Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weten jullie nog dat er een tijdje geleden foto's van me gemaakt zijn op mijn werk? Nou, er gaan er 3 gebruikt worden!!! :-s

Ik heb de foto's al gezien, en het is toch altijd weer anders dan de gewone huis tuin en keuken foto's :-)

Als ze online zijn dat laat ik het jullie per mail weten. Als jullie dat leuk vinden hoor!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wij hadden vanavond vaatwasserblokjescrisis. Dacht dat ik nog een nieuwe doos had, maar helaas dus niet. Buren zijn een weekendje weg. Mijn man heeft net daar wel een paar blokjes 'geleend'. Ga dus nog even een briefje maken om onze lening op te biechten ;-). Dan weten ze dat ze nog 3 blokjes van ons tegoed hebben.

Welterusten allemaal.

Geplaatst

Hee meiden,

Hier nog eens even een teken van leven :-). Gaat allemaal goed hoor, heb alles wel lekker meegelezen. Ben nu even een paar daagjes weg met ar (galway, mid-west Ierland). Dinsdag zijn we terug en dan ga ik weer lekker meeschrijven!

Guusje: spannend hoor! Bij mij waren et ook telkens m'n borsten die ik voelde bij zwangerschap. Ik duim gewoon heel hard!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Dank je sylvie. Ti's echt lekker om er nog even met ons tweetjes uit te zijn! Wat en leuke foto's trouwens van jou en de kleintjes. Lieverd ben je toch ook!

Ik ben hier net in bad geweest in het hotel!!! Wat een feestje was dat :-). Badolie van kneipp, een nieuwe Jan (tijdschrift) en n koud drankje erbij. Oooh, wat zou ik thuis graag een bad hebben :-)

Geplaatst
Guusje wat ik me afvroeg: heb je ook last van een opgeblazen gevoel?
eergisteren en gisteren wel, maar vandaag niet. Want? Ik moet wel zeggen dat dit voor mijn niet ongewoon is. Heb al jaren last van mn maag.
Geplaatst

Oh nee, dan moet je er niet op letten waarschijnlijk. In het kader van zoeken naar tekenen: ik had ongeveer een week na de TP last van opgeblazen gevoel en achteraf bleek dat een teken te zijn dat ik zwanger was. Het duurde namelijk een paar weken, had het eerst niet door maar toen ik getest had viel het kwartje.

Geplaatst

Zo, ben ik ook eens als eerste :-) . Iedereen nog in dromenland? Manlief mocht weer vroeg boeven gaan vangen. Was wel van plan om vroeg te gaan sporten, maar dit is wel wat overdreven. Draai me dus nog maar even om. Tot later.

Geplaatst

Hee kaartje,

Das idd een beetje te vroeg van het goede :-). Hier ook al een tijdje wakker, hoop zo nog ff lekker een uurtje te slapen. Ar ligt al de hele tijd zo lekker naast me te tukken, ik ga ook nog een poging wagen.

Geplaatst

Hier ook redelijk bijtijds de ogen open, eerst nog blijven liggen maar inmiddels ontbeten en wat administratie weggewerkt. En dan kruip ik nu gewoon lekker terug naast mn vent om nog een tukkie te doen. Tot later!

Geplaatst

Wat grappig al die terugkruipers! Lekkere dag is zondag toch...

Hier moet manlief weer werken zometeen dus denk dat ik straks even met dochter naar Intratuin ga: daar hebben ze het hele wintergebeuren weer opgebouwd en dat vind ze altijd leuk, met bewegend spul enzo. Misschien alvast wat inspiratie opdoen voor de Kerst, hoewel ik het niet te gek ga maken, maar aangezien we het dit jaar bij ons doen moet ik het toch een beetje gezellig maken. Het weer vandaag lokt ook niet uit om buiten iets te oen...

Geplaatst

Syl lekker aan het soppen, succes.

Caro dat je het jezelf nog aandoet zeg, kerstfeest bij jullie vieren of wordt het niet zo druk??

Geplaatst

Sandra normaalgesproken doen we het bij mijn ouders: kerstavond eten en de volgende dag cadeautjes, met mijn zus erbij. Ik heb nu gezegd dat ik niet meer ga rijden dus doen we het hier. En dan in 1 dag, dus 's middags cadeautjes en 's avonds steengrillen ofzo, valt wel mee toch? Alleen ouders en zus dus die kunnen zichzelf helpen met alles...

Ik ben ook terug gekropen, haha, nog bijna een uur geslapen! En nu moet ik nog douchen, foei... Ook dochter zit nog in haar pyjama, maar ja, ook wel lekker zo'n luie dag...

Geplaatst

Schattig fren en toch ook stoer, erg leuk.

Misschien een tip voor de kerstversierders die twijfelen over een boom... Ik had vorig jaar ook gen boom, zo net na die miskraam. Maar wilde wel iets van kerstsfeer in huis hebben. Nu heb ik van die takken met lichtjes erin, als je die in een mooie hoge vaas zet met wat leuke hangers erin heb je een mooi alternatief. Verder heb ik al mijn glazen vazen gevuld met de kerstballen en die bij elkaar gezet. Nog wat kaarsen hier en daar, een mooie bos bloemen en klaar. Omdat je niet hoeft te hannisen met boom, naalden en lichtjes is het ook zo weer opgeruimd allemaal. Denk dat ik het dit jaar weer zo doe.

Geplaatst

Fren, wat mooi zeg! Stoer, maar ook lief ;-)

Wij doen al jaren geen boom met kerst. Ik heb er geen zin in. Net wat Henne zegt, wat vazen vullen met kallen, en verlichting er in oid. Wij zijn meestal niet thuis, en ik heb eerlijk gezegt niet zo veel met kerst. Het liefs zou ik op vakantie gaan, maar dat kan ik niet maken tene over mijn ouders en schoonmoeder.

Geplaatst

Ik vind de boom versieren wel leuk en de eerste dagen vind ik het gezellig. Maar na Kerst hangt het me direct de keel uit, dan wil ik al die rommel niet meer. Ik sta standaard op 1 januari om 10 uur sochtends de kerstboom op te ruimen. Ik twijfel nu een beetje omdat we 1e kerstdag oppassen en voor de kinderen vind ik het dan wel leuk. Aan de andere kant, als we bijvoorbeeld koekjes gaan bakken zijn ze denk ik blijer dan wanneer hier een boom staat ;-)

Over rotklussen gesproken: net eindelijk de kledingkast opgeruimd. Winterspullen weer naar voren gehaald, zomerspullen op de bovenste planken. Ik vind dat sowieso al vreselijk en ik had nu echt een knoop in mn maag doordat ik dit vorig jaar twee keer heb moeten doen: eerste de zwangerschapskleding erin en een paar weken later alles er weer uit. Gek, voor de hapto had ik me nooit gerealiseerd dat het daardoor zo moeizaam ging. Nu kan ik er dus gewoon een potje om janken en dan blij zijn met mn opgeruimde kast.

Geplaatst

he girls,

Fren, leuk, schattig behang!

Syl, leuke foto's van julie en Ruben! geloof dat jullie het wel leuk hebben gehad met zijn allen.

Caro, geslaagd bij de intratuin? Bij mij blijft dan weer vanalles aan mijn vingers plakken, wat ik niet echt nodig heb, maar wel denk dan op dat moment nodig tehebben, hahahaha.

Ruby, lekker genoten van de winterefteling? las het op fb.

Kerst, ons programma staat al vast (zoals altijd), 24 dec. met zijn tweetjes thuis, lekker kokerellen, 1e kerstdag bij mijn ouders, 2e kerstdag in de ochtend eerst spinningles geven en dan 's middags bij familie van vriend.

Al heb ik er dit jaar helemaal geen zin in.

Vriend wil ook eigenlijk helemaal geen echte kerstboom,maar een nepperd, maar dat vind ik weer niets. We zullen wel zien,

hier een mindere dag. Wilde vanalles doen, maar er is niets van terecht gekomen, zit de hele tijd aan te denken wat nu. doen we er wel goed aan om verder te gaan met onderzoeken. Is het dit wwel allemaal waard? gaat het lukken, zo moeilijk allemaal.

weel dus gelezen, maar ja, nu ook geen rust meer.

Al gesproken over onze trouwerij volgend jaar, wat voor soort ringen, hoe willen we het,wie willen we erbij, waar, etc.

Guusje, spannend meid, hoop dat het tekenen zijn die een zwangerschap betekenen!!! tijd voor een volgende zwangere bij ons lijstje!!!

voor het lijstje: heel slecht: friet met twee frikandellen, waarvan 1 speciaal, 1 gewoon en een hele dikke vette klodder mayonaise.

ga er weer vandoor!

liefs,

Tool

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden