Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wen gefeliciteerd! Wat superfijn dat het allemaal goed is en dat je een kloppend hartje zag, geniet ze!

Es, als je googeld op u tube, married life, pixar up of deze link

dan kun je m zien. Ik vond vooral de gezichtsuitdrukkingen zo mooi getroffen, erg ontroerend, en idd, de scene dat ze in de tuin zit....

Henne, wat fijn dat je je wat positiever voelt! helemaal goed ; -)

Ruby sterkte met deze dag, knuffel xxx

Mm weer helemaal in de werkmodus. Het eerste wat ik wil veranderen is thuiskomen. Vroeger altijd gelijk tv aan en relaxen, maar dat wilde ik niet meer. Na de vakantie gelijk weer in oude patroon...nu uitlaten. En discipline opbrengen : -)

Iedereen fijn avondje x

Geplaatst

Eef, dat patroon hadden wij ook. En dan met name eten voor de tv. Dit doen we nu alleen nog in t weekend en door de week gewoon aan de eettafel. En ook bij ons tv aan bij thuiskomst. Nu met dit mooie weer probeer ik zoveel mogelijk meteen naar buiten te gaan. Lukt aardig. Alleen vandaag niet, lol

Geplaatst

Babeth ik had zo gehoopt op goed nieuws voor jullie....:-(

Wel hele mooie filmpjes van Im!!! Had je nog een sms gekregen? Slecht verbinding daar.

Wen gefeliciteerd met jullie prachtecho.

Henne gelukkig vanmorgen alles oké, toch fijn dat je zelf ook kunt luisteren. Al bijna 15 wk ver, beseffen jullie het al een beetje?

Ruby wat een ontzettend lief beestje hebben jullie erbij, een knuffelkont.

Esther ik heb een keer foto's voorbij zien komen van je, prachtig :-)

Tool aan het aftellen voor the big wedding, gaat snel hoor, nog gelukt met de schoenen?

Ik lees mee maar weinig tijd, terug uit Genève dat wel maar was niet wat ik er van had verwacht, veel pech gehad.

Gisteren onze pups op gehaald, wat zijn ze lief en kauwerig, pfff echt alles weggehaald maar ze blijven iets vinden om op te bijten. Gelukkig de eerste nacht goed gegaan.

Mezelf voorgenomen om weer meer aanwezig te zijn.

Knuffel voor jullie.

X

Geplaatst

Hoi meiden,Allereerst een dikke knuffel voor Rubster!! Dergelijke dagen blijven moeilijk hè meid!

Eef, dat filmpje, zeer treffend en ongelofelijk dat ze met dergelijke "poppetjes" diepe gevoelens weten te raken!

Syl, fijn dat je terug bent maar jammer dt het wat tegenviel zeg, wat leuk de pups in huis, wij hadden voor Senna vanaf dag 1 dingen in huis waar ze ok kopen knauwen, van die botjes en speelgoed, ze heeft nooit iets kapotgebeten, wel omgestoten ;-)

Wen, wanneer gaan jullie het geweldige nieuws aan M vertellen? En aan familie en zo of weten zij het al ?

Freya wat mooi om te lezen hoe de flinke opruiming ook rust en ruimte heeft gebracht, ook ruimte in je hoofd dan hè, jammer het niet echt werkte om er in je eigen omgeving over te praten, mensen weten soms echt niet hoe te reageren hè.

Ceeke, sorry, maar ben ook al voorzien van complexe familieleden, zowel direct als aangetrouwd ;-) maar als jij er een wil ruilen tegen 3 van mij dan ben ik wel te porren hoor !Hoe ging het vanmiddag? Ik hoop dat als jullie op vakantie de deal voor het huis rond is!Ohhh ik hoef nog maar 2x3 dagen te werken en dan vakantieeeeeeee

Geplaatst

Ik zit weinig hier maar reageer even op het stroom verhaal. Op zolder staat bij ons de combiketel die warm water regelt en die ketel doet het alleen als je de stekker in het stopkontakt doet dus ja je hebt stroom nodig om te douchen.Als de ketel het niet doet ook geen warm water Klinkt raar maar echt waar !

Geplaatst

haha Jeanine ik geloof het wel hoor maar het klinkt zo gek. Ik heb een ketel met een vlammetje dus volgens mij kan ik douchen zonder stroom? Weet ik veel! Ben een muts in die dingen.

Geplaatst

Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: eerst pauze en na onze bruiloft 12-10 gaan we op eigen houtje verder metprednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Ceeke:

Voortraject

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook vitamines slikken.

Behandeling

Wachtweken

Meiske74:tp van 1cryo 08-08-2012

Zwanger:

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum 21-12-2012

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is deovergang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Spaatje

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Hoi meiden.

Ik durf mij nu eindelijk een rijtje lager te zetten. Hier nog aan het nagenieten van een kloppend hartje. Het besef begint te komen. Ik heb vandaag menig traantje gelaten en heb de rest van de echo bekeken met een doos tissue's in mijn handen vanwege de tranen.

Wij willen het volgende week aan onze moeders gaan vertellen. Maar aankomend weekend wordt M alweer 4 jaar en ik wil niet hebben dat zijn verjaardag in het teken staat van mijn prille zwangerschap. Vandaar dat wij dus even wachten tot na het weekend.

Daarnaast willen wij het pas breder bekend maken bij vrienden en familie als wij toch nog iets verder zijn in de zwangerschap. Mischien na de volgende echo ofzo?

Mijn buurvrouw is op de hoogte (zij is zelf zwanger van haar vierde) nadat zij de flessen van MvM buiten zag staan. Dat is eigenlijk best fijn, want wij gingen al regelmatig vriendschappelijk met elkaar om en nu kan ik tenminste wel ook mijn verhaal zo nu en dan even kwijt in real life.

Verder nog niet bijgelezen. Sorry! Morgen weer.

Ik ga hier nog even proosten met jip en janneke champagne en dan lekker mijn bedje in. Welterusten.

Geplaatst

Syl, je bent er weer!! Leuk!! En de pups in huis, zal nu niet meer zo stil zijn. Zie graag een foto tegemoet zodra je hebt uitgevogeld hoe je kunt douche met stroom!

Geplaatst

Syl welcome back! ben ook benieuwd naar de foto's van de pups

douchen zonder stroom kan ook lastig zijn als je alles op de tast moet doen omdat je in het pikkedonker staat

Geplaatst

Daar heb je ook weergelijk in sen

Ik had trouwens al bericht van dr pf. Terug. Het is niet noodzakelijk om de normale bloed controles te laten doen. Wel idd de controle op t-Cells. Das mooi!

hopelijk straks nog een banga. Gewoon voor de leker, hahaha

Geplaatst

Oh Sen hoe kan ik jou nou vergeten, er is al meldplicht gevraagd want bijna is het zover voor jullie. Staat je koffertje klaar? Volgende week weer bij de vk, spannend!!!

Jeanine bedankt :-) klinkt idd heel blond maar je hebt stroom nodig, gelukkig na 1.5 opgelost.

Welterusten meiden.

Geplaatst

Ik ben niet blond maar wist het dus niet en heb het even gecheckt bij de heer des huizes: inderdaad zit er bij ons ook een stekker in! Nuttig, zo'n IVF forum, leer je nog eens wat haha!

Geplaatst

Wen geweldig nieuws!!! Van Harte gefeliciteerd met deze ontzettende mooie echo!!!!!

Syl welkom back!! Leuk jullie pups in huis. Veel plezier met de dondersteentjes..

Geplaatst

Ha ha Caro je bent een echte "vrouw" zullen we maar zeggen.

Ik ben een bijna vent geloof ik. Ik stond vanavond weer in de achtertuin zand te scheppen om de planken waar de fundering voor ons tuinhuis komt. Nu voel ik weer mijn spieren en de plek van de kz, getver wanneer stopt dat nu eens??? echt zo'n rot trekkerig gevoel.

Trusten meiden en veel succes met de hittegolf de komende dagen. Lekker rustig houden en veel drinken..

Geplaatst

Ja wat dat betreft wel. Ook met de auto, band verwisselen kan ik echt niet en ga ik ook niet leren hoor! Kun je iemand voor bellen... Ik kan net de ruitenwisservloeistof bijvullen en tanken natuurlijk en daar houd het wel mee op.

Heb vanmiddag eindelijk besloten met de tijd mee te gaan en Alles-in-een besteld, met interactieve tv, jaja... Maar ben nu op de aanbieding in gegaan, voornamelijk omdat er een gratis monteur langs komt!

Balen dat je de plek van de kzs nog steeds voelt na ruim een jaar! Is dat normaal?

Geplaatst

Kalimera ladies!

Vanochtend onder de 93, whoehoeeeee. Lol. Er begint schot in de zaak te komen. Gelukkig. In totaal ook al 6 cm kwijt, alles bij elkaar op geteld hè!

Syl, als ik naar de tijd kijk, dan denk ik, heeee, toen was ik ook effe wakker omdat een kat op me sprong. Moet je nu met de pups ook nog 's nachts gaan?

jammer dat Gé.neve tegenviel.

Wen, hebben jullie kunnen slapen?

Ruby,hoe ging t nu met tr.uli? Hebben de katten al kennisgemaakt of nog niet? Weet wel dat T. Naar N. Aan t blazen was, hij. Hoop dat dit nu al ver voorbij is.

Ben alles kwijt, sorry. Ga een lijstje maken, hihi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden