Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne moet steeds aan je denken, ben voor Bram nu bezig met een pak Pampers met Sesamstraatfiguurtjes en uiteraard staat daar ook Koekiemonster op!

Maar Syl heeft aangeboden om te rijden he, dus dat hoef je dan niet te doen.

Syl, hoe is het? Ben je nog steeds niet thuis?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ceeke het is aftellen dus. Hier ook hoor. Nu nog 5 diensten achter elkaar vanaf zaterdag en dan is het drie en halve week lekker niks.

Met moeders gaat het naar omstandigheden redelijk. Ze moet dagelijks naar het zh en dat is wel vermoeiend. Niet alleen voor het kwartiertje bestralen maar ook voor vele andere afspraken en de seductiemap. We gaan niet van het weekend, heb 2 vroege diensten dus gaat niet. We hebben afgesproken dat we in de eerste week van onze vakantie een paar dagen gaan en in de laatste week waarschijnlijk ook. Tussendoor even wat tijd voor onszelf. Ma en ik hebben fijne gesprekken als we elkaar zien en dat geeft me rust, mijn vader en broertje zorgen dat de boel daar doordraaid dus dat is ook mooi en mijn oudste broer gaat ook vaak langs. Die rottige kilometers ook altijd in zulke situaties. Normaal niet erg, maar met een kleine wat moeilijker. Het is niet anders en doen wat we kunnen. Ga zo nog een kaartje maken en opsturen, doet haar altijd goed. En R straks met verf een "tekening" laten maken.

Moeilijk als je door omstandigheden toch het woord MOETEN niet kan vermijden. Sterkte bij het maken van een voor jullie goede keuze en lekker aftellen naar je vakantie. Lieve collega's vinden je bakkunsten vast heel lekker......

Ruby succes bij de dierenarts met de kleine brokkenpiloot.

Oh die schoonzus hoef ik ook niet hoor. Heb al genoeg aan mijn hoofd;)) Zet maar op marktplaats.....

Geplaatst

mmm...geloof dat ik ook maar een afspraakje ga maken met de huisarts als ik dit allemaal zo lees, bijnierproblemen, diabetes 2.

meteen maar effe bellen...

Geplaatst

Tool diabetis krijg je eigenlijk alleen bij hoge dosis prednisolon gedurende langere tijd vertelde Pf mij.

En die bijnieren....het viel me op dat jij je met prednisolon zon'n stuk fitter voelt. Gewoon eens vragen als je toch bij de huisarts bent.

Caro klopt, als Syl rijdt kan ik eerder komen :-) Leuk, B aan de Koekie luiers!

Geplaatst

hi meiden, ben vandaag aan het werk hoor, was dinsdag vrij om met F naar het cb te kunnen. Nu een stapel mail en problemen van de afgelopen 2 dagen wegwerken en waarschijnlijk vanmiddag weer naar de fotoshoot. De zoetigheid is geweest,m vandaag aan de apfelstrudel en gevulde kalkoen :-)

Wen, succes vandaag!

Oja, Henne, als je je fit genoeg voelt is het supergezellig als je woensdag ook mee gaat naat M & E!

Moet snel door.

Geplaatst

Haha net als in de mode loop je wat seizoenen voor! 30 graden en Fren zit aan de speculaas en apfelstrudel!

Ben wel blij met het warme weer, kom met strijken een heleboel leuke kleren voor de kinderen tegen die voor heel warm weer zijn, vooral allemaal leuke jurkjes van de oudste die ik vergeten was (en zij ook waarschijnlijk, foei mama vaker strijken!) Kunnen ze die tenminste nog een keer aan...

Geplaatst

goedemorgen meiden, kom me weer even melden... heb wel bijgelezen maar het blijft niet echt hangen geloof ik.

Henne, had niet niet gereageerd op jouw mooie echo. Had niet anders verwacht maar fijne bevestiging weer :-)

Wen, ben plaatsvervangend nerveus voor jou! vond zelf die eerste echo zooo eng maar in mijn geval was het natuurlijk ook een spoedecho ivm plotseling bloedverlies. Ik stierf 1000 doden daar in die stoel en zoals Henne al zei, daarna ben je zoooo blij.

Hoor ik weer schoonfamilieperikelen? oh oh oh.. wij gaan een kaartje sturen naar H. zn broer en zus. Hoop dat ik geen gezeik op mn hals haal. Naja anders is het ook snel klaar want wij zijn niet bepaald het type dat een blad voor zn mond neemt zegmaar....

Ruby, hoop dat Truli door de keuring komt. Zal vast wel toch. Fijn dat ze zich al min of meer aan het aanpassen is. Had je mn tip over de geur van Nitsa nog gelezen?

nou... verder ben ik alles dus alweer kwijt :-/

Geplaatst

Henne en tool, mijn vader slikt 5mg per dag. Dus 1 tablet. En ja nu verhoogd suiker gehalte. Maar niet ernstig hoor. Afvallen en suiker toename stoppen of zeker toch verminderen. Geeft de huisarts geen enkele uitleg bij. Heeft alleen gezegd over 3 maanden weer prikken. Vind dat zo slecht van die arts. Vooral bij oudere mensen. Dat ik het begrijp ben wat jonger.

Sen, heb je tip gelezen. Enkelt nog niet aan toegekomen.

Syl, hoe is het met jullie?? Terug uit geneve?

Dikke knuf voor iedereen.

Geplaatst

Hmm, Ruby, dus toch ook bij lage dosering. Beter maar op letten dan idd al ben ik nu zelf weer aan het afbouwen. Sterkte voor je vader!

Pfff, Wen heeft inmiddels de echo gehad.... Moet natuurlijk eerst nog naar huis rijden ook. Zit hier toch wel een beetje ,en het zweet in m'n handen hoor.

Geplaatst

Nog geen neiuws van Wen? Hoe laat moest ze?

Vanmiddag geen apfelstrudel; fototeam kan het zelf af. Gelukkig, want heb gisteren te veel lopen snaaien aan peperkoekmannetjes en borstplaat. Misschien morgen nog even.

Geplaatst

Eef ik kan de link niet openen?

Wen wat duurt het lang?

20 weken echo...hilarisch gewoon. Meiske lag hetzelfde als de vorige echo, zelfde probleem dus als de vorige keer. We hebben besloten om het zo te laten. Alles ziet er verder goed uit.

Geplaatst

Ha meiden. Heb nog niet bijgelezen en zijn nog onderweg naar huis. Hadden namelijk behoorlijke file gehad. Maar: wij hebben een kloppend hartje gezien en gehoord!!!!! Zo ontroerend. Ik ga nu pas beseffen dat ik zwanger ben! Alles zag er goed en volgens schema uit. Reageer later uitgebreider.

Geplaatst

Lekker eigenwijs Es', haha, mooi exemplaar :-)

Wen!!!!???

Hier aan de floradix, hb was afgelopen weken gestaag aan het zakken en nu nog maar 7,3. Beter maar ingrijpen dus voor het echt te laag wordt. Fysiosport ging wel oké, dus Henne is wel happy op het moment. Geloof dat die uitspraak van de gyn gisteren "ik heb er alle vertrouwen in" mijn vertrouwen ook wel een flinke boost heeft gegeven. En het is ook zo heerlijk om weer wat actiever te kunnen zijn, geniet ik echt van. Nu dit positieve vasthouden.

Geplaatst

woohoo Wen!!! Whoop, Whoop!

Heerlijk moment, hartje zien én horen. Gefeliciteerd!!!

Enne, nu echt op jezelf letten he, laat je werk maar ff barsten!

Es, dat wordt wat, als ze nu al zo eigenwijs is :-)

Geplaatst

Jaaa Wen, super! Wat geweldig fijn. Waren tegelijk aan het typen, had ik bijna je bericht gemist ;-) Hè heerlijk zeg, zulk hoed nieuws. Nu rustig dat vertrouwen laten groeien. En wat Fren zegt: gas terug (oh nee, vol gas volgens Babeth hihi) en voor jezelf en jullie ukkie zorgen. Tralalalala, word nier blij van!

Geplaatst

Es, lekker eigenwijs ding. Nu al!!! Gaat wat worden....

Wen, yehhhh kloppend hartje gehoord en gezien. Toppie.

henne, jij eenboost van de uitspraak van de gyn gekregen. Vertrouwen is zo belangrijk.

Fren, lekker hoor die feestdingen... Kan jullie wel zeggen dat ik eigenlijk al 1,5 jaar nog geen grammetje aangekomen ben. Enkelt 15,4 kg kwijt geraakt.

Ja, wat kan ik zeggen. Toch steeds weer een dubbel gevoel. meestal zeg ik er niet zoveel over, maar gisteren was de uitgerekende dag van onze kleine. Ze zou dan 4 geworden zijn.

Blijft moeilijk.

Ga even 1,5 uur werken en dan richting dierenarts.

Toedels!!!

Geplaatst

Super goed nieuws wen!!bheerlijk om te lezen!

Ruby, dat stille verdriet blijft hè.... Die datum zul je ook nooit vergeten en altijd bij je dragen. Hele dikke knuffel voor jou!! We gaan zeker binnenkort eens een bakkie doen!!! X

Geplaatst

Ja, goed nieuws van Wendy, fijn meid!! Hoe gaat het met werk? Is het rustiger?

Mooi filmpje, Eef, ontroerend. Bij de film Up, die ik nietsvermoedend keek met mijn neefje en nichtje, moest ik ook al flink slikken. Het is inderdaad zo herkenbaar: het verdriet maar ook de liefde en verbondenheid en het intens blij zijn met elkaar.

Hier gaat het wel goed. Ik ben nog even lekker vrij en geniet daarvan. De afgelopen weken heb ik veel ruimte gegeven aan mijn verdriet. zonder dat ik als een huilende zombie rondliep overigens, maar gewoon, als ik er behoefte aan had even praten of huilen of mijmeren.

Dat het kamertje leeg is, vind ik erg fijn. Ik was wel een paar dagen wat uit mijn doen. Vond het ook moeilijk dat ik in mijn eigen omgeving moeilijk kon delen wat dat voor me betekende. Men sprak vooral over het zakelijke (geld) of zei heel luchtig " nou, dat ruimt lekker op". Het is natuurlijk ook moeilijk voor ze hoe te reageren maar ik voelde me daardoor niet veilig genoeg om mijn gevoel erover te delen, terwijl ik dat wel graag had gewild. Maar goed, dat is niet naders. Extra fijn dat ik het hier wel kwijt kan.

We weten wel al ongeveer wat wemet dat kamertje willen doen. Ik wil er een kast voor seizoenskleding, beddengoed en allerhande spullen. Verder wat hobbygedoetjes voor mijn man. (mijn hobbygedoetjes zijn allemaal op zolder). Maar de kast hebben we nog niet gevonden, dat komt wel.

Klinkt pittig allemaal, Ceeke. Die schoonzus mag je houden, sorry. ;-)

Ik hoop dat je veel zult hebben aan je gesprek bij maatschappelijk werk. Hoelang nog voor je op vakantie gaat? Sterkte metende laatste loodjes en een dikke knuffel terug!

Babeth, je klinkt heel rustig maar het is toch rot dat het niet is gelukt. Sterkte.

Caro, ik heb die knoflookchips ook geprobeerd maar vond hem echt niet lekker, brrrr!

Leuk dat je je elke dag even meldt, Sen. Voel je nog goed?

Ruby, hopelijk goede berichten bij de dierenarts. Dikke knuffel voor jou. Zo'n datum blijft moeilijk hè?

Tool, wel bijzonder dat je je beter voelt met prednisolon.

Esther, je hebt een klein eigenwijsje in je buik, haha!

Geplaatst

Wen, wat een opluchting!! Gefeliciteerd meid!

Ruby, knuffel voor jou. Gisteren dus n moeilijke dag, rustig aan!

Fren, jij aan de winterlekkernijen, mmmm.

Zou t nu al effect dan kunnen hebben op m'n suiker? Ben wel al gestopt met m'n befaamde blikjes, dus dat is al een hele suikerinname minder dan voorheen. En verder is ie eigenlijk ook wel laag. Heb dr. Pf. N mail gestuurd kijken wat hij te zeggen heeft wanneer hij reageert.

Vanavond lesgeven. Denk dt er niemandkomt, is veels te warm of t moet al flink gaan regenen en afkoelen.

geen probleem eigenlijk, dan kan ik eerder naar huis.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden