Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De wintermoeheid heeft bij vele toegeslagen geloof ik??? Het was er gister wel weer voor.

Ruby balen zeg dat slechte slapen en dan ook nog zo druk hebben. Ik ben ook wel eens jaloers op P. Die gaat liggen en is weg ook tot de wekker gaat....

Henne je klinkt idd krachtig, mooi zo. Op naar een mooie tp in het volgende jaar.

Ivfsh, verstandig dat je je vluchttas meeneemt. Het mag tenslotte bijna gebeuren nietwaar!! Veel plezier bij Dublin en geniet nog even van jullie momentjes samen. P heeft sinds Ruben er is nog helemaal geen vrij genomen. Toen ik in het zh lag na de kz had hij zijn 2 aangeefdagen en ik kwam vlak voor het weekend thuis. Die maandag is hij weer gaan werken. Probeer hulp te krijgen voor je huishouding, dat zou heerlijk zijn. Ik was hier alleen en ziek en met een kleine man. Pfff pittig geweest maar aan de andere kant is het ook wel fijn om lekker te knuffelen met de kleine zonder iemand in de buurt in het begin...

Tool jullie zien elkaar dus weinig. Hopelijk vinden jullie elkaar snel weer terug!! Dat de deel- of voltijds ziekmelden je maar rust mag geven en weer lucht en ruimte in je gevoel.

Hier is het ff wat minder. Gister laatste cursusdag en daarna een borrel gedronken met zijn allen. 's avonds thuis en kreeg het bericht dat mijn tante in de middag was overleden. Wat een klote moment zo vlak voor het feest van mijn ouders (als dat nog doorgaat, want dat is nog niet helemaal duidelijk) en de feestdagen. Helaas hebben we wel vaker een verlies te verwerken gehad in deze periode van het jaar en het doet dan zo dubbel pijn. Misschien komt mijn afkeer van de feestdagen daar een beetje vandaan. Er hangt dan toch een grijze wolk boven het feestgedruis. Maar ja we gaan maar gewoon gezellig proberen te doen en mijn verdriet stiekum de vrije loop laten als ik lekker alleen ben. Vandaag dagje vrij en moet toch wachten op pakketje dus heb me voorgenomen zo weinig mogelijk te doen en me even lekker zielig vinden vandaag. Dan is het meeste er weer uit en kunnen we morgen weer met goede moed verder.....

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik kom ook even langs voor een knuffel voor iedereen.

Waar is onze opper knuffelsmurf Eef?

Vanaf 04.00 bezig met Kayla, ze was helemaal van het padje af, morgen naar de dierenarts voor een abspuit en prednison.

Ik blijf hopen dat ze het redt tot het nieuwe jaar. Tussen kerst en oud en nieuw is mijn dierenarts ook dicht, zit nu al te tellen. Morgen maar afwachten.

Lange dag want mams is jarig en ik rij vanavond nog naar huis.

En dan dat klote weer.....:-(

Caroline dat doe ik ook af en toe luisteren of ze nog ademt alhoewel zou het een mooie dood zijn, beter om ze mee te nemen voor een spuitje, ze voelen dat ook.

Ben wel op zoek naar andere hondjes, J is niet aaibaar genoeg haha.

Ruby zorg goed voor jezelf en alle andere ook, wordt er helemaal emo van.

Hoe gezellig ik het ook vind ben altijd blij als het januari is.......

Geplaatst

verdorie, heel bericht getypt, maak ik een fout bij het plaatsen! grrrrrrrrrrrrrrrrrr

nu geen tijd, kom later terug

Sandra, gecondoleerd, wat erg meid heel veel sterkte!!!!

Geplaatst

heb mijn gesprek al met mijn baas gehad. Gelukkig hebben we regelmatig contact, dus met weinig woorden heb ik alles duidelijk kunnen maken. Sta ik zelfs nog met de tranen in mijn ogen bij hem.

Ik mag van hem halve dagen werken en dan evt. thuis ook nog wat dingen doen, als ik dat goed voel.

Ga ook een afspraak met de bedrijfsarts maken, kijken wat hij van deze aanpak vindt. Het is niet zo dat ik niet wil werken, maar het lukt gewoon niet meer. Thuis wordt het ook steeds minder vrolijk en zoals mijn baas al zei, als er een kant (thuis of op het werk) nog goed en stevig is, dan kan het makkelijker opgevangen worden en verwerkt, maar zodra het op beide fronten verkeerd gaat, dan wordt het idd moeilijker.

liefs,

Tool

Geplaatst

San, gecondoleerd. Sterkte samen! Ik hoop dat jullie als familie een manier vinden om gezelligheid en verdriet te verenigen, want dat kan gek genoeg soms heel dichtbij liggen.

Kyala, ik spreek je graag even streng toe: wees sterk en hou vol. Je hebt zo'n warm liefdevol nest, koester dat en krabbel op lieverd!

Tool, wat een geweldige baas heb jij. Echt tof dat ie zo meedenkt en begripvol is EN bereid is daar ook consequenties aan te verbinden zonder tussenkomst bedrijfsarts. Dat zie je niet vaak. Zwaar klote dat je even gas terug moet nemen, maar super goed dat je dit doet.

Fren, ik weet dat het werk het niet toelaat, maar jij blijft wel de baas over je eigen tijd (en buik!:-)). Ik vind echt dat je dan maar eerder die meeting uit moet lopen hoor. Eerder beginnen met aangeven dat je tot zolaat heb en daar tijdens het gesprek op blijven sturen. Ik weet hoe moeilijk het is, maar er is daar niemand anders die jou in bescherming neemt, ik hoopte daar als manager ook vaak op. Maar toen het niet kwam, klapte ik in elkaar. Mag jou niet gebeuren!

Hier 2 dagen van enorme hoofdpijn en moeheid achter de rug. Inmiddels iets beter en vandaag kijken of ik wat verloren uurtjes kan draaien.

Knuffel voor iedereen!

Geplaatst

mik, ik konj die meeting wel uitlopen, maar dan stond ik middenin Houten of all places... had weinig zin dus. Maar ben wel braaf hoor. Ga iedere dag echt wel tussen half 4 en 4 naar huis, en haast me 's morgens ook niet meer waardoor ik ipv om half 9 om 9 uur op mn werk ben. Was wel gek trouwens, gister tijdens die meeting was voor het eerst dat ik kindeke constant voelde... Kwam misschien ook wel omdat de meeting heel saai was en ik mn gedachten er niet echt bij kon houden, haha!

Geplaatst

Sandra gecondoleerd. Heel veel sterkte!!!

Syl, hoop echt voor jou dat kayla weer opknapt van de ab en prednison. Denk aan jullie. Doe voorzichtig op de weg vanavond.

Hier zou ik graag gewoon een potje willen janken, die klote injectie brengt me helemaal uit mijn evenwicht. Emotioneel wordt er gek van. Zegt er net 1 via whatsapp dan ga je toch even janken. No way niet op mijn werk. Misschien stom, maar wil niet dat ze het zien namelijk.

Fren, rustig aan he!!!

Geplaatst

He Rubby, knuffel. Als het echt niet gaat, dan vandaag misschien iets eerder naar huis om (wellicht zelfs onderweg al) een flink potje te grienen? Tranen moeten er gewoon uit. Niet te lang oppotten hoor!

Geplaatst

He bah ruby. sluit me aan bij testr. knuppel meis!

Zit in de wachtkamer vd tandarts. haat wortel kanaal behandeling!!!

Geplaatst

Ik haat tandartsen!!!

Ik ga een groot project tegemoet bij de tandarts in februari maart. Dus.... Als dat net zo gaat als die kies die laatst getrokken moest worden, dan lig ik heel veel uren in die stoel. De tandarts zei 10 minuten dan is het klaar, nou na 1,5 uur zat er nog een wortel in. Dichtgemaakt en niets meer aan doen dus....

We zien wat het dan gaat brengen...

Geplaatst

Es succes bij de tandarts. Zijn niet de leukste klusjes, maar hopelijk wel de laatste keer daarvoor.

Ruby ook al een grote verbouwing volgend jaar, ieks.... Hoe staat het met de verbouwing thuis??? Al iets gehoord van de standleiding die vervangen moet worden????? En de keuken, al aan begonnen??

Syl sterkte met Kayla.. Getver, hopelijk blijft ze nog tot volgend jaar bij jullie. Zulke dingen nooit gemakkelijk en zeker niet als je ze weg moet brengen, dan idd maar in de slaap...... Pff heftig hoor.

Bedankt voor jullie lieve woorden, we zullen ook vast wel weer plezier hebben de feestdagen. Het is altijd zo oneerlijk. Mijn moeder knapt op van de kanker tot zo ver en haar zus gaat er aan onder door. Al zo veel fam verloren aan die rotziekte.

Ze woont ook nog eens in Engeland en kan door omstandigheden hier niet naar de uitvaart, dat maakt het voor mij extra oneerlijk. Maar ieder huisje heeft zijn kruisje en ik tel dit jaar extra mijn zegeningen. We hebben ook iets heel moois nu en willen er met volle teugen van genieten, het leven kan zomaar een onverwachte wending nemen weten we uit ervaring.

Fren je kleine de hele vergadering gevoeld. Bijzonder he?? Testr dat gaat jou ook gebeuren hoor, nog even geduld hihi.

Oh ja Caro nog steeds aan de zwem zwem. Knap hoor, kan me voorstellen dat je je kaart volmaakt en dan stopt voorlopig. Hopelijk krijgt je vriend een vaste full time aanstelling en hebben jullie weer wat meer vastigheid.

Geplaatst

volgende week woensdag afspraak met de bedrijfsarts. Tot die tijd mag ik dus in de middag thuiswerken.

Gaat in per vandaag.

Dus ben over een uurtje naar huis.

Es, succes bij de tandarts. Niet mijn favoriete plek om te zijn.

Ruby, heb je een kamertje voor je alleen op je werk? Anders effe deur dicht doen en janken. Doe ik ook vaker. Briefje op de deur met 'aub niet storen'. Alleen van die horken komen dan toch nog naar binnen, maar die verdwijnen ook weer snel als ze zien dat je aan het huilen bent.

Sterkte meid! 't is ook gewoon een K*t ziekte, die endo en de lucrin is ook maar iets rottigs...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden