Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn slobber kleren zaten in de was, haha. Nee omdat ik afspraken had was ik in zakelijke mode. Morgen niet.

Sandra het is betaald parkeren met chipknip maar die heb ik eventueel.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Syl we zijn al bezig hier om alles klaar te maken voor vertrek straks.

Bereid je maar alvast maar voor de volgende fles van de kleine man is voor jou!!!!!!!!!!!!! (nou ja niet voor jou, maar mag jij geven;) ik heb het wel eens geproeft en het smaakt nogal melig. Wel goed voor de lijn, je neemt er niet zo veel van hihi.

Geplaatst

Ooh is goed of J de fles geven?

Moet ik voor wat broodjes zorgen tussen de middag? Heb niets in huis behalve droge crackers.

Lig nog lekker in bed :-)

Geplaatst

Oh lekker nog in bed...... wil ik ook!!!!!!! Is goed hoor een broodje tussen de middag, lekker. Niets bijzonders hoor dat is niet nodig. Maar beleg op een droge cracker mag ook hoor;)

Jullie mogen zelf uitvechten wie de fles gaat geven, als we lang genoeg blijven plakken kunnen jullie het allebei doen.......

Geplaatst

hahahahaha, anders gaat caro mopperen, hihihi

gisteren na het sporten nog een stuk ofwat chocolaatjes naarbinnen gewerkt.gekregen van een collegaatje omdat ik haar tijdens haar ziekte had uitgeholpen op het werk.heel lief, maar niet zo lief voor de lijn, hahahahaha.

erzit nu weereen kilo bij, zucht. vandaag dus maarrustig aandoen.

Syl, jestaat er leuk op met Imke!!! een feestje dat om half 2 begint??? jeetje, dat zou ik ook niet meer redden, hahahahaha.

veel plezier met San, hubbie, Ruben en de flesjes!!!

Ursela, goed bezig, maar denk je ook eraan een dagje rust tussendoor tenemen? Je lichaam moet zich ook kunnen herstellen, anders bouw je alleen maar veel afvalstoffen op in je lichaam en kan het juist nadeling werken.

ik bedacht me net, dat ik nog een paar nummers van de sh'bam moet leren voor maandagmiddag als ik aan schoolkinderen les moet geven. Zijkrijgen dan een uurtje gym bij ons en kunnen kiezen uit fitness, spinning of dansles (wordt dan een combinatie zumba/shbam).

lieverds, ik ga jullie weer verlaten voor nu.

Ga even wat eten en de dvd van de shbam al bekijken.

Geplaatst

Wat een rust hier nog! San en syl, veel plezier vandaag!

Wij gaan straks de laatste dingetjes schilderen in de babykamer en even gordijnen bestellen. Vanavond eten bij m'n moeder, aangezien ik ng geen fornuis heb... Hopelijk krijgt vin het vanmiddag of morgen aan de praat! M'n neefje logeert bij m'n moeder, dus we vakken met onze neus in de boter. Hij mag vanavond z'n schoen zetten bij m'n moeder voor "sinnieklaas", dus ben benieuwd ;-)

Geplaatst

"Zorg wel voor een lekker maar verantwoord broodje anders gaat Caro mopperen ;-) "

HAhAHAHA Meiden geniet er lekker van het is weekend hoor!!! Veel plezier!!

Geplaatst

Dames! Hele ochtend door stad gesjouwd, maar meeste Sint kadootjes zijn binnen. Bij de natuurlijker nieuwe door spelt pasta gekocht, ziet er spectaculair uit met allemaal kleurtjes van spinazie, tomaat, biet en inktvis geloof ik. Vanavond eens proberen.

Geplaatst

Eef, wat ben je toch een lieverd!!! Het zijn de kleinde dingen die het doen ;-) x

Fren, kamertje afmaken, leuk leuk leuk, ik ben benieuwd.

Henne, Ik snap 'm even niet de natuurlijker nieuwe door spelt pasta gekocht ??? Of licht het aan mijn ;-) Maar het klinkt wel spannend.

Ik had me voorgenomen niet op kleine tekens te letten in mijn lijf, maar ik heb toch licht gevoelige borsten. Zou dat al zo vroeg kunnen? Het was mijn bedoeling tot vrijdag te doen of er niks aan de hand was, maar het is toch wel lastig.

Geplaatst

oho wat rustig hier....

Wij hebben het super gezellig gehad, weer lang met Ruben kunnen knuffelen en het gaat steeds beter, ben niet meer zo bang dat ik iets kapot maak :-)

Sandra jullie moeten nog wel een keer terug komen want ik ben vergeten de plasma aan te zetten......

Geplaatst

Guusje jezelf voornemen om je niet nu al gek te maken in nobel maar lukt niet.

Je gebruikt verder geen ondersteunende hormonen toch? Nou ik duim dat het idd de eerste tekenen van zijn....

Babeth nu kun je een beetje zin dat J zijn haar aan het uitdunnen is :-)

Geplaatst

Wat een leuke foto's Syl!

Guusje, zonder je direct op tilt te willen zetten... ik had 4 dagen na de cryo tp last van mijn tepels, soort stuwing kort. Heel gek, maar dat gaf me hoop. Had ik anders nooit.

Het is en blijft een gekkenhuis, die wachtweken. En ik kan nu zeggen dat de verlengde ww dat ook zijn. Soms nog een groter gekkenhuis! We duimen Guus.

Knuf ook voor iedereen, speciaal degenen die het moeilijk hebben. Ik registreer het wel, maar weet me even niet zo raad met reageren. Op veel vlakken momenteel, een wat fragiel vrouwtje hier.

Fijn weekend iedereen, xxx

Geplaatst

Hoi hoi,

Syl wat leuk die foto 's, en dan J met Ruben, hihi moest wel lachen toen ik de foto zag, ik begreep je meteen ;-) never Mind, blijft een knappe vent!

Jij aan de saucijzenbroodjes, ik had expres niet echt uitgepakt om je niet in de verleiding te brengen..... VII mij was het genoeg, hoop niet dat je honger geleden hebt.

Drukke dag gehad, naar de markt geweest, teveel bekenden gezien waardoor het lang duurde, auto opgehaald, rijdt lekker! De navigatie werkt alleen niet maar komt wel goed, ook ontdekt dat we telefoonverbinding hè pb en met bleutooth, toppie.

Straks naar de kerk, zoontje van peettante van Imke doet zijn vormsel.

Morgen rond 10.00 uur ook weer visite van een forumgenootje, gezellig! Maar wel vroeg voorn ons hihi.

Sandra hoe was de foto van Ruben, alles Goed met de heupjes?

Guusje, sterkte met de moeilijke wachtdagen, je signalen klinken goed.

Ohhh vanmorgen weer net mijn tranen en kunnen houden in de speelgoedwinkel, pfff die sinterklaasliedjes en dat met die primolut, slechte combi voor mij!

Geplaatst

Leuke foto Syl! Wat een plaatje die Ruben, Imke trouwens ook :-)

En nee, 0 % homonen gebruikt, alles puur natuur. Dus alles wat ik voel is "echt"

Dus jij had ook vrij snel "klachten" Testr ..... mmmmmm, ga ik toch weer nadenken wat het kan zijn :-)

Geplaatst

Toch aan de Primolut Babeth? Ik heb dit middel ook eens gebruikt, toen ik net was gestopt met de pil. Mij menstruatie was behoorlijk van slag, maar het heeft uiteindelijk wel goed geholpen. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik emo momentan had.

Geplaatst

Oei spannend Guusje! Stukken spannender dan mijn iPad verspreking haha. Daar moet staan: bij de natuurwinkel een nieuwe soort speltpasta :-)))))

Leuke foto weer! Gisteren al met Imke, vandaag met Ruben, jullie zijn even flink wat babystof aan het verzamelen Syl.

Testr die eerste weken zijn hels en nog tien keer erger dan de wachtweken. En in jouw situatie zeker. Maarrrr vandaag al wel 11 weken!!! Geweldig toch! Lekker emo en fragiel zijn, maak niks uit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden