Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth, echt even een afspraaj maken als je het niet vertrouwd.

Ik heb de bongi weer gehad. Gisteren naar de kappee geweest en ben weer lekker kort. Over 2 uurtjes gaat de wekker, maar ben moe en kan niet slapen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth je foon weer terug, dat is mooi. Je hebt toch lang zonder gezeten, afkickverschijnselen gehad???? Wat je vloeien betreft. Zolang het niet stinkt en geen buikpijn hebt en/of koorts is het in ieder geval geen onsteking in je baarmoeder als er al een stukje placenta is achtergebleven. Je hebt wel lang gevloeid zeg!! Bij mij hield het vloeien op en na 2 dagen niks was ik ongesteld en nu na 2 en halve week weer. Hoe bedoel je hormoonhuishouding is ontregelt. Dus bellen maandag en waarom nou afspraak voor week daarop??? Gelijk gaan als er plek is meis, zeker als je het gevoel hebt dat er iets niet helemaal in orde is!!!!! Stop met die struisvogelpolitiek en doe wat je een ander ook aan zou raden. Hoe eng dat nu ook is...... (had je tijdens je zw ook geen last van en ook al is je meisje nu geboren, ze heeft wel een gezonde moeder nodig!!!!)

Zo dit standje is gegeven hihi. (niet kwaad bedoeld hoor, ben gewoon beetje bezorgt om je....)

Henne idd echt een mannelijke reactie hihi. Die houden gewoon niet zo van verandering. Ik ben verschillende keren naar de kapper geweest en toen zag P het niet eens..... Mannen of wel fossielen hihi. Wij als dames met verstand ervan vinden het wel mooi en die mannen wennen er maar aan!!

Babeth succes met het compromi sluiten wat voor auto het nou wordt. Je kan het gooien op het feit dat een SUV duurder is in wegenbelasting dan de station??? Hopelijk wint de vrouw!! hihi.

Hier dus de nieuwe auto weer van de baan, of had ik dat al gezegt? Heb er echt wakker van gelegen, omdat ik bang ben het financieel toch niet te kunnen trekken met de verhuizing op komst. Ik wil het daarna doen. P is wel beetje teleurgesteld maar begrijpt mijn angst hiervoor ook wel. Nu gaan we maar kijken vanmiddag waarschijnlijk voor een wandkast bij Ikea, om te zien of ons idee erover past in onze huiskamer.

Maandag gaat ons manneke voor het eerst naar het kdv, zie er nu het dichterbij komt enorm tegen op. Elke keer als ik er aan denk wordt ik erg verdrietig. Pff groter groeien van kindjes..... Ik wilde nu dat ik toch maar wel een thuisblijfmoeder zou blijven, hoewel ik dat niet lang vol zou houden.... Gelukkig gaat P maandag mee wegbrengen om mij te troosten en woensdag is P hele dag vrij.

Ik ga straks bellen met schoonmoeders of ze van de week een paar uurtjes wil oppassen, dan kan ik eens op het gemak naar de kapper.....

Geplaatst

Rubster ook weer lekker kort geknipt??? Hier nog de twijfel of het korter of kort wordt van de week...

Balen dat je zo slecht in slaap kan komen. Beetje lekker soezen of wat lezen ter ontspanning???

Geplaatst

Tool jou katten ook mee naar het toilet? Die van mij zitten er soms eerder dan ik rare beesten zijn het..wij zitten toch ook niet in de kattenbak ;=) lastig hoor collega’s die half werk leveren. Wel gaan wandelen hoor! Kijk maar wat het bij Caro heeft gedaan ;-)

Henne leuk je haar! en ik rijd graag met je mee vond het vorige keer erg gezellig. Even afpreken via mail of whatsupp?

Esther wat ben je dapper..en die tekst zoals ik al schreef op fb het is er een om af en toe aan terug te denken! Binnenkort aan de wordfeud fijne telefoon de S2, Veel plezier op de BBQ

Babet je foon terug! Bij twijfel …je weet wat het wel ;-)

Sandra Ruben naar het kdv..sterkte meid zou best vreemd zijn. Foto’s van Ruben zijn zo leuk

Ik ga opschieten zometeen High tea voor jarige buuf!

Geplaatst

Babeth, meis, ik lees je redenatie en denk idd struisvogelpolitiek, maar goed, ik kan niet voor je beslissen, kan je alleen maar een advies geven en aan jou wat en of je daar iets mee doet. Al zou ik het toch laten checken. druifje dat je bent! (lief bedoeld hoor!!!)

Ruby, ook al naar de kapper geweest, en witje binnenkort ook. ik ga mijn afspraak echt niet verplaatsen, hihihi.

Henne, ben al eens donker geweest, jaren geleden: allemaal door een foutje van de staigiaire, die een kleur op eigen initiatief had gemengd, met als resultaat, dat ik een dag met echt heel donker aubergine-achtige paars heb gelopen (was op zich een supermooie kleur), maar ik moest op soll. gesprek bij de klm als sterwardess, dus de dag erna mocht ik gratis terugkomen en hebben ze er donkerbruin van gemaakt, maar toen kreeg ik van iedereen te horen dat het mijn gezicht zo streng maakte, dat mocht ik dus niet meer doen, hahahaha.

ben eigenlijk pas sinds ik de dreads niet meer heb echt wit. daarvoor had ik meer het goudgele blond. Maar wellicht ga ik nu ook over op een donkerder tintje blond. we zullen wel zien. het spookt nu ook meer door mijnhoofd om mijn haar te laten groeien, maar dat duurt zo lang, zucht. en om nu een pruik te nemen om dat te overbruggen, hahahahaha, nee, dat doen we maar niet

vanochtend weer steekjes in mijn lies. Vind het nog steeds te vroeg, pfff...stomme wachtweken.

Het wokken gisteren was lekker en ook veel gelachen met de groep waarmee we waren. had een rok aan gedaan, dus mijn broek is gelukkig niet geknapt Syl, hihihi

Ben gisteren toch nog gaan wandelen, gelukkig. heb me er gewoon over heen gezet. zal ook proberen vandaag niet in mijn werkmail te kijken.

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag??

Babeth, ook een autokeuze te maken. SUV is niet handig met parkeren, station iets makkelijker. gooi je charmes in de strijd en zorg dat je wint meid, hihihi!

San, jullie nieuwe auto moet even wachten, maar die komt er ook wel hoor, alleen iets later.

liefs,

Tool

Geplaatst

Spaatje, veel plezier bij d hightea!!!

normaal als ik opsta loopt jimmy voor me naar de badkamer en kijkt ook echt om om te zien of ik wel eraan kom en wacht totdat ik deur openmaak. gek beest

Geplaatst

Hoi hoi, goeiemorgen op deze poetsloze zaterdag...ooooh dat blijft zo heerlijk meiden! Geen wekker, gewoon maar zien wanneer we wakker worden. Nog wel boodschappen doen en ik wil wel graag wat kleine dingetjes doen hoor. Even de eettafel in de olie zetten bijvoorbeeld. En morgen wat in de tuin doen.

Esther hoe was de bbq? Heb je er van kunnen genieten?

Spaatje we spreken nog wel even af, komt goed. Syl, dan zien we jou in Den Bosch? Sab of Sen nog meerijden?

Sandra en babeth, lijkt me best lastig om weer te gaan werken. Uit mijn omgeving ken ik ook zoveel verschillende verhalen. De een vindt het heerlijk, de ander zegt na een week haar baan op om thuis te kunnen zijn.

Verstandig is niet altijd het leukst San, maar die auto komt er wel. Verhuizen en klussen kost nu eenmaal zoveel ged, het vliegt er echt uit. En idd krijg je met een andere auto ook duurdere verzekeringen enzo. Ik ben 20 euro in de maand omhoog gegaan. Plus het geld dat we nu aan hulp uitgeven...het is hier ook weer even pas op de plaats met andere dingen. Welke kast gaan jullie kijken? Wij hebben het Besta systeem, bevalt ons erg goed.

Zo en nu ben ik het kwijt omdat ik naar het toilet moest rennen...ongesteld geworden. Dat van dat streepje vorige week was dus flinke lariekoool, we zien ze letterlijk vliegen. Wel balen dat ik nu weer op cycli van vijf weken zit. En vorige keer was ik ook heel kort ongesteld, maakte me daar toch wat zorgen over. Langer tussen de menstruaties...minder hevige bloedingen...ik ben natuurlijk wel ruim 36 inmiddels....slik... Gisteravond heeft J ook voor het eerst toegegeven dat hij er zo moe van wordt om zich telkens weer op te laden. We gaan volgende week natuurlijk naar het ziekenhuis, maar weten op het moment zelf niet eens zo goed wat we willen. Stoppen is voor J nog geen optie, geen kinderen is voor hem namelijk geen optie. Maar ja, garanties hebben we zeker ook niet als we wel doorgaan, dat weten we maar al te goed. En hoe enthousiast ik eerst was over het immuunverhaal, nu lijkt het me zo eng om alles daar op te schuiven en daar nu dus ook op te vertrouwen. Wat als het met prednisolon óók niet lukt. Wat dan?? Bleeeghhh..

Nou ja, eerst maar eens genieten van deze dag. Mijn fossiele vent uit bed slepen ;-0 en boodschappen gaan doen. Vanavond gaan we japanse afhaal proberen. We hebben ontdekt dat ons chinese adresje ook een japanse kaart heeft, erg benieuwd.

Lieverds fijne dag allemaal (en tot over een weekje al!!!)

Geplaatst

Tool spannend allemaal zeg!!! We hopen dat alles wat je voelt lekker posi is.....

Nou mijn afspraak bij de kapper staat op 2 november :((((( dus ik kom met een ontzettend lelijk kapsel..... Ach het gaat om mij hoop ik en niet om mijn uiterlijk, hoewel ik daar momenteel niet blij mee ben hihi. Dus Tool je bent niet de enige die niet naar de kapper geweest is voor volgende week zaterdag!!! gaan we gewoon bij elkaar zitten in het bad hairday hoekje??

Geplaatst

Henne wij gaan ook voor het Besta systeem kijken. Of de kleuren een beetje bij ons passen zeg maar. We willen er een heel stuk muur mee doen en ook de tv erin hangen enzo.

En onze auto komt er idd alleen wat later, wat we nu hebben lukt ook hoor maar wij zijn nogal van het gemak en de ruimte zeg maar. Luxe keuzes dus.

Hopelijk bevalt die Japanse kaart bij de afhaal vanavond en ga maar snel je fossiele man uit bed slepen voor een poetsloos weekend hihi.

Geplaatst

san, is goed!!! we gaan bij elkaar zitten. Volgens mij hebben we nu een aantal zithoekjes. de zuiplapjes/wijndrinkertjes, de badhairdayladies, en de rest, hahahahaha

mmmm...de luidsprekers hier beginnen te kraken alsof er een sms of telefoontje gaat binnenkomen op d mobiel,maar die blijft angstvallig zwart, het spoooooooookt hier in huize p-k, hihihi.

Henne, lekker gevoel om zo aan je weekend te beginnen!!!heerlijk!!

Begrijp je gevoel wel, uiteindelijk zijn jullie het toch die een beslissing nemen over hoe jullie nu verder gaan. Wij kunnen jullie daarin alleen maar steunen. Maar voor nu lekker genieten van de japanse kaart vanavond. hoop dat het lekker is!!!

Wij hebben overigens bijna alle meubels hier in onze woonkamer van ikea, Billy donkerbruin/zwart

en de boekenkast die we boven nog willen plaatsen gaat er eentje van Expedit worden. die grote van 185cm breed en hoog, waarin je ook opbergdozen kwijt kunt.

Maar dat is ook even op de lange baan geschoven, want gisteren hebben we de rekeningen van DD binnengekregen. effe slikken. toch maar mooi ruim 2500 euro. en daar is het bloedonderzoek nog niet bij.

Vriend heeft ook deze week te horen gekregen dat hij toch geen contract krijgt, dus even kijken hoe we alles gaan bolwerken. heb gelukkig gevraagd of ik het in termijnen kon betalen en dat was mogelijk.

t wordt tijd dat de lotto of de staatsloterij eens in onze kring gaat vallen zodat we bij ons allemaal de geldproblemen kunnen oplossen en even lekker kunnen genieten zonder geldzorgen.

Geplaatst

Henne dan kom ik idd zelf naar den Bosch.Moet ik nu nog iets regelenen met het restaurant voor jou.Ik bel ze donderdag om het definitieve aantal door te geven.

Geplaatst

Tool dat lijkt me een heel goed idee dat we allemaal de loterij winnen of zoiets, of gewoon 1 iemand de jackpot van een miljoentje of minimaal 20 hihi.

Altijd draaid alles om geld en er is nooit genoeg helaas. Maar ja als altijd alles maar komt aanwaaien is het ook niet leuk. Het maakt de dingen alleen wel verdomd makkelijk af en toe. Ja schrikken he??? die rekeningen van het ZH. In Ned zien we dat nooit, maar wel klagen als de premie omhoog gaat. Tja de gezondheidszorg is duur en dat moet ook betaald worden, het zou eens goed zijn als mensen weten wat alles kost, dan piepen ze wel anders. Ok er zouden dingen anders en efficiënter kunnen, maar ja dat is overal zo. Wel balen als je het zelf moet betalen nietwaar??? Dat vond ik wel weer het voordeel van Gent. Je betaald een voorschot waar alles uit betaald werd en wat over was kregen we terug. Dan vallen de rekeningen achteraf ook wel mee hihi.

Geplaatst
Henne dan kom ik idd zelf naar den Bosch.Moet ik nu nog iets regelenen met het restaurant voor jou.Ik bel ze donderdag om het definitieve aantal door te geven.

Syl ik heb de kaart bekeken en ik kan denk ik wel wat vinden ;-) Als ze het alleen niet erg vinden als ik eigen brood meeneem. Want glutenvrij vertrouw ik ook niet zomaar meer. Daar zit toch te vaak suiker en/of lactose in.

J is inmiddels uit bed en begint zowaar aan mijn haar te wennen haha. Ik heb zelf nu opeens een probleem met mn wenkbrauwen ;-) die vind ik te licht. Waar je al niet over nadenkt.

San de Besta heeft ook wel mooie kleuren vind ik, maar het moet idd net bij je passen. Mijn zwager is anti-ikea en zij hebben net een poepiedure kastenwand van Hulsta geloof ik gekocht. Ga er volgende week heen, benieuwd of ik het eraan af zie ;-) Vast wel hoor, maar ja....het is ivf of een kast dan he. Soms baaaaal ik daar wel van hoor, die bedragen die eruit vliegen voordat we uberhaupt een kind hebben. Nou ja, niet over zeuren. Ikea is ook leuk :-)

Geplaatst

ik vind de ikea een geweldige winkel, kan ik wel uren door heen lopen en het liefst wilde ik dat alles gewoon aan mijn vingers kon blijven plakken hahahaha.

Net als de Xenos of de Action. leuke spulletjes, maar vaak ook helemaal niet nodig om ze aan te schaffen.

oja, ik ga vandaag appeltaart bakken en waarschijnlijk ook nog een gewone tulband cake (wordt mijn eerste tulbandcake, niet mijn eerste cake,hahahahaha).

Geplaatst

Henne dan ga ik dit vragen, ze hadden wel speltheorie maar kan me niet voorstellen dat een eigen boterham meenemen met hun beleg problemen zal geven.

Geplaatst

Henne wij zijn helemaal weg van het merk Munster of zoiets. Die hebben ook zoiets als de Besta alleen kost de kast die wij dan in gedachten hebben ruim 4000€ en dat hebben we nu net niet liggen hier hihi. Ok de kwaliteit is er ook naar, maar Ikea voldoet ook en als je dan na een paar jaar je kast zat bent is het nog niet zo duur om wat anders te kopen nietwaar?? Dan kan je voor dat bedrag wel 4 x of misschien wel vaker wisselen van meubel.

Geplaatst
Henne dan ga ik dit vragen, ze hadden wel speltheorie maar kan me niet voorstellen dat een eigen boterham meenemen met hun beleg problemen zal geven.

Hihi speltehorie is denk ik Speltbrood? Dat is op zich goed, als er idd geen suiker en/of lactose in zit.

Geplaatst

Pff, ben gesloopt, lichamelijk en financieel... Vanmiddag babykamer en kinderwagen gekocht. Rib uit m'n lijf! Wel supermooi.

Verder niet veel te melden, heb al de hele dag een vin me een megakater achter me aan slenteren... Hij ging 'even' naar een housewarming gisteravond en was om half 6 thuis. Nu ligt hij letterlijk op de bank te snurken... Hoe irritant! Principe 's avonds een vent... Gaat helaas niet echt op ;-)

Straks weer de stad in voor verjaarsborrel van een van onze beste vrienden, maar dat begint pas om 2100. Móet deze moeke zich no wel even toe zetten hoor!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden