Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth, nu moet ik zeggen, ik had een rozige afscheiding. En wie weet is het bij jou gewoon al heel erg goed doorbloed. Zit te denken aan de cerclage en dat je een korte baarmoederhals hebt? Wie weet komt t daar door?

Fren, oeps, f. Eerste bult, hihi. Geef haar maar een voorzichtig kusje erop! En fijn dat ze weer is goedgekeurd en ook wel dat het goed in de gaten wordt gehouden met haar heupjes.

Henne, schrijf maar gewoon wat je wilt, al is het maar een woordje.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oei, spannend babeth. Ik ga volledig met je man mee!!! Wanneer ga je testen?

Henne: blijf maar lekker de warboel in je hoofd hier opschrijven! Hoop dat je nu echt van alle oude bloed af bent. Rust in je hoofd krijgen!

Miki: grappig is dat he, dat je echt overal kunt voeden. Ik vond het ook zo fijn dat E op een gegeven moment zelf heel makkelijk aanhapte, dus dat je niet zo moeilijk hoeft te doen en mensen niet eens merken dat je bent aan het voeden. Ik geef nu alleen nog de ochtendvoeding, hopelijk kan ik dat nog lang volhouden. Rest van de dag krijgt ze flessen, maar ik vind dat wel meer gedoe :-)

We wonen trouwens weer in Utrecht, even in een tijdelijke woning, 1 oktober kunnen we weer in ons eigen appartement.

Hier op autojacht geweest vandaag, moeten een auto kopen voor ar. Ik heb vandaag de aanbieding van mijn baan binnen gekregen. Ziet er prima uit gelukkig! Met lease auto, dus dat scheelt weer dat we er geen twee aan hoeven te schaffen.

fijne avond allemaal!

Geplaatst

Ivfsh wat fijn zeg dat de puzzelstukjes bij jullie weer zo mooi op zijn plek vallen! Bijzonder hoor! Ik ben het even kwijt maar hoe zit het ook alweer met jullie adoptieplannen?

Van harte gefeliciteerd met je baan!

Henne ga alsjeblieft niet denken dat je hier niet al je zorgen van je af zou kunnen schrijven! Je gunt dit niemand maar ik vind het gewoon jammer dat dit juist jou met je voorgeschiedenis moet overkomen. Je hebt al zoveel onzekerheden en sores en verdriet gehad...dit is idd gewoon niet wat je wilt.

Babeth het heeft dus nog niet doorgezet begrijp ik? Meid wat hoop ik dat je voorgevoel niet klopt! Heb je al testen in huis?

Miki klinkt fijn die borstvoeding! Ben benieuwd of ik het ga redden! Het is wel echt wat ik serieus wil...

Wat een beauty...die foto op fb! Heel lief, warm en bijzonder!

Fren arme fiene! En dit is dan de eerste in w.s. een enorme reeks van bulten, blauwe plekken, kneuzingen en misschien zelf gebroken armen...!!! Whoei wat lijkt me dat rot...als je kind wat overkomt. Dikke knuffel voor jullie fiene!!!

Ennuh...goed op je arm letten hé! Nu niet gaan overbelasten! Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van v! Maak er een fijne dag van!

Hier genoten van een dag vrij. Ben de hele dag op meubeljacht geweest en ik ben eruit! Het wordt zo gaaf! Heel ander stijltje, veel grijs, taupe etc. De kleur die ik nu beneden heb die gaat er in de meubels uit. Opstelling wordt ook totaal anders! Nu morgen bestellen en dan deze meubels op mp zetten. Benieuwd of ik b.v. voor de salontafel nog wat beur.

Vanaf morgen drie late diensten...

San hoe was je dienst gisteren? Je had er geen zin in, viel het mee?

Ennuh...Tool hoe is het met jou? En met de moeheid?

Geplaatst

esther wat leuk die nieuwe inrichting! Ow, dan begint het bij mij ook weer te kriebelen! Heb echt zin om weer naar ons eigen appartement te gaan, dan kan ik ook weer lekker meer doen aan ons eigen interieur.

We hopen hopen hopen dat we nog steeds door kunnen gaan met de adoptie, maar het is nog steeds niet duidelijk / rond. Zijn nog steeds aan het wachten op antwoord van het ministerie...

Geplaatst

Henne, jeetje, meis. Het blijft je allemaal niet bespaard. Meis, schrijf het hier lekker van je af, hoor. Sterkte en een knuffel.

Ivsh, wat super een baan! Dat is nog best snel gegaan. Voor je het weet is het 1 oktober en dan kan je ook weer 'los" in jullie appartement mbt het interieur.

Es, hoe is het met jou en jullie kleine wonder? Sterkte de komende dagen met de late diensten.

Fren, ach gossie. Arme Fiene. Er zullen ongetwijfeld meer bulten gaan volgen, maar het blijft altijd zo zielig voor die kleintjes. (en als mama zijnde schrik je, je helemaal gek)

Babeth, pfff wat killing. Ik sluit mij ook aan bij je man, hoor. De duimen blijven rond draaien.

Sen, het wordt nu echt spannend. De allerlaatste loodjes.

En toen,was ik het weer eens kwijt. Sorry!

Ego: Over 2 dagen de echo en ik vind het zowel doodeng als spannend.Ik heb afgelopen nacht een angstdroom gehad dat er geen kloppend hartje was. Ik werd er zelfs wakker van en heb een tijdje wakker gelegen. De echo stress is dus een feit.

Verder geen echte zware zwangerschapsklachten. Wel wat sneller moe, vaker honger, en de bekende steekjes. Verder wel licht in het hoofd zodra ik echt te veel heb gedaan en/of moe ben. (moest van de huisarts gas gaan terug nemen). Nou had ik tijdens de zwangerschap van M ook erg weinig klachten (alleen bekkeninstabilliteit vanaf circa 20 weken), maar soms maakt mij dat ook wel onzeker want ik merk niet extreem veel aan mijn lichaam. Aan de andere kant mag ik mijzelf ook gelukkig prijzen dat ik niet ontzettend veel klachten heb. Als ik dan de verhalen van Sen en Henne lees. Pfff. Dat is allesbehalve fijn. Die misselijkheid en extreme moeheid.

Afijn, nog 2 nachten slapen en dan weet ik meer (en kan ik hopelijk iets meer gaan ontspannen).

Geplaatst

Wen je zoekt bevestiging en dan zou je graag kotsmisselijk zijn. Maar misselijkheid is niet het enige hè. Wat jij beschrijft klinkt toch echt heel zwanger. Nog twee nachtjes...komt goed.

Ivfsh gefeliciteerd met je baan!

Pfff, ik ben een zeef, sorry. Vandaag na vanochtend geen bloedverlies meer tot vanavond. We lopen altijd een eindje om na het eten en na beweging kan ik er de donder op zeggen dat er weer wat komt. Hoop morgen wat meer duidelijkheid te krijgen maar zal wel niet. Overigens ga ik morgen vanuit het ziekenhuis door naar een vriendin dus ben pas smiddags weer online. Dat jullie je geen zorgen gaan maken ;-) Nu naar bed en hopen dat ik niet weer drie uur wakker lig van het piekeren. Truste lieverds.

Geplaatst

hoi meiden

Ivfsh, gefeliciteerd met je nieuwe job!!!! wat fijn dat alles rond is en lekker inderdaad de leaseauto, scheelt weer enorm!! en per 1 september al, heerlijk zeg. Mag ik vagen wat je gaat doen? anders houd ik linkedin in de gaten hoor. Zou geweldig zijn als jullie dit jaar ook nog wat horen van een doorgaande asoptieprocedure dan kent 2012 alleen maar hoogtepunten!!

Es wat heerlijk dat nieuwe aankomende interieur, ben erg benieuwd, wordt vast prachtig!

Fren F net zo lang als I destijds alleen I een kilo zwaarder ;-) Wij mogen morgen weer, voor standaard controle + prikken. Arme F met haar bult, heeft ze zicht niet te veel bezeerd? Maar zo te horen kun je nog redelijk uit de weg met je arm, fijn hoor al zal het ook best ongemakkelijk zijn. Wat is de verwachting dat je nog bezig hebt voor je herstel?

Tool had jij ook dat rozige toen je zwanger was? het was niet echt rozig maar ook niet echt heel rood pfff lekker hoor. het is trouwens wel bij die ene keer gebleven, Tampon is schoon gebleven.

wat de cerclage betreft, die had ik alleen bij de zwangerschap en de baarmoederhals heeft een normale lengte alleen tijdens de zwangerschap verkort deze dus sterk tussen de 20 en 24 weken, daar zou het dus niets mee te maken hebben. Ik heb testjes in huis, misschien morgen er een tegenaan gooien....

Even kreeg ik de bibbers omdat ik natuurlijk alles probeer te berederen en ik kreeg ineens de angstige gedachte dat als het inderdaad van een innesteling zou zijn dat dat zou betekeken dat het laat gebeurd is, ten gevolge van een verdere doordeling en weer een tweeling, echt het zweet brak me uit, gelukkig was die gedachte ook zo weer weg want dat zou echt wel heel erg bizar zijn maar ik probeer alles te verklaren.

Manlief ( de schat ) is er nog positief onder, zelfs al er morgen een hagelwitte test zou zijn zou hij nog hoop hebben want morgen is het pas dag 11 na eisprong.

Maar goed we hebben wel besloten dat als het inderdaad het begin van de menstruatie is we toch niet nog snel een nieuwe poging doen want als het allemaal net zo zou gaan als met I dan zouden we net 1 dag voor vertrek naar Italie de tp hebben, die planning is echt te krap dus een eventuele nieuwe verse poging na de vakantie.

Geplaatst

Babeth ik heb inmiddels geleerd dat je tot zestien weken innestelingsbloed kunt verliezen. Die van mij is wel heel laat ingenesteld anders ;-)) Maar ik snap je beredenering en angst, hoe klein een kans ook is, als je iets een keer meegemaakt hebt is het reëel en voelt die kans veel groter. Klink ik nog logisch? xx

Geplaatst

oh wen zo herkenbaar die echo stress!!! Wb je 'niet aanwezige klachten'...ik had niet eens in de gaten dat ik zwanger was!!! Kwam er dus pas met zeven weken achter! Dus dat zegt helemaal niks! Sterkte met de laatste loodjes meid!

ivfsh...genieten straks als je weer je eigen stekje hebt! Ik ben echt wel een huismusje hoor...kan zo intens genieten van gezelligheid thuis!

Henne dikke knuffel!

Babeth ik weet niet goed wat ik moet zeggen...het kan nog alle kanten op maar daar heb je niks aan. Morgen testen? Dan heb je toch wel een stuk meer zekerheid?

Geplaatst

hee babeth, ik pas straks linkedin inderdaad wel aan. zet het liever niet hier neer, wie weet hoe een balletje kan rollen... Ik ga in elk geval in eindhoven werken!

succes met testen morgen!!!!

Geplaatst

In Eindhoven? Jeetje, vanuit Utrecht? Ga je met de trein doen neem ik aan? Goed dat je bent aangenomen, had niet anders verwacht!

Henne ging jij niet naar bed?

Ik ga zo, heb me voorgenomen wat vroeger naar bed te gaan aangezien de vakantie voorbij is en ik niet meer na de eerste fles terug naar bed kan maar de oudste naar school moet helpen...

Welterusten!

Geplaatst

slaap lekker caroline!

Ja, eindhoven is wel ver, maar ik hoef er maar twee dagen in de week te zijn, de rest is thuiswerken of langs opdrachtgevers. Ga wel met e auto: vroeg vertrekken dus! Ar zal E naar het KDV brengen.

Hier wordt er eentje wakker boven.... niet de bedoeling, ik ga snel even kijken!

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Denk met de auto caro, anders staat die mooie leasebak te roesten voor de deur ;-)

Maar Utrecht-Eindhoven is tegenwoordig heel goed te doen hoor! De A2 is echt super tegenwoordig!

Geplaatst

Oh ja, was die lease bak vergeten haha!

Moet toegeven dat het een tijd geleden is dat ik op de A2 reed, ben alweer een tijdje weg uit m'n stadsie... gelukkig is het kennelijk nu beter want ik vond het een ramp! Heb wel eens om half 12 's avonds in de file gestaan en waarom? Geen idee!

Geplaatst

Yep, Babeth ik had dat ook eventjes,toen ik de bolletjes inbracht. En daarna ook niet meer. En toen was ik dus zwanger...niet eerder gehad, ook niet bij eerste zwangerschap. Dus zo zie je maar weerbaar iedere zw.schap anders is...

Meiden, reageer morgen iets uitgebreider. Ga nu slapen. Morgen om 6 uur gaat de wekker weer...

Geplaatst

Mogge dames... vroeg wakker, zo naar het ziekenhuis. Ben eigenlijk wel blij met de extra afspraak zonder paniek en spoed (bloed is sinds gisterochtend weer minimaal). Hoop op wat meer duidelijkheid en geruststelling, hangt er natuurlijk ook net vanaf welke gyn ik tref. Vanochtend heeeeel even klein beetje stress omdat ik hartje niet kon vinden, maar had genoeg tegenwoordigheid van geest om te bedenken dat er een volle blaas voor lag :-) Na plassen binnen twee tellen weer een klein motortje in mn buik te horen.

Erge zin om door te rijden naar vriendin. Is de vriendin die bevallen is vlak voor ik met deze icsi begon. Heb haar ruim drie maanden niet gezien door mijn kwaaltjes en haar drukke schema met de kleine meid.

Fren en Ivfsh, als dit rijden goed gaat, vind ik het eigenlijk best wel leuk om te proberen volgende week dan E en F (en uiteraard jullie te zien) Als jullie dat ook gezellig vinden? Weet niet welke dag jullie afgesproken hebben?

Babeth nog getest?

Wen beetje geslapen of weer gedroomd?

Sen gebeurt er al wat? ;-)

Meiden jullie horen me vanmiddag weer denk ik. Fijne dag!!

Geplaatst

Henne fijn dat je wat minder paniekerig de echo hebt straks. Is ook wel eens fijn. Je zult waarschijnlijk niet meer duidelijkheid krijgen hoor. Ze konden niet zien waar het vandaan komt dus het oude bloed is daar nog van. Wie weet kun je een beetje genieten van je bijzondere kijkmoment. Daarna naar je vriendin, Leuk. veel plezier vandaag.

Zit al gedouched en al op de bank. Jongetje heeft gegeten en is in zijn mama- periode. Klinkt leuk maar af en toe erg vermoeiend. Gelukkig is dat maar een fase en daarna komt weer een volgende fase;))

Vandaag mijn late, late dienst geruild voor een vroege late dienst dus lekker om 21 uur naar huis. Dan 2 daagjes vrij, 5!! dagen werken en dan lekker ruim 3 weken rust in de tent en lekker genieten van elkaar.

Geplaatst

zo sandra,

jij hebt alles weer goed op de rit zo 's ochtends vroeg! Volgende week pittige week voor ju qua werk, krijg je dat goed geregeld met R? En wanneer ga je weer richting je ouders?

Henne: veel plezier vandaag bij je vriendin, fijn dat je even echo krijgt. Super leuk als je volgende week komt! We hebben woensdag afgesproken rond half 1 bij mij in Utrecht.

Geplaatst

Ja ivfsh hier al weer druk bezig. De stofzuiger is er ook al door geweest en de was ligt in de machine. Kan al weer douchen zeg maar hihi. Het wordt warm en ik heb donderdag en vrijdag vrij en het wordt warm de komende dagen dus beter vroeg klusjes doen dan is het nog niet zo warm. Ja hoor prima geregeld met R. Het weekend is papa gewoon thuis en ma t/m woe gaat hij naar het kdv. Ik heb flexibele opvang dus ene week meer dagdelen nodig dan de andere week. Prima geregeld zo vinden wij.

Jij lekker nog in de roes van je nieuwe baan??? Met lease bak, heerlijk zeg geen 2e auto hoeven kopen. Wij missen hem soms enorm, vooral met slecht weer, maar hebben hem niet nodig zeg maar. Wij hebben alles in de buurt en kunnen allebei te fiets naar het werk. Heerlijk.

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Kom me even melden... :-) alles rustig hier

Henne, veel succes met de echo straks

Wen, jij morgen eerste echo. Hopelijk een mooi kloppend hartje!

Babeth, balen dat je bloed hebt gespot :-( vandaag weer een test doen?

Fijne dag allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden