Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esther,

Ik had het al verwacht maar vind het toch een grote schok dat jij en gerard afscheid (moeten) nemen van jullie droom, jullie wens, jullie kind.

Kom later terug, nu weet ik niet goed wat te zeggen.

Heel veel sterkte en liefde!

Geplaatst

Weet ik syl!

Weet je wat? Ik ga gewoon proberen te genieten vanavond! Jammer dat ik morgen moet werken anders was ik flink aan de pimpel gegaan...alhoewel ik wel weet dat dat ook niet oplost!

Ben trouwens schandalig lui vandaag (net als gisteren)...zit nog in ochtendjas...!!! Erg hé!

Hebben jullie trouwens wel eens gehoord van een winterbbq? Vind het zo'n leuk idee: bbq buiten, vuurkorven, heaters, iedereen lekker dikke kleren aan, i.p.v. salades snert, boerenkool etc, fakkels...

Geplaatst

Ik wou precies hetzelfde schrijven Babeth, goed gezegd.

Overigens zijn wij getrouwd midden in de mmm periode en op die foto's is daar helemaal niks van terug te zien vind ik. Liefde overheerste die dag echt alle verdriet. Nog steeds kan ik daarom ook heel erg blij worden van die foto's omdat ze laten zien dat we het nog in ons hebben, die zorgeloze geluksmometen.....

Geplaatst

btw...syl heb een nieuwe foon: samsung galaxy 11...zit angry birds op, helemaal verslavend!

Heb trouwens ook wordfeud op mijn foon...snap het niet!

Geplaatst

Fijn Henne! Gisteravond heb ik ook echt even "op zitten scheppen" over Gerard en mij...ben zo trots op ons tweetjes! Bende shit gehad de negen jaar dat we getrouwd zijn maar we staan er nog saampjes...en hoe!

Geplaatst

Wij wilden twee of drie jaar geleden met oudjaar een Bbq doen, maar toen was j ziek dus heb ik al het vlees binnen onder de grill gelegd haha. Bovendien was het toen ook echt heel koud dus of het een succes was geworden.... Maar het idee is er nog steeds. Veel plezier vanavond! Naar omstandigheden ;-)

Geplaatst

Esther, leuk een winter BBQ! Hebben wij vorig jaar op kerst avond gedaan met vrienden en kinderen. Vuurkorven, lichtslingers, sta tafels, warmte lampen enz enz in de tuin. Het was echt super gezellig. Er lag ook sneeuw, mooier kon het niet. Het was goed kouwd, maar hebben tot de laate uurtjes buiten gestaan. Muts op, sjaal om .......

En DE vraag hoe het gaat. Ik sluit me volledig aan bij Babeth. Volg je gevoel zou ik zeggen. Ik zeg het meestal net even anders dan Sylvino, naar omstandigheden goed. Maar gek genoeg vragen de meeste het nooit in een groep, en bellen ze wel eens om het eens te vragen hoe het echt gaat.

Probeer er van te genieten lieve Esther!

Geplaatst

Pff... Zit al een kwartier te wachten bij de apotheek en nov steeds 10 mensen voor me!!!

Ik denk dat we t allemaal eens zijn: de mmm kan jd relatie makfn en breken. Edn tussenweg ix er denk ik niet. Tussen v en mij ook alleen maar sterker geworden gelukkig.

Dus Es': ik zou gewoon eerlijk zijn dn zeggen dat je t moeilijk hebt, maar wel veel zin hebt in de bbq (erg leuk inderdaad!)

Geplaatst

Leuk hoor die winter bbq, ik voel een D&D winter bbq moment aankomen :-)

Esther met angry birds kun je ook goed wat agressie en frustratie kwijt en dat WF vindt ik niks.

Geplaatst

Henne leuke coupe!!! Mooi kleurtje. Ik ben al 3 weken bezig om te bedenken wanneer ik eens zou moeten. Maar wil nog wel voor de lunch volgende week. Ik vind dat nu ik moeder ben en 34 ik niet meer met een halve paardestaart kan lopen voor mezelf. Bij sommige staat het leuk en kunnen ook leuk opsteken enz, maar daar ben ik niet voor in de wieg gelegt. Ben voor de bevalling voor het laatst geweest dus het is weer tijd.

Esther niet te veel denken aan wat mensen wel of niet kunnen gaan vragen aan je. Ga er open minded in en zie waar je uitkomt. Ik zeg ook meestal dat het naar omstandigheden goed gaat, werkt voor mij het beste. Geniet van je winterbbq in de herfst ;) Wij gaan voor de 2e keer met kerst bbq-en. Was goed bevallen vorig jaar. Het vlees op de bbq, de tafel binnen gezellig gedekt en de mannen bakken buiten met een lekkere borrel.

Heel veel plezier!!!!!!

Simba nam jij Sanne nog mee naar de lunch??? Babeth bleef Imke bij je man??? Dan kan ik Zara op de hoogte brengen en dan kan ze een afweging maken of ze wil komen of liever niet.

Bedankt voor de complimenten op Ruben zijn foto's. Zal er in het topic oktober foto's ook plaatsen en de link hier zetten voor de liefhebbers.

Geplaatst

Es, geniet lekker vanavond van de winterbbq. wellicht gaan ze helemaal niet vragen en zit je je nu al 'op te vreten' voor dat moment. En goed dat je jou en G zo hebt opgehemeld!!!

Henne, wow!! leuke kleur en cool dat je het gewoon gedaan hebt!!! Can't wait to see it in real life!!

Fren, al weer weg bij de apotheek???

Net een partijtje zitten ergeren hier over een collega die zomaar een offerte via de mail goedgekeurd heeft, terwijl het een nieuw bedrijf betreft en ze alleen de inhoudelijke vragen hoeft te beantwoorden. kan ook niets aan andere overlaten zonder uit te leggen wat ze moeten doen.

heb et nu weer zelf rechtgetrokken.

ben ook nog niet gaan wandelen. zal morgen maar iets langer gaan, zucht.

Vanmiddag na de lunch had ik een soort van weeig gevoel en smaak in mijn mond. Ik zoek nu natuurlijk overal iets achter. Stomme wachtweken.

Vanavond lekker wokken met vrienden en kennissen van het spinninggroepje waar we jaren geleden mee zijn begonnen. altijd gezellig! en ik ben de bob, maar vind ik niet erg, hahahaha.

fijne avond allemaal!

liefs,

Tool

Geplaatst

volgens mij bleef Sanne thuis, maar het was nog niet zeker, geloof ik, de plannen van Simba en husband.

Verheug me op volgende week. ik zal niet naar de kapper zijn geweest. die afspraak staat pas 14 november, mag ik dan wel verven als ik zwanger ben maar het nog niet aan de buitenwereld wil laten weten?

Geplaatst

Tool geeft niks van die kapper hoor en verver kan geen kwaad als je zwanger bent. De stof komt niet in je lijf terecht. Maar goed de meningen zijn hierover nogal verdeeld dus doen waar je je goed bij voelt.

Geplaatst

Hey Tool,

Even over het haar verven. Ik ben ooit kapster geweest :happy:. Ons advies toen was om in de 1e 3 maanden niet blonder te verven omdat er een te hoog persentage waterstofperoxide voor wordt gebruikt (9% of 12 %). Bij donkerder kleuren is het gehalte een stuk lager (6%) en dat ddzen we wel. Er is alleen geen bewijs dat het blonder maken slecht is.

Geplaatst

Dat wordt ook een herfstkleurtje voor Tool dus :-) Ik heb nu weer iets nieuws.... hoe noemde ze het ook alweer....demipermanente kleuring oid. Je zou dan minder uitgroei zien. Zal wel. Ik had een uurtje op de bank gelegen, schrok me net dood toen ik in de speigel keek hihi.

Geplaatst

Dan gebruiken ze een persentage van 1.5 % of 3 %. Dekt alleen die hoogblonde glinsterende haren niet ;-)

Geplaatst

haha wat heerlijk toch al die dames hier met alle beroepen, voor ieder "probleem" kunnen wel iemand raadplegen......

Henne even vergeten dat je je haar geverfd had ? haha

oh dames mijn tel is weer boven water!!!

Hij lag in de voering van de maxicosi haha, ik had er al een paar keer in gekeken maar niet daar natuurlijk!!

Tool ik durfde mijn haren niet te verven tijdens de zwangerschap, sowieso vanwege de ukkepuk maar ook omdat mij werd berteld dat de kleur weleens anders kan uitvallen oiv de hormonen....nou dat er nog bij, totaal geen risico genomen!!!

Esther die winterbbq klint erg gezellig, ben erg benieuwd, heb je ook warme chocolademelk met slagroom? ;-)

dames ik heb het idee dat ik weer ongesteld ben, heb sinds de bevalling 1 dag geen verlies gehad ...nu denk ik echt dat ik op de 2de dag van mijn mentstruatie zit, had weer last van poetswoede en trek in zoet (chocolade). Maar goed, ik ben als de dood dat er nog steeds wat placentaweefsel is achtergebleven omdat ik dus maar een dag niets aan verlies gehad heb......ik heb me voorgenomen om komende week nog af te wachten en anders te bellen. Kop in het zand steken is echt niet verstandig maar pffffff wil even er niet aan denken.

Geplaatst

Babeth waarom bel je volgende week niet, stel dat er iets zit kun je het maar beter weten.

Heb mijn haar ook niet laten kleuren, durfde het niet, dan maar wat uitgroei.

Geplaatst

Guusje, dan wordt het al een probleem, want ik laat normaal mijn haar wit verven, geloof met waterstofperoxide. Ach, dan gaan we een tintje donkerder, hihih, wilde ik zowieso al.

Babeth, jippie, foon gevonden. Had ik dat nog niet voorgesteld om daar te kijken??? je hebt m nu in elk geval weer. en weer menstrueren. Mocht je het niet vertrouwen, dan zou ik even bellen. Gewoon doen!!

Henne, vergeten dat je naar de kapper was geweest, hihihi. nu weer hopelijk gerustgesteld neem ik aan.

Heeft J het al gezien? wat vond ie ervan?

net toch een wandelingetje gemaakt van iets langer dan een half uur. Kwam ik nog een bekende oud-voetballer tegen, heb maar niet om zijn handtekening gevraagd, hahahahaha. hij was met zijn vrouw en hond aan het wandelen. eenvoudige jongen gebleven. A. heeft vroeger met hem nog gevoetbald, toen ze jonger waren. Zat zelfs bij hem in de klas.

ik ga me eens rustig wat uitzoeken wat ik dadelijk kan aandoen. In elk geval iets waar ik makkelijk kan uitbuiken en zonder riem, hihihi.

tot later en anders tot morgen!

Geplaatst

Nu meneer hier is niet heel erg enthousiast. Leuk voor even, maar hij wil zn blonde K terug ;-) Had ook foto doorgestuurd naar m'n familie en m'n vader vindt het vreselijk haha. Twee fossielen van de familie. Had ook een borrel met collega's en die waren allemaal heel enthousiast, sommigen vonden het zelf leuker dan hiervoor. Maar ja ik liep ook al drie maanden met een peper en zout uitgroei en geen model erin :-()

Tool keerje donkerder is ook leuk toch? Zal je zeker goed staan.

Babeth, niet je kop in het zand steken lieverd. Je maakt je dan toch zorgen dus beter zo snel mogelijk even laten checken dan weet je het ook. Het hoeft toch niet gelijk het ergste te zijn? Laat je snel gerust stellen meis.

Geplaatst

Tool, Syl en Henne jullie hebben uiteraard gelijk maar pffff ben even echt geen held nu. de constatering stelt natuurlijk niets voor (inw. echo) maar de uitkomst.

Ik denk dat ik maandag bel om een afspraak te maken voor de week erop, mocht het gestopt zijn dan kan ik afbellen, toch?

Komende week is al spannend omdat ik dan mijn werk weer ga hervatten en ik wil gewoon dat er niets loos is maar heb zo´n gevoel dat het niet helemaal goed zit......

Sta van mijn eigen houding te kijken en ik weet gewoon dat als iemand anders met dit verhaal zou komen ik ook jullie advies zou geven maar ik ben momenteel echt een watje, of een pluisje.....

Henne ik moet lachen om de reactie van je man en vaderm of meer de reactie van jou daar weer op , fossielen..... ik vind he echt leuk staan maar mannen hebben vaak wat last van grote veranderingen lijkt wel.

Tool je had inderdaad gezegd om in de maxi te kijken, had ik ook al gedaan, meerdere keren zelfs maar gewoon maar half blijkbaar.

nou hier ook de zoektocht voor een andere auto aangebroken, man wil een suv ik een station haha zal lang gaan duren voordat we het eens zijn ben ik bang ;-))

Geplaatst

Babeth wat je zegt je kan de afspraak afbellen dus maandag bellen.

En weer aan het werk, zal best raar zijn na zo'n lange tijd. Weer even wennen, oei wat zou ik daar moeite mee hebben.

Henne stomme mannen af en toe!

Tool is je broek geknapt?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden