, maar krijg van de menopur een paar binnen die houdbaar zijn tot 4-2012. Ik zal het maar niet riskeren om deze dan later dan april te gebruiken of kan ik ze ook in april gebruiken?

Syl. volgens mij had je het goed begrepen op fb.anders heb ik het ook verkeerd begrepen....

henne, fijnd at het toch nog goed is gegaan en gekomen met het bericht van je baas en dat de buurtkerstborrel ook is meegevallen!!! je boosheid is te begrijpen hoor! Je hebt veel baat bij je hapto!!!

dames, ga er weer vandoor. Straks komen mijn ouders eten. Kom later weer terug!!!

Ga beginnen met gepaneerde mozarellaplakjes gebakken op een bedje van rucola.

Hoofdgerecht wordt kogelbiefstuk met een sausje, aardappelpartjes uit de oven met laurierblaadjes en sperzieboontjes met spekjes en als toetje: zelfgemaakte pure-chocolademousse (met slagroom en wat rode besjes ernaast).

ga nu nog even mijn winteryoganummers oefenen en dan na de les mijn lover oppikken en dan nog even boodschapjes doen.

fijne zondag allemaal

Geplaatst

Hè wat een fijne positieve berichten allemaal deze morgen!!

Hier ook heerlijk geslapen, vanmiddag naar de verjaardag van m'n moeder, altijd gezellig, zie ik haar vrienden (waren gezamelijke vrienden van m'n ouders toen ze nog bij elkaar waren) ook weer eens, is zo lang geleden en altijd leuk om bij te praten! Nog steeds niet alle kerstcadeau's binnen, zo nog even met vin naar de gamma, hij heeft een opbergsysteem gezien voor gereedschap dat ie wel wi hebben. Niet het meest sexy cadeau, i know, maar wel erg welkom!! Overal in huis slingerd gereedschap rond namelijk... Voor mezelf kan ik het deze keer echt niet bedenken. Schoonmams wil alleen maar dingen voor de baby geven heb ik het idee, en aan vin vraag ik maar 'nuttige' cadeaus als een nieuwe föhn en een leuke weegschaal. Die zijn beide aan vervanging toe...

Tooltje, dat klinkt als een top etentje! Lijkt wel een kerstmenu! Veel plezier en eet smakelijk!

Henne, fijn dat hè leuk was. En logisch toch da je in eerste instantie boos was. Denk dat we dat allemaal wel hebben, of hè nu terecht is of niet. Vandaag lekker rustig aan.

Syl, deze week een rustig weekje hopelijk? Ik doe ook voor het eerst in jaaaren geen kerstkaarten. Heb er gewoon geen zin in di jaar. En ik merk ook dat ik er minder binnen krijg hoor.

Caro, kamer voor dochterlief dus klaar? Mooi zo! Dan nu de babykamer denk ik? Hebben jullie eigenlijk alle namen (8 stuks toch ofzo??) al bedacht?

Geplaatst

Mogge! Zo, ik heb gewoon tot half tien ligen slapen, gebeurd niet vaak. Daarna nog een uur beetje aan het suffen, nu poging doen echt wakker te worden. Sandra en P komen straks de tijdschriften ophalen, jeeeeeh, kan ik Ruben zien!!!

Fren nuttige kado's kunnen zeer welkom zijn hoor. Hier zijn door Sint de theeglazen vervangen en daar ben ik echt erg blij mee. Ik vraag ook wel vaak wat 'luxere' nuttige dingen, servies wat ik normaal niet snel zou kopen ofzo. Op die manier hebben we voor vier personen een cpmplete Japanse set bij elkaar 'verjaardagd'. Anders een leuk tijdschriftenabonnement voor tijdens je verlof oid?

Syl hoop dat J deze week weer wat meer in beeld is! Drukte is positief, maar niet altijd gezellig.

Tool heerlijk dat je je zo vermaakt hebt. En ook alweer plannen om op te starten. Die houdbaarheidsdatum is niet zo hard hoor. Drie gyns hebben tegen me gezegd dat een maandje over de datum geen enkel probleem is. De werking van pregnyl vermindert buiten de koelkast zelfs maar een 0,5% per jaar ofzo als ik het goed onthouden heb. Dus zeker niet op laten jagen door de Menopur!

Ik ga snel douchen en even brood halen, anders sta ik straks bij de supermarkt als Sandra voor de deur staat :-)

Groetjes!

Geplaatst

Henne wat gezellig dat ze langskomen! Veel plezier.

Tool inderdaad het lijkt wel een kerstdiner... Ik heb trouwens ook nog Menopur liggen en 3 decaatjes geloof ik, zal eens naar de datum kijken, kan het ondertussen wel gaan verdelen tussen jullie (Tool en Henne? Weet niet wat jij gebruikt Syl?).

Alison Moyet is een jeugdheldin van mij, wist niet dat ze nog optrad, wat leuk!

Quote Fren: "Caro, kamer voor dochterlief dus klaar? Mooi zo! Dan nu de babykamer denk ik? Hebben jullie eigenlijk alle namen (8 stuks toch ofzo??) al bedacht?"

Helaas, kink in de kabel met het rolgordijn: ze verkopen bij de Praxis dat ophangsysteem niet, terwijl ik het daar wel vandaan heb! Dus zelf iets anders verzinnen. En er zit nog een klein raampje in aan de andere kant waar tegen de kou plexiglas voor moet komen, is ook nog niet opgehangen. Dus ze kan nog niet over. Wel hebben we besloten dat ze met haar oude bed over gaat, vindt ze ook wel lekker vertrouwd volgens mij, dan hebben we met een nieuw bed geen haast. Oude bed is 1m50 en ze is ongeveer 1m35 dus ze kan er nog wel eventjes in.

Kast was meer werk dan gedacht, jammer, want als schoonvader er is wordt er altijd lekker doorgewerkt en nu is dat weer de vraag... Maar we kunnen in ieder geval haar kleren verhuizen en alvast wat gaan opruimen/weggooien, daar kunnen we mooi de kerstvakantie voor gebruiken...

We hebben nu twee meisjesnamen! Nou eigenlijk anderhalf: een dubbele naam en een enkele, waar dus nog iets achter moet, dat moet ook weer passen. En wel wat ideeen voor jongens maar nog niet besloten. Zucht, nog een lange weg te gaan dus...

Het is hier een slome dag: manlief slaapt weer, de rest is nog niet aangekleed. Ach ja, zondag...

Geplaatst

goedemorgen meiden!

Gezellig hier vanochtend.

Hier begint het inderdaad wel met aftellen. Vannacht enorm slapeloze nacht gehad, van 1 tot 5 klaar wakker gelegen en daarvoor en daarna ook niet vast geslapen. Buik werd regelmatig heel hard en wat rugpijn, denk dat dit de zogenaamde oefenweeen zijn. Was iig anders dan de harde buiken die ik normaal wel vaker heb.

Verder hebben we weer vrienden op bezoek, echt heel gezellig. Zijn hele goede nederlandse vrienden die ook in Shanghai woonden in de jaren dat wij er woonden, zij zijn nu weer terug gegaan naar NL en zijn ons dus komen opzoeken met hun dochtertje van 6 maanden. Heel leuk ze weer te zien, we hebben heel wat lief en leed gedeeld in shanghai.

Vanavond weer naar het hotel, ga ik weer genieten van het bad :-) Neem wel de computer mee dit keer, anders is het toch echt wel saai.

Tool: jouw avond klinkt echt super leuk!!! Echt stoer dat je zus in dat orkest speelt!

Syl: J zo druk... hopelijk wordt komende week idd een wat rustiger weekje. Goed dat je gestaag doorgaat met afvallen!

Sandra: hoe is het met jou vandaag? Heftige dagen voor je... x

Henne: jij een bijzonder weekend achter de rug. Je houdt je goed meid! En heerlijk uitgeslapen, zaligheid!

Nou, ik ga weer naar mijn bezoek toe. XXX!

Geplaatst

Caro bij jullie schiet het dus lekker op behalve de rolgordijnen. Na al het geruim en geklus bij jullie zal het resultaat spetterend zijn.

Ik gebruik Deca en menopur maar heb genoeg liggen.

Ivfsh aan de oefenweeen, jammer van het wakker liggen, je hebt je slaap hard nodig.

Tool klinkt als een heel gezellige avond.

Fren lekker geslapen, geen snurkende Vin.

Geplaatst

Het is hier weer gezellig zeg. Iedereen klinkt vrolijk nu. Ik ben ook weer een beetje bijgekomen. Woensdag en donderdag gewerkt tot half acht (dat is normaal), maar daarna ehboexamen afgenomen en vergadering met de buurtcollega's. Vrijdagochtend weer vroeg op ivm speurtraining met de hond. Daarna acu, paard, laatste administratiedingen voor praktijk en koffer inpakken. Gisterochtend om half vijf vertrokken naar schiphol. Resultaat: 13 uur slaap in drie nachten. Was dus gebroken gisteren. Gisteravond vroeg naar bed gegaan en nacht van 12 uur gemaakt. Voel me nu weer een beetje mens. Verder echt behelpen hier met telefoon buiten in de zon ;-).

Geplaatst

Ivfsh, bij jullie wordt het steeds spannender. Alles klaar toch? Kamer, koffer, naam?

Caro, jullie nog namen bedenken. Geen spijt dat jullie geslacht niet weten? Zou weer namen bedenken schelen ;-)

Ben erg benieuwd naar alle kindjes. Guusje, jij morgen ook voor het eerst je kleintje bewonderen. Spannend! En Miki deze week geslacht bekijken toch? Leuk allemaal!

Tool, klinkt alsof jij door dat concert een positieve boost hebt gekregen. Fijn voor je!

Henne, duidelijk effect van hapto. Knap van je. Ben nog week benieuwd naar je aaiverhaal :-P

Geplaatst

Syl, nu even tijd voor elkaar? Of nog veel werk te doen? Kayla weer rustiger nu?

Fren, wanneer hoor je meer over je contract? Je had het er eerder toch over dat jouw salaris behoorlijk afwijkt van directe collega? Hoop je op minder werken voor zelfde salaris?

Geplaatst

Het is hier weer gezellig zeg. Iedereen klinkt vrolijk nu. Ik ben ook weer een beetje bijgekomen. Woensdag en donderdag gewerkt tot half acht (dat is normaal), maar daarna ehboexamen afgenomen en vergadering met de buurtcollega's. Vrijdagochtend weer vroeg op ivm speurtraining met de hond. Daarna acu, paard, laatste administratiedingen voor praktijk en koffer inpakken. Gisterochtend om half vijf vertrokken naar schiphol. Resultaat: 13 uur slaap in drie nachten. Was dus gebroken gisteren. Gisteravond vroeg naar bed gegaan en nacht van 12 uur gemaakt. Voel me nu weer een beetje mens. Verder echt behelpen hier met telefoon buiten in de zon ;-).

Geplaatst

Kaartje geniet daar! Hoe lang blijf je?

Tja, de geslachten... zou een boel gedoe schelen. Ik kan elke 2 weken besluiten om het alsnog te vragen... maar ik vind de verrassing zo leuk! En mijn vriend ook, zelfs dochter heeft zich erbij neergelegd dat ze moet wachten.

Nou, we zijn allemaal aangekleed en het zonnetje schijnt, nu even lunchen en maar naar buiten dacht ik zo....

Geplaatst

Jaaaa, ik ben Ruben fan. Helemaal verliefd, wat een lekker kereltje zeg. Heb ook nog de fles gegeven, dus mijn middag is weer goed :-) Nu nog strijken en hutspot koken en vooral niet aan de komende drie dagen denken (veel te druk op werk)

Kaartje geniet van de zon en de rust!

Caro wat suf van dat ophangsysteem zeg. En die namen haha, straks beval je idd met kerst en moet je nog namen gaan verzinnen LOL. Maar lijkt me ook onwijs moeilijk voor een tweeling hoor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden