Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier druk met van alles en nog wat. Maandagochtend worden de laatste dingen aan de vloer afgewerkt. Hopelijk is dat daarna dus helemaal klaar. Vloer is wel erg mooi geworden. Praktijk ziet er nu zoveel rustiger en moderner uit. Het leuke is ook dat veel vaste klanten het zien en er wat over zeggen. Andere dingen vallen nu opeens ook op. Zo vragen mensen opeens naar het schilderij dat al 3 jaar in de spreekkamer hangt. Vriendin heeft met het praktijklogo met de kinderen uit haar klas (toen groep 3) een schilderij gemaakt. Erg leuk geworden, dus hangt te pronken boven mijn bureau in de spreekkamer. Blijkbaar valt het nu niet meer alles geel is meer op. Grappig.

Vandaag verjaardag van mijn oma gevierd. Ze is afgelopen dinsdag 99 geworden. Die dag was ze heel ziek en mijn ouders waren zelfs bang dat ze de viering van haar verjaardag vandaag misschien niet zou redden. Ze had het erg naar haar zin vandaag en zag er wel weer een stuk beter uit. Toch heb ik het gevoel dat ze misschien niet meer zo lang mee gaat. Gelukkig heeft mijn zusje vandaag wel aan haar kunnen vertellen dat ze zwanger is.

Vandaag heerlijk vroeg gaan paardrijden. Hond ook lekker mee. Het was om 9.00 uur nog niet zo warm en met een koel windje. Precies op tijd gegaan, want bij terugkomst begon het weer erg warm te worden.

Straks nog naar verjaardag van schoonzusje. Is helaas wel een uur rijden. Eigenlijk meer zin om op de (tuin)bank te blijven hangen. Zit nu ook lekker languit in mijn jurkje in de tuin met compu op schoot (ideaal dat draadloze internet Caro :-).

Morgenochtend maar weer eens een (blanco) testje doen denk ik. Ik test voor de zekerheid gewoon elke cyclus. Wil geen verrassingen meer (tenzij het leuke verassingen zijn ;-). Donderdag ongesteld geworden, maar eigenlijk maar een dagje. Morgen dus maar zoals steeds een testje doen. Ben alleen die blanco testen een beetje zat. Had eerst bedacht om deze cyclus maar niet te testen, maar als de ongi ook zo kort is voel ik me er rustiger bij om wel te testen. Lekker dubbel altijd.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja ik zie het hihi :-)

Leuk dat cliënten reageren op de nieuwe vloer. En nog gefeliciteerd met je oma, 99 jaar! Wow wat een leeftijd.

Hoe gaat het nu met je zus? Hoe ver is ze nu?

Snap dat je er een test tegenaan gooit. Maar 1 dag ongesteld is wel vreemd en met jouw ervaring zou ik ook huiverig zijn hoor. Ik blijf hopen en duimen voor een aangename verrassing

Geplaatst

Met mijn zusje gaat het heel goed. Had in het begin dus even bloedverlies, maar daarna niet meer. Alle echo's waren prima. Ze voelt zich ook goed. 27 september de 20 weken echo en daar ga ik in principe mee naar toe. Komt eigenlijk niet handig uit met werk, maar daar regel ik wel wat voor. Ze is nu 14 weken zwanger. Ze loopt een week achter op Henne ongeveer.

Ik ga nergens vanuit hoor met die test morgenochtend. Normaal doe ik het al eerder, maar had er de afgelopen dagen gewoonweg even geen zin in. Vond dat ik nog best een paar dagen kon wachten met confrontatie van blanco test ;-)

Geplaatst

Hoi allemaal,

klinkt goed die badjes!! Sen ik ben ook erg benieuwd wanneer jullie mannetje zich aandient ; -)

Babeth, ik heb je een mail gestuurd met tips, ik weet niet of er wat voor jullie bij zit, maar hoop dat jullie hoe dan ook een hele fijne vakantie hebben!!!!

verder lekker warm en aan het relaxen ; -) veel liefs iedereen

Es maak je niet te druk ok? mild voor jezelf zijn, en ook mild voor een ander, als ze zo nodig moeten mopperen, lekker laten mopperen, helaas mens eigen, jij bent zwanger, en dat is een wonder, en wonders worden gewoon beschermd, duss gas terug als dit nodig is!!!

xxx liefs van Eef

ps Fren, toch lijkt het me wel heel apart, winters eten in de zomer, vond je de tent leuk??? l

Geplaatst

Kaartje, heb het huis al meerder malen de stofzuiger goed doorgehaald en telkens die spray voor de meubels e.d. gespoten. Dus zijn op de goede weg.

Verder vandaag relaxed gedaan. Stukjes gefietst. Vanavond om half acht richting AH gegaan en lekker een grote fles verse jus gehaald. Die is dus nu ook op. Boekje erbij en rustig aan.

Morgen richting Vught. Heb afgesproken op de carpoolplaats en daarvandaan pak ik de bus. Scheelt een hoop benzine. Taptoe repetitie. Zie er tegenop met die hitte. Veel water meenemen en rustig aan doen.

Ga nu richting bedje. Truli heeft eten gehad en is ze lekker rustig vannacht. Dikke knuffel voor iedereen enhou je haaks met deze hitte.

Geplaatst

Oh dat, nee daar zit ik over twee weken in kerstsfeer ;-)

We zitten heerlijk samen buiten, vin heeft boxen op het dakterras gezet, kaarsjes, wijntjes, chippies; helemaal goed! (op de muggen na)

Geplaatst

Daar ben ik ook weer...wat was het warm en morgen wordt t nog warmer..heb met ze te doen.gelukkigmis er veel schaduw (logisch ook want het is gedeeltelijk tussen de bomen en t bos). Helaas maar een waterpunt waar ze gratis water uitgeven en een flesje water (0,33) kost een bon en een bon is 2,50 pure afzetterij...

Wen, gefeliciteerd met M. Voor morgen (=zondag). Benieuwd hoe hij zal reageren als jullie t m vertellen.

Kaartje, jij gefeliciteerd met je oma. 99 jaar, mooie leeftijd! En succes met testen morgen. Zou een mooie verrassing zijn.

Ik ga me snel docpichen, het stof afspoelen en aan naar bed.

Slaap lekker en tot morgen

Geplaatst

Goedemorgen, zit in de bus richting vught. repetitie taptoe ahoy. zal wel afzien worden. maar wel nodig. vanavond als ik terug kom staat dr bbq klaar. a is dan ook terug uit ter apel. dus wordt gezellig. fijne dag allemaal.

Geplaatst

Hi meiden, gisteren leuke dag gehad, wel erg warm. Was 's avonds kapot. Slecht geslapen met de warmte en vanochtend toch weer bruinverlies (ik haaaaaat dat) dus ga mezelf even bij elkaar rapen en de positiviteit weer terugvinden. Raakt dan toch even in de knel.

Allemaal sterkte met de warmte, of geniet ervan....al naar gelang wat je prettig vindt ;-) Ik hou hier het mediterrane dagritme aan: op tijd eruit voor wat huishouden/activiteiten, douchen, lunchen, siësta. Daarna zien we wel verder.

Geplaatst

Jeetje, fiene werd net pas om 9.15 wakker!! Wel fijn, want papa en mama hadden doorgezakt op t balkon en lager er pas tegen tweeën in... Minder fijn is dat ze haar bed ondergepoept had, dus eerst bed verschonen. Maar nu ligt ze er weer in! (en mama ook, met hoofdpijn...)

Geplaatst

Iets te snel.

Arme F, of Fren, lang leve de wasmachine.

Ruby fijne dag en geniet van de bbq.

Henne leuk dat je je buik wil showen en ik kan wel zeggen niet stressen over je afscheiding maar wel begrijpelijk. Moeilijk na alles om op je lichaam te vertrouwen.

Kaartje 99 jaar, wat een leeftijd zeg. Gefeliciteerd.

Heerlijk paardrijden, goeie manier om je gedachten te verzetten.

Geplaatst

Hoi dames,

Lekker vanuit buiten onder de parasol, heerlijk windje erbij dat scheelt veel!

Eef bedankt voor je uitvoerige en mooie mail, hoezo niet attent!! Bij het lezen van alle tips en ideeën kreeg ik weer helemaal de kriebels en M net zo!! Ongelofelijk hoe jij allerlei details onthoud, mij lukt dat nooit haha. Van de week de mail even uitprinten, heb het eerder bericht van Sen ook al klaarliggen.

Rubster, jeetje met dit werper in de bus, mag hippen dat ie wel airco had maar dat zal toch wel hè?

Tool, idd zeg wat een afzetterij, met dit weer zouden ze het gratis moeten verstrekken nietwaar?

Kaartje ik had je hier al even gemist, gefeliciteerd met je oma, wat een mooie leeftijd zeg, ongelofelijk! En de praktijk bijna helemaal klaar, bij ons destijds ook heel veel reacties op de vloer en velen dachten ook dat we gebroken hadden, leek ruimer. Wat leuk trouwens een schilderijen gemaakt door die kinderen!

Henne wat balen van de bruine prut weer maar..., denk maar terug aan het gesprek van de gyn!

Fren ik las dat F nu getroffen is door doorkomende tandjes? Ohhh en dan het bed vol, hebben we tot op heden nog nooit gehad geloof ik maar lekker is anders en helemaal met een kater :(.

Wij hebben gistern een Bbq gehad met onze beste vrienden en de kinderen, leuk 2 puberjongens die toch echt zo lief en zorgzaam met I zijn, schattig gewoon! Heerlijk buiten en 1 limoncello op maar die kwam hard aan poehhh. De rosé heb ik maar voor bedankt. I ligt nu in bed en dadelijk nog naar een verjaardag, zo geen zin in! Gelukkig hier thuis al het het gehele huis gestofzuigd , was hangt te drogen en vaatwasser draait, nu even nietssssss.op zolder was het echt heet, toch maar eens kijken voor een rolgordijn op zolder.

Geplaatst

goedemiddag meiden,

zijn jullie al gesmolten? ;-)))

Ik ga zo weer heerlijk in mn badje liggen. Eerst nog even een wasje draaien en ophangen.

Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer

Geplaatst

Fren klinkt als een kater...wat rot voor f. Maar gelukkig nu weer helemaal verschoond.

Syl, ben je nu op de camping met de pups? Alles goed nog steeds?

We wilden vandaag gaan touren, maar toch een beetje te warm...en omdat ik geen zin heb om thuis te blijven, gaan we nog e en dagje dansen...

Geplaatst

Idd op de camping met een lekker windje en een omvallende parasol waar de pups liggen :-( schrok me rot.

Sen geniet van je badje, ik dadelijk ook weer, lekker afkoelen.

Tool pfff nu dansen, veel te warm hoor.

Babeth jammer van die verjaardag vooral vandaag met dat weer, kun je er niet onderuit?

Geplaatst

Hallo meiden! Wat een weer hè? Ik hoef niet te werken dus kan lekker luieren. Vind het wel lekker eigenlijk, vooral omdat we 's avondspits zo heerlijk lang buiten kunnen zitten. Mijn vriend en ik zijn aan het afvallen dus geen biertje/lekkere hapjes. Dat mis ik dan wel, hoor. Maar goed, nog een weekje, dan gaan we over naar fase 2 van dit dieet en dan kunne dat soort dingen wel weer. En het is wel heeeel fijn om de cijfertjes opmeet weegschaal naar beneden te zien gaan!

Heb wel bijgelezen maar mijn hoofd lijkt wel een zeef en ik had geen puf om een lijstje bij te houden, dus even kijken wat ik heb onthouden.

Gezellig samen borrelen op het dakterras, Fren! Jammer van die hoofdpijn; dát is dan weer het voordeel van mijn spaatje rood, haha!

Wen, gefeliciteerd met M. Leuk om (later) het goede nieuws te gaan vertellen!

Kaartje, toch maar testen dus. Zou wel mooi zijn als het toch per ongeluk raak was. Maar ook weer moeilijk als het tweede streepje uitblijft, ook al reken je nergens op.

Zelf vind ik dit stukje heel moeilijk om mee om te gaan: die minieme kans waarin ik eigenlijk niet meer geloof maar die toch zorgt voor onrust.

Wel rij. Dat de vloer zo mooi is en wat leuk dat veel mensen er ook iets overzeggen. Dat paardrijden lijkt me heerlijk om even helemaal te ontspannen.

Jammer van dat bruinverlies, Henne. Het was juist zo fijn te lezen dat je weer wat beter in je vel stak. Hoop dat het je lukt die positivisteit terug te pakken. Sterkte!

Oef, repeteren met deze hitte, Ruby, dat zal niet meevallen. Wel een gezellige bbc met A in het vooruitzicht. Fijn ook te lezen dat het met de katten vooruitgaat. Valen van de vlooien maar je pakt het goed aan, zo te lezen. Die maffe kat van mij, een vreselijke kroelkont, zit du moment naast me te spinnen en te bedelen of hij op mijn schoot mag. Pffff, veel te warm!

Syl, bedankt voor je welkom en wat een schattige hondjes!

Wat fijn dat je toch nog een badje hebt, Sen, lekker dobberen!

Lieve Esther, wat de anderen al zeggen: je kunt de een niet met de ander vergelijken. Jouw gezondheid en die van je meisje is veel belangrijker dan dat andere mensen je mogelijk een zeur vinden. Ik vond die uitspraak over lief zijn voor jezelf maar ook voor de ander door ze dat laten denken, heel mooi. Weet niet meer wie het zei.

O, en gefeliciteerd met je opa!

Was de bbc lekker, Babeth?

Wat heerlijk, die vakantie in het vooruitzicht, Guusje! En succes met het gesprek donderdag. Zou mooi zijn als het lukt!

Ceeke, fijn van het prettige gesprek met de maatschappelijk werkster.

Geplaatst

Haha Syl, nee eigenlijk niet....voor mijn maakt het niet zoveel uit maar voor I, ik neem wat extra spulletjes mee en als ze wat water heeft om mee te spetteren dan vermaakt ze zich wel.

Kaartje, ik wil voor s zo'n koelband aanschaffen maar mij werd verteld dat een Berner er een te dikke vacht voor heeft, wat denk jij? Zal toch wel iets doen?

nu spuit ik af en toe haar poten af maar dat vind ze echt niks...

Geplaatst

Babeth, ze geven ook wel gratis water weg, maar niet de Spa blauw flesjes...eigenlijk een slechte zaak dat er niet meer verdeelpumten van water zijn...maar goed...tis nu een maal zo. En t is ook al lang niet meer zoooooo warm geweest op t festival. Dit is extreem...

Kaartje, vanochtend getest?

Geplaatst

Ik heb weer een blanco test hoor, zoals verwacht. Misschien kan ik ze gaan sparen. Heb er nu elke 23-26 dagen één. LOL. Doe het ook echt om nare verrassingen te voorkomen.

Henne, helaas weer bruine prut. Hopelijk blijft het daar dan bij.

Tool, veel plezier weer. Goed drinken daar in de zijn. Idioot dat er zo weinig waterpunten zijn.

Wen, gefeliciteerd met M!

Babeth, weet niet zeker of het werkt met zo'n dikke vacht. Anders koude, natte theedoek om haar nek knopen?

Freya, goed bezig met afvallen zo te horen. Wij gaan zo aan de restjes van de high tea bij oma. Erg ongezond, maar zo lekker.

Schoonouders komen zo even buurten. Zien ze mijn ouders ook weer even. Mijn ouders gaan dinsdag weer terug naar S.panje. Straks lekker makkelijk chinees halen. Daarna naar praktijk voor avond/nachtdienst. Helaas...

Geplaatst

Even een paar tips voor mijn moeder: mijn vader is woensdag jarig en geeft een tuinfeest en ze wil wat lekkere hapjes maken die niet te ingewikkeld zijn, dacht meteen aan jullie natuurlijk! Ze gaat in ieder geval de wraps met zalm maken...

Ik ben benieuwd? Thanks keukenprinsesjes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden