Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb tel en wf info naar Guusje gestuurd via pb.

Tool, goed bezig. Lekker relaxen en toch actief zijn. Echt iets voor jou?

Ivfsh, beterschap. Hoop dat je gauw opknapt. Zou jammer zijn als afspraken niet door kunnen gaan nu je in NL bent.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Inderdaad rustig hier. Vandaag met schoonmoeder en schoonzus een dag naar een beautyfarm geweest. Erg relaxt. Hele dag weggeweest en maar halve pagina bij hoeven lezen. Waar is iedereen?

Geplaatst

en ik ben hier!!!!!

Vandaag terug in bed gekropen na eerste voeding tot 10 uur. Wat slaap inhalen van gisternacht. Vanmiddag wat in huis gedaan en lekker van ons manneke genoten.

Ook hebben we vandaag de keuken aangepast en besteld voor de nieuwe woning!!!! Over anderhalve maand hopen we de sleutel te hebben!!!!

Geplaatst

Haha, iedereen is opeens wakker geworden.

Hoop zieken op het moment. Collega's wisselen bij mij het ziek zijn af. Hopelijk vrijdag iedereen weer beter. Anders moet ik vrijdag toch werken. Iedereen braaf aan de vitamines en voldoende slaap dus graag :-)

Geplaatst

Ik heb niks ontvangen Kaartje.

En wat heerlijk, naar de beautyfarm. Moet ik ook maar eens gaan doen.

Heb tel en wf info naar Guusje gestuurd via pb.

Tool, goed bezig. Lekker relaxen en toch actief zijn. Echt iets voor jou?

Ivfsh, beterschap. Hoop dat je gauw opknapt. Zou jammer zijn als afspraken niet door kunnen gaan nu je in NL bent.

Geplaatst

Volgende dik dun date in een beautyfarm....

Ga er lekker vroeg in was een drukke dag vandaag! Mag morgen weer om 5:45 mijn bedje uit

Trutsen en beterschap voor de zieke dames.

Geplaatst

Ff een snelle knuffel voor de zieken!

Gisteren een hele zware dag achter rug, vooral ook emotioneel. Vandaag druk. Maar nu een fijn lang weekend, wil echt gaan genieten. En hier weer even behoorlijk bijlezen en reageren :-)

Truste! Xxx

Geplaatst

Je staat er al bij Sandra ;-)

Kus voor Ruben!

Guusje heb je ook mijn nr ge-pb. Heb geen wordfreut of zoiets hihi.

Spaatje slaap lekker!!!!

Geplaatst

Hee meiden,

Henne: ga heerlijk genieten van je lange weekend!!!

Sylvie: weer beter?

Kaartje: hoop dat je collega's snel beter zijn en vooral dat jij niets vangt!

Hier een iets betere nacht gehad. Man man, wat ben ik

Beroerd geweest. Zelfs een slokje water kwam er meteen weer uit.... Gelukkig gisteravond wat thee binnen kunnen houden, ga ik zo nog eens proberen. Huisarts zei dat er een of ander fiks virus heerst dat heel heftig is, maar gelukkig ook maar een paar dagen duurt.

Geplaatst

kalimera chicas!!

Kaartje, lekker, een beautyfarm, maar heb je dat dan nog nodig, hihihi, slijm slijm.

Nee, grapje, lekker relaxen en heerlijk jezelf even laten verzorgen!

Caro, jij gaat komend weekend naar thermae 2000, heel veel plezier en lekker ontspannen!!!

Henne, zware dag gisteren gehad. Knuffel voor jou meid. Hoop dat het nu ietsje beter gaat en dat je hebt kunnen slapen!

ivfsh, ook weer een iets betere nacht gehad. er heerst idd een vervelend virusje. Jammer dat het virusje jou net te pakken heeft gehad in de tijd dat je hier bent.

Syl, ook al wat ziekerig, beterschap meid!!! Hoop dat verder met jullie alles owkee is?!

San, jippie, keuken besteld en hopelijk over anderhalve maand de sleutel!!! gaat snel opeens of lijkt dat maar zo??? Hebben jullie nog foto's van de bouw gemaakt of zijn jullie daar niet meer aan toegekomen???

Guusje, ik had je mijn gegevens via de reguliere mail gestuurd. Helemaal niet aan gedacht om het via een pb te doen. Wat heb je liever?

Ik kom idd met de trein de 29e. De week daarna (5-11) ben ik ook weer in Den Bosch, maar dan met meiden van het andere forum. Na 2 jaar is het er eindelijk van gekomen dat we elkaar gaan ontmoeten, hihihi. Ben nog de enige van het groepje die nog geen voldragen zwangerschap achter de rug heeft. We zijn maar met weinig, geloof 5-6 vrouwen. Ach, als het maar gezellig is, toch?

En die treinkaartjes van de ns via de kruidvat komen dus nu goed van pas!! ga ze vanmiddag halen tijdens mijn wandelingetje.

Eierstok doet nog steeds lastig.

Maar probeer al mijn energie naar mijn baarmoeder te sturen, hihihi. Zolang ik maar geen pijn in mijn onderrug/bilstreek krijg is alles prima.

Lag ook al vroeg te pitten gisteren, geloof om 8 uur, half 9 al. hahahahaha.

deze ochtend weer werken en dan weer naar huis.

fijne dag allemaal!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool, lijkt me pittig, te moeten schrijven dat jij als enige nog geen voldragen zwangerschap hebt. Maja, als het goed is gaan deze drie kleintjes nestelen en dan ben jij de enige met een drieling!

Doe het gewoon maar rustig aan, als je gevoel zegt niet te veel wandelen, niet te veel wandelen. Dat komt later weer.

Ivfsh, beterschap, ellendige combinatie, zwanger zijn, reizende en niets binnen houden. De zwagerschap vraagt al veel energie waardoor je vaak geen extra potje hebt om dingen buitenom het normale op te vangen. Ik ben er zo eentje die amper ziek te rkijgen is maar tijdens de zwnagerschap was ik opeens af en toe verkouden.

Mijn moeder zit in vietnam. bah bah bah, ben het er helemaal niet mee eens, vanwege haar hartfalen. Mijn zus ook niet en mijn pa ook niet maja... haar instelling is, ik heb een mooi leven gehad, mijn kinderen en kleinkinderen zijn gezond, ik wil niet de dingen laten die ik de moeite waard vind om misschien de kans te hebben langer te leven. Ik snap die redenatie wel en ben er blij om voor haar, dat ze niet bang is voor de dood, maar ik ben ook een egoist en ik wil dat ze er alles aan doet om langer te leven en dat storm en merel haar lang mee kunnen maken. Pfff, gisteren belden ze, ze had het even gehad en het ging niet goed. Bah bah bah. En dan gaan ze ook nooit naar urbaan vietnam, nee, op ontdekkingsreis door noord vietnam mijlenver van alles en met z'n zessen op rieten matjes slapen op de grond en dat soort dingen.

Hier is er vannacht een lekker pak sneeuw gevallen, ik hoop dat het nog een paar uurtjes blijft liggen zodat de meiden van mijn zus kunnen gaan sleeen als ze wakker zijn.

Verder gaat alles goed, ben nog steeds vergeetachtig en suf door de nachtvoedingen. Hij komt nog steeds het liefst om de drie uur. Maar heb het er graag voor over. Heel graag.

Ruby, ontzettend rot dat de endo toch is doorgegroeid. En al helemaal dat je weer in de wcaht bent gezet. Nu weer tot eind november. Heb je er veel last van?

Geplaatst

he Ursela, ja toen ik het zo opschreef, moest ik ook effe slikken. Ben ook nog zo ongeveer de enige die op dat topic schrijft, gewoon om hun op de hoogte te houden. Verder kunnen we elkaar ook via hyves en ffb volgen. Dus de gezichten kennen we al van elkaar, hahahahah.

Maar idd soms vraag ik me ook af, waarom ik nog op het forum daar schrijf.

Wat lastig zeg, je moeder (en je vader ook neem ik aan) in Vietnam, met haar hartfalen. Laten we ervan uitgaan dat alles goed gaat en dat ze weer gezond en wel terugkomt.

Wat leuk, sneeuw, is dit bij jullie de eerste sneeuw dan? hoop dat de kids van je zus nog kunnen sleeën dan!

foto's zijn natuurlijk welkom, hihihi

liefs,

Tool

Geplaatst

Ursela daar zou ik ook heel slecht tegen kunnen als mijn moeder in die toestand naar Vietnam zou gaan. En ook nog in de binnenlanden, pfffff.

Hoe lang blijft ze nog weg?

Veel plezier in de sneeuw.

Tool je schrijft daar nog omdat je toch een band met ze hebt ook al ben jij op dit moment de enige zonder kinderen maar dat kan snel veranderen.

Lijkt me leuk om ze dan in het echt te zien na zoveel tijd en misschien is het daarna dan klaar, kan ook nog.

Ivfsh ja er zijn weer hardnekkige virussen maar bij mij viel het mee, kan ook moeiheid zijn geweest. Gelukkig hier verder weinig last maar met jou gaat het weer wat beter gelukkig.

Henne geniet van je lange weekend.

Geplaatst

Ursula, Sneeuw!!!! Geweldig! Is het al erg kou bij jullie?

Tool, helemaal goed hoor dat je het per mail had doorgegeven!

Ivfsh, gelukkig een betere nacht gehad, hoop dat je het ergste gehad hebt!

Geplaatst

Ik heb nu de gegevens van:

Spaatje

Sylvino

Kaartje

Fren

Henne

Tool

Sandra

Elliebellie

Zodra het compleet is mail ik de lijst door.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden