Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Caro sterkte meis, wat goed van je dat je de tijd er voor genomen hebt en gegaan bent, zal de familie goed hebben gedaan, tja, dat snotteren geeft zo'n uitgeput gevoel, lekker naast dochterlief gaan liggen ; -) of snurkt die?

weer verloren met scrabble. Met plezier, dat doe ik graag, anderen een goed gevoel geven ; - ) alles voor het goede doel. Wel gek dat het in zo'n korte tijd kan voorkomen dat punten zich zo snel opstapelen...bestaat er ook een hacker van wordfeub?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he girls, daar ben ik ook weer even. Ik probeerde terug te lezen maar weet niet meer waar ik was gebleven en heb ook niet zoveel puf meer nu.

Las wel dat Caro een begrafenis heeft gehad, gecondoleerd met het verlies van je ex-schoonmoeder meis en veel sterkte.

Miki, een terugplaatsing gehad! super ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen.

Henne, wat vervelend dat je ziek bent en ook nog eens alleen thuis. Wat je zegt over dat je je in de steek gelaten voelt dat heb ik ook altijd met mijn vriend als ik ziek ben. Mannen! Doe lekker rustig aan en snel weer beter worden.

Syl, hoe gaat het nu met Kayla? viel het nou mee of tegen?

Geplaatst

Heb me vermaakt met expeditie robinson en ondertussen een potje woordjes leggen :-) Was vroeger al een spelletjes gek (scrabble, rummicub, memory en later ook kolonisten!)..... 't komt weer helemaal boven haha. Ga nu wel naar bed, proberen te slapen.

Truste lieve meiden!

Geplaatst

S€N tegen maar eigenlijk wisten we dat al maar om het definitief te horen is moeilijk. Nu hopen dat de tumors niet snel groeien en dat ze nog even blijft stinken bij ons :-). Ze is 16 dus we mogen al blij zijn.

Hoe gaat het net Iggy, is alles goed genezen?

Ik zit Schatjes te kijken, opgenomen. Jeugd sentiment.

Geplaatst

truste Henne!

Syl, wat naar :-( dan kan ze wel al 16 zijn het is en blijft kl*te! ze is toch als een kind van je. Tenminste dat heb ik wel met mn katten. Dan kunnen sommige mensen dat overdreven vinden (hoor ik weleens) maar daar heb ik toch maling aan. Ik hoop dat je nog zo lang mogelijk van haar kan genieten. Met Iggy gaat het goed. Alles is helemaal genezen. Hij zit nu weer verderop in de duinen in Iggyland :-)

Geplaatst

Iggyland haha, heer en meester eigenwijs beest.

Het is onze kleine meid en als mensen dat stom vinden hebben ze pech. Hier ook hetzelfde gevoel. Je krijgt er onvoorwaardelijke liefde van. Ze ligt te snurken, heerlijk :-)

Alvast welterusten, nog even wat tv kijken en daarna slapen.

Geplaatst

Goede morgen allemaal!!!

Caro heftige dag en ook nog eens in de file terug. Ik hoop dat je lekker hebt kunnen slapen en dus weer goed uitgerust bent om verder te zwangeren...

Henne al op de helft van J z'n afwezigheid. Gelukkig kun je je een beetje bezighouden. Geen last van je eten gehad??

S€N fijn dat Iggy weer helemaal genezen is en zich weer in Iggyland aan het vermaken is.

Onze katten zijn ook onze kinders en dat zeggen we ook gewoon. En idd wat anderen daar van denken is hun probleem. Die hebben zoiets misschien met hun auto of huis ofzo, maar die materiële dingen zeggen mijn weer niks...

Syl lekker genieten hoor van jullie meisje!!

Eef niet alleen anderen een goed gevoel bezorgen, soms is het ook heel gezond egoïstisch te zijn en voor je eigen geluk te gaan hoor!!

Fren de ingrediënten zijn in huis, dus de eerst appeltaart is vanmiddag of morgen ochtend een feit!!

Hier gister ontzettend gelachen bij de voor stelling van Najib. Echt helemaal geweldig, met een live band erbij. Tijdens de voorstelling niet veel aan thuis gedacht, heel soms maar. Toen we eenmaal op de fiets zaten wilde we toch allebei graag weer naar huis hihi. Ruben heeft zich voorbeeldig gedragen, niet anders verwacht en wij weer even bijgetankt, ook niet onbelangrijk.

Geplaatst

Gezellige avond dus voor jullie Sandra, leuk. Wij willen naar Soldaat van Oranje, J is daar geweest en schijnt goed te zijn.

Ik moet dan altijd aan Fren denken en de knappe hoofdrol speler!!!

Ik zou nou dus moeite hebben om Kaytje alleen te alleen, of ik bedoel naar mijn schoonmoeder. Want een avond theater alleen houdt ze niet meer vol.

Heb dat dus ook met mijn kind, hihi.

Lekker geslapen en dadelijk richting Brabant voer een weekendje mams. Ik voel me toch vaak schuldig dat ik haar zo weinig zie en ook nooit kan meehelpen met dingen.

Het wordt mooi weer, meestal als ik niet op de camping ben, haha.

Geplaatst

haha Syl, jammer voor jou... de cast is geheel vernieuwd dus de knappe hoofdrolspeler is helaas weg... Maar desalniettemin is de musical écht een enorme aanrader. Vond het een van de meest spectaculaire musicals die ik de laatste jaren heb gezien, op Wicked na, maar die komt gelukkig komend seizoen naar NL (hoewel het toch waarsch wel wat kneuteriger zal zijn dan de show op Broadway in NY...)

San, welke wordt het??

Kaartje, ik ga een mooi vegetarisch boek voor je in een enveloppe stoppen! Komt goed :-)

Vanmiddag komt mn moeder om een begin te maken met het uitmesten van wat de babykamer moet gaan worden. Maar goed dat V er niet is, kan ik ongezien dingen weggooien waar hij al jaren niet naar omgekeken heeft, maar als hij ze ziet mogen ze ineens niet weg...

Wel grappig overigens, hij is gister wezen eten met een collega die ook voor het eerst papa wordt. Hadden ze het vroeger over computers en auto's, nu zijn de topics kinderwagens en de toekomst en dat ze vinden dat ze nu volwassen moeten worden omdat ze verantwoordelijkheden krijgen. Grappig dat mannen daar ook zo mee bezig zijn!

Geplaatst

Bij ons is het precies andersom Fren! Ik heb een begin gemaakt met opruimen van mijn 'kantoor', omdat hier de muur wordt doorgebroken moet ie leeg. Maar ik heb moeite met weggooien en vriendlief mikt alles het liefst bij het oud papier/grof vuil... Levert soms ook wel ruzies op omdat hij wel eens zomaar wat weg gooit wat van mij is, grrr...

Geplaatst

hihi, bij ons ook wel eens discussie, maar heb nu een nieuwe tactiek: ik stop alles wat wegkan (in mijn ogen) aan kleding bijvoorbeeld in een vuilniszak die ik in een andere kamer zet. Als ik dan met 4-5 maanden nog niet gehoord heb dat V op zoek is naar een bepaald kledingstuk, kan de zak naar Max, want dan mist ie het dus niet. Vals he...

Geplaatst

Opruimen is iets waar veel ruzie over gemaakt kan worden volgens mij in een relatie. Zeker als het gaat om dingen bewaren/weggooien. Ik ben ook van het wegdoen en P is meer van het bewaren. Er is van allebei wat te zeggen.

Fren we beginnen met het eerste recept de Hollandse appeltaart. Ik heb normaal altijd deeg uit een pakje en om het nu zelf te maken is toch weer anders, ben benieuwd hoe het smaakt, vast heerlijk. Het 2e recept slaan we over, daar zitten noten in bah hihi. We gaan daarna door met recept nr 3!!

het deeg ligt nu te rusten in de koelkast en is bijna klaar voor gebruik, ben echt benieuwd hoe mijn visite het vind smaken. Nog wel even busje slagroom erbij voor de liefhebbers.

Morgen hebben we hier afgesproken met mijn nicht en haar gezin met pasgeboren dochtertje en nog een nicht met haar gezin. Deze komen op kraambezoek voor ons allebei, 2 vliegen in 1 klap en als afsluiter eten we friet met een frikandel, valt bij de 4 kinders altijd erg in de smaak!!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Fren het boek gaat zeker ind e smaak vallen hoor. Die je gestuurd hebt. De vader van mijn pleegkind is ook kok. Dus die kan er ook heel veel mee. Maar in 1e instantie is het voor L.

San, spannend een neiuwe recept voor de appeltaart.

Wat het opruimen betreft. Gaat het hier echt heel gemoedelijk. Zijn natuurlijk rigoreus aan het opruimen hier. we hebben gisteren weer 2 vuilniszakken met papieren e.d. weggegooid.

Nu heb ik de computer naast het bed staan. Maar rete slecht geslapen. Bed een stuk opgeschoven. A. moet letterlijk over me heen als hij naar bed wil. Het is gelukkig tijdelijk. We zijn nog op zoek naar nachtkastjes.

morgen de schuifdeurkledingkast halen. Dat wordt ook nog een karwei.

Zondag tegels halen en dan gaan we weer verder met de sloop van de muur en de tegels afbikken.

Vanavond denk ik mee met A. Die moet werken. Nu even nog ontbijten en als een speer aan het werk. Kan ik vanmiddag rustig aan doen.

Geplaatst

Goeiemorgen! Lekker op de helft in mn uppie. Helaas vanochtend wel weer kramp en diaree, grrrr..... Toch denk ik dat het nu vooral de prikkelbare darm is. In de ochtend alles eruit gooien en me dan langzaam beter voelen is typisch zo'n symptoom daarvan (bij mij dan). Geduld en rustig aan met eten.

Helaas geen taart dus voor mij ;-) Leuk San, zelf bakken. Zoooooveel leuker en lekkerder dan pakjes en zakjes! En superfijn dat jullie avondje uit zo geslaagd was! Geen last van je buik van het lachen? ;-)

Fren is Wicked leuk? Ja? Ik heb het niet zo op Jim Idols en Chantal heb ik gemengde gevoelens bij. Heb haar gezien in Crazy for you en daar was ze super. Maar heb ook gehoord dat de zangpartij in Wicked eigenlijk te hoog voor haar stem is en dat die omlaag zou worden gehaald (voor beauty and the beast ook gedaan). En daar ben nogal kritisch op, sowieso op Nederlandse uitvoeringen hihi. Zag nu ook voorstukjes van Miss Saigon, oa op de uitmarkt, en haakte al helemaal af toen ik het idiote gezien tussen Kim en Chris zag. Die vraten elkaar op dat podium compleet op, was gewoon genant! En ik vind het ook niet passen bij het karakter van Kim, maar oke. Twijfel dus erg of ik daarheen wil, of dat ik liever de vorige versie in mn hoofd hou :-)

Ooeeeh en opruimen haha. Kleren gooit J zelf wel weg, soms zelf dat ik zoiets heb van 'dat kun je toch nog prima dragen'. Maar er staan hier bijvoorbeeld wel lege (!) dozen van de iMac e.d. op zolder. "Voor als je het een keer terug moet sturen ofzo". En omdat "zelfs de verpakking mooi is". Toch zijn we wel redelijk weggooiderig samen en we hebben nu ook nog ruimte genoeg natuurlijk. Met kleren pas ik voor mezelf dezelfde tactiek toe als jij Fren. Ik haal het uit de kast en leg het weg. Als ik het na een half jaar niet gemist heb, dan doe ik het definitief weg. Moet eerlijk zeggen dat ik daar dus nog wel eens iets weer uit gevist heb :-)))) B.t.w. iemand schoemaat 39 hier? Ik heb een paar wite muiltjes van Replay met een houten zool en hak waar ik niet op kan lopen. Trek ze elke keer weer aan om ze na drie stappen weer uit te doen. Zet ze denk ik maar op marktplaats, maar als iemand hier ze wil hebben....

Geplaatst

Henne dus toch nog steeds last. Hopelijk gaat het alleen maar beter worden en is het over als J weer thuis komt!!

Ruby tijdelijk kamperen in de slaapkamer dus. Dat kan ook heel gezellig worden hihi. Succes met je kast morgen, dat zijn altijd van die onhandige dingen om te vervoeren en vooral in je kamer krijgen. Moet je er ook nog mee de trap op?? Dat is helemaal puzzelen dan. Succes!!

Hier staat het eerste baksel in de oven. Heb stiekum het deeg geproeft en het is minder zoet dan uit een pak. Ben zo benieuwd naar de smaken. Weet niet of we stiekum al een stukje gaan voorproeven vanavond (waarschijnlijk wel) moet toch weten wat ik mijn visite voorschotel???? Ik baal altijd als ik weer zie dat mijn rozijnen op 1 kluitje liggen in mijn appeltaartvulling. Hoe krijgen jullie het voor elkaar dat het er overal een beetje doorheen zit?? Misschien de volgende keer ze er appart en los ingooien of zo?

Geplaatst

San, de kast gaan we daar eerst uit elkaar halen. En dan naar huis.

Syl, wij gaan met het werk 16 december naar soldaat van oranje. Ben erg benieuwd.

Henne, ja die darmen die willen wat he. Als ik echt aan de diarree ben drink ik echte cocacola dan is het binnen een dag weer over. Wat een troep is dat dus!!!!

Syl veel plezier bij je moeder.

Geplaatst

Ruby hihi dat snap ik dat de kast eerst uit elkaar gaat, maar dan hou je nog steeds van die onhandig grote stukken over om te sjouwen. Tenminste dat vind ik.

Hier de groente voor de chilli con carne ook al gesneden, kan die zo ook op het vuur. Wil vanmiddag verder niks meer te doen hebben. Zit er over te denken om de soep voor zondag ook alvast te maken. Heerlijk kan die 2 dagen trekken. Morgen gaan we friet halen dus een heel erg makkelijk weekend met eten. Zondag dan alleen het stokbrood snijden en soep opwarmen, de knoflookboter staat al klaargemaakt voor gebruik. Jeetje wat ben ik culinair bezig vanmorgen hihi.

Dames met diaree, zou geen cilli con carne eten vanavond!!!!!

Geplaatst

Oh wat heb ik zin in die appeltaart!! Tis dat ik gister al de halve dag in de auto heb gezeten San!

Net weer lekker gezwommen, even ingehaald van gisteren. Moet zeggen dat het me steeds beter af gaat, al voel ik op mijn buik wel een soort steen in mijn buik liggen, kan ik me helemaal niet herinneren want bij mijn vorige zwangerschap ging ik ook 2x in de week zwemmen. Op mijn rug gaat beter dus doe het om en om.

Oh, slecht nieuws voor mijn Noorse vriendin, was er helemaal naar van. Gisteren was ze niet gebeld, de hele dag in de zenuwen, maar helemaal blij. Ik nog voorzichtig gevraagd: kunnen ze vanochtend niet nog bellen? En inderdaad: een uur geleden werd ze alsnog gebeld dat er gisteren een prima bevruchting was, maar dat die vandaag niet is gaan doordelen, geen TP dus. Zo sneu! Is natuurlijk toch eng met maar 1 eitje. Ze gaat nu naar huis en nadenken wat nu. Ik ben haar grote voorbeeld maar ook haar schrikbeeld omdat ik er 5 keer over heb gedaan en dat kan ze niet opbrengen... Ik denk dat ze het nog minstens 1x gaat proberen, maar dan?

Geplaatst

Caro de appeltaart is net uit de oven en ziet er heerlijk uit!!

Wat ontzettend sneu voor je vriendin zeg. Wens haar alle sterkte en kracht toe om dit te verwerken. Niet eens een eerlijke kans vind ik.......

Goed hoor dat je blijft zwemmen. Tja wat die steen in je buik betreft, geen zw is hetzelfde en je hebt er nu natuurlijk wel 2!!! inzwemmen he.

Oeps even iemand eten geven hier voordat hij gaat brullen, hij is heel lief wakker geworden!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden