Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha herkenbaar Miki! Deed ik ook in het begin, had geen zin om steeds een uur te slapen en weer een fles te moeten geven, hoorde je ineens niks! Hopelijk blijft het zo! Ik ben op een gegeven moment gewoon maar naar bed gegaan en zien waar het schip strandde, je weet het toch niet.

Hier alweer vroeg er uit met het hele gezin, vader en dochter gaan nu lopen, trainen voor de Airbornetocht nu het nog niet te warm is. Weliswaar een beetje onder protest maar ja, wel nodig denk ik. Kan ze daarna in het zwembad duiken!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi meiden, lekker zweterig nacht gehad? ;-) ik vond net meevallen moet ik zeggen. Nu blijft ons huis gelukkig redelijk koel....ja vijfentwintig graden is koel met dit we haha. Hier op tijd eruit om nog even wat huishoudelijke te doen. Daarna heeeeel kalm aan en vanmiddag naar verjaardag neefje. Morgen 35 graden, daar wil ik niet eens over nadenken.

Guusje je vroeg hoe het me mij gaat.... Ik moet zeggen dat het gesprek bij de gyn afgelopen woensdag me wel een heel eind op weg geholpen heeft naar meer vertrouwen. Het helpt natuurlijk ook mee dat ik sinds woensdag nog maar weinig bloedverlies heb gehad, ik hoop dat ik dit gevoel ook vast kan houden als er toch nog onverwacht veel komt. Verder ben ik fysiek een stuk fitter waardoor ik weer wat dingetjes kan doen, ook dat scheelt een hoop. En ja, een groeiende buik, steeds vaker die kriebeltjes, het wordt gewoon steeds meer werkelijkheid.

Allemaal veel plezier vandaag met waterpret, wandelen, festivals, kappers etc. Kee it cool!

Geplaatst

Ja ik word weer een beeeeetje de oude Henne hè ;-) Gelukkig voor J haha.... Als mensen vroegen of ik 'wel een beetje kon genieten' (rotvraag) mompelde hij steevast 'nee, ze is niet te genieten' En hij had nog gelijk ook.

Merk ook dat ik onwijs trost ben op dat beetje buik dat ik al heb. Heb van de week twee borrels met ex-collega's en ben al aan je bedenken wat ik aan kan trekken waarin je het t meeste ziet, erg hè. Moet dan toch ook wel beetje denken aan mijn eigen moeite met buiken de afgelopen jaren en hoe k er dan nu zelf mee wil showen... Nogal krom en dat vind ik dan ook wel weer moeilijk.

Straks foto van je nieuwe kapsel Miki?

Nu snel strijken, anders blijft het weer liggen (werk me gestaag door een stapel van ca drie weken heen)

Geplaatst

Hey meiden,

Hier net brak wakker geworden. Achterburen hadden een feestje in de tuin met minstens 50 man. Ging lang door, veel herrie dronken en schreeuwen. Net toen we dachten nu zijn we het zat, kwam er een auto de straat inrijden en binnen 10 min was het rustig. Waarschijnlijk politie. Ga zo maar eens bijkomen met een bakkie en een boterham. En H zou nog ergens gaan kijken voor een zwembadje. Hele dorp loopt hier momenteel vol met badgasten, niet normaal

Geplaatst

Heerlijk mik, kleine bink die gaat doorslapen! Vanavond hopelijk weer!

Henne, had ook al gemerkt dat je jezelf weer een beetje aan t terugvinden bent. Heerlijk! En gewoon lekker laten zien die buik, Tuurlijk is het dubbel, maar ook dubbel en dwars verdiend!

Sen, zal inderdaad wel druk zijn bij jullie! Wil ook wel naar t strand maar is met fiene nog niet zo'n goed idee denk ik. Bovendien hadden we dan nu al wel jn de auto moeten zitten. Op deze dagen baal ik dat we alleen een dakterras hebben, weer niet goed waar ik verkoeling zal zoeken dit weekend.

Net krantje gelezen op g balkon, staat nu nog een lekker windje, eerste was zit al in de machine eb ga zo eerst maar eens even puinruimen in huis nu t nog niet bloedheet is. Is er de afgelopen week door m'n pols een beetje bijin geschoten. Daarna ff naar babypark om de kinderstoel te ruilen, hij beging nu al slijtage te vertonen, na 2 weken! Belachelijk!!

Fijne dag meisjes!!

Geplaatst

Sen hoop dat jullie nog een badje vonden, zou wel lekker zijn hoor!

Fren gelukkig zijn de extreem hete dagen niet zo heel veel maar kan me voorstellen dat je met deze dagen een tuin wel lekker vind.

Henne voel je niet schuldig, ik snap wel wat je bedoeld maar het is ook iets wat automatisch gebeurd,het is ook zo mooi en bijzonder.nu kun jij steeds meer gaan genieten en als je van die momenten helemaal geniet dan vooral doen!! Ik merkte wel als ik bij mensen was die geen kinderen hadden kunnen krijgen of er mee bezig waren en waarbij het niet lukte dat ik mijn buik dan wat verdekte zeg maar.

Fren wat balen met dit weer naar babypark, maar wat je zegt, zo snel slijtage!?mik bedenk me net dat we eigenlijk ook nog moeten ivm een buggy iod voor op vakantie...

Hier heerlijk uitgeslapen, I in de bad, ik in de douche, fijn dat dat nu zo kan en samen aan het ontbijt gegaan, bruine boterham met kaas en een beker karnemelk, dat vind ze ook lekker!

Geplaatst

Testr, fotootje van je nieuwe hairdo? Kijken wel op fb, hihi

Sen, hoop dat je kunt scoren met de zoektocht naar een badje.

Fren, eindelijk uit de winterse eetsferen en meteen door naar de hitte en balen dat de kinderstoel nu al slijtage vertoond.

Henne, dat gevoel vast proberen te houden! Lijkt me ook een beetje dubbel dat gevoel. Van de ene kant kun je je nog goed herinneren hoe jij je voelde toen je nog niet zwanger was, maar nu je aande andere kant staat van het lijntje ben je Bangkok anderen te kwetsen. Kijk gewoon hoe jij je die dag voelt en als je trots bent op je buikje, dan gewoon aangedreven laten zien. Heel veel mensen zullen toch wel weten hoe veel moeite jullie ervoor hebben moeten doen en iedereen gunt t jullie van harte!

Babeth, jullie na de vakantie verder met een verse poging toch?

Pfff, weet niet of ik nu wel of niet een tas meeneem, met daarin m'n spullen of dat ik allesin m'n broek stop, maar dan heb ik ook weer zo'n knobbels...en ben nu ook over mijn outfit aan het twijfelen....hahahaha

Geplaatst

Sen meid ik heb het wel met je te doen hoor! Hoogzwanger met dit weer en dan geen badje! Gerard heeft die van ons gisteren (met de hand, de schat!) opgeblazen...maar ik vind het veelste warm!

Henne zo herkenbaar dat dubbele gevoel! Ik ervaar dat ook heel erg op het werk! Ik merk dat dit nu zo mijn wereldje is...mijn wereldje is een ietsiepietsie kleiner geworden de laatste weken en daar voel ik me schuldig over.

Testr ik ben ook benieuwd naar je haar!!! Heerlijk zeg een binkie die doorslaapt!!!

Tool geniet van je weekendje!

Hier brak, moe en nog eens moe. Drie late diensten gehad en alle nachten slecht geslapen en op tijd er weer uit ivm afspraken. Werk valt me zwaar maar tegelijkertijd is dat niet wat ik wil. Ik wil het gewoon goed kunnen volhouden en niet zeuren. Er lopen bij ons van die bikkels rond die tot het eind fluitend hun werk doen en dat gaat mij dus niet lukken, ik voel dat nu al terwijl ik nog maar 22 weken zwanger ben. Ben zo bang dat men mij een zeikerd gaat vinden.

Vanmiddag verjaardag van mijn opa in het verzorgingshuis! Slechte dag om met 30 graden in een warm zaaltje in het vz huis te gaan zitten hé! Nou ja, blij dat we dit meemaken met hem!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Es', veel plezier vanmiddag en gefeliciteerd met je opa!

En als jjehet niet meer gaat met je zwangerschap, dan is dat nu eenmaal zo. Niemand die je een zeikerd gaat vinden..

Geplaatst

Es daar moet je dus echt maling aan hebben. De één voelt de ander niet en je kan het nooit met elkaar vergelijken. Van mij dachten ze ook dat ik kleinzielig zat te doen terwijl ik dat juist totaal niet ben. Tòtdat ik opeens in het ziekenhuis lag, toen kreeg een aantal mensen wel een beetje het schaamrood op de kaken omdat ze bepaalde uitspraken hadden gedaan. Oja en nog gefeliciteerd met je opa.

Babeth, wat toevallig van je collega. Kindje is dus een weekje eerder geboren. Alles goed gegaan?

oja, H. heeft net ergens één van de laatste badjes gescoord en is hem nu aan het vullen JIHAAAAA

Geplaatst

Heerlijk Sen geniet er van! Maar kijk een beetje uit met de zon (ook al ben je half Italiaanse :-)), een masker wil je niet, zeker niet nu je er bijna bent. Moest nog aan je denken, blij dat ik 2x hoogzwanger was in de winter...

Henne showen die buik! Kan het eindelijk, moet je het ook doen, leuk toch!

Hierboven begint het langzaam een oventje te worden, ga straks maar met de laptop beneden zitten. P heeft een router gekocht dus nu hebben we overal in huis (eindelijk) internet.

Aapjes slapen weer na fles en fruithap, zo even met de oudste naar de winkel voor een nieuwe etui en vulpen voor school, misschien straks even met de kleintjes in het water en vanavond aan de bbq! Gelukkig heb ik al boodschappen gedaan gisteren...

Geplaatst

Sen inderdaad toevallig en alles is goed gegaan gelukkig, nu jij meid!

ik ben bij jullie ook erg benieuwd naar de naam....

Es je bent echt geen zeikerd, de ene zwangerschap is de andere niets en je kan jezelf met niemand vergelijken hoor!

Gefelictieerd met je opa, wat fijn zeg, ik weet nog dat je hier een keer lier weten dat hij heel erg slecht lag.

Henne jij veel olezier bij je neefje

Wen, succes met alle voorbereidingen voor morgen, is ook afzien vandaag.

Ik ben thuis aan het rommelen ( tussendoor even forummen) ;-) en M heeft de boodschappen gehaald, nu naar de slager voor de Bbq vanavond en straks lekker nietssssss I is nu weer wakker aan het worden dus komt mooi uit.

Tool, veel plezier! Alles in je kleding proppen is ook wat, heb je geen klein rugzakje ofzo?

We hebben besloten om geen aparte buggy te kopen, lijkt ons niet fijn, die stugge wielen op de robuuste stoepen ed in italie. Ipv koffers nemen we reistassen mee, makkelijker met de auto inpakken en van de wandelwagen halen we de wielen af, makkelijk systeem, dan moet het lukken!

Geplaatst

Idd heel bijzonder om deze verjaardag te mogen vieren ja! De week voordat ik positief testte had ik vakantie en heb ik de hele week bij hem in het ziekenhuis gezeten omdat hij in coma lag! Nu is hij weer thuis bij oma en vieren we zijn verjaardag!

Geplaatst

Babeth gaan jullie dan de wielen in een reistas meenemen? De buggy mag mee in het vliegtuig he, hoe gaan jullie dat dan doen, wielen als handbagage? Hebben jullie wel eens een goeie buggy uitgeprobeerd? Ik heb een goeie (nu uitgeleend) in 3 standen met kap erboven heel stevig ding is al overal geweest: Frankrijk, Griekenland en met vrienden die 'm nu hebben op Bali en onlangs in Italie... geen probleem.

Geplaatst

Caro wij gaan met de auto vandaar, daarom kan die gewoon mee. Welke buggy heb jij?misschien ben ik teveel verknocht aan de wandelwagen, is erg comfortabel en aangezien ze er ok wat lekker in moet kunnen slapen.

Geplaatst

Oooh gaan jullie met de auto, das wat anders, ik dacht al.

Uhm... ben ik vergeten, ik heb 'm al een paar jaar uitgeleend aan het luie zusje van een vriendinnetje dat in januari 4 wordt maar er nog steeds in zit... Zal eens kijken de volgende keer.

Geplaatst

Nou badje is heerlijk hoor en Caro ben al aardig bruin en heb factor 30 op dus dat zit wel goed :-)

Alleen hebben we het idee dat het badje langzaam leegloopt. Maar compressor staat erop aangesloten dus geen paniek. En anders gaan we hem maandag zeker omruilen. Maar voor nu hebben we iig een badje en daar gaat het om toch.

Het is hier zo vreselijk druk op het strand. Ik hoor de Menigte gewoon hier in mn tuin

Geplaatst

Heb er geen last van hoor maar ben gewend alleen de zee te horen ruizen dus het valt op. Enige vervelende is dat mensen hun auto echt overal neerzetten waar het niet mag: voor uitrit, op stoep, op grasveldjes enz

Geplaatst

Ben ik ook weer eens. Hele week niet de rust om rustig te typen en manlief was steeds bezig met de computer. Niet altijd zin om hele verhalen te typen via mijn mobiel.

Eens kijken wat ik allemaal heb onthouden :-).

Henne en Wen, mooie echo's gehad. Wat fijn! Wen, weet M. het al? Fijne verjaardag dit weekend. Henne, langzaam meer vertrouwen. Als er geen mensen zijn die het pijnlijk vinden om jouw buikje te zien zou ik die buik gewoon showen. Je ging naar familie toch? Dan moet dat toch kunnen.

Syl, wat een dropjes jullie nieuwe hondjes. Inderdaad verstandig om meteen te stoppen met matjes en krantjes etc om op te plassen. Ze worden het snelst zindelijk als je ze vaak uitlaat en als ze het buiten doen ook goed beloond worden. Na eten, drinken, slapen of spelen moeten ze eigenlijk altijd minimaal plassen. Zie op de foto dat jullie ook een bench hebben. Is ook verstandig. Als je ze niet in de gaten kan houden lekker in de bench doen. Is voor hen veilig (kunnen ze niet aan electriciteitskabels knagen bv), maar ook veilig voor jullie spullen (toch fijn als je schoenen en meubels en zo heel blijven ;-). Mochten ze de bench bevuilen dan kun je hem tijdelijk wat kleiner maken (schotje of doos of zo erin zetten). Dan zullen ze hun nestje minder snel vies maken. Verder gewoon veel geduld hebben. Komt wel goed :-).

Ruby, jullie nieuwe aanwinst gaat zich steeds beter thuis voelen zo te horen. Jammer van die vlooien alleen. Ik zou haar en de rest inderdaad elke 4 weken behandelen met een goede vlooienpipet. Die S.tronghold waar Sen het over heeft is inderdaad goed spul. Werkt tegen allerlei parasieten (maar trouwens niet tegen teken en lintworm). Als jullie nu zoveel vlooien hebben gezien moet je er wel rekening mee houden dat ze zich inmiddels ook fijn hebben voortgeplant en dat er nu eitjes in je huis zitten op alle plaatsen waar ze is geweest (inclusief slaapkamer dus). Ik zou daarom zeker overwegen om je huis ook te behandelen met een speciale spray. Kun je bij dierenarts of dierenwinkel kopen. Als er nu een vlooienplaag is kun je de nakomelingen daarvan de komende maanden nog wel zien. Hoeft dan dus niet te betekenen dat je vlooienspul niet werkt, maar kunnen ook 'nieuwe' vlooien zijn afkomstig van die eitjes. Altijd een gezellig verhaal over die vlooien ;-).

Sen, toch een badje gevonden dus. Wilde al voorstellen dat je er misschien een via internet zou kunnen bestellen. Is nu dus niet meer nodig. Jij ligt waarschijnlijk nu dus te dobberen in je privebadje haha. Ben benieuwd wanneer jullie ventje besluit om kennis met jullie te komen maken. Gelukkig hou jij van dit weer. Volgens mij hebben een hoop zwangeren daar nu juist last van.

Babeth, zo jammer van die negatieve test. Je voelde het aankomen, maar toch. Straks dus weer een nieuwe ronde in met hormonen.

Tool, waar jij zin in hebt met dit weer ;-)

Fren, heerlijk tussen de lekkere winterhapjes gezeten deze week. Leuke combi met dit hete weer. haha.

Es, fijn dat jullie de verjaardag van je opa kunnen vieren. Hij was er eerst zo slecht aan toe en nu toch weer thuis en je verjaardag kunnen vieren. Hoe mooi is dat. Kijk gewoon wat je lijf aangeeft. Als jouw lijf dit vele werken niet trekt is dat heel jammer en frustrerend, maar mensen zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde. Gewoon aangeven dus als het teveel wordt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden