Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mik, hoera!!

Henne, moest enorm lachen om je muizen opmerking!

Ruby, wat onwijs klote! Vind het nog knap dat je nog niet uit je vel gespat bent! Hoe lang is die badkamer ellende nu al aan de gang?

Ik ben net op de bank geploft, natuurlijk weerveel te veel gedaan... Babykamer kerels waren te vroeg, hoera! Maar helaas was het vervangende hoofdeind van het bedje ok beschadigd. Dus nu moeten we weer wachten op een nieuwe afspraak. Ga nu maar proberen er een leuke goodie uitte slepen :-) alle dingen voor de vluchttas zijn gelukkig in huis, en verzameld, of in de was. Lekker gevoel. Postzegels gehaald, dus kan de enveloppen schrijven. Kortom: ik geef ten volle toe aan m'n nesteldrang! Vanavond laatste yoga les, weer met partner. Ben benieuwd...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo meiden

Ik zal m'n handtekening even hier op schrijven.

Kinderwens sinds 2007

PCOS en vermindert zaadkwaliteit

11 IUI behandelingen gehad

1 Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

1e ICSI afgebroken wegens teveel follikels

2e ICSI geen bevruchting

3e ICSI terugplaatsing gehad. Helaas mislukt

23 februari terugplaatsing cryo. 4 maart positieve test

Helaas na 1 week bloedverlies het is alweer voorbij

27 april terugplaatsing blastocyste

positieve test!!

29 mei echo vanwege buikpijn en weer helaas

21 juni twee cryo's teruggeplaatst allebei blastocyste.

nu weer hopen!!!! Helaas zelfs blastocyste wil bij mij niet groeien.

4e ICSI behandeling weer veel follikels. Toch punctie

19 eicellen gevonden

17 januari OHSS controle, alle uitslagen goed, dus toch terugplaatsing.

Vanwege die rot PCOS ben ik heel lastig met stimuleren. Nou ja eigenlijk te makkelijk.

Ik heb deze keer nl 75 EH gonal F gebruikt. Ook is het bekend bij PCOS dat je wel veel

follikels hebt, maar dat er niet altijd eicellen in zitten, maar gelukkig hadden we

een mooi aantal.

Geplaatst

Ow Esther AU! Beterschap en sterkte.

Henne wij hebben nog een hometrainer over maar dan “ligfiets” model, zou ik die er bij doen ;-) laat maar weten of je het wat vindt. Zou even kijken of ik je een foto kan whatsuppen

Rubster bah dat jij jezelf zo rot voelt! Sterkte ook met die $%*( badkamer!

S€n vandaag de echo..spannend veel succes en veel plezier. (reactie van Henne adhd-er met hsp-er met Italiaans temperament…laat dat laatste weg voer er wat aan toe and it’s me ;-(( )

Tool hoe is het met jou! ? jezelf lekker laten verwennen op de sportschool ?

San je niet schuldig voelen sluit me helemaal bij Tool aan… XXX

Meiske leuke foto’s van I op FB

Meiden allemaal bedankt voor jullie lieve reacties en begrip, HEEL FIJN XXX

Geplaatst

testr, whoehoe! mooie uitslag!!!

Fren, hahaha, lachen je muizenopmerking.

Caro, was de uitslag goed?

S€n, hoe ging het bij jou?

Ruby, meid, balen zeg dat je dit rotte gevoel hebt. en die badkamer...pfff...hoop toch echt dat dit niet meer al te lang gaat duren Moeten wij met zijn allen op bezoek gaan bij die meneer die jou maar niet wil bellen en mailen??? dan piept ie wel anders...

Simba, gefeliciteerd!! las op fb dat je al een mooi kadootje gekregen hebt...hihihi...geniet ervan!!!

Rosella, al genoeg meegemaakt dus...hoop dat het deze keer wel raak is!!!

ik ga het lijstje eens opsnorren...

Geplaatst

Pauze:

Guusje: Herstellen na curretage. 7 februari gesprek ferti arts

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Ceeke:

Spaatje:

Sab:

Voortraject:

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken, opstart april.

Tool: voorbereidingen treffen voor poging 5 met prednisolon en evt. intralipid. acu opgestart, aan de supplementen vit. D+omega 3, laatste 5 kilootjes kwijtraken,, 24 januari vorbereidend gesprek met dr. S.

Henne: nog even prednisolon regelen en dan eind januari aanmelden cryo (tp vermoedelijk rond 17 feb)

Behandeling:

Zwanger:

Fren: (uitger. datum 17-02-2012)

Caroline: (uitger. datum 6-3-2012, mijn verjaardag)

Miki: (uitger. datum 9-6-2012)

S€N: (uitger. datum 24-08-2012)

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven. We gaan ons verdiepen in pleegzorg

Esther: Eerst verwerken en dan verder zien.

Geplaatst

tjee Rosella, jij hebt ook al heel wat achter de rug zo te lezen. Ik ga keihard voor je duimen dat je nu zwanger bent en blijft! toi toi toi

Esther, jeetje mina dat heb JIJ weer hoor! pffff, kan er ook nog wel bij (not). Zoals al is gezegd doe rustig aan want mijn vriend heeft het ook een paar keer gehad en ging dus veel te snel weer lopen (adhd hè) en heeft nu levenslang last van zwakke enkels. Ze klappen ook zo dubbel. Ik heb daarentegen nooit last van mn enkels. Niet zo gek ook want heb van die flinkstone-enkels (lees: geen enkels, kuit loopt zo in één lijn door naar voet) en die kan ik alle kanten dubbelklappen ik loop gewoon vrolijk verder. Das wel een voordeel alleen oogt het niet echt vrouwelijk, pas ook nooit enkelbandjes :-( Maar goed, doe rustig aan hè.

Henne, heb je geen buikgriep? mn broer heeft het en de halve afdeling heeft het hier ook. "Het heerst". Volgens mij moet je bananen eten, dat stopt. Mag je die?

Caro, misschien ook een buikgriepje?

Mik, jeeeeeej super dat de uitslag goed is! eindelijk gaat het eens normaal ja! ben echt blij voor jullie

Fren, lekker dan zeg voor de tweede keer beschadigd geleverd. Ik zou zeggen hou het maar ik ga wel ergens anders maarja zo ben ik.

Tool, jammer dat de film tegenviel. Wilde er ook wel graag heen. Vond de zweedse films zo goed.

Rubster, wat vreselijk dat je zo erg last hebt van bijwerkingen. Is er geen vervangend middel ofzo? dit is zo toch ook niet vol te houden. Sterkte meis

Hoe is het met de rest van de meiden?

Vanmorgen echo gehad, ik was dus stiknerveus natuurlijk. Alles prima in orde! Ik kreeg een uitwendige echo en je zag hem/haar direct spartelen! wat een geweldige ervaring. Ik was helemaal in een soort roes, moest moeite doen om niet te gaan huilen en om het te bevatten. Ow wat gun ik dit jullie allemaal!

nu nog even werken (blerghhh)

Geplaatst

he spaatje, het gaat eigenlijk wel redelijk tot goed.

Zijn nu flink met de voorbereidingen bezig voor onze 5e behandeling/poging.

Hebben al bijna alle meds weer bij elkaar (dankzij dit geweldige forum) en morgen het voorbereidende gesprek en dan door naar de apotheek om de recepten af te geven.wil nu ook alles in huis hebben, dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken.

Verder idd veel aan het sporten, terwijl ik van de acu eigenlijk mn in de avonduren niet meer mag sporten, hahahahaha. probeer het dus wel zoveel mogelijk te beperken. Soms lukt het me, soms ook niet.

en verder hebben we gisteren een weekendje weg geboekt. het eerste weekendje weg sinds jaaaaaaaren. echt weg naar een andere stad. Bosschenhoofd gaan we naar toe, ong. 20 km van Bergen op Zoom. en voor de vrijdagavond ook maar meteen diner gereserveerd, hahahahaha.

Dus we hebben nog wel wat om naar uit te kijken (behalve de carnaval).

Geplaatst

Aangezien ik mn hoop in bange dagen in huis heb, maar even aangepast.

Pauze:

Guusje: Herstellen na curretage. 7 februari gesprek ferti arts

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Ceeke:

Spaatje:

Sab:

Voortraject:

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken, opstart april.

Tool: voorbereidingen treffen voor poging 5 met prednisolon en evt. intralipid. acu opgestart, aan de supplementen vit. D+omega 3, laatste 5 kilootjes kwijtraken,, 24 januari vorbereidend gesprek met dr. S.

Henne: eind januari aanmelden cryo (tp vermoedelijk rond 17 feb)

Behandeling:

Zwanger:

Fren: (uitger. datum 17-02-2012)

Caroline: (uitger. datum 6-3-2012, mijn verjaardag)

Miki: (uitger. datum 9-6-2012)

S€N: (uitger. datum 24-08-2012)

Geboren:Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven. We gaan ons verdiepen in pleegzorg

Esther: Eerst verwerken en dan verder zien.

Geplaatst

Sen TOP! Altijd weer heerlijk die bevestiging. Hoe ver ben je nu? Ik kan het zo snel niet uitrekenen haha, iets van 9 weken toch?

Buikgriep, weet niet....sinds het eruit is voel ik me gammel, maar wel beter. Ik heb wel vaker gedoe met mn darmen natuurlijk, maar dat beangstigd me juist.... wil niet weer een periode krijgen met telkens dit soort gezeik, afvallen, niet kunnen eten etc. En dan allemaal artsen die niks kunnen vinden, zucht. Duimen dus maar dat dit het was. Ik duik in ieder geval nu op de bank met dekentje en kruikje.

Geplaatst

Bosschenhoofd Tooltje, dan zit je heel dicht bij mij... Ik moet pas morgen naar het zh dus weet nog niks. Nu weer even bedje in want toch weer teveel gedaan vandaag... net als Fren, is zo moeilijk!

Gefeliciteerd Sen, gaat lekker zo!!

Geplaatst

Esther, huis uit de verkoop, moedige stap, en zobegrijpelijk. Jullie tijd voor een ander huis komt vast nog wel.

Au au au, je enkel ….. Dat is niet fijn, wat enorm balenzeg! Sterkte, hoop dat het achter af mee gaat vallen.

Kaartje, lekker op de latten? Er is genoeg sneeuw denk ik!

Spaatje, een lastige beslissing genomen, respect daarvoor,ik kan me er wel iets van voorstellen dat het een bepaalde opluchting geeft,maar toch! En gecondoleerd met het verlies van je dierbare, dat hakt er in.Even een dikke knuffel voor jou X

Roos, welkom hier. Heel veel succes in de WW, en probeer(zooooo makkelijk gezegd, ik weet het) ervertrouwen in te houden.

Henne, nog diaree?

Caro, mmmmm, je voelt je niet echt lekker! Balen balenbalen. Even rustig aan doen hoor! (als dat lukt)

Miki, Joepie!!! Goede uitslag dus!

Simba, gefeliciteerd met je verjaardag …..

Rubster, gatver, alles zit ook tegen!

S€N, Heerlijkl, weer jullie kleine kunnen bewonderen J Super dat alles goedgaat.

Tool lekker een weekendje weg, even echt samen zijn, enlekker van elkaar genieten J

Geplaatst

Hier gaat het naa omstandigheden wel goed. Vandaag voor het eerst een halve dag gewerkt, ben wel moe, maar merk dat het me wel goed doet.

Ook hebben mijn man en ik de knoop doorgehakt. We gaan weer een poging wagen met onze cryo's. Diep in mijn hart wist ik al lang dat ik graag door wil, maar die angst he? Maar ik kan het niet verkroppen om nu te stoppen, en mijn 4 cryo's zo weg te gooien. Ik heb zo veel moeite moeten doen om deze wondertjes te verkrijgen, en de kansen zijn nu toch gevoelsmatig anders dan voorheen. 7 feb heb ik weer een afspraak bij de ferti arts, en dan willen we zo snel mogelijk weer door. Dus iets om naar uit te kijken maakt me weer wat meer happy

Geplaatst

Spaatje, moedige beslissing hoor. En je meds al kwijt. Die koelkast van mij ligt nog vol met allemaal spullen die ik niet meer gebruik.

guusje, wat goed dat jullie toch doorgaan ondanks de angst. WAt natuurlijk heel begrijpelijk is.!!!

Caro, jij morgen weer naar het ziekenhuis.

iemand vroeg hoelang we al met de badkamer bezig zijn. Hij is al 4 maanden kaal. De lekkage loopt al ruim 2.5 jaar. maar wij hebben er niet super veel last van. Enkelt geen badkamer.

Wil van de week kijken of ik het achterkantje van mijn keukenkast eraf kan krijgen. Dan kan ik misschien al een beetje de schade zien.

Vanmiddag weer gebeld. og geen offerte van de aannemer bij de Vve. Dus hopen eind van de week iets te horen.

Woensdagavond lekker mijn nagels weer laten bijwerken. Even een relaxmomentje. Vanavond mijn meiden weer lesgeven. Er is er 1 zijn map vergeten dus die heeft zeker niet geoefend. Ben benieuwd.

Henne, hoop voor jou dat je darmen echt niet moeilijk gaan doen...

Geplaatst

S€n, leuk!! eeen spartelend half-italiaantje, hihihi. Geniet ervan!!

Caro, zou leuk zijn, als de twin er dan is, komen we wel even langs, als het goed is!!! denk het wel, dat ze er dan al zijn, want het is over 5 weken.

Geplaatst

Guusje, fijn dat de beslissing om voor de cryo's te gaan genomen is. Dat zal ook wel een stukje rust brengen, of niet?

Doe toch nog maar rustig aan meid!!!

Ruby, lekker je nagels laten verzorgen!!!! succes met de les aan je meiden!! benieuwd hoe goed ze heeft kunnen oefenen, hihihi.

Geplaatst

Beetje boel te doen deze dagen, ook dingen waar ik me niet zo happy bij voel, maar die gewoon even moeten ; -) dus ben er niet helemaal bij..Guusje, wat goed om te lezen dat jullie weer verder gaan!

Syl, we denken aan je!

Roos succes met de wachtw! killing..helaas weet je er alles van..gelukkig veel mooie voorbeelden hier om je aan op te trekken!

Henne beterschap, dat t maar mee mag vallen met ziek worden..

Sen wat heerlijk dat t allemaal goed was! Gefeliciteerd!

Simba, gefeliciteerd!

Esther, auw, sterkte meis, helaas mee bekend, pijnlijk en niet zo maar over, rustig aan! zal wel een gedoe zijn geweest vannacht en vanmorgen..

Vast het een en ander vergeten, voor iedereen een knuffel dan maar ; -)

Geplaatst

ps Tool, ik heb genoten van je verhaal over dat muziek / waterbed, moet zeggen dat het wel aanspreekt, benieuwd of je er verder nog iets van merkt!

Geplaatst

Ooh meiden, ben helemaal emotioneel. Vriendin die zwanger is en gaat trouwen, belde of ik haar getuige wil zijn. Zat bijna te janken aan de telefoon, ben echt super vereerd. Ze is dan 31 weken, dus het blijft allemaal klein, voor mij ook wel fijn haha. We zaten samen al uit te rekenen dat ik dan zeven weken zwanger ben ;-) ....als dat toch eens waar is. We hebben altijd gezegd 'samen zwanger', dus als we op die dag idd beiden zwanger zouden zijn, zou echt heel erg bijzonder zij. Hè, moet er echt even van bijkomen zeg....

Geplaatst

Hoi meiden,

Esther toch, heel veel sterkte, oh meid wat ontzettend klote zeg en pijnlijk!! Heb met je te doen, nu veel rust houden lieverd, en wens G succes met zijn tentamens!

Henne wat super!!wat een eer en wat een mooi "streven" om dan sms'en zwanger te zijn. Ik moest even denken aan het momentcdat ik een lieve vriendin. Vroeg om peettante te worden van Imke, zij zat op het toilet met buikloop en na mijn vraag samen te brullen hihi. Beterschap en nogmaals gefeliciteerd met deze bijzondere gelegenheid!

Rosalie succes met deze slopende laatste wachtweek!!

Guusje wT goed zeg dat je weer je werk aan het hervatten bent, en dat je je er prettig bij voelt.kan me voorstellen at het vooruitzicht op een tp je weer blij maakt, en terrecht!

Rubster toch, wat een drama badkamer, is er geen tvprogramma datvaangeschreven zou kunnen worden? Dit gaat toch nergens over! en an nog eens de bijwerkingen, heftig meid, veel sterkte.

Zou acupunctuur kunnen helpen om de bijwerkingen wat af te zwakken?

Sen, wat heerlijk weer die echo! Merk je dat je met de dag (of controle) wT meer ertshoudend krijgt ?

Spaatje ik moest wel lachen om je beschrijving van je persoontje ;)

Caro nog effetjesssssss!

Hier alles goed, Imke is weer naar het kdv geweest en het ging gelukkig goed, ook toen ik haar achterliet, voor het eerst zonder tranen of rotgevoel.

Noor, nog bedankt voor je tip van de ui op de kamer ivm verkoudheid, dat doen we ook inderdaad, stinkt maar s effectief en zonder enge bijwerkingen!

Geplaatst

Hallo dames, na een langere tijd als meelezer op dit topic, nu dus maar de "stoute schoenen" aangetrokken en wilde ik jullie vragen of ik zo nu en dan ook mag meeschrijven in jullie mooie topic? Ik zal helaas niet elke dag de gelegenheid hebben om mee te schrijven, maar kom wel met regelmaat even meelezen en schrijven. (tenminste als ik mij ook bij jullie mag aanmelden).

Ik zal even kort onze medische molen geschiedenis beschrijven.

Sinds 2007 in de medische molen vanwege de slechte zaadkwaliteit. Na de allereerste icsi behandeling raakte ik zwanger van mijn zoontje.

In 2009 begon het were te kriebelen en zijn wij van start gegaan voor een brusje. Helaas nu vier icsi pogingen (en 9 terugplaatingen) verder blijft een tweede zwangerschap uit.

De eerste drie pogingen (eigenlijk vier, als je de poging van mijn zoontje mee telt) liepen wij in MCK. De vierde poging hebben wij in Dusseldorf gedaan. Afgelopen maand hebben wij een second opinie gehad in gent. Dat is meer als positief bevallen waardoor wij nu defintief overstappen naar Gent. In april hebben wij een vervolgafspraak staan waarbij alle uitslagen van de lopende onderzoeken worden besproken. Hopenlijk kunnen wij daarna snel van start met een vijfde poging.

Mochten jullie nog iets willen weten, vraag het gerust.

Fijne avond en welterusten voor straks!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden