Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahahaha sen, lekker toch...hete zweterige sex en daana afdouchen en dan nog een keer. Hahahaha...alleen s nee douche te smal...Hahahaha. Dus....propeller aan en gaan met die banaan...:laughing4:

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Oke, je moet blijven uitkijken.

Ik zou hem ook niet onbeheerd op de aanrecht zetten, waardoor ze een meter naar beneden kan vallen.

Maar gewoon op de grond, straks met een lange vinger of een soepstengel.

Kan ze niet door het hele huis, ik zal er nogeens overnadenken.

ze heeft er nog niet vaak ingezeten, wel gestelt 2x.

Even iets andere vergelijking maken, je laat toch ook je kind niet alleen in het badzitje zitten.

Want dat zou veilig zijn. Er zal best nog weleens een situatie voor gaan doen, waarin je later zegt dat is niet slim geweest.

Maar een gewaarschuwd mens telt voor 3.

Ik ben toen ik twee ofzo was uit de kinderstoel geklommen en heb mijn arm gebroken.... Mijn moeder voelt zich nog schuldig, ze stond hee even bij het raam te praten met een buurvrouw. Tja... Wat is er dan niet veilig? Sen had jij het laatst niet over die zitzak? Had ik ook gezien, leek me erg leuk, maar via Google ook veel verhalen van kindjes die ermee omdraaiden. Misschien willen we kleintjes ook wel te snel (alleen!!) laten zitten...

Geplaatst

Sjonge jonge gaat hier van schattige puppies naar zweterige sex, tis toch wat, mijn dochter leest wel eens mee over mijn schouder hoor! :-)

Wat een ontzettende scheetjes SYl! Zul je je handen aan vol hebben maar wat zijn ze leuk!

Sen niet te geloven, bij de Action ook? Hier waren ze ook nog volop!

Ga maar eens koken. Babies hebben net voor het eerst appelsap gedronken (diksap) en ze vonden het allebei heerlijk! Is wel lekker wat extra vocht met dit weer...

Geplaatst

*negeert verder sexdiscussie* LOL

ja bij de action ook uitverkocht Caro. Ben ook bij 2 verschillende Kruidvat, Blokker, Toy 4us en Bart Smit geweest

Henne, dat was ik idd over die Doomoo zitzak. Ik vind ze echt heel erg leuk en stond op het punt er eentje te kopen maar durf dat nu dus echt niet meer aan te schaffen.

Geplaatst
*negeert verder sexdiscussie* LOL

.

ha, ha. ik vond de discussie ook erg geinig, alhoewel ik er met deze temp ook niet echt aan moet denken (ook niet met een ventilator oid...pffff).

Fijne avond / weekend allemaal!

Ben het weekend waarschijnlijk weinig hier te vinden. Wij vieren zondag M. zijn vierde verjaardag. morgen druk met voorbereidingen en zondag dus de hele dag visite en een bbq.

Geplaatst

Wen, alvast gefeliciteerd met jullie grote man!! Een fijne verjaardag, meid met die hitte, ik heb met je te doen!

Fijn dat je de zwangerschap wel al echt met iemand in je nabijheid kan delen, forum is geweldig maar live ook!!

Henne wat de stoeltjes betreft, ik denk als je er gewoon veilig mee omgaat ( onder toezicht) en niet ergens op plaatst het geen probleem is hoor. Ik vond getoet een uitkomst met een kind dat niet wilde liggen en nog niet helemaal los kon zitten. Mocht er bij ons nog een hummeltje komen dan zal ik hem ook weer gebruiken, hopelijk dan wat meer haha.ik nam hem bv ook mee naar mijn moeder zodat ik i daar makkelijk te eten kon geven.

Tool, is À inmiddels wakker? ;-)

Vandaag drukke dag gehad, eerst fysiotherapie, even wat boodschappen gedaan en daarna met mijn moeder naar de oogarts geweest ivm. Aankomende staaroperatie. Wordt al eind sept. Gedaan en omdat we bijna met vakantie gaan meteen doorgereden naar het zkh voor de pre-operatieve screening.uiteindelijk inw de middag pas thuis, maar gelukkig is alles geregeld en mams is gerustgesteld.

Geplaatst

Hey meiden,

Even een berichtje van mij.

Sen, laatste loodjes! Wat spannend allemaal. Gaat het nog allemaal?

Wen, had ik je eigenlijk al gefeliciteerd? Ik weet het niet mee (schaam schaam) maar wat een geweldig nieuws, en ook al het hartje mogen horen! Super!

Babeth, ik begreep dat je helaas een witte test had! Wat enorm kl*te zeg!

Syl, 2 schattigge hondjes, wat een droppie zeg!

Eef, jullie weer terug in NL, maar volgens mij hebben jullie het heerlijk gehad.

IvhNL, weer in Nederland, welkom terug.

Verder ben ik het al weer kwijt.

Ik heb net een vakantie geboekt voor eind september. Weekje genieten in Turkije met z'n tweetjes. Ik kijk er nu al naar uit. Verder heb ik intern op werk een sollicitatie lopen. Een afdeling waar ik altijd al heb willen werken. Donderdag heb ik een gesprek. Spannend spannend spannend. Alleen zal ik wel een opleiding moeten doen als ze me aannemen, maar dat is een mooie uitdaging.

Verder weinig nieuws.

Knuffel voor iedereen!

Geplaatst

Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: eerst pauze en na onze bruiloft 12-10 gaan we op eigen houtje verder metprednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Ceeke: na vakantie cryo's en 13 november afspraak in Gent

Meiske74: na vakantie icsi icm imsi in Düsseldorf.

Voortraject

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook vitamines slikken.

Behandeling

Wachtweken

Zwanger:

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum 21-12-2012

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is deovergang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Spaatje

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Geplaatst

Guusje leuk, vakantie en stappen op werk. Hoop voor je dat je aangenomen wordt, lekker nieuwe uitdagingen en iets wat je altijd al wilde. Alvast superveel succes donderdag! Je klinkt ook weer wat energieker, of lijkt dat alleen nog maar zo.... Zijn soms ook van die momentopnames de berichtjes hier :-)

Babeth drukke dag, nu een rustiger weekend?

Wen, M is dan even oud als mijn neefje. Die viert morgen zijn vierde verjaardag. Zin om erheen te gaan, zus, zwager en broertje ook al tijd niet gezien. Jullie alvast veel plezier zondag. En succes morgen met de voorbereidingen... Bedenk: alles wat je zelf wilt maken is ook te koop als je moe bent ;-)

Ga nu snel slapen, truste allemaal!

Geplaatst

Hè meiden, was om 9 uur thuis vd fotoshoot... Dagje van 13 uur erop zitten dus. Maar alles staat er op. Was van plan om alleen vanmorgen te gaan, maar tempo lag zo laag dat de zweep er even overheen moest. Uiteindelijk vandaag 15 foto's gemaakt, terwijl het team er woe en don ook 15 had gedaan. Was effe nodig dus. Helaas daardoor m'n meisje niet gezien vandaag op de ochtendfles na, das wel ff zuur...

Dus erg moe nu en geen puf om te reageren. Trusten allemaal, zal een zweterige nacht worden, vanwege de warmte dan bedoel ik :laughing4:

Geplaatst

Henne, klopt wel wat je zegt, ik voel me (naar omstandigheden) goed. Maar ik denk dat het ook door het weer komt. Het zonnetjke doet een mans goed.

Hoe is het met jou eigenlijk? Jeetje, iedere keer bloedverlies. Zenuwslopend iedere keer. Bah! Maar gelukkig doet koekiemonster het goed.

Geplaatst

Zo fren, jij hebt even de kar aan het rollen gebracht! Wat een lange dag zeg, fijn t alles klaar is maar dan F niet zien...

Guusje wat fijn dat er weer een vakantie op de planning staat, en dan de interne soll.spannend, en op zich ook wel leuk toch om een opleiding te gaan doen? Ga je voor iets totaal anders?

Henne ons weekend zit weer vol, morgen komen vrienden an ons met de kids BBC-en en zwemmen ;-) en zondag moeten we naar een verjaardag.

Heb je koekie inmiddels nog vaker gevoeld?

Es, hoe gaat et met jou en jou vriendin?

Geplaatst

Babeth, ik moet officieel een MBO opleiding hebben op medisch gebied. Mocht ik niet aangenomen worden ga ik kijken of ik in die richting iets kan gaan doen. Voor deze functie is een medische opleiding wel nodig. Maar door mijn huidige functie heb ik in al die jaren wel wat ervaring opgedaan, alleen staat het niet op papier.

Het werk is anders dan ik nu doe, lastig hier uit te leggen, want wil het niet letterlijk benoemen als je snapt wat ik bedoel :)

Geplaatst

Toen ik ging sporten lag À. Nog in een slaapcoma. En nu ik weer thuis ben, is hij weer weg, nachtdienst in. Dus dat wordt morgenvroeg ergens.

Geplaatst

Guusje, lekker nog een vakantie in t vooruitzicht en hoop met je mee da de interne opstap voor je gaat uitwerken!

Reageer morgen verder. Ben nu kapot en moet me nog douchen. Slaap lekker meiden en tot morgen!

Geplaatst

Kalimera!!

Als je naar buiten gaat, goed insmeren, goed blijven drinken en t liefst in de schaduw blijven.

Ik ga vandaag een dagje even ui mijn dak op c.astle of l.ove bij ons in town. N mss morgen ook wel....effe kijken hoe gezellig t is.

Hoe is t met de rest?

Geplaatst

Wen mooie echo!

Babeth, baaaalen van deze ronde. :(

Hier heeft binkie van 22-6u geslapen! Alleen dachten wij, oh die komt nog rond middernacht, dus ik blijf eens een keer wakker (anders zo uit remslaap gerukt), tot 1u uiteindelijk. Sliep ie gewoon door! Ik volgende keer ook maar weer bijtijds "out" dan. :)

Fijne zwoele dag gewenst! Ik lekker zweten bij de kapper, ga voor een bob denk ik :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden