Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hormonen.....zit hier in de parkeergarage potje te janken om jullie lieve berichten...

Hihih.......en dat vraagt bevestiging ;-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Een zwangerschap staat of valt niet met de hoeveelheid kots.

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!! Sorry voor de inbreuk maar ik moet even mijn waardering kenbaar maken voor deze schitterende spreuk! Jij hebt echt een weg met woorden, Henne.

Kon je daar je beroep maar van maken.. hoewel, dan zit je voor je het weet van die opendeur-frases te maken voor in de Allerhande ('De peper geeft dit gerecht een pittig accent!' 'De gember zorgt voor een Oosters tintje!' 'Door de citroen is dit toetje lekker fris!').

Ik ken helemaal geen mensen die echt misselijk waren tijdens hun zwangerschap, ik begon al te denken dat zwangerschapsmisselijkheid een fabeltje was totdat ik op dit forum kwam. Ik ben zelf geen microseconde misselijk geweest. Maar ik kan me goed voorstellen dat je vooral bezorgd bent als je het eerst wel was, en het gaat vervolgens weg. Het zijn hele mooie, maar ook hele enge weken: je hebt bijna waar je het meest naar verlangd hebt, maar je weet ook dat de kans nog aanzienlijk is dat het mis gaat. Ik was zoooo blij dat ik de 12 weken grens gehaald had, en toen weer net zo blij met de geslaagde 20-weken echo, en dan weer met de 'levensvatbaarheidsgrens' van 28 weken, de 'thuisbevalgrens' van 37 weken, die angst om je kostbare kindje te verliezen blijft helaas tot het moment dat het in je armen ligt! Gelukkig groeit het vertrouwen en worden de angstige momenten minder, en het genieten steeds meer!

Groetjes,

Barbara

Geplaatst

Henne, wat fijn dat je woensdag de punctie hebt!! goed blijven drinken als ik het zo lees. jeetje, lekker mooi aantal follikels!!! hoop dat er voldoende bevrucht worden en doordelen en wellicht ook nog wat cryo's! zou helemaal mooi zijn!! Als het goed is, zullen je follikels echt niet eerder springen, je gebruikt toch nog de deca? die houdt het juist tegen, alleen morgen hoef je dus niets meer te spuiten, vanavond dus ook al de pregnyl erin. succes!! hoelaat heb je de punctie???

Es, lieverd, ik herken je gevoel, hier ook namelijk geen gevoelige (.) (.) meer. wel nog moe en ook steekjes en trekkende pijntjes links. Heb gelezen dat dit een goed teken is dat mijn baarmoeder aan het groeien is, dus dat zet ik dan in mijn vertrouwen-hoekje en daar probeer ik nu dus zoveel mogelijk te staan.

nog maar 3 uurtjes en dan weet ik meer...tijd gaat vandaag toch wel sneller dan normaal, hahahahaha

Geplaatst

meiden, onzekerheid blijft. Een onbezorgde zwangerschap zullen wij niet hebben. Dit omdat het allemaal veel te dierbaar is. Ook al zit het nog maar net in de buik. Maar maak je zelf niet gek.

In de 9 weken dat ik zwanger heb mogen zijn heb ik dat ook gedaan.

Hou je haaks meiden...

Geplaatst
HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!

Het zijn hele mooie, maar ook hele enge weken: je hebt bijna waar je het meest naar verlangd hebt, maar je weet ook dat de kans nog aanzienlijk is dat het mis gaat. Ik was zoooo blij dat ik de 12 weken grens gehaald had, en toen weer net zo blij met de geslaagde 20-weken echo, en dan weer met de 'levensvatbaarheidsgrens' van 28 weken, de 'thuisbevalgrens' van 37 weken, die angst om je kostbare kindje te verliezen blijft helaas tot het moment dat het in je armen ligt! Gelukkig groeit het vertrouwen en worden de angstige momenten minder, en het genieten steeds meer!

Groetjes,

Barbara

Bovenstaande is idd erg herkenbaar!

Lieve Es, ik snap je onzekerheid en spanning, meis. Zoals Ruby als schreef: het is zo dierbaar.

Ik sluit mij bij de andere meiden aan en zou zeggen: probeer een extra echo te krijgen. Ook dat geeft weer spanning, want je vraagt jezelf toch vantevoren af of alles nog goed gaat. Die onzekerheid.....pffff.....rest mij niet meer te zeggen als heel veel sterkte!

Henne, wat fijn dat je woensdag de punctie hebt! Jeetje, wat een follikels! Pas goed op jezelf vanwege overstimulatie!

Ego, net gebeld door gent. Aankomende woensdag de laatste echo en dan vermoedelijk vrijdag of zaterdag de punctie. Deze laatste echo moet in Gent gebeuren. Dat is een van hun voorschriften. Dat wordt dus woensdagochtend weer vroeg in de auto. Moeten daar nl om 10 uur zijn. Vanavond dus nog maar even door met de menopur. In Gent krijg je nl maar 1 week deca voorgeschrven.

Geplaatst

Wen, voor jullie komt het nu langzaam ook erop aan...de D&D meiden zijn weer in de running om de stokjes over te nemen. whoehoe!!!

Geplaatst

Dat wordt een vroegertje woensdag Wen. Wij ook punctie om 9 uur, half negen melden. Met de files meegerekend wordt dat uiterlijk half acht vertrekken denk ik. Geeuw. Ik slaap zo door die punctie heen haha.

Fren ik zie niks?

Geplaatst

dames, met welke kuur mag je absoluut geen alcohol drinken en is ook een beetje plausibel om in te nemen? we gaan naar Pinkpop en ja, ik ga natuurlijk geen alcohol drinken daar, maar ja, wat kan ik als reden opgeven? wilde eerst met een blaasontstekingskuur proberen, maar wellicht dat hier nog iets anders geroepen kan worden?

Ga het dan al aankondigen op fb vanaf volgende week, dat ik zus en zo last heb en dus een alcoholvrije PP voor mij, hihihi.

Geplaatst

ik heb idd een vorm van hooikoorts...dat is een goeie!! en dat kun je plotseling krijgen, toch?? mmm goeie henne!! thanx!!

Geplaatst

hcg was gezakt naar 5.9...ipv verdubbeling een vermindering...

snap er niets van...

zit ook hier effe met ongeloof...vriend is werken en kan ik niet bereiken....

kutzooi

Geplaatst

Oh neeeeeeeeee tool wat erg! Ik zit hier met tranen in mijn ogen. wat is dit onbegrijpelijk. wat verdrietig. hoe kan dit nu?

Geplaatst

he verdorie meis wat onzettend verschrikkelijk rot! Wat een doffe ellende. Wou zo graag dat t anders was lieve tool.Vreselijk vind ik het.Heel veel sterkte.x

Geplaatst

heb overigens nooit gezien dat hcg achter de komma weergegeven wordt. zou het geen 590 kunnen zijn? En dat je met een oerstomme assistente te maken hebt???

Geplaatst

Lieve tool, Neeeheeeee..... neeeeheeeee......Wat erg!!!! Ik zit ook met tranen achter de laptop. Dit mag gewoon niet! Wat verschrikkelijk! Lieve Tool, wat zal jij je verschrikkelijk voelen. Ik wilde dat ik iets aan de situatie kon veranderen voor je, meis. Weet zelfs even niet de juiste woorden te vinden.

Lieve Tool, heel veel sterkte!!!!

Geplaatst

Henne en Wen veel succes met de puncties, zal voor jullie duimen.

Goed spul die Menopur Henne!

Ik lees mee maar vergeet snel, voor iedereen een hele dikke knuffel!

Geplaatst

ik snap er ook niets van. doktersassistente snapt zelf ook niets van het hele hcg gebeuren. en de gyn. afddeling in Heerlen zei, laat de afspraak maar gewoon staan.

Vloei nog helemaal niet, snap er niets van...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden