Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mooie Ticker!!!!!!!!!

Tool dat gaat een lange dag worden. Veel relax cd's luisteren en slapen als je moe bent hihi. Ik denk dat vanaf een uur of 16 het hier weer erg druk zal zijn, we willen het allemaal weten van jullie hihi.

Lekker nog een dagje vrij en dan weer werken. Dan heb je afleiding en dan gaan de dagen ook wat sneller en ben je niet meer de hele dag met zw zijn bezig, wat ook weer lekker is hoor. Even wat anders om dan zo af en toe met een grote grijns weer te denken aan het wondertje in je buik!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

San, maak er maar een weekje vrij van, hihihihi. Ga vandaag verder met strijken, dus heb wel genoeg te doen. zijn nog maar 6 uurtjes dat ik moet wachten,hahahahahaha

Geplaatst

Mooie ticker Tool, beter dan die van gewichtsverlies haha! Over gewicht gesproken, moest vanmorgen naar de huisarts, algemeen vragenlijstje ivm bloeddruk, moest op de weegschaal, weeg ik toch heel wat meer dan thuis! Wat een desillusie... maar goed.

Hou vol Henne, gaat goed!

Wen, lekker op vakantie veel plezier, Thassos schijnt heel mooi te zijn maar alles is goed in Griekenland natuurlijk :-).

San alvast succes morgen!!

Even denken wat nog meer... heb even heel snel bijgelezen dus niet alles is blijven hangen, sorry...

Bij mijn ouders van 't weekend ging heel goed. Ze hebben in hun reiswiegjes geslapen en ik weet weer waarom ze niet meer bij ons op de kamer slapen, hihi... Maar hoewel ze veel geluiden maken in hun slaap, was Bram pas echt wakker om kwart over 7 en Kaat een half uur later dus dat was prima. Helaas was het thuis helemaal mis. We waren gistermiddag om 4 uur thuis en ik denk dat ze om 10 uur gisteravond ongeveer sliepen? Wat een drama, maar dat hoor je altijd he, veel te veel indrukken gehad, veel meer wakker geweest dan normaal want dat vond oma zo gezellig...

Anyway, hele auto zat vol, leek wel of we 3 weken op vakantie gingen, maar eerste uitje was toch wel een succes.

Geplaatst

Tool, stoer, hoor je ticker! Wat staat die mooi! Hoe laat krijg je de bloeduitslagen? De duimen staan nog steeds in overurenstand!

Henne, pfff. Heel veel sterkte en even een dikke knuffel voor jou. Ik hoop voor je dat je eitjes al zodanig rijp zijn dat de punctie aankomende woensdag is.

San, jeetje voor jou ook even hele spannende dagen! Straks met z'n drieen elkaar vasthouden op het wachtbankje! Voor jou gaat het kaarsje branden op een goede ontdooing en mooie terugplaatsing.

Fren: jullie vliegen vast dan ook met transavia? (gezien de verschrikkelijke tijden want wij vliegen om 05.20 uur). pffff....met kleine oogjes op schiphol...

Nog maar een paar nachtjes voor jullie. Wat een heerlijk vooruitzicht. Met je gezinnetje op vakantie. Kleine tip: luiers zijn schreeuwend duur daar, dus stop een paar pakken pampers in je koffer.

Ego: vanmorgen de eerste FM gehad. Viel mij ontzettend mee! Aan de linkerkant groeien nu 14 follies in de grootte tussen de 12 en 18 mm. (de meeste rond de 15 / 16). Aan de rechterzijde 2 follies en dat is vrij uniek, want door een operatie in het verleden heb ik maar 1 actieve eierstok. Helaas daar wel ook een cyste, maar dat was tijdens de uitgangsecho al bekend. Zojuist dse resultaten naar gent gefaxt en ik verwacht vanmiddag wel een telefoontje met verdere instructies. Ik gok zelf dat de punctie zo rond vrijdag gaat plaats vinden.

Gezien mijn bijna 40 jarige stokkies ben ik erg blij. Nu zullen wel niet alle follies nog keurig gaan meegroeien, maar het is lang geleden dat ik zo'n mooie fm had.

Geplaatst

Caro wat fijn dat het uitje goed gegaan is.

Hopelijk hebben jullie nu een lekker dagje om bij te komen na het drukke bezoekje.

Geplaatst

Caro, komt me bekend voor, je verhaal over je gewicht, hihihi.

Tot aan onze 2e ivf heb ik altijd gedacht dat ik mooi op gewicht zat, totdat ik in het ziekenhuis 10-12 kg boven het gewicht van thuis zat. uhm....toen op de sportschool een inbodymeting laten doen en ik viel bijna van mijn stoel. Bleek dus dat onze weegschaal thuis kaduuk was. Meteen maar een nieuwe gehaald, hihihi. Maar dan schrik je toch eventjes.

Wel fijn dat het bij je ouders goed ging en ook jullie eerste uitje. auto is dus helemaal goedgekeurd ;-).

ga me nestelen op de bank met mijn e-readertje...

tot later meiden!!

Geplaatst

Wen voor jou ook goeie maand dus!

Heb Fysio en diëtiste afgebeld, zo misselijk. Darmen compleet van slag door hormonen. Kutzooi. Als ze dalijk vrijdag zeggen ga ik denk ik spontaan janken.

Geplaatst

Oh Wen mooie fm gehad!!! Ben benieuwd wanneer je punctie is! Zo zie je maar dat ook 40 jarige stokkies nog prima functioneren!! Zelfs je "slechte" kant.

Sorry Tooltje, je hebt idd nog een week hihi.

Geplaatst

Henne, lieverd. Heb het echt even met je te doen. Het valt allemaal niet mee. Ik hoop voor je dat dat punctie idd woensdag gaat plaats vinden. Dat scheelt toch weer even in de hormonen. Wanneer weet je meer? Sterkte!

Geplaatst

He Henne wat balen! Je was nog wel zo blij... sterkte!

Moest lachen om die 'stokkies'...

Nu is het eindelijk rustig in huis, duik er nog even een half uurtje in!

Geplaatst

Wen, wat een goed nieuws! Thanks voor je tip wbt de luiers. Was eigenlijk van plan ze daar te kopen. Hmm, maar even kijken hoe voel de tassen worden, dan beslissen we wel wat we doen. heb maar 1 pak nodig voor een week, dus zie wel. We vliegen inderdaad met Transavia. Ook om 5.20. Helaas moet vin vandaag z'n parkeerplaats op Schiphol inleveren omdat de afdeling verhuist naar Schiphol oost, dus hebben voor t eerst een lift in moeten roepen... Schoonmams komt om 3 uur om ons te brengen...

Henne, hou vol meis! Blik op de finish! Hoop voor jou echt dat t woe wordt, dan ben je na vanavond van de prikken af!

Caro, wat fijn dat de logeerpartij zo goed gegaan is! Prikkels is inderdaad lastig, zullen ze vandaag ook nog wel last van hebben... Hier hetzelfde hoor!

Ceeke, dikke knuffel meis. Hoop dat jullie op tijd zijn...

Syl, nov ontwikkelingen bij jullie? Oplossing (nog steeds) in zicht?

Geplaatst

wen, mooie fm. benieuwd wanneer bij jullie de punctie! spannend zeg!!

zo vroeg vertrekken is ook wel lekker. je bent iets na de middag op plaats van bestemming en dan kun je lekker al aan t zwembad gaan liggen. er is trouwens ook n lidl op lesbos. zal ns vragen waar ook alweer, hihihi

Geplaatst

Meiden, wat gaan we allemaal weer snel in de behandeling, wtje, henne, wen.

Ceeke, meid heel veel succes. Niet leuk als het slecht gaat met familie.

Tool, lief dat je me de cd wil sturen. Hoop dat ik er wat aan heb. Mijn hoofd zit zo vol. Wordt gewoon gek van mezelf heb ik het idee. maar ja, het is ook niet niks wat ze me verteld hebben. Ook al hoef ik me er niet ongerust over te maken. Zijn wel dingen die mijn moeder ook allemaal had. Kan gewoon wel de hele dag janken. Maar ja, wordt je ook niet beter van en we zijn maar op het werk. Doe niet super veel, maar moet voor woensdagmiddag wel alles afhebben. Dus ga zo maar wat voorbereidingen treffen voor de facturatie. En woensdagvond richting camping een boerencamping in Zierikzee vlakbij de haven. Even lekker niks moeten. Donderdag richting Goes om een logee (tante) op te halen en dan leuke dingen doen.

A heeft nu al vrij. Die is met de badkamer bezig. En hoop dat de electricieen nog langs kan komen voor woensdag. Dan kunnen we echt verder. Water en wasmachine maar alvast naar boven denk ik. Vloer erin gieten. Wat zal ik blij zijn als het af is.

Caro, volksverhuizing daar lijkt het dus op. Maar toch even lekker om eruit te zijn denk ik.

San, ik begrijp je woorden heel goed. De angst dat het mis gaat bij de laatste cryo, maar daarin tegen ook berustend dat je straks al die stress niet meer hebt. Elke keer als ik lees dat iemand in behandeling is en alleen maar last heeft van de bijwerkingen van de hormonen ( heb nog deca en gonal en utrogestan liggen thuis)denk ik, blij dat ik het niet meer heb.

Meiden allemaal een dikke knuffel van mij... En sorry dat ik niet super veel reageer.

Geplaatst

Ruby voor jou vandaag een extra knuffel!!!!

Hier net een heel moe krijsend jongetje op bed gelegt en niet meer gehoord. (toch nog handig af en toe die spenen ;)) dus ga maar eens douchen en nog een wasje erin doen. Vanmiddag nog eens lekker wat vit D opdoen buiten met een fllinke wandeling.

Geplaatst

he meiden!

Ben ik ook weer even. Vier late diensten gehad dus weinig tijd gehad voor de computer.

Henne wat ben jij er weer even klaar mee hé! Hoe was je fm? Hoop echt met je mee dat je woensdag de punctie hebt.

Sandra jij nog een paar zenuwslopende dagen. Brrr!!! De duimen draaien hier hoor!

Rubby dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat je een paar fijne dagen gaat hebben straks!

Wen ook voor jou toi toi toi!

Wat spannnend met jullie drie weer in de race zeg! Wat zou het fijn zijn als jullie straks mooie testen in handen gaan hebben.

Nico voor jou een hele, hele, hele spannende dag. Houd je het nog een beetje uit?

Caroline klinkt leuk jouw weekendje ouderlijk huis! Sterkte met de ontregelde kids vandaag :)

Ik ga zo lunchen met een vriendin in zwolle. Ik heb twee dagen vrij, even bijtanken. Het is druk op het werk.

Verder ben ik zo onzeker als wat. Ik vind het allemaal zo eng! Vorige week 2 dagen flink misselijk geweest maar dat is helemaal weg. Maak ik me daar weer druk om! Dat is toch wel gek of niet? Wie herkent dat?

Ik voel me eigenlijk verder wel goed. Wel m.n. s'avonds zere borsten en soms even goed diep doorzuchten na het eten want dan voel ik me vervelend. Mijn buik rommelt een beetje onderin.

Ik vind het lastige weken hoor, ben zo bang dat het hartje gestopt is met kloppen! Hoe hadden jullie dat de eerste weken?

Geplaatst

Ben ik weer. Woensdag punctie. Ben zo opgelucht. En het is geen wonder dat ik me rot voel: 37 follikels waarvan nu 21 (!?!!) grotere, de grootste rond de 21,5mm. Er was ook wat vocht in mn baarmoeder te zien, een teken dat mn eierstokken echt vol zitten. Vanavond dus de laatste twee prikken, ben echt blij dat woensdag dit onderdeel erop zit. En dan duimen, duimen, duimen voor goed zaad. Heb eerder 19 eitjes gehad, daar bleven 7 embryo's van over en 2 cryo's. De keer dat ik 'maar' 9 eitjes had, maar het zaad relatief goed was hadden we 100% bevruchting en 6 cryo's. Ik reken me dus nog zeker niet rijk. 'Geen eitjes tellen voor het zaad geschoten is' zeg maar ;-)

Nu nog even twee/drie dagen misselijkheid doorworstelen (na de punctie ben ik meestal ook nog wel een dag beroerd) en dan .....waarschijnlijk slaperig van de utrogestan LOL. Zien we dan wel weer.

Caro hoop dat je toch nog even rust hebt kunnen pakken. Fijn dat het uitje een succes was.

Wen mooie meting voor je oude stokkies ;-)

Ruby, heb met je te doen. Het is allemaal wel erg veel wat je te verhapstukken krijgt.

Fren, luiers ed zijn in Gr idd duur. Niet dat mijn schoonzus luiers gebruikt, maar als ze hier zijn nemen ze standaard een volle tas met Kruidvat artikelen mee terug.

Oh en voor alle Griekenland gangers: vraag ajb overal een bon als je iets koopt. Als jij geen bon vraagt/krijgt, dan zal de verkoper de inkomsten zwart houden. Of het nu een supermarkt is of een kraampje op straat, dat is daar gewoon standaard en één van de grote problemen (de ivf kliniek waar mijn schoonzusje werkt geeft een factuur voor de helft van de behandeling, de andere helft wordt zwart betaald en dus geen belasting over geheven. Eén van de redenen waarom zij weer weg willen uit Gr.). Mijn broer drukt nu echt iedereen op het hart om die bon te vragen, doe je dat niet, dan werkt je indirect mee aan het probleem. Dus bij deze ;-)

Ik ga het lijstje zoeken...

Geplaatst

Esther balen he die onzekerheid. Ik weet van mijn 1e zwangerschap wel dat vooral de misselijkheid kwam en ging. Het ene moment kon ik niks eten, het volgende moment zat ik lekker van alles weg te kanen. Net als de moeheid. De ene dag niet vooruit te branden, de volgende dag deed ik na het eten 'even' de strijk. Het maakte me allemaal ontzettend bang en onzeker. Aangezien de angst bij ons ook waarheid is geworden, kan ik je moeilijk zeggen om het los te laten en vertrouwen te hebben. Ik had dat zelf ook niet, naar later bleek terecht. Tja, was het dan allemaal zelfbescherming, onzekerheid of toch een juist gevoel en intuïtie...

Feit is dat je deze eerste weken continue onzeker blijft. En zeker omdat iedereen zo gefocused is op die misselijkheid, want dan 'floreert' de zwangerschap....oooh wat was ik boos als mensen dat zeiden, want echt je hoeft helemaal niet kotsend boven de pot te hangen! Vorige week was je ook moe na een aantal hel emotionele dagen. Nu ben je misschien wat rustiger en uitgeruster. Je ziet zelf bij Sen hoeveel verschil dat kan maken! En ook die borsten....behalve dat ze wat groter waren had ik zelf echt nergens last van. Waar ik wel last van had: moeheid, gekke dingen doen en zeggen, dingen kwijtraken bijvoorbeeld (daar heb ik toen nog een gek topic over geopend), heel vrolijk zijn of opeens zomaar huilen, vaker plassen....en zo zijn er nog zoveel kleine dingen die erop wijzen dat je gewoon zwanger bent.

Die angst blijft, daar is helaas niets aan te doen. Maar probeer dat misselijk 'moeten' zijn in ieder geval los te laten. Een zwangerschap staat of valt niet met de hoeveelheid kots. En als je je echt heel veel zorgen maakt.....kan een collega niet even een echo maken?? Als je toch in het ziekenhuis rondloopt??? Of bel of je eerder mag komen, zeker met jouw schildklierverhaal, achtergrond en nu plotselinge zwangerschap moeten ze daar toch begrip voor op kunnen brengen?

Sterkte lieve meid!

Geplaatst

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Voortraject

Guusje: 11 mei, Gestopt met de pil, wachten op bongi.Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken.

Ceeke: vitamine D, omega 3 en ijzerpreparaat als voorbereiding voor de cryo poging (met prednisolon en intralipid) in april 2012.

Behandeling

Witje: 10-5 Ovitrelle (voor altijd de laatste...), 16 mei laatste cryo tp

Henne: icsi7 met prednisolon, 16 mei punctie :gekruiste vingers 4

Wen72: icsi 5 met intrallipid, heparine, pipelle (en prednisolon?). 1e fm 14 mei.

Zwanger:

Miki: uitger. datum 9-6-2012

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum eind december

Tool: uitger. datum 12-1-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari van dochter Kaat en zoon Bram

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Spaatje:

Geplaatst

Fijn Henne woensdag de punctie!!! joh wat een follikels! Die stap heb je gehad...op naar de volgende...punctie! Wat eng weer allemaal! voorzichtig met jezelf zijn he!

Wb mijn spanning...mijn zusje geeft ook regelmatig aan dat ik best het zh kan bellen maar ik vind dat nogal wat. en lost heyden wat op? Hoe het ook is ik kan er niks aan doen...of is dat mijn kop in het zand steken?

Dit is gewoon een moeilijke tijd.

Geplaatst

Jeetje henne, dat gaat goed, maar zou maar vast starten met heel veel drinken, want als je nu al vocht hebt dan ligt overstimulatie op de loer... Hoe doen ze de punctie in Voorburg? Met morfine? Hoop t wel voor je! Heb beide puncties zoveel follikels gehad en een keer met en een keer zonder morfine. Doe mij maar met!!

Es', ik ben helemaal niet misselijk geweest. Wel enorm moe de eerste 12-13 weken en af en toe een beetje een weeiig gevoel in m'n buik, maar that 's it. Kwaaltjes zeggen echt niks!

Zou inderdaad vragen of je eerder mag! Zoveel stress door de onzekerheid is ook niet goed. Maar hou je vast aan de bijzonderheid van hè feit dat ukkie uberhaup in je buik zit. Tegen alle verwachtingen in, dus ik heb hè volste vertrouwen dat hij nog wel een maand of 7 blijft zitten hoor!

Geplaatst

Goeie Fren, zal er vast een fles water bij pakken zo. Ik krijg dormicum en fortral. Tot nu toe altijd prima gegaan. Een feest al het niet worden, maar uiteindelijk is het zo voorbij. Zit me nu alleen dan alweer druk te maken of zi niet gaan springen voor woensdag aarrghhhh, maak jezelf even lekker gek!

Esther, het is doodnormaal dat je zo onzeker bent en ook doodnormaal om te vragen of je eerder mag. Tenzij je dat natuurlijk niet wilt. Of het veel verandert? Ja, maar wel maar even :-) Want een dag na een mooie echo begin je toch weer onzeker te worden, maar dan is het toch net weer even ietsje minder dan daarvoor. Luister naar je gevoel en vraag je af wat het zwaarste weegt... Knuf!

Geplaatst

Es die eerste weken blijven killing. Ook ik heb momenten gehad dat ik er zeer zeker van was dat het over en uit was. Vooral tijdens een flinke bloeding. Kwaaltjes zeggen niks, bloed ook niet altijd. Die onzekerheid zal naarmate de zw voortduurt minder worden, bij mij is het nooit helemaal weggeweest. Extra echo's e.d. stellen je helaas ook maar tijdelijk gerust. Sterkte meis, gaat goed komen. Wat je voelt is helemaal "normaal"

Henne woensdag is dus een mooie dag. Jij de oogst en ik het zaaien hihi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden