Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Caro, veel sterkte vandaag. Goed dat je gaat hoor!

Kaartje, vegeterranean is een super boek, alleen is de receptuur wel dusdanig moeilijk dat je van goede huize moet komen om het te kunnen maken. Maar we hebben er 65000 van verkocht, en geen klachten gehad vder. Dus als ie in een enveloppe moet hoor ik het wel!

Henne, balen dat je je zo gammel blijft voelen... Hoop dat het snel beter gaat. Eerste nachtje zonder J zit er op :-)

Heb net de kinderopvang bevestigd. Jeej, weer een zorg minder!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lekker Fren weer wat van het lijstje strepen.

Sandra ik denk dat de bongi altijd wel raar zal blijven voor ons allen, wel of geen kind misschien. Ik hik er zo wie zo elke maand tegenaan laat staan met onze geschiedenis.

Ruby als het dan komt dan maar beter snel zodat je weet waar je aan toe bent toch?

Alles klaar met het eten, lekker de smaken in laten trekken.

Alleen lekker eigenwijs bezig met de rijst, bijna geen pandanrijst meer en geen witte, nu dus combi aan het maken maar nog niet genoeg en ik wil niet naar de winkel,hekel aan.

Nog ergens wat bami vandaan toveren dan maar :-)

Geplaatst

Ah 1e onzekerheid slaat toe... Vanochtend hard gewerkt, maar pas na paar uur realiseerde ik mij dat ik het steenkoud had. Koude voeten en rillerig. Nu dikker gekleed en weer op temperatuur. Hopelijk zijn ukkie en pukkie er tegen bestand! Waren ze net ontdooit en opgewarmd, zit suffe mama te (klunzen en) kleumen....

Geplaatst

Ukkie en Pukkie hebben ook de diepvries overleefd, dus komt vast wel goed :-)

Fren, vrees dat ik niet zo'n kookwonder ben...Vind het zonde als het niet gebruikt wordt. Boek sprak me verder wel aan. Als jij denkt dat het geen goed plan is zonder kooktalent... Toevallig een suggestie voor wat anders?

Henne, hopelijk helpt de acu zo.

Geplaatst

hoi dames

Testr je hebt de tp van ukkie en pukkie gehad,wat super!!!!! heel erg veel succes meid en wat Fren zegt klopt in hoor, Imke heeft er niets van geleden, mams kreeg aleen weer een hoop grijze haren erbij....heel veel geluk, we kunnen hier wel weer erg goed nieuws gebruiken!!!!

Henne ook nog aan het kwakkelen en dan alleen thuis, bah!!! beterschap, nu wel echt opknappen want het wordt een nazomers weekend!!

Caro sterkte vandaag.

Sandra veel plezier vanavond! ik ben benieuwd hoe het het zal ervaren vanavond. Ik ben gisteren alleen even naar de kapper geweest, viel gelukkig mee maar heb ze toch maar niet laten verven, zit ik te lang in de stoel.....

Syl ik las je berichtje over Kayla, wat een uitslagen, hartje goed maar de rest, gelukkig doet ze het verder goed maar het is wel enorm slikken, ze is hoe dan ook een lid van jullie gezin.

gauw even stofzuigen nu het kan, Imke slaapt en heb met al snel de ramen buiten kunnen wassen, is dat tenminste vast gedaan, ja ben duidelijk ongi dan slaat de poetswoede toe haha

liefs

Babeth

dames ik las nog dat jullie op een donderdag deze kant op wilde komen? helemaal goed hoor! erg leuk!

Geplaatst

Zo ik ben weer geprikt en geknepen. Voelt nu allemaal wel goed, kijken of dat morgen doorzet. Moet nog wel erg oppassen met rug.

Miki ik snap dat je in de stress schiet, koud en rillerig, koortsig, mag niet, Immuunsysteem etc. Maar je kunt het ook gewoon koud hebben ;-) en daar hebben ukkie en pukkie echt geen last van. Heb jij die cd van zita west wel eens geprobeerd? Met die ontspanningssessies? Ik heb m terug van estehr (dank je wel Es!), dus stuur m je zo op als je intresse hebt. Misschien kan ik het ook wel als bestandje doormailen, weet ik eigenlijk niet....

Caro hoe was het vanmiddag? En heeft je vriendin nog wat gehoord, hoop echt van niet...

Syl al bami gevonden?

Geplaatst

Gelukkig Henne wat beter dus en nu doorzetten dat je snel opgeknapt bent.

Bami gevonden ja en ik heb een mengeling van rijst, hihi. Merken ze toch niet....hoop ik!

Geplaatst

Als ik kleefrijst maak volgens de methode van m'n schoonmoeder moet ik bewust twee soorten mixen. Dus dit is gewoon een bewuste keuze Syl, een nieuw recept :-) Ik heb zowaar ook wel een beetje zin in eten, lang leve de acu? Nu dan alleen niet te hard van stapel lopen.

Geplaatst

Eat lekker ladies! Klinkt goed een mix Syl.

Caro, hoe was de begrafenis?

Dank voor het aanbod Henne (fijn dat je wat opkrabbelt). Maar rust vinden lukt me gelukkig wel momenteel, ondanks of wellicht dankzij de drukte! Ik maakte me ff zorgen en vecht daar maar niet tegen, hoort erbij niet waar. :)

Babeth, hard aan de poets. Jij ook dank voor de bemoedigende woorden! Je 1e ongi weer of kwam dat al meteen op gang? Geen verstand van eigenlijk. :happy8:

Liefs, xxx

Geplaatst

Miki dus het is al begonnen die onzekerheid. Bah, gelukkig hebben ukkie en pukkie er niet zo snel last van als jij het koud hebt. Ze zeggen dat zwangeren het koud hebben omdat alle warmte naar de ongeboren vrucht gaat, dus......

Henne langzaamaan ook weer wat beter, gelukkig en je eerste nacht alleen zit er op. Nog maar een paar.

Syl hoe was de rijsttafel met rijstmix en bami?? Vast om van te smullen.

Geplaatst

Dames appelsap is goed nu he? En rooibos thee...

Witje, nu heb ik het weer warm. :) Jij veel plezier vanavond! Of wad het nou gister?

Xxx

Geplaatst

Ze zeggen granaatappelsap, ik vond dat niet te zuipen :-(). Wel veel gewoon appelsap gedronken dus. En ja wandelen hè. En voeten warm ,-) En niet tillen of strekken... Ach dat lijstje me do's and don'ts haha, en de laatste keer dat ik zwanger was heb ik niks daarvan gedaan of juist gelaten... Vertrouw maar op je lijf en de prednisolon en pak je rust. En idd, je af en toe zorgen maken hoort en ook bij en kan ech geen kwaad. Wachtweekstress....brrrr, hang in there girlie xxx

Ik heb redelijk normaal gegeten, tortilla van rösti, ei en wat ham. Tot nu toe nog geen kramp of misselijkheid.... J nog even gesproken via FaceTime, na vannacht al op de helft :-)

Geplaatst

Check. :)

Gewandeld ✔

Tukkie gedaan ✔

Dubbele sokken ✔

Appelsapppie ✔

Tomaten/groenten ✔

Pillendoosie gevuld ✔

Huishouden niet ✔

Ook niet in bad ✔

Verder ben ik er niet mee bezig hoor! Haha.

Henne, fijn lekker wat gegeten. En je man zien, Facetime rules!

Geplaatst

Miki moet een beetje lachen om je lijstje, zoiets zou ik ook maken hoor.

Even een positieve gedachte is dat jullie 2 kansen hebben, beide goed ontdooit en mooie Emmy's. Geeft dat een stukje rust voor je? We weten natuurlijk ook dat er geen tp had kunnen zijn. Toen onze enige cryo goed ontdooit was heb ik ook zitten huilen want er was een kans zonder alle hormonen ellende en daar ben ik nog steeds heel dankbaar voor ondanks dat het niet gelukt is!

Eten was heerlijk en genoeg rijst, mix goed gelukt en de bami ook. Nu lekker gewassen op de bank.

Henne gelukkig ook weer gegeten, zul je een stuk van opknappen.

Sandra veel plezier.

Geplaatst

Heel herkenbaar, ik ben ook dankbaar voor alleen al de (eerlijke) kans nu! Hebben ook nog gevreen 1x op dag van ei, omdat ziekenhuis hier geen risico in zag. Alle zeilen staan bij nu. Als het dan nog niet lukt, dan is het ook wel te moeilijk hoor! En beter te accepteren ofzo.

Lekker languit op de bank Syl! Filmpie?

Geplaatst

Jij hebt echt alle zeilen bijgezet en ik gun het jullie zo. Zou eigenlijk te gek zijn als het niet lukt. Duimen draaien hier!!!

Ga ruzie met de buren kijken, al dat zielige leed, soms denk ik wel eens waar maak jij je druk over. Lekker irriteren maar deze wordt wel heftig volgens mij, hoop ik, hihihi....:-)

Geplaatst

Granaatappelsap met framboos van healty people is best te drinken Miki :-)

Heftige dag. Heb 5 zakdoekjes volgesnotterd, dochter en zoon hebben allebei gesproken bij de kist, zou ik niet kunnen denk ik... Stond zij met een 6 maanden zwangere buik, oh wat verdrietig. Wel weer wat mensen en familie gezien die ik natuurlijk van vroeger ken, de meesten vonden mij niks veranderd, haha! Was leuk, alleen zo verdomd klote dat het dan op zo'n gelegenheid is...

Helaas waren twee vriendinnen die in de buurt wonen niet thuis, dus moest me wel in de file storten, heb er twee en een half uur over gedaan om thuis te komen, nu kapot. Oh ja, ze ligt inderdaad pal naast de man van mijn vriendin... hoe vreemd maar ook mooi. Mijn ex zei: 'Mooi, dan heeft ze wat te kletsen!' Die kenden elkaar ook van vroeger van verjaardagen natuurlijk.

Ik ga dochter in bed stoppen en op de bank hangen.

Geplaatst

Wat een dag Caro! Heftig en zeer emotioneel. Oneerlijk hor het leven soms loopt. Even goed bijtanken weer, want zoiets kost veel energie.

Syl, succes met de burenruzie! Hier weer in Wordfeud geschoten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden