Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Niks gekocht Tool! Maar we gingen ook voor de sfeer... Er was een soort speurtocht tussen de kerstbomen waar de kinderen mutsen en sjaals van kabouters en hertjes moesten zoeken dus dat was wel leuk. Volkomen onduidelijk wat ermee ging gebeuren, moesten het bij de servicebalie inleveren maar de mensen daar wisten het ook niet, nou ja, we zien wel.

Verder waren de kerstdorpen enzo natuurlijk leuk, met kleine ijsbaantjes, een mini-Efteling etc. We zijn er anderhalf uur geweest! Toen was ik wel afgedraaid, dochter nog een ijsje en naar huis. Oja, ik had een kerstcadeautje alvast voor manlief willen kopen: kalender met bulldogpuppies, maar de rij was zo lang dat ik 'm heb terug gezet en 'm later wel ga halen.

En nu? Een appel eten allebei en dan... naar de friettent... Niet naar de Mac, maar gewoon een frietje, heb ik echt zin in en we zijn zo braaf geweest de afgelopen week met eten. Dus ook ik zondig vanavond...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haaj, weinig te melden hier, maar wilde even roepen dat de foto's zo leuk zijn! Syl, volgens mij heb je leuke bezoekjes gehad met Imke en Ruben, je straalt op de foto's! En het schattige behangetje van Fren niet te vergeten, mooi!

xxx Eef

Geplaatst

haai meiden!

Zojuist 4 pagina's gelezen en gelukkig geen nare dingen gelezen, altijd prettig. Leuke foto's van Syl met ruben en Imke, schattig behangetje Fren!

Zelf niet veel te melden, hou het wel bij lezen!

Knuffel 4U-All

Geplaatst

We hadden een klein dompertje aan t eind van ons klusweekend... Vin zette het beslag weer op het raamkozijn, gebruikt nota bene kleinere schroeven, knapt t raam!! 2 barsten erin. Morgen verzekering dus bellen, met een beetje pech dus een nieuw raam en dus weer opnieuw schilderen...

Geplaatst

Dat is idd flink balen Fren. Misschien door de mist/kou ofzo? Hoop dat het snel gemaakt kan worden.

Ik duik er vroeg in. Weltrusten allemaal!

Geplaatst

Bij ons ook dubbel glas Syl, maar het binnenste raam id gesprongen. Nou ja, hoor t vanmiddag wel.

Ben de laatste tijd steeds zo vroeg wakker. Balen. Maar lig er ansich ook wel op tijd in. Drukke week voor de boeg, veel afspraken op werk en donderdag op en neer naar Maastricht. Gelukkig wel met een collega, dus hoef niet alles te rijden...

Guusje, hoe voel je je? Hoop zo dat t gaat lukken voor jullie!

Meiden, fijne dag vandaag!

Geplaatst

Fren, balen van je raam. Hoop dat het snel vervangen kan worden.

drukke week, wel rustig aan doen meid!

vandaag en volgende week moet ik lesgeven aan schoolkinderen. zumba en shbamcombinatie. maar de shbam liedjes zitten er nog niet echt in , hahahaha. vandaag onder werk maar even oefenen in mijn hoofd en dan zien we het wel,

Fijne dag allemaal en tot gauw!

Geplaatst

Oh Caro dat valt wel mee met kerst idd. En je hoeft er lekker de deur niet voor uit. Boodschappen kun je samen doen of gespreidt. Klinkt gezellig. Je dochter heeft het dus erg naar haar zin gehad in het tuincentrum. Hopelijk wint ze nog wat leuks met de "speurtocht".

Fren balen van je raam zeg, hopelijk niet teveel werk extra daardoor!!

Henne, kleding omwisselen. Rotklusje vind ik altijd. Heftig zeg al voor de 3e keer dit jaar. Hopelijk luchte de huilbui lekker op en heb je goed kunnen slapen vanacht. Bedankt voor de tips over versieren.

Tool een rotdag gehad, hopelijk is het bij die ene dag gebleven. Hoe is het met je valk maatje??

Wij zijn het weekend naar mijn ouders geweest, eerst naar syl;) natuurlijk en Ruben is behoorlijk afgedraaid en moe. Al die nieuwe indrukken en knuffels en mensen.. Het was heel gezellig en druk en hij heeft zich goed gehouden en toch ook wel veel geslapen. Het was wel heel mistig onderweg naar huis. Dus vandaag maar een lekker rustig dagje voor het manneke en mama!!

Geplaatst

Caro weer naar het zwembad, RESPECT!!!!!!!

Ik ga vandaag wel een lekkere lange wandeling maken, iets teveel van de toastjes gesnoept het weekend.

We zijn gister ook nog even op bezoek geweest bij de ouders van een goede vriend van mij die bijna 13 jaar geleden gestorven is aan een hersentumor. Was wel heel bijzonder en heel gezellig en vanouds om daar geweest te zijn. Het was soms wel even slikken, maar toch mooi dat we altijd contact zijn blijven houden. Hij wandeld nog regelmatig door mijn hoofd zal ik maar zeggen. We waren ook zulke goede maatjes.....

Geplaatst

Hier ook een rustige dag, ben zo moe van het weekend al die knuffels en andere mensen en dan natuurlijk schoonpappa erbij dus ik hou een zondag vandaag.

Haar recht overeind, mijn lievelingskleren aan en kapotte sokken, wat wil een mens nog meer ;-)

Caro tuurlijk kan je het nog!

Zou bijna zeggen dat ik ook wel weer eens op de loopband kan staan, voel me nu schuldig dat ik ga bankhangen, och ja is ook en sport.

Tool succes met je shinma shamba bamba lessen.

Iedereen is heel druk volgens mij, Fren gelukkig niet alleen rijden.

Ik luister nu naar een snurk hond en ben aan het wassen dus doe wel iets nuttigs vandaag.

Geplaatst

Meiden,

Heb een druk weekend gehad. Maar wel gezellig. Gisteren spontaan naar de winterefteling. Veel gelopen. Dus nu spierpijn.

Last van mijn keel en hoesten, niezen is alleen maar erger geworden. De ibuprofen moet zijn best weer doen.

Kortom ik denk dat ik ziek ga worden, maar daar heb ik geen tijd voor.

Verder niet echt veel te melden. Succes allemaal.

Geplaatst

Wat een leuke foto's!

Syl, als je het niet gezegd had (uitgroei) had ik er niet naar gekeken, nu moest ik de foto nog een keer aanklikken om te zien waar je het over had haha!

Guusje, lukt het goed om te doen alsof er niets bijzonders is? Moest daar een beetje om gniffelen. Ik snap je wel maar volgens mij is dat jezelf voor een onmogelijke opgave stellen.

Fren, ziet er lief uit, het behang.

Ik ben helemaal trots. Ik had mijn moeder een aantal tekeningen meegegeven om te proberen te verkopen. Zij staat regelmatig op markten en musea met haar keramiek en wilde voor mij een hoekje inruimen. Nu stond ze gisteren op een markt, heeft ze er twee verkocht, 1 bestelling en een uitgever neemt kontakt op omdat hij 1x in de maand eentje wil plaatsen in een blad. (of ik dat wil weet ik nog niet). Woehaaa...zo leuk dat anderen (dan mijn man en familie) ze leuk vonden. Pffffff. Ben helemaal in de wolken.

Nu ga ik douchen want het is maar goed dat er honderden kilometers tussen jullie en mij zit, vanochtend getraind (en gezweet) en het zweet van de training van gisteren zat er nog op...

Geplaatst

Ursula ik acht al wat ruik ik toch :)) Jeetje wat een compliment zeg!!!! van je tekeningen. Doen hoor, wie weet ken ik straks een beroemde tekenares!!

Syl bankhangen is idd ook een sport!! Lekker van genieten en morgen weer een dag. Heerlijk in je oude kloffie op de bank, kapotte sokken hihi. En een rondje met hondje wandelen is ook lichaamsbeweging he?

Ik ga straks lopend naar de stad. Ik heb al op het net een te schattig boxpakje in de vorm van een kostuumpje gekocht en wil nog wat feestkleertjes hebben ook voor de kerst. Want ja opa en oma zijn bijna 40 jaar getrouwd dus groot feest!!

Geplaatst

Leuk Ursela van die tekeningen, zou ze wel eens willen zien, kan dat?

Guusje hoe gaat het met je borsten, nog steeds gevoelig, jij mag al snel gaan testen.

Ruby lijkt mij zo leuk de winterefteling, nog nooit geweest.

Kan geen afstand mijn mijn Snoopy sokken doen alhoewel het een beetje schandalig wordt.....

Geplaatst

Ursela, cool van je tekeningen!!!

met het schaamrood op mijn wangen moet ik bekennen dat ik niets aan je programmaatje heb gedaan, sorry! maar wat ik zo las, zag het er wel al goed uit. Alleen uitkijken dat je niet teveel doet. Rust is ook van belang!

Caro, lekker gezwommen?

Over een uurtje gaan de kids eraan geloven, hihihi. benieuwd hoe ik hetzelf vind, hahahah

Ruby, lekker winterefteling. leuk! wij zijn vorig jaar met het team van de sportschool geweest. gezellig en leuk versierd!!

Dus Syl, als je een keertje kunt, moet je zeker eens gaan! lekker gluhwein drinken, hihihi

liefs,

Tool

Geplaatst

Ben um ook kwijt Simba. Maar gluhwein lust ik wel (tenminste, de setting moet er wel voor zijn, bijvoorbeeld buiten in de sneeuw bij een kampvuurtje of zo) en mijn schoenmaat is 40 ;).

Syl, wat een leuke foto's van het weekend! Wat een moppies zijn ze toch (ja J ook)!

Ursela, wat goed van je tekeningen zeg!

Fren, leuk behangetje maar jammer van dat raam. Hopelijk hoeven jullie niet nog een keer te schilderen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden