Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve lieve tool,

Wat schrik ik... Vind het werkelijk vreselijk voor je, heb er letterlijk buikpijn van. Meisje toch... Weet niet wat ik

Moet zeggen: dikke knuffel!

X

Geplaatst

Ohhhh lieve Tool... Wat lees ik nu toch allemaal??! Denk aan jullie. Liefs en kus

@rest, dank voor jullie lieve reacties op fb. Nu bij schoonvader maar gaat niet goed. Bekaf na lange lange reis en vannacht bij schoonvader waken... Verdrietig.

Dikke kus voor allen.

Ceeke

Geplaatst

Lieve lieve Tool, wat een enorm verdriet, het is zo oneerlijk allemaal.

Heel heel veel sterkte, en ik denk aan je -x-

Heb je je vriend eigenlijk al gesproken?

Geplaatst

ceeke, sterkte met je schoonvader!!

ik wil nu alleen maar slapen. Heb mijn collegaatje gevraagd of ze me morgen kan ziekmelden. Ik ga hiervoor echt geen vrije dagen meer opofferen.

zal ook met mijn baas maar bellen wat er aan de hand is.

Geplaatst

Lieve Ceeke, ook jij verdriet. Ook een hele dikke knufffel voor jou -x-

Geplaatst

he Guusje, die heeft me straks eventjes gebeld onder het werk (wat eigenlijk niet mag). belt me over een uurtje terug.

Geplaatst

Tool als je wilt slapen, dan ga je lekker slapen meis. Kan me voorstellen dat je er allemaal even helemaal klaar mee bent.

Ceeke jij ook heel veel sterkte!

Geplaatst

Wat rot dat hij nu niet bij je is, kan hij niet naar huis komen?

he Guusje, die heeft me straks eventjes gebeld onder het werk (wat eigenlijk niet mag). belt me over een uurtje terug.
Geplaatst

nee, hebben mensen te weinig, heeft me net alweer eventjes stiekem gebeld, moest plotseling ophangen. voordat ik het weet is ie toch weer thuis..

Geplaatst

Ohhh lieve lieve Tool, ik ben er stil van en heb flink gevloekt, wat een ontzettende kote zooi! Ik vind het zo ontzettend erg voor jullie. Heel veel sterkte lieverd!! X

Geplaatst

ga maar eens douchen en een potje verder janken.

Heb ook mega steken nu in mijn onderrug, alsof iemand telkens met een stekende vinger erin aan het duwen is, wat ik normaal dus heb als ik bongi ga worden.

Es, bij jou zit het gewoon goed!! een godswonder!!!

Geplaatst

Tool ik vind het gewoon zo verschrikkelijk voor jullie! Ik vertelde het aan G en die was ook gewoon stil, onvoorstelbaar dat dit jullie weer mee moeten maken.

Lieve Ceeke heel veel sterkte in deze moeilijke tijd van afscheid nemen! wens jullie kracht toe!

Geplaatst

Pregnyl zit erin....lekker belangrijk...

Tool hoop dat je mannetje inmiddels thuis is en dat jullie wat kunnen slapen.

Ceeke sterkte vannacht.

Truste meiden...

Geplaatst

Henne ik hoop dat je niet teveel last krijgt van de pregnyl!!! Morgen een spuit loos dagje voor je...

Trusten!

Geplaatst

lieve Tool

wat oneerlijk en wat een groot verdriet

heel even mogen proeven van een zwangerschap

en nu dit......................................sterkte meid

steph

Geplaatst

Oh Tool, wat een schok zal dit zijn. Hoop dat je vriend inmiddels ook thuis is. Morgen bellen voor een echo zo snel mogelijk? Misschien toch nog even ovutest doen? Vind het zo rot voor jullie :-(

Geplaatst

Tool, je bent niet meer uit mn gedachten geweest. Ik hoop ook dat je vriend inmiddels thuis is zodat jullie elkaar stevig kunnen vasthouden. Ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie. Een hele dikke knuffel. Kon ik maar iets voor je doen.

Ceeke, jij ook heel veel sterkte met je schoonvader!

Bah, wat een narigheid ineens hier.

Henne, gelukkig de laatste spuit er weer in. ik hoop dat een prikloze dag je goed gaat doen!

Geplaatst

Tool, wat een oneerlijk, wreed en groot verlies. Hou elkaar goed vast. Wij zijn in gedachte bij jullie.

Henne, toi toi toi.

Ceeke, veel sterkte.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden