Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Syl lekker aan de bezoekjes! super!

Dublin, nog even wachten dus, jammer dat ie nog niet goed is ingedaald. Is daar wat aan te doen?

Zou niet zo leuk zijn als op die datum ook nog eens iets plaatsvindt, al is het van de andere kant wel weer iets wat een blije gebeurtenis is, de geboorte.

Laten we hopen dat jullie gelders welvaren snel het inzicht krijgt dat ie toch moet gaan indalen en dat ie er vanzelf uitkomt.

heb wel zin in vanavond.

mijn ouders zijn trouwens zo lief geweest en hebben de 1e termijn van de icsi rekening voor ons betaald/voorgeschoten. Ze zouden een deel bijdragen en had hiervan ook een overzichtje gemaakt, maar nu hebben ze gewoon de hele eerste termijn op hun genomen.

echt wel schatten, dus dat wordt weer een avondje uiteten met hun voor een bedankje of gezellig bij ons thuis kokerellen voor ze. is ook wel leuk.

Es, hoe was het nog gegaan met het huizen bezichtigen? En de taxatie van jullie huis? staat ie al in de verkoop? hoop dat jullie jullie droomhuisje kunnen bemachtigen!

ivfsh, jullie waren weer weg, had ik dat nu goed gelezen? Veel plezier!!!

liefs,

Tool

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jaaaa ik kom Simba, plan is om rond 09.30 te vertrekken, planner geeft aan 1 uur rijden en dan ben ik weer voor de spits weg. Neem iig de inductie mee dan kun je kijken.

Kayla kan als het hoed is bij schoonmoeder is wat rustiger voor mij.

Geplaatst

idd stil hier. Lekker hoor uit eten, Fren geniet er maar lekker van met Vin!!

Syl ook lekker gegeten.

Hier kwam P thuis met friet en een hamburger, niet echt gezond maar wel heel lekker. Gelukkig heb ik niet gesnoept vandaag en neem ook niks meer behalve thee vanavond......

Arts heeft niet gebeld voor de uitslag van heupjes van Ruben. Daar ben ik toch best lichterlijk geïriteerd van moet ik zeggen. Het was zulk mooi weer dus hele dag voor binnen gezeten..... morgen maar even zelf bellen. Hoop dat de arts een goede rede had om niet te bellen.....

Geplaatst

Ik zat ook de hele middag te wachten op de gyn die zou bellen over de suikertest... tenminste, ik had overal mijn mobiel bij me. Dochter moest om 5 uur zwemmen, kijk ik om half 6, zie ik dat ie vlak voor 5 uur gebeld heeft! Hoe ik dat nou gemist heb? Maar ja, hij had ingesproken dat ik geen suiker heb, wist ik natuurlijk al dus dat we er geen consequenties aan kunnen verbinden en tot de volgende controle...

Maar bij jou was het veel belangrijker Sandra, dus zou inderdaad morgen maar even zelf bellen.

Ik word trouwens gek van mijn computer: zo traag! En mijn email werkt helemaal niet, pfff...Tijd voor een nieuwe laptop maar ja, money money money...

Geplaatst

Hoi hoi, weinig te melden. En vandaag ook weinig te lezen haha. Ben wel helemaal blij want broer en schoonzus komen naar Ndl. met kerst en oudjaar!!? Fren ken je groupon? De dagelijkse mail irriteert me soms wel, maar er zitten vaak super aanbiedingen tussen ook voor etentjes enzo.

Geplaatst

Hij hoopt wel wat mensen te kunnen spreken, maar tussen kerst en oudjaar zal dat lastig zijn. Maar zodra hij hier een baan kan krijgen, komen ze definitief deze kant op.

Geplaatst

Fijn zeg dat je broer komt henne! Gezellig!

Geen gekke dingen bij de dik en dun meisjes momenteel geloof ik hé? Spannende dagen voor Guusje! Wanneer ga je testen?

Fren geniet van je etentje!

Hier weinig nieuws aan het front! Vandaag makelaar gehad en morgenavond komt hij weer voor de definitieve dingen. Prijs van onze woning ligt fors onder wat wij ervoor betaald hebben maar aan de andere kant zit er ook echt nog onderhandelingsruimte wb het huis wat ik hier plaatste! Donderdag gaan we kijken. We gaan w.s. ons huis ook scherp prijzen in de hoop dat we het kwijt raken. De huizenmarkt zit nogal vast hier in wapenveld.

Spannend allemaal. Maar ben ook wel nuchter, als dit huis voor ons is dan gaat het wel goed komen, zo niet dan was het niet de bedoeling en dan komt er wel wat anders op ons pad....maar ik ben wel errug verliefd!

Geplaatst

kalimera,

caro, fijn dat het geen suiker is.

San, grmbl, wat slecht dat de arts niet gebeld heeft, benieuwd wat de reden is. sterkte met de uitslag.

Henne, wat fijn dat je broer en schoonzus naar NL komen met kerst en oudjaar! lekker gezellig samen zijn. Hoop dat het m gaat lukken met een baan te vinden en te krijgen in NL!

Hier gisteren lekker genoten van de tapas en 3 overheerlijke roseetjes, mmmm...schade viel mee, 0.2 erbij. vanavond een conditietraining geven dus dan is dat er zo weer vanaf.

Over een uurtje naar de ha. effe bijpraten over de stand van zaken met immuunzaken. Probeer of ik via hem niet mijn TPO-level kan laten testen (heeft te maken met de schildklier). Niet dat ik last heb van mijn schildklier, maar dit kan ook weer in verbinding staan met suiker. Heb alleen ergens gelezen dat de waardes ook weer kunnen verschillen per land. dus ben benieuwd.

Verder gaat ie wel ietsje beter. Merk dat het vooruitzicht op de onderzoeken om dingen uit te sluiten of evt. pogen te verhelpen en de kans op een zw te vergroten me toch wel weer een handvat hebben gegeven om verder te gaan.

Doe nog steeds veel dingen op de automatische piloot, heb nog niet echt overal zin in, maar probeer het wel te doen allemaal.

Fren, was jullie etentje geslaagd en gezellig? moet af en toe kunnen, ook al kan het eigenlijk niet.

Syl en Simba, veel plezier vandaag (of was dat niet vandaag??)

oja, weer twee zwangeren op het werk overigens. van ene wist ik het (3e en laatste ivf gelukt) en van de andere krijg ik het gisteren zo tussen neus en lippen door gezegd onder het eten....toen was mijn heppie mood toch wel even verdwenen en mijn collega's die het van me weten, die moesten ook even slikken toen mijn andere collegaatje mij het vroeg/vertelde.

liefs,

Tool

Geplaatst

Pff Tool toch ff een domper tijdens het eten, wat jammer nou weer. Blijft confronterend zulke dingen.

Succes met je gesprek bij de huisarts, zal wel lukken denk ik?? Die handvatten zijn altijd fijn om te hebben, dan is er hoop!!

Henne je Broer en schoonzus komen over!!! Wat gezellig, hopelijk kan hij snel werk vinden hier in nld zodat jullie elkaar vaker zien.

Esther spannend met jullie huis zeg. Tja slechte tijd om te koop te zetten, maar er hoeft er maar 1 tussen te zitten die het wil hebben natuurlijk. Scherp prijzen dus zeker niet te hoog. Woningmarkt zit in heel nld op slot. Hopelijk zijn jullie het snel kwijt en veel plezier bij wat jullie op het oog hebben. Ziet er echt leuk uit en jullie hoeven er zeker niet stil te zitten in het begin. leuk opknap projectje!! Morgen bezichtigen toch??

Hier weinig te melden. Ga straks de kinderafdeling bellen, met de vraag waarom wij gister niet gebeld zijn met de uitslag.

Geplaatst

San, wat een leuke foto van ruben! Zie ik nu pas! Succes met bellen, baal ook altijd zo als dat soort afspraken niet gehouden worden!

Henne, wat heerlijk dat je broer komt. Leuk iets om naar uit te kijken. Gaat het verder goed met je? Heb het idee dat de hapto erg goede dingen voor je doet, of niet?

Tool, snap dat zo'n mededeling erg hard aankomt. Wat kan zo een simpele opmerking veel te weeg brengen he? Wel goed dat je langzaam weer aan het opkrabbelen bent. Bezig zijn met oplossingen helpt dan inderdaad denk ik.

Etentje gister was heerlijk, maar zoals gewoonlijk weer veel te veel daar. We zwichten altijd allebei voor ons lievelingsvoorgerecht en nemen dan ook nog een pizza (zo groot als een wagenwiel) en krijgen die vervolgens niet op, haha!

Vanmiddag naar ikea om de kast te bestellen zodat die vrijdag geleverd kan worden. Was nog een heel gedoe trouwens, mn collega had vrij genomen zonder te overleggen waardoor ik geen vrij kon krijgen. Zo irritant, want de glaszetter komt ook. Gelukkig kan vin een ochtendje vrij nemen en wisselen we elkaar dan af. Misschien heb ik mazzel en is ikea ook 's morgens al geweest, kan ik 's middags lekker mn eigen gang gaan :-)

Es, spannend hoor, jullie (ver)huisplannen. Hoop dat dit droompje wbt het huis uitkomt!

Guus, hou je het nog vol?

Ik ga aan de slag meisjes, zal een lange dag worden, want erg slecht geslapen voor het eerst in weken. Vanaf 2 uur (toen vin naar bed kwam) eigenlijk ieder uur wel gezien. Totdat ik om 5 uur oordoppen indeed, toen nog 2 uur geslapen tot de wekker. Maar voel het wel hoor!

Geplaatst

Fren sterkte vandaag op de werkvloer dan. Heer irri als je niet lekker kan slapen. Te veel eten ken ik ook als we uit eten gaan hihi. Het is ook allemaal zo lekker nietwaar?

Gelukkig is het voor vrijdag dan nu opgelost, hopen dat Ikea lekker vroeg komt, dan kan je lekker aan de slag op je eigen tempo.

Geplaatst

Ik ga rennen....

Tool wat een stom mens maar je wijntjes waren wel lekker en die 0,2 is peanuts natuurlijk voor jou.

Guusje wat wordt het nu moeilijk om niet te testen.

Sandra succes met bellen.

Nu opschieten.

Geplaatst

Syl veel plezier bij Simba!!!

Heb net zh gebeld, het is gister erg druk geweest en ben nu voor vandaag op de lijst gezet om te bellen. We wachten weer af. Ze hebben mijn mobiele nummer, maar ik sta niet graag tussen de melk en ships als ik telefoon van het zh krijg. Zeker als je niet weet wat de uitslag kan zijn.....

Geplaatst

Fren sterkte vandaag. Slecht slapen is slopend, nu helemaal.

Hapto doet idd wel goede dingen. Soms heel bewust, soms ongemerkt. Verder ben ik eindelijk ook aan het accepteren dat Hoogsensitief geen aandachtvragend etiketje is, maar iets waar ik echt op moet letten. Dat heeft ook positief effect. Ik ben over het algemeen wat rustiger. En sowieso ook al minder moe door de homeopathie.

Ik werk vandaag thuis (3 uurtjes) tussendoor sporten. Dus hoop op een redelijk relaxed dagje.

San, succes met bellen, hooop dat je ze snel te pakken hebt. En natuurlijk dat alles gewoon prima is.

Caro fijn dat je suiker goed was.

Syl, lekker actief meisie....goed zo! Hoe gaat het met de gezonde levensstijl? Ook van J.?

Tool, wat een domper op een leuk avondje zeg, pfff.... altijd pijnlijk. Maar ja, als zij het verder niet weet. Zet jezelf niet onder druk he. Het kan allemaal ook wel een maandje wachten, al voelt dat niet zo.

Esther leuke foto op Facebook :-) En morgen je grote liefde bekijken, spannnend! Huizenmarkt is raar. Hier staan huizen soms jaren te koop en andere zijn zo weg. Gewoon kijken hoe het loopt, komt vast goed.

Guusje extra dikke knuffel voor jou!

Geplaatst
Heb net zh gebeld, het is gister erg druk geweest en ben nu voor vandaag op de lijst gezet om te bellen. We wachten weer af. Ze hebben mijn mobiele nummer, maar ik sta niet graag tussen de melk en ships als ik telefoon van het zh krijg. Zeker als je niet weet wat de uitslag kan zijn.....

Ik werd laatst op mijn werk gebeld, nav onderzoek waar ik aan mee doe over bbz. Die heb ik snel afgekapt hoor, bel me thuis maar!

Geplaatst

goede morgen meiden

Sandra ik hoop dat je een goede uitslag krijgt, heb je er zelf een gevoel bij dat er wel eens iets niet goed zou kunnen zijn? nee toch?

Henne wat fijn om te lezen wat de hapno met je doet, al zal het ook weleens heftig kunnen zijn en op een bepaalde manier energie vreten waardoor het daarna mogelijk juist wat verlichting brengt? Binnenkort je broer en schoonzusje in het land, wat heerlijk zal dat zijn, dat ie maar snel iets vind wat bij hem past, dat zou helemaal geweldig zijn. Grote stap om weer terug naar NLD te gaan.

Syl, veel plezier bij Simba!!!

Guusje ik duim nog steeds voor je meid!!!! trek je het nog een beetje?

Caro gelukkig ook weer goed nieuwqs mbt de suiker.

Apart om te lezen hoe verschillend het onderzocht wordt, ik moest nuchter bloedprikken en 2 bekers mega zoete troep drinken, dan 2 uur zitten,mocht eigenlijk niet eens even naar het toilet en vervolgens weer prikken.Bij mij 3x gedaan en ook alle keren goed.

Dublin wat wordt het spannend, wat de grootte van het kindje betreft, bij ons werd ze ook zwaar geschat, nav, de metingen van het hoofdje, buikje en beentjes maar uiteindelijk 3340 gram, heel gemiddeld.

Bij ons waren ze ook totaal niet voor inleiden, de arts zei het is eigenlijk heel simpel, je kan lang aan een appelboom gaan schudden maar die ene appel valt pas als ie rijp is.. tsja zit wat in maar goed, kan me voorstellen dat het moeilijk wordt. sterkte met de laatste loodjes meid!!!

Esther, succes vandaag met de makelaar, spannend!!! ik hoop dat het huis waar je verliefd op bent (en terrecht) ook echt van jullie gaat worden!!!

ik heb het lekker vandaag, even wat boodschappen doen, mijn schoonmoeder heeft gisteren de hele bovenetage gepoetst incl. badkamer!! ik heb net gestreken en de andijviestamp is in de maak

Geplaatst

Babeth de echoscopiste was erg lang met zijn rechterheupje bezig en vroeg vervolgens of de kinderarts hem al gezien had. Verder viel er niks uit op te maken, ze vertellen niks. Dus weet echt niet wat ik er van moet denken. Hij heeft tenslotte niet even in stuit gelegen, maar echt de gehele zw van begin tot eind. Ach meer dan afwachten kunnen we niet en ook al zou er iets gevonden worden is het heel goed te verhelpen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden