Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

J kijkt voetbal, zucht. Nou ja, ik heb na een hapto sessie vaak toch weinig behoefte aan tv. Ga zo maar lekker vroeg naar bed.

Guusje eng blijft het, maar zwanger ben je :-))

Geplaatst

Mijn J kijkt een Western met buitenaards gedoe er doorheen. Ook lekker boeien, not!

Fijn dat hapto zo goed was Henne, mij klinkt het allemaal begrijpelijk hoor!

Guusje, vandaag een Senseo.. morgen een mooie bloedwaarde >> hup hcg!

Geplaatst

meiden,

Ik lig in bed. Nog steeds verkouden, Was pas om 21.00 uur weg van mijn werk. Lig nu in bed mickey blue eyes te kijken. En dan straks ATWT.

Dus relaxed. Morgen eerder weg van mijn werk.

Succes iedereen...

Geplaatst

gelukkig dat nico niet gewonnen heefg. had liever sascha gezien maar ala tanja is ook n goeie winnaar met haar negen dagen in de grot. ga nu slapen. reageer morgen weer. liefs tool

Geplaatst

Mocht je dat wel verklappen Tool? Misschien moesten mensen nog kijken? Ik niet hoor, heb het twee seizoenen gezien en dan gaat het me vervelen, net als bij Het Blok...

Ik ga naar bed, morgen naar de echoscopiste, ben benieuwd, mijn buik wordt nu toch wel extreem groot en heb moeite met lopen. Nu al...

Welterusten meiden! Hoop dat iedereen lekker slaapt en niet spookt...

Geplaatst

Even kort voor het naar bed gaan. Hier alles prima, gisteren controle gehad en beide goedgekeurd. Helaas nog steeds niet klemvast met het hoofdje, verklaard ook waarom de "kleine" vrolijk nog even van houding is veranderd. Ruggetje nu rechts i.p.v. links. Ondanks de geschatte 8 pond heeft hij/zij nog voldoende vruchtwater om zo'n actie uit te voeren. Kan je wel vertellen dat ik het een minder geslaagde actie vond. Pfff, zo veel ruimte is er nu ook weer niet in mijn buik.

Maar goed, we wachten geduldig af tot hij/zij wil komen. Mocht ie er a.s. dinsdag nog niet zijn dan hebben we overleg met de gyn over het inleiden. Gaan niet voorbij de 41 weken.

Meiden ik lees dagelijks mee en leef met jullie allemaal mee, merk alleen dat de laatste loodjes mij zwaar gaan wegen om op iedereen te reageren. Dus voor iedereen een dikke knuffel!

Geplaatst

aaaahhhh....hellup...alle berichten weg van vandaag!!! hoop dat JHeroen ze kan terugplaatsen...

goed nieuws!!! Vriend kan maandag weer beginnen met werk. jippie!!!

Geplaatst

Wat heerlijk Tool!

Hier ook goed nieuws, HCG is 386!!!

Geplaatst

Guusje, wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd, echt super!

Miki en Fren, rustig aan dames.....

Tool, wat schrikken van die antistoffen! Ben je al een beetje bekomen?

Hier alles goed (ik lees wel mee maar schrijf nu wat meer in het oktober topic), Jim is een pittig moppie.

Helaas begint wel de endometriose weer op te spelen, ik merk het vooral 's nachts, als ik dan op mijn linkerzij lig dan voel ik de pijn alweer...Ik heb met de gynaecoloog afgesproken dat ik mijn eerste menstruatie afwacht en dan direct aan de pil ga en ga doorslikken om toch zoveel mogelijk pijn te voorkomen. Weer aan de pil...na 6 jaar, joepie....

Geplaatst

hoi meiden

Guusje wat een mooie waarde!!! prachtige stijging nietwaar? ik heb nog een linkje toegevoegd en nu op naar de 19de!!!

http://www.az.vub.ac.be/AZlabogids/T/TOTAA005.htm

Tool voor jullie ook weer goed nieuws, fijn dat hij lekker aan de slag kan, weer een opluchting lijkt me.

Caroline is het voor jou niet erg wennen nu je vriend ook weer is werken?

Laika wat ellendig dat de endo nu al weer opspeelt, ben je met de pil wel pijnvrij?

Hier een gezellige middag gehad met Kaatje, werden beide ongeduldig toen we op het forum wilde voor de uitslag van Guusje en de site eruit lag haha.

Onze Senna moest wel wennen aan Cody, ze ging uiteindelijk heel gezellig op de overloop liggen...muts. Nadat Imke de fles had gehad zijn we lekker gaan wandelen, nu weten we dat Senna een echte dramaqueen is....begon al te piepen als Cody achter haar aan rende haha.

Kaatje ik hoop dat je nek weer wat verbeterd is na de acu-sessie.....

Nadat we voor het wandelen al op een poepbroek getracteerd werden nu weer. tot laterrrrr

Geplaatst

Guusje gefeliciteerd!!! Op naar 19 december, wat een kerst voor jullie!!

Hier drukke week achter de rug, moe en even leeg.. op werk loopt het niet zoals k wil en geen energie echt om op te vrolijken. Vrijw werk was weer leuk en ook opgepast, maar ben toe aan rust en nietsdoen:-) :-)

Babeth wn kaartje leest als een leuk bezoek,

iedereen veel liefs xxx

Geplaatst

Tool, fijn van je vriend!!

Guusje, topwaarde volgens mij, gefeliciteerd!

"Caroline is het voor jou niet erg wennen nu je vriend ook weer is werken?"

Ja Babeth, hij werkt momenteel veel avonddiensten van 4 tot 10 en ik heb liever niet dat hij dat 4 avonden achter elkaar doet... Merk het ook aan mijn dochter dat ze dat niet leuk vindt, dus daar probeert hij rekening mee te houden.

Vandaag echo gehad, dochter mee die vond het erg leuk maar op een gegeven moment duurde het te lang en ze zat op hete kolen want ze moest naar een feestje...

Ze groeien goed allebei, de ene is 964 en de andere 961 gram! Bijna een kilo al dus en ze gaan mooi gelijk op. Ik dacht altijd dat tweelingen wat achter liepen in groei maar ze houden gewoon de curve aan van eenlingen. Vind je het gek dat mijn buik zo groot is?

Bloeddruk was nagenoeg hetzelfde, nog iets te hoog, dus doorgaan meds zoals verwacht. En ik heb bloed moeten prikken voor ijzer en nog wat dingen en urine afgeven voor eiwitten. Na het verhaal van Melissa met het HELPP syndroom ben ik alleen maar blij daarmee. Hij wil ook over een maand de suikertest herhalen, had ik ook al verwacht.

Al met al prima dus, over 2 weken weer terug.

Geplaatst

Dank jullie allemaal wel. Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Weer een stap verder! En nu dan de echo de 19e. Ik kijk er naar uit en zie er tegen op. Maar ik ga er van uit dat we ons kindje mogen bewonderen.

Geplaatst

hoi hoi

Eef het was inderdaad gezellig, lekker gekletst, genoten en gewandeld.....en Imke is ook weer flink verwend!

Caroline begrijpelijk dat je dochter dat niet echt leuk vind, grote verandering voor haar en kan me voorstellen dat jij het ook wel lekker vind als je in de avond wat back-up hebt.

Fijn dat de echo weer goed was en ook dat alle check uitgevoerd worden, nooit verkeerd. Bij ons liepen ze ook mooi op het schema van een eenling zelfs al was er maar een placenta. Oh meid en die buik, vanaf nu gaat de groei juist extra hard....zware laatste loodjes maar dat gaat je wel lukken!!!

hier nog een plaatje van Imke.

[ATTACH=CONFIG]3000[/ATTACH]

Geplaatst

Guusje, wat fijn! Zoals Babeth al scheef hadden we vanmiddag wat frustraties doordat we niet op het forum konden komen om jouw waarde te lezen :-) Op naar de echo. Weer een volgende spannende stap.

Tool, super dat je vriend weer kan werken.

Babeth, was erg gezellig vanmiddag. Imke is een schatje. En ze kan misschien ooit nog eens meedoen aan tvoh, want ze heeft in ieder geval genoeg stemvolume ;-) haha. Heeft ze nog geslapen vanmiddag?

Nek voelt beter na acu. Zal me verder gewoon rustig moeten houden. Heb denk ik een whiplash...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden