Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kalimera!

Nog 3 weekjes en dan lekker vakantie! Heerlijk!

Henne, succes dadelijk met de echo. Benieuwd of er duidelijkheid kan komen in waardoor dit komt.

Wen, Jij morgen toch echo? Spannend!

Babeth, nog een testje gedaan? Wat een leuk filmpje van I. Op fb!

Sen, fijn dat je je even komt melden. Mijn nichtje is gisteren bevallen van een zoon. Heb alleen een foto op fb gezien, verder weet ik niet hoe het gegaan is.

Ivfsh, fijn dat jullie geen twee auto's hoeven aan te schaffen, leasebak is wel fijn. Had mijn zus ook. Is dit jaar helaas afgelopen voor haar.

Syl, hoe is t bij jullie? Zitten de zaken/privé reisjes erop? Ben je al bongi?

Ruby, hebben de katten al kennis met elkaar gemaakt?

Es, je vroeg hoe het met m'n moeheid en. Energie zat/zit. Eigenlijk wel goed. Sinds ik de predn. Gebruik voel ik me lichamelijk best wel goed eigenlijk. En daardoor ook wel mentaal weer beter.

het werken gaat op zich ook wel goed. Merk ook da het goed is dat ik t woord 'moeten' zoveel mogelijk weg laat uit m'n beleving en dat de druk hierdoor minder aan het worden is. De druk die ik mezelf altijd opleg is nu minder groot dan voorheen. En dat voelt fijn en goed!

Geplaatst

Oh meiden wat erg. Ik ben flink bongi en heb ontzettende snaaitrek. Gelukkig niks in huis dus dat scheelt weer. Ben namelijk langzaam aan onsjes aan het verliezen. Nog 2kg en dan zit ik op mijn gewicht voor de mm begon 82. Ok nog steeds teveel, maar de daling is dus nog steeds langzaam gaande.

Maar nu die snaaitrek. Bah, wilde dat ik voor die dingen een knop om kon zetten. Ze zeggen een glas water drinken dan heb je er geen last meer van, als ik iets vies vind is het water drinken bleh. Nog maar een bakkie koffie dan..

zo genoeg geklaagd. Wasje bijna ophangen, helaas binnen, vanmiddag werken en ze voorspellen de nodige buien met onweer vanmiddag al hier dus jammer dan maar binnen. R ligt weer te slapen en boevenstreekjes te verzinnen voor staks ;)

Lekker he Tool als je het woord MOETEN uit je woordenboek schrapt. Heb ik nog niet zo lang geleden gedaan ergens tijdens de mm en is me prima bevallen. Ik ben een perfectionist en zelfs die kunnen dat leren los te laten, was niet makkelijk, maar maakt het leven er wat relaxter op. Wat vandaag niet kan komt morgen enz... heerlijk.

Geplaatst

Goeimorgen,

He Henne, ga je eerder E en F zien dan K en B? Niet eerlijk! :-) Nee hoor, doe maar lekker, ik zie je hier wel een keer verschijnen. Hoop dat je straks wat duidelijkheid krijgt.

Babeth heb je al getest of toch maar niet? Wat een superfilmpjes op FB! Dat ze al kan lopen, jeetje, ze is net 1 jaar! knap hoor! Zag ineens voor me dat ik er straks 2 heb in die fase, berg je maar... Maar misschien gaan ze wel op hele andere momenten lopen, heb zo'n vermoeden dat Bram toch de eerste zal zijn, die is nu al een stuk actiever met bewegen.

Ja, zometeen even een was draaien en eindelijk een beetje strijken, voordat het op zolder te warm wordt. We zouden zaterdag naar de Efteling gaan, maar het wordt 30 graden! Volgens mij word je daar niet vrolijk van om daar in die hitte rond te sjouwen en in de rij te staan. Denk dat we het een week uitstellen, dan is de laatste lange opening op zatredag en zal het wel extra druk zijn maar ja, 19 graden in de vooruitzichten klinkt een stuk aangenamer. Verder vind ik het prima hoor dit weer. Wij zeggen altijd tegen elkaar: het huis zou alleen ergens anders moeten staan... lees: ergens in Griekenland.

Hup aan het werk!

Geplaatst

Hoi meiden, even snel hier een berichtje van mij, de test was witter dan wit! Precies wat ik verwacht had, man houdt nog hoop, ik ben immers vroeg haha valt mee hoor schat! Vandaag dag 11 na ei, met I op dag 12 een mooi test.

Tool vast behoorlijk slikken met het bericht van je nichtje, sterkte!

Straks met i naar het cb, bah die ellendige spuiten! Gelukkig gaat m ook mee.

Geplaatst

Oei babeth... Dat us jammer... Had heel hard gehoopt dat je wel een tweede streepje zou hebben! Was zo mooi geweest! Lief dat M nog positief is.

Geplaatst

Babeth balen zeg. Wie weet idd een langzame innestelaar??? Het kan zo maar. It aint over till its over...... lalalalalalala. Geen bloed meer gezien???

Nou mijn huis staat hier best hoor, zou niet altijd in de warmte willen wonen, de afwisseling in Nld vind ik wel best. Hou niet zo van warmte, krijg er altijd migraine van na een tijdje.

Geplaatst

Caro, als je volgende week gaat dan kan ik je nog wel eens tegenkomen. Wij gaan pas in de middag richting efteling. Blijven daar tot sluit. Voor Aquanura te zien natuurlijk. Mijn pleegkids gaan mee. dus wordt gezellig.

Hier Nitsa en Truli samen, geen goede kennismaking. Nitsa zat er echt zo bij van wat maak je je druk met blazen en grommen. maar we geven het gewoon de tijd.

Enkelt houdt ze mij uit de slaap 's nachts. Wil alleen maa likken. Zo'n ruw tongetje zorgt ervoor dat ik niet in slaap val. Dus uiteindelijk beneden op de bank gaan liggen.Om 4 uur weer naar boven en toen heeft ze een uurtje of 2 heel rustig geleven. Om 7 uur was ze alweer aktief in mijn tenen aan het bijten e.d.

Dus hopen dat het vannacht beter gaat.

Geplaatst

Zat me net te bedenken onder het genot van een eierkoek en kop koffie dat ik er een jaar geleden heel anders bij zat.

Beroerd net thuis uit het zh. Misselijk en spugen. klooien met de borstkolf en teruglopende melkproductie en een afvallende R, pijnlijke operatiewond en helemaal niet blij.

Nu een jaar verder ben ik heel gelukkig met ons mannetje, hij groeit ipv afvallen en hij ontwikkeld zich prima. Hij eet en drinkt prima en dat was toen wel anders.

Hoe kan het zijn een jaar later....

Geplaatst

Gelukkig maar San!

Jammer Babeth! Over 2 dagen nog eens testen als je geen bloed meer hebt?

Ik zou denk ik ook niet permanent in Griekenland willen wonen, veel te moeilijk met de taal bv maar wel een tweede huis willen hebben! En het ligt er aan waar je zit maar is niet altijd even warm daar hoor.

Oh dan kom ik je vast tegen Ruby! Al is het heel druk, ik kom altijd een bekende tegen in de Efteling. Jullie gaan best vaak he? Heb je een abonnement? Ik denk niet dat wij tot 12 uur blijven, gaat wat ver met 2 meiden van 8 en 9 maar tot een uur of half 10, 10 uur denk ik wel. Moet ook nog bijna een uur terugrijden.

Weet niet hoe het zit met die watershow, moet je daar apart kaartjes voor halen zoals bij Ravelijn?

Geplaatst

Babeth, het is nog best vroeg hoor voor een test en als het bloeden is gestopt, is er nog hoop! misschien innestelingsbloeding geweest? ik blijf ook nog positief net zoals M.

Geplaatst

Caro, voor Aquanura is het gewoon gaan staan kijken. In de avond is aquanura het mooist natuurlijk.

wij komen pas na 3 uur het park in. Wij gaan een proefabo nemen bij de efteling. 2x dan hebben we hem eruit. Dus geen probleem.

Babeth, succes. Jammer van de witte test. Maar idd zoals iedereen schrijft kan innestelingsbloed zijn.

Henne, succes met de echo.

Wne, jij morgen de echo.

San, in een jaar kan heel veel gebeuren.

tool, het moeten proberen wij ook zoveel mogelijk weg te halen. Maar soms ontkom je er niet aan.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Babeth, balen zeg! Maar lief dat M. Zo positief blijft. Viel eigenlijk wel mee, met het berichtje van m'n nichtje. Wist dat ze op t punt van bevallen stond, dus heb me er blijkbaar op voorbereid al. En heb n mijn ouders eens als eerste ingelicht, terwijl normaal mij pn moeder me hiervoor opbelde en op de en/of andere manier zei ze het altijd op zo'n manier dat het me pijn deed. Bedoelde ze natuurlijk niet zo, maar zo gaat het dan via de Foon.

Ruby, balen dAt Tr.uli je zo uit je slaap houdt

Geplaatst

Babeth wat enorm balen! Dus nu gaat het weer even duren voordat jullie weer aan een verse poging gaan beginnen? Hoe voel je je eronder? Heftig om zo weer twee weken in die achtbaan te zitten of niet?

Tool fijn zeg dat je je wat prettiger voelt! Goed om te horen!

Ivfsh wat een schattig filmpje! Ik kan me zo voorstellen dat ze bloemkool smerig vind :)!!! Ik vond het ook altijd zo vies (en nog steeds)!

Henne succes vandaag met de echo!

Wen nog 1 nachtje slapen!

Had me leuk geleken om volgende week langs te komen ivfsh maar ik heb een late dienst dus dat gaat hem niet worden!

Hier een brakke nacht achter de rug. Twee uur wakker gelegen, erg irritant. Het is ook echt warm momenteel boven! Vanavond een late dienst. Fijne dag meiden!

Geplaatst

hahahaha Ivfsh wat een geweldig filmpje! dat koppie.. hilarisch gewoon! gelijk heeft ze, bloemkool is ook niet te eten :-)))

Geplaatst

oei heerlijk fren!!!

We hebben vanmorgen de logeerkamer leeg geruimd. Morgen gaat gerard met zijn vader een nieuw plafond erin maken en dan kunnen we gaan inrichten. Spannend!

Geplaatst

Hi lievies... Hou het even ego, want ben bekaf. Echo was natuurlijk weer prima.... Ja op zich twijfelde ik daar ook niet aan. Had nu wel een ervaren gyn en niet eentje in opleiding en deze arts zag dus toch wel wat stolseltjes zitten, waarschijnlijk idd door een puntje van de placenta. Kan dus nog wel wat meer verwachten, maar zolang het niet helderrood is maakt het niet uit, ook niet als het veel is. Was fijn om nog weer even van me af te praten en te horen dat ik me niet aanstel. Ook direct afgesproken dat ik niet naar de vk ga maar daar blijf. Kon toen gelijk de 20weken echo afspreken, die staat voor 19 september, voelt wel heel bijzonder hoor om die afspraak te maken. Volgende week de afspraak die er al stond voor 16 weken en ze heeft aangetekend dat er dan ook nog een echo wordt gemaakt (kennelijk normaal niet). En als ik tussen 16 en 20 nog een keer bevestiging nodig heb, dan moet ik gewoon bellen. Maar ook deze arts zei dat ik het waarschijnlijk wel snel ga voelen.....nou....as we speak heb ik gekriebel in m'n buik :-)

Daarna doorgereden naar vriendin, was heerlijk, echt zo fijn. Haar meisje is een schatje en opeens kwam het besef 'straks hebben wij dat ook'....wauw.... Nu net thuis, autorijden op de terugweg viel nog tegen, erg slaperig. Dus ga heerlijk een dutje doen en hopen dat ik dit positieve nu weer vast kan houden.

Lees bij als ik wakkerder ben!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden