Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie leest er trouwens de Linda? Al Ruben & Ruben gezien? Ik was WOEST toen ik het zag/las!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha syl, bespieden jullie je personeel via de iPhone? Dat zijn nog eens moderne tijden...

Heb net de eerste keer bloedgeprikt voor de glucose ontbijtcurve. Uiteraard niet goed gelezen... Wel braaf nuchter en een onr. ij'tje mee naar het ziekenhuis, maar er moet 90 min tussen zitten! Dacht een half uurtje... Dus nu maar weer thuis en km kwart voor 10 weer richting ziekenhuis. Ben dr maar druk mee...

Geplaatst

Haha Guus, ik koop hem af en toe, en toevallig deze keer ook (wilde die auto wel...) maar was ook zeer verontwaardigd! Ze zijn altijd op het randje, maar deze vond ik er echt overheen gaan.

Geplaatst

Er staat: Ruben Nicolai en Ruben van der Meer verrassen ouders die geen kinderen kunnen krijgen.

Een baby voor jou en voor jou en voor jou!

Vertel meiden: wat staat er in de Linda??
Geplaatst

Linda staat nl in het teken van Oprah, allemaal cadeaus, waaronder 3 auto's (you get à car! You get à car!)

En in dat kader zijn de mannen dus verkleed als oudere vrouwtjes die baby's uitdelen...

Geplaatst

Ik vind zulke dingen altijd zo laag. Zonde om mijn energie aan te vespillen, maar heel begrijpelijk dat je er woest om kan worden. Ik probeer zulke dingen altijd met een beetje humor te zien en denk bij mezelf, ach jullie weten niet beter............ zo triest.

Zou wel een hoop verdriet bij mensen oplossen als het zo makkelijk zou gaan.....

Geplaatst

bah bah bah. geen woorden voor. Nu heb ik het artikel nog niet gelezen, maar dit vind ik niet normaal.

gisteravond nog een powerles gegeven, gezellig en 0,7 kwijt, whoehoe.

Vanavond ga ik met collega's tapas eten. gezellig. Zal me gedragen, want ik hoef niet te rijden, dus er gaan wel een paar wijntjes naar binnen, hahahaha. en dat op een door de weekse dag.

Morgenavond ook wellicht weer vervangen. druk druk druk, maar wel weer extra zakcentjes.

Guus, alles noch in die Mitte??? hihihi

Ga dadelijk dr. pf. mailen of het een optie is dat we 1 december bij dr. S. het bloedonderzoek laten afnemen, omdat we dan toch al daar zijn. Ben erachter gekomen dat het bloedonderzoek voor de ICSI namelijk ook door dit lab is gedaan, hahahaha.

Zal denk ik geen probleem zijn. De rekening kwam namelijk van hun af en niet van dr. S.

verder ben ik het even helemaal kwijt, schaam me diep, terwijl babeth zo'n mooi lijstje had gemaakt.

Simba, leuk en bijzonder dat Sanne mag meedoen in het kerststuk!

Geplaatst

Tja... belachelijk is het wel en pijnlijk, je zou denken dat Linda wel beter weet... Maar ik denk dat ze alle vrijheid hebben om hun bladruimte te vullen.

Fren moet je vandaag 3x naar het ziekenhuis? Kon je geen apparaatje meekrijgen om zelf te prikken, zoals ik? wat een gedoe. Benieuwd naar de uitslag, zal wel goed zijn toch?

Geplaatst

Ik heb zelfs een mailtje gestuurd naar de redactie. Ook aangegeven dat het misschien een idee is om hier een nummer aan te besteden, het (nog) ondewenst kinderloos zijn. Puur omdat denk ik veel mensen geen idee hebben hoe dat voelt.

Geplaatst

Caro, nee , gelukkig maa twee keer. Nuchter, dan ontbijten en dan weer. Uitslag krijg ik den ik pas volgende week bij de controle bij de gyn. Moes ook voor ijzer enzo, dus da hebben ze wel gecombineerd.

Geplaatst
Simba ik heb nog een inductieplaat uit ons vorige huis. Deze past niet bij ons in de keuken, weet de afmeting niet maar misschien iets voor jullie?

Het heerst dus wel met de ramen en kookappratuur.

Kaartje die kookplaat van jullie telt niet mee ;-)

JAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

duidelijk genoeg?

Geplaatst

Mensen weten pas hoe pijnlijk iets is als ze het zelf meemaken.

Niemand weet hoe veel pijn en verdriet wij hebben, behalve lotgenoten.

Geplaatst

Je hebt gelijk, ik laat het los :-)

Hè Guus, laat hè van je afglijden. Ze weten niet beter helaas...
Geplaatst

Wat een misselijke aanpak in de Linda! Maar inderdaad, niet te lang over opwinden. Dat is het niet waard!

Guusje hoe gaat het verder met je? Je mag al bijna testen joh. Jeetje wat gaat dat altijd hard met een cryo. Ik duim overuren!

Wat zijn jullie gezellig aan het keuvelen samen. Heerlijk om te lezen.

Hier gaat het goed, fysiek elke dag iets zwaarder. Maar dat vind ik alleen maar prima. Donderdag naar DD, kerstmarkt en laatste check Pfeiffer. Vrijdag combitest (toch) en ook echo/intake locale gyn. Dan het hele weekend allerlei feesten, ook 1 bij ons met de familie van J.

Iedereen een dikke knuf. Nu toch weer even een tukkie, want dat korte slapen was niet genoeg.

xxx

Geplaatst

Wat een drukte hier.

Guusje jammer dat mensen zo onnozel zijn, zou er ook woest om worden, maar dus wel een bericht naar de redactie, goed voor jou!

Fren wat een gedoe allemaal met die suikers, las dat het toch al zo druk is.

Leuk he vía de iPhone, EagleEyes heeft dat, werkt super :-) en ze weten het dat er camera's hangen.

Tool veel plezier.

Geplaatst
JAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

duidelijk genoeg?

Heel duidelijk, moet hem wel even opsnorren.

En ik laat je weten voor morgen, hebben jullie mist? Eten zou ik heel graag doen maar zit met Kayla en J moet naar Antwerpen dus dadelijk schoonmoeder vragen of zij Kayla kan opvangen, kan ze niet meer lang alleen laten.

En met dit weer ben ik liever voor de spits weg.

Maar eerst zorgen dat ik de inductieplaat kan meenemen.

Geplaatst
Je mag Kayla meenemen hoor. Geen probleem.
Maar Kayla kan niet met katten in een ruimte, kan wel maar dan moet ik ze vast houden.Is het mistig bij jullie?Leuk Caroline, ik wordt ook steeds handiger!
Geplaatst

Even kort berichtje, alles prima met ons gelders welvaren. Enige nadeel is dat hij/zij nog niet volledig is ingedaald (koppie kan nog bewogen worden), dus inleiden op zeer korte termijn beginnen ze niet aan. Risico op keizersnede is te groot. Dus moeten hier geduld hebben. Geschat gewicht is 8 pond (al geven ze aan dat met dit formaat er een foutmarge in kan zitten van 15%, maar ja dat kan naar beneden zo zijn maar ook naar boven), dus van mij mag ie echt wel komen. Gyn is in mening nu 180 graden gedraaid met 3 weken geleden, waardoor we dus wel over de uitgerekende datum kunnen gaan. Vorige keer was de opmerking inleiden indien niet in week 40 bevallen. Nu afwachten tot en met week 41 (indien natuurlijk geen rare dingen gebeuren). Maak hier al het geintje dat we dus nu een afspraak voor de keizersnede kunnen inplannen op 10 december. 3 jaar op rij een medische ingreep, 10-12-2009 buikoperatie endometriose, 10-12-2010 missed abortion en voorbereiding curretage, dus 10-12-2011 keizersnede geboorte kleine. Nou ik hoop het echt niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden