Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Tool Ik ben voor het eerst ook wat bijgekomen met de kilo's niet veel maar ik moet ook weer aan de bak. Zijn toch rare maanden geweest en dan is het moeilijk om niet lief voor jezelf te zijn.

Zindelijkheidstraining, maar bij hun vorige huis mochten ze het binnen op matjes doen dus ze pakken hier het kleed. Ik probeer wel in de nacht te verschuiven totdat ze de ochtend halen. Probleem is hier de trappen dus moet ze dragen.

Karin heb jij nog tips?

Wen vertellen jullie het al aan M?

Ik heb 2 nieuwe namen voorbij zien komen die meeschrijven, welkom? Freya en Floor? Geloof ik.

Even wat eten en zal zsm wat foto's plaatsen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen dames

Syl wennen de pups er niet aan als je ze snachts uitlaat? Kan je straks iedere nacht eruit pfff

Tool wat goed dat je weer bent afgevallen en die cm daar gaat het uiteindelijk om hè

Ga zo maar eens een latte macchiato maken

Geplaatst

Goeiemorgen meiden, allemaal een beetje geslapen?

Ik heb een hele rare vraag aan de moeders: hoeveel ruimte heb je extra nodig in je keukenkastjes voor flesjes, voeding etc.? Ik zag namelijk van de week bij die vriendin een afdruiprek voor flesjes, spenen enz. en mijn keukenkastjes zitten nu al bomvol :-) Vroeg me even af of ik daar iets op moet gaan vinden, of dat het in de praktijk meevalt.

Syl poeh, snachts uitlaten. Maar ja, als ze gewend zijn op matjes te mogen plassen kun je dat toch beter maar afleren idd. En het houdt je van de straat he (en uit je slaap).

Wen zijn jullie al een beetje aan het idee gewend? Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van M!

Ik ga proberen wat huishoudelijke taken uit te voeren ;-) zolang het nog koel is. Tot later!

Geplaatst

Wen, wel super om je een rijtje lager te zien staan. Toch weer vier zwangeren.....binnenkort drie dus ruimte voor MEER!

Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: eerst pauze en na onze bruiloft 12-10 gaan we op eigen houtje verder metprednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Ceeke:

Voortraject

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook vitamines slikken.

Behandeling

Wachtweken

Meiske74:tp van 1cryo 08-08-2012

Zwanger:

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum 21-12-2012

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is deovergang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Spaatje

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Geplaatst

Haha echt weer een typische Henne vraag! Wie denkt daar nou aan? :-)

Ik heb alles standaard in de magnetron sterilisator zitten die staat op het aanrecht(steriliseer alles nog 1x per dag terwijl het niet meer hoeft maar vind ik een kleine moeite), behalve de twee flessen die die dag in gebruik zijn, die staan in de koelkast. Was een tip van de kraamhulp, als ze koud staan kunnen er minder bacterien op komen.

Verder heb ik alle potjes bovenop de koelkast tussen alle andere rotzooi die daar op staat en de bakjes en het bestek gewoon bij onze spullen... Maar zo ver ben jij nog lang niet.

Geplaatst

Syl welkom terug. toen jij vanmorgen de hondjes liet plassen dacht er bij ons 1. He de baasje 1 is al uit bed nu mag ik weer actief worden. En dat met 3 poten. In het kastje op het kastje, op bed, tenen bijten. Uiteindelijk heb ik haar maar eten gegeven en toen werd ze iets rustiger. Ze heeft de vensterbank ontdekt en ze was gisteravond op kantoor. Toen ze me zag ging ze heel snel weer terug. Het is volgens mij niet anders dan met kinderen.

tool, we hebben het even gelaten zoals het is. Geen ontmoetingen meer gehad. De dierenarts was tevreden. Enkelt vond hij het raar dat het pipetje voor de vlooien die ik zondag heb gegeven niet goed werkt. Dus ik kam haar elke dag met een bakje heet water erbij om die irritante beestjes te doden. Verder dit weekend het hele huis heel goed stofzuigen en alles wassen. Ben alleen en wil het toch een beetje rustig aan doen met deze warmte. Komt goed hoor.

Gisteravond nog een stukje naar het centrum gefietst. Was lekker. Vanavond iets ophalen in Houten. Zonddag naar Vught. Alleen morgen is onduidelijk wat ik ga doen.

Fijne dag allemaal en veel water drinken en rustig aan met deze hitte.

dikke knuffel...

Geplaatst

Goedemorgen, heerlijk nu het nog lekker koel is. Het is bewolkt hier en staat een verfrissend windje. Ben met R en zijn nieuwe fiets op pad geweest. FF uurtje boodschapjes doen dus mijn beweging weer gehad. Zo nog wasje ophangen en stofzuigertje door de benedenverdieping sjezen. Dan zal R ook wel weer een slaapje gaan doen en dan is het lekker Sannie tijd. Even lekker met een boek en bak koffie buitenlucht opsnuiven.

Henne ik heb 1 plank in een keukenkastje voor alles van R. De flessen stonden bij ons ook in de koelkast, maar nu niet meer. Ben ook bijna gestopt met steriliseren. Deed dat nog zo'n 1x per week. Heb hem geleend dus die gaat binnenkort terug naar de eigenaar. Bestek en bordjes staan op ons servies en in onze besteklade dus dat heeft geen extra ruimte nodig. Zijn potjes en poedermelk (die ik nu opmaak en er dan mee stop) en vitamine D die we heel trouw geven staan dan nog in de kast. Dus het valt wel mee met de ruimte die je nodig hebt.

Caro geen idee of het normaal is nog last te hebben na inspanning van de kz. Voornamelijk de "uiteinden" zeg maar. Maar niet echt pijn hoor, meer vervelend trekkerig gevoel.

Hier wel grappig. R krijgt nooit geen speen in overdag. Vind ik een vreselijk gezicht persoonlijk. Dus hij heeft een knuffel gevonden waar hij nu steeds mee in zijn mond loopt. Staat hem goed hihi.

Geplaatst

haha Caro dat dacht ik ook, typische Henne vraag LOL ;-) ik sta ook in zn geheel niet stil bij dat soort dingen. Maar Henne ga je geen BV geven dan, of althans proberen?

Ruby, watvoor merk pipetje heb je gebruikt? ik ben van een paar merken afgestapt want de vlooien bleven gewoon simpelweg leven. Ik zweer nu bij S.tronghold, dat is alleen op recept verkrijgbaar en is tegen: vlooien, teken, oormijt/oorschurft, spoelworm, lintworm, hartworm enz. Ze zijn hierdoor natuurlijk prijziger dan de standaardvlooienmiddelen maar dat is logisch. Ik koop meestal een grootverpakking en wij hebben hier geregeld aanbiedingen bij de dierenarts die inpandig in een hele grote dierenwinkel zit (A.vonturia in Den Haag), dan sla ik ze in.

Geplaatst

Ik zag op buienradar dat het bij jou ook bewolkt is San! Hier ook, vind ik niet zo erg.

Gisteren heeft P nog even een nieuw zwembad gehaald bij de Action, zo'n grote langwerpige want die andere was lek. Het is altijd een gedoe met opzetten maar de oudste en haar vriendin hebben zoveel lol! Zo grappig, ik had haar glijbaantje bewaard van toen ze een peuter/kleuter was (nu maar goed ook) en dat is weer tevoorschijn gehaald en schoongemaakt en staat nu in het zwembad. En een lol! Die van ons kan als ze er op zit bijna de grond raken, haar vriendinnetje is een kop kleiner maar er wordt gegeleden en gegild dat het een lieve lust is! Heerlijk die zomer! Ben altijd blij als ze buiten speelt want het is een echt binnenkind en zit het liefst voor de tv of computer...

Het nieuwe zwembad is wel opgepompt maar is nog leeg, ik dacht even afwachten wat het weer doet vanmiddag.

Geplaatst

goed idee Caro, ik denk dat ik ook maar even naar de action ga voor zo'n badje. Kan ik daar morgen languit in gaan liggen in de tuin want strand wordt hem niet voor mij.

Hier is het trouwens ook bewolkt nu. Zo snel boodschappen doen want morgen durf ik niet met de auto weg. Dan kan ik hem never nooit meer kwijt als ik terugkom

Geplaatst

vind het ook niet erg hoor dat de zon nog even weg is. als de temp zo hoog word als ze voorspellen de komende dagen kunnen we nog genoeg puffen. Dus even lekker genieten van de nog wat lagere temp.

Sen goed plan van je!!!!

Geplaatst

Sen, ik heb advantix van de dierenarts. En die geeft aan dat het echt moet werken.

Zal nog eens gaan googlen naar jou soort. Wie weet verkopen ze dat ook hier in de buurt. Moet toch nog 3 weken wachten voordat ze weer mag. De andere katten mogen wel weer een pipet.

San, je bent lekker vlot.

Caro, leuk om zo te lezen over je oudste dochter. Ja buitenspelen is iets wat kinderen niet zoveel meer doen. Zie ik ook bij mijn vriendinnen. Die kids zitten de hele dag met de laptop op schoot. Niet normaal.

Toedeloe.

Geplaatst

Hier even 2 fotootjes van R.

1 speciaal voor Henne. Kijk eens wie er op het rompertje staat???? Jammer dat het al zo verwassen is, anders had je hem van me gekregen.....

1 met het knuffeltje wat daarnet overal mee naar toe gesleept werd. Eigenlijk best slim, zo had hij 2 handen vrij voor andere dingen.

Die ander is van R zijn schilderkunst gistermiddag voor opa en oma.

[ATTACH=CONFIG]4469[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4470[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4471[/ATTACH]

Geplaatst

Haha ja sorry, ik ben raar ;-) Het is gewoon dat ik woensdag bij vriendin het halve aanrecht vol zag staan en ik weet van mezelf dat ik me daaraan ga ergeren. Heb spullen graag in een kast. Volgens J wil ik in de babykamer ook teveel kasten, volgens mij heb je nooit kastruimte genoeg :-)

Geplaatst

Leuke foto's van R! Slim dat je hem laat schilderen in zijn nakie... weer een voordeel van het warme weer!

Sen ik weet niet of je zo'n ding hebt maar vergeet anders niet zo'n elektrische pomp mee te nemen bij de Action, die heb je wel nodig!

Geplaatst

Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: eerst pauze en na onze bruiloft 12-10 gaan we op eigen houtje verder metprednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Ceeke: na vakantie cryo's en 13 november afspraak in Gent

Voortraject

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook vitamines slikken.

Behandeling

Wachtweken

Meiske74:tp van 1cryo 08-08-2012

Zwanger:

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum 21-12-2012

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is deovergang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Spaatje

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Weer even aangepast... Gisteren een prettig gesprek gehad met maats. werk, vervolgafspraak na onze vakantie. Nu "genieten" van heftige menstuatie, helaas erg uit m'n hum;-( Houd het hier dus even bij! Fijne dag allemaal en tot lees!

Liefs,

Geplaatst

Ceeke fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en ik hoop dat die "fijne" menstruatie maar snel afgelopen is dan.

Knuffel voor jou.

Henne je hebt al snel te veel spulletjes hoor. Als je de prenatal box gaat halen zit er bv al een klein flesje in en van nutricia krijg je een bordje en lepeltje enz. Niet teveel van tevoren aanschaffen zelf. Je hebt nog tijd genoeg om dat aan te schaffen als je het echt nodig hebt.

caro gister was hij buiten in zijn badje geweest en had hem nadat ik zijn zwemluier had uitgedaan in zijn nakie in zijn badjasje in de kinderstoel gezet om wat te drinken en snoepen. Nou dat was na een tijdje een waterbalet onder zijn stoel :). Moet je niet aan denken dat je dat binnen hebt. En die vingerverf is ideaal en goed afwasbaar. Na zijn picasso actie is ie gelijk in de wasbak gezet en afgespoeld.

Geplaatst

Kunnen ze al een beetje zitten Caro?? Dan zou je zelf op een stoel kunnen zitten en voeten in het badje. Kleine tussen/tegen je benen laten zitten en spetteren maar.

kwartiertje is voor ze toch al lang genoeg. Maar volgend jaar kun jij je lol op met 2 van die spetteraars!!!!!!!!!

Geplaatst

Ik koop ook nog niks hoor San. Vroeg me alleen af of we meer ruimte moeten creëren :-)

Wanneer krijg je eigenlijk die dozen? Heb alles ingevuld, maar nog niks gehoord.

Geplaatst

Caro, geen pomp nodig we hebben een compressor. Daarmee istie binnen no time volgeblazen

San, flesje en bordje met bestekje in de blije doos? bij mij niet hoor. Die dozen zijn behoorlijk karig geworden, zeker vanwege de crisis. Er zat meer foldermateriaal in en wat andere goedkope frutseltjes maarja je krijgt het maar... alleen word je wel platgespammed met mail pffff

Ruby, advantix heb ik ook gehad maar deze werkt beter. Je kan het niet in de winkel kopen hè. Alleen bij de dierenarts.

Geplaatst

ik kreeg zo rond de 5 maanden een mail met een voucher waarmee ik de dozen kon ophalen. Prenatal was nog de meest gulle gever. Felicitas (Etos) vond ik heel erg tegenvallen en Kruidvat was zo zo... wat er veelal inzit zijn: sample pampers newborn luiers, kleine tube anti-striae creme, ini mini potje sudo creme, slabbertje, 2 miniblikjes bavaria alcoholvrij bier, fopspeen, flesje, knuffeldoekje dat was het wel zo'n beetje volgens mij

Geplaatst

Hihih henne, ik heb ook t liefst alles in kasten en dozen. Kom geloof altijd ruimte te kort, hahahaha

San, wat een leuke foto's van R.

Caro, kunnen ze nog niet rechtop zitten dan? Dan zou ik idd ook effe laten spetteren en anders kunje volgend jaar wel volop van hungespetter genieten, Hahahaha.

Ceeke, fijn dat je een goed gesprek met de maats. Werkster hebt gehad en wat spannend weer...na de vakantie jullie cryo...hoop dat t gaat lukken! Stokje van wen kan naar jou door dan...

Syl, hoe zit t bij jullie eigenlijk? Al plannen om op te starten?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden