Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik lust ook geen gluhwein. Als de grootste wijnliefhebbers van dit forum het niet lusten, dan moet het wel bocht zijn ;-)
Hahaha ik schrijf het niet eens goed, hihi!
  • Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maat schoenen Sandra?

Ligt er maar net aan welk schattig muiltje ik ga dragen die dag, varieert van 39 tot 41.

Ga je iets in mijn schoen stoppen want dan pak ik de grootste :-)

Simba ik had in de planning staan woensdag op kraamvisite te komen maar volgens mij jullie niet of wel?

Communicatiekosten mijn kant :-(

Wat een schok hè van die Gluhwein, sorry dames vind het vreselijk, misschien als ik op de Noordpool zit, koukleumend en half stervend giet ik het wel naar binnen maar anders niet.

Geplaatst

Te snel gedrukt.

Laika hoe gaat het met de kleine Jim? Nog steeds zo huilerig of gaat het al wat beter.

Ik kom hem ook wel een keertje troosten als je dat leuk vindt maar wordt in het nieuwe jaar.

Dublin als ik het goed hebt gelezen krijg jij morgen een controle om te kijken om in te leiden.

Spannend, ja ik vindt alles spannend, en veel succes. Ben je niet ongeduldig. Hoor bijna iedereen op het laatst zeggen dat hij of zij nu wel eens mag komen.

Nu naar de Chinees, hopelijk smaakt het.

Geplaatst

Tool en Syl, Jim is nog wel wat huilerig maar het verschilt van dag tot dag. Net op aanraden van andere moeders met onrustige kinders hem voor het eerst ingebakerd in een goede doek en hij heeft gelijk een ruk van 3 uur gemaakt dus dat werkte wel. En als ie minder moe is, is ie ook minder huilerig dus das lekker! Syl, altijd welkom hoor, laat maar weten!

Wij eten vanavond AGV (aardappeltjes, groenten, vlees), lekker Hollands!

Geplaatst

nou, ik ben toch ook wel een wijnliefhebster en vind gluhwein echt wel lekker, hahahaha.

San, ben m ook even kwijt, heb overigens schoenmaat 39, hahahah

Laika, fijn dat het inbakeren helpt!

de les van zojuist was een beproeving. Allemaal puberende meiden, geen zin om te sporten, tja, ga er dan maar eens aanstaan. Heb ze gezegd dat ik speciaal voor hun vrij heb genomen en dat ik niet voor mezelf kom, maar voor hun, en dat ik dan toh wel een beetje enthousiasme verwacht. ging geloof ik 2 liedjes goed, daarna meer minder.

ach ja, het gaat om de centen,hahaha. straks nog een lesje geven half 9 tot half 10.

voor het lijstje: kip drumstick (1), spinaziestampot en appelmoes. lekker.

fijne avond allemaal!

liefs,

Tool

Geplaatst

Hihi grappig hoe de schoenmaat nu een eigen leven gaat leiden!!!!

Jammer dat de meiden niet echt enthousiast waren Tool. Daar doe jij je best niet voor. Ik bedoel de voorbereidingen dan. Je mag dan toch op zijn minst verwachten dat ze er moeite voor doen.

Laika fijn dat het inbakeren nu wel goed ging, ja het staat met het goed toe passen daarvan. Ruben was er ook heel erg mee geholpen en heeft 3 dagen alleen maar geslapen, was alleen wakker om te eten en was daarna weer zijn vrolijke ik.

Ik heb hier nu een mopperkontje dat zich niet over kan geven aan de slaap dus ff maatregelen nemen.

Geplaatst

hoi dames

eindelijk even tijd om te reageren.....

Fren ik heb het kamertje gezien, wat een leuk behang! baken van het glas natuurlijk, zul je altijd zien. Hoe gaat ht met je kookplaat? inmiddels weer in bedrijf?

en wat je uren betreft, is het je nog gelukt om je uren wat naar beneden bij te stellen?

Tool, dat lijkt me minder om die gedemotiveerde pubers aan de gang te krijgen, haha, zie het al voor me dat jij ze visualiseert als stuiterende geldzakken.

hoe gaat het nu verder met je, ik las dat je je af aan het vragen was hoe verder, of het het allemaal wel waard is. Moeilijk meid, ergens denk ik dat velen (tussen de behandelingen door) met die gedachten zitten, maar goed dat neemt niet weg dat je er mee worstelt.....

Henne ook weer emotionele momenten gehad, wat een kledingkast wel niet teweeg kan brengen. Wat kerst betreft, wij hebben vorig jaar ook geen boom gedaan, was er echt niet voor in de stemming, ook al was er ook weer het geluk van de zwangerschap. Zelfs nu zat ik te dubben maar we hebben besloten om hem wel te zetten. Wel andere versiering, wij hadden altijd bruine ballen met aquablauwe vlinders en andere versierselds. De vlinders hebben bij ons nu zo´n andere betekenis gekregen.

Voor de jongens hadden we vorig jaar 2 mooie harten gekocht, wij hingen ze niet in de boom maar met een mooi lint aan elkaar vastgemaakt en dan hangend aan de schouw.

Zelf ben ik ook een voorstander van ballen in glazen vazen en met wat geluk laten de katten ze ook met rust!

Syl, jij cruist toch heel wat af he? hoe gaat het? en met je schoonvader, trek je het nog wel nu jij de extra zorg voor hem hebt?

Laika fijn om te horen dat het met Jim nu beter gaat, dat inbakeren heb ik met Imke even gedaan in een puckababy, had ze net nog wat meer bewegingsruimte.

Guusje hoe gaat het met jou? spannende dagen he meid, pffff wat zou het toch fijn zijn om hier weer een mooi bericht te lezen! ik duim voor je.

Ursela wat leuk om te lezen dat je wat eigen werk hebt kunnen verkopen, ik ben ook erg benieuwd naar evt. foto´s.

Hier zitten eigenlijk heel wat creatieve mensen in dit topic, Ruby met haar gefreubel, Eef met de schilderactiviteiten, Ursela en volgens mij vergeet ik er nog.....oh ja Ivfsh met de fotografie....

Vandaag toch even contact gehad met cb vanwege de fles die Imke minder krijgt, tsja is toch 20% van haar dagelijkse behoefte. Gelukkig geen probleem, ik moest er rekening mee houden dat ze wellicht ook snel aan iets van een groente of fruithapje toe is. Jeetje, eerst maar eens alleen de fles.

Verder geen nieuws, zodadelijk een begin maken met het inpakken van chocoladeletters voor op het werk, en wil eigenlijk proberen om ook gedichtjes te maken......

liefs

Babeth

Geplaatst

Ursula wat leuk! zou best een wat van je willen zien.

Hoe zit het met de schoenmaat?

Durf ook niet aan de boom met 4 (s)katjes, vorig jaar takken in de vensterbank en daar lag de kleinste in te tukken heb geen breekbare spullen gelukkig

Tool wat een luietienermutsen bah!

Guusje hoe gaat het?

Geplaatst

ohhh Spaatje inderdaad met 4 katjes haha, zal feest voor ze zijn

wij hebben heel even een kunstboom gehad, die zijn echt ideaal voor katten, takken zijn mooi stevig en dusdanig geplaatst dat ze hoog in de boom kunnen klimmen ;-))

Mijn moeder zet ieder jaar een kersstal, maar sinds vorig jaar is er bij haar een katje aan komen lopen, die heeft ze maar geadopteerd en die had direct zijn slaapplek ontdekt....zo schattig!!

over kerststal gesproken, [simba gaat Sanne nu af en toe figureren in een kribbe???

Geplaatst

Hahahaha.... Ja zoiets...

We zijn gevraagd of Sanne kindje Jezus mag spelen bij een kindertoneelstuk in de kerk van mijn stiefmoeder.

Zowel JW als ik waren allebei ontroerd door de vraag. Vinden het heel speciaal.

Nog even afwachten of het allemaal doorgaat.

Maar is wel speciaal..

Geplaatst

babeth, kookplaat doet het, raam is balen, maar glaszetter komt vrijdag inmeten. Dan 2 weken levertijd, dus hopelijk kan ik de levering combineren met de levering van de babykamer. Enige irritante is dat mn collega's te pas en te onpas vrij nemen op vrijdag, waardoor ik geen vrij kan krijgen. Dus nu moet vin vrijdag vrij nemen terwijl hij daar echt geen tijd voor heeft. Hoezo collegiaal! Minder werken is er dus ook nog niet van gekomen, maar moet zeggen dat het nu ook wel weer beter gaat. Ik slaap goed, dat scheelt al de helft. Heb wel volgende week woe een gesprek met mn baas, soort van functioneringsgesprek op eigen verzoek. Mn bazen zijn niet van de formaliteiten, want dat kost over het algemeen geld... Ben 1,5 jaar geleden uitgever geworden en heb toen echt mooie salarisverhoging gehad, maar in relatie tot mn directe collega's is het een schijntje (hij verdient circa 1500 euro per mand meer broto en heeft een leasebak!). Ben nu 1,5 jaar verder en uit alles blijkt dat mijn boeken goed verkopen, dus de insteek is een halve dag minder werken per week, maar niet terug gaan in salaris... ben benieuwd og het voor elkaar ga krijgen. Moet formeel ook nog melden dat ik minder ga werken, kan ik gelijk de weken vóór mn verlof bespreken.

Simba, bijzonder hoor! Zou ook ontroert zijn!

Wbt de kerstboom; ik maak er juist altijd wel veel werk van en de kerstboom moet hier naar de eerste etage... moet maar eens zien wat ik dit jaar doe. Vind het altijd zo leuk en heb vorig jaar allemaal nieuwe kerstspullen gekocht :-) maar eigenlijk zijn we helemaal geen dag thuis met kerst zelf.

Geplaatst
Je bent welkom hoor Syl.Kom je alleen of komt J. mee?En hoe laat? Eet je een happie mee?Ik hoor het allemaal wel...
Oké dan ga ik morgen even de planning maken, had het er vrijdag nog over met Babeth dat ik mezelf al had uitgenodigd maar vergeten was dit te communiceren met jou, hihi.Stuur je morgen een pbtje.Leuk van Sanne hoor, zou ook supertrots zijn!
Geplaatst

Leuk Laika dan kom ik in hernieuwde jaar langs. Fijn dat hij iets meer zijn draai heeft, hopelijk blijft dit ook!

Fren hier dus ook een kapot raam en inductieplaat, als ik er nu ook nog een zw bij krijg dan lopen we gelijk op.

Tool stomme kinderen.

Sandra waarom wilde jij nu de schoonmaat weten, ben ik ergens "ingetrapt"?

Babeth schoonmoeder is weer thuis gelukkig, vandaag wel bij gekomen van het weekend. Imke al bijna klaar voor het fruithapje alleen jij houdt het nog bij de fles, gaat snel hoor.

Geplaatst

Wij doen ook mee dan...Nog steeds een gebarsten ruitje in Sanne haar kamer, en de kookplaat stuk. Nou ja, 1 pit van de 4. Geen inductie maar keramisch. Willen wel naar een inductieplaat toe. Maar ja dat geldschip he.... Dat stopt nooit voor onze deur. En winnen we wel wat, zijn het rookworsten en zakken soep..

Geplaatst

Simba ik heb nog een inductieplaat uit ons vorige huis. Deze past niet bij ons in de keuken, weet de afmeting niet maar misschien iets voor jullie?

Het heerst dus wel met de ramen en kookappratuur.

Kaartje die kookplaat van jullie telt niet mee ;-)

Geplaatst

Mijn oude geleende gasfornuis doet het gelukkig wel, alleen die oven is beetje eigenwijs en hier geen kapotte ramen maar wel enkel glas boven, bah!!

Syl die schoenmaat was afleidingsmaneuvre (of hoe je dat ook schrijft) weet al niet meer waarvoor. Fijn dat je beetje bij gekomen bent gister. Nog spannende dingen vandaag??

Babeth dus eerdaags aan de fruithap. Ja je meisje wordt groot!!!! Je zou ze wel altijd klein willen houden. Zo zie je maar dat ze het goed zelf aangeven. Ruben is van het weekend aan de worteltjes begonnen en hij vind het heerlijk. Succes ermee en vooral samen doen met fototoestel in de aanslag!!!!

Geplaatst

Nee gelukkig geen spannende dingen.

Auto is APK gekeurd voor 252,- euro, mag ook wel want hij had al 1200,- gekost.

Ben alleen niet uitgerust, hele nacht op stap geweest in mijn dromen dus nu moe.

Geplaatst

Dus je auto kan er weer een jaartje tegen, fijn!!

De hele nacht op stap en toch in je bed gelegen?? Ja daar zou ik ook moe van worden....

Geplaatst

Rubster, winter Efteling, LEUK! Wil ik ook nog eens naartoe. En ziek aan het worden? Ik hoop dathet mee valt.

Ursela, dat geweldig dat je misschien in een blad komt metje tekeningen! Wie weet wat daar uitvloeit!

Glühwein, hahaha. Ik lust geen wijn, maar wel Glühwein!!!

Hier gaat het goed, nog steeds licht gevoelige borsten, maarverder niets bijzonders. Ik heb ook geen tijd om er iedere keer aan te denken,te druk met andere dingen. Maar de spanning zal vrijdag wel komen. Op werk is het nu ook enorm druk, iedereenheeft de nieuwe voorwaarde voor 2012 weer gekregen, dan gaat het bij ons weerlos! Maar wel lekker, dat vliegt de tijd om.

Morgen avond op kraamvisite, ik kijk er wel naar uit. Hetmannetje is half okt geboren.

Vandaag een vrije dag, ik ben van plan om eens wat in huiste gaan doen. Kijken of dat gaat lukken ;-)

Geplaatst

Guusje, fijn dat de wachtweken omvliegen.

Haha, storm krijgt nu allemaal gekleurde poesjes van merel in zijn box aangereikt en kijkt er met grote ogen naar. Babeth, ik ga over 1,5 week beginnen met fruit of pap. Helaas is het niets geworden met het extra flesje voor het slapen gaan. Hij weigert nu rett og slett er aan te proberen te zuigen. Draait zijn hoofd weg, lippen op elkaar. Heb het (voorlopig) opgegeven. Dus over anderhalve week aan de lepeltjes. Ik wil wachten tot hij 4 maanden is zodoende. Oh, nu heeft hij al een lepeltje van merel gekregen, de box wordt steeds voller, hem zo tussen de spulletjes vandaan redden.

Ik weet niet of ik dat durf, een tekening laten zien. Net als de verkoop er van, voelt het als een sprong in het diepe met mijn ogen dicht. Ik zit er over te denken om een website te maken. Net als met een expositie voelt het beter als de tekeningen in een geheel passen. Tja, klinkt allemaal nogal groots terwijl het gewoon wat gefreubel is waar ik heerlijk mee bezig kan zijn. Ik maak ook nog iedere week een kaartje voor mijn vriendin die vorig jaar haar man is verloren.

Fren, hoop dat het je lukt de slaris-werktijdplan te realiseren. Goed dat je dit durft aan te kaarten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden