Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb het nog 3.30 zien worden, verschrikkelijk zeg. Nu alweer even wakker, heb even tijd nodig om op te starten.

Ivfsh ik hoop dat je lekker slaapt en gen wekker hebt staan.

Tool jij bent ook vroeg zeg. Blaas lekker leeg.

Even wat pillen erin gooien.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Guusje morgen weer bloedtest. Altijd een hele fijne geruststelling als je hoort hoe veel je hcg gestegen is!!

Tool en Syl bijde veel succes vandaag. Tool in DD en Syl bij de zitting.

Babeth en Kaartje veel plezier vandaag, hopelijk is het nog even lekker droog en kunnen jullie naar buiten.

Henne logisch die gedachten bij alweer een zw in je omgeving en dan ook nog de buurtborrel. Kan me voor stellen dat je daar zo geen zin in hebt. Ik heb ook nog steeds die jaloerse gedachten als ik denk (ja als ik DENK) dat andere heel makkelijk de keuze maken voor een 2e b.v. terwijl wij daar zo mee worstelen ja of te nee...

Verder heb ik de afgelopen dagen wel meegelezen maar weinig tot niet gereageerd. Ik weet niet wat ik heb, maar het lijkt wel of ik het gevoel heb niet meer te weten hoe ik moet reageren. Ach komt ook wel weer terug. Idd zaterdag weer beginnen met werken. Nu dus nog 2 daagjes met mijn mannetje alleen thuis. Vanmiddag hopelijk droog en dan ga ik lopend naar schoonmoeders die even op Ruben past zodat P en ik even naar ons huis kunnen gaan en kijken. We gaan ook de eerste maten opnemen om een stuk houten jaloezie te bestellen op internet. Stukken goedkoper en dan weten we hoe het eruit ziet en of we gaan voor het internet bedrijf of toch naar de zaak hier in de buurt. Tja we steken nogal wat geld mee in onze zak en daar kunnen we voor 3 slaapkamers vloerbedekking voor kopen!! Gelukkig heb ik een mooi rooster tot eind maart met nog wat vakantiedagen erin en schoonmoeders is de oppas voor Ruben als het nodig is, zodat wij zo snel mogelijk kunnen zorgen dat het af is en we onze doelstelling van half feb verhuizen halen zodat we eind feb uit onze huurwoning zijn. Dat moet ook weer helemaal kaal opgeleverd worden. Ik heb er zo'n zin in om te verhuizen. Weer een droom die werkelijkheid wordt. Daarna is het genieten van ons gezinnetje en keuzes maken voor de toekomst. Maar 1 ding tegelijk.

Geplaatst

Syl, succes vandaag. Ondanks korte nacht en ziek zijn, you go girl!!!

Ik had gister grote Wordfeud plannen, maar ben in slaap gevallen met phone in de hand. :)

Geplaatst

Syl, beterschap. En een goede dag vandaag! Hoop dat je er van kan genieten. (of is dat stom gezegd? nuja, je begrijpt hopelijk wat ik bedoel)

Babeth, ik ben benieuwd hoe het met jou gaat en imke en lars en nick. Vertel je tegen imke over haar broertjes? Ik hoop dat dit niet een te indringende vraag is? Lijkt me zo raar, om eigenlijk drie-kinderen-moeder te zijn en er maar 1 te mogen knuffelen. Moest hier vooral aan denken laatst met de doop. Is imke nog steeds zo wakker?

henne, mogen we een bob de bouwer foto als je klaar bent? Ik ga vanmiddag met wat vriendinnen en kinderen de vormpjes uitproberen met kerstkoekjes te bakken.

Vannacht een storm die om het uur!!! wakker werd en eten wilde. Dat is dan zo'n beroemde øke-døgn, behoefte aan meer eten dag. Komen we doorheen alleen mijn hoofd is er niet helemaal bij.

Testr, volgens mij ben je nu van de prednisol af, hoe voelt dat?

Geplaatst

Bedankt allemaal en nee dit is pas het begin dus we krijgen niets definitiefs te horen.

Voel me wel ranzig hoor.

Miki zat vol spanning te wachten.

Ivfsh ja Schiedam op zijn best.

Sandra komt wel weer.

Tool succes.

Tot later.

Geplaatst

Zilvervisjes Syl? We hebben hier een hele kolonie, walgelijk. En niks aan te doen. Was één van de redenen om op zolder schoon te gaan maken, hebben er vorige week heel wat uitgeroeid die tussen de boeken en tijdschriften zaten. Bah, bah, bah.

Meisie veel succes vandaag. Het is pas het begin, maar zonder begin geen eind (goh wat een mooie wijsheid)

Tool ook heeeeeel veel succes in DD. Hoop dat het een goed gesprek wordt.

Kaartje en Babeth veel plezier samen!

San, leuk al die huizen-plannen. Wij hebben ook veel online besteld hoor. Het is giga-duur allemaal en alles wat je kunt besparen is meegenomen.

Ik ga snel douchen. Zo weer hapto. Niet zoveel zin in na gisteren, wil niet echt nadenken over dingen.

Geplaatst

Zilvervisjes zijn echt een ramp. Wij hebben ze ook. Bijhebt kruidvat hebben ze lokdoosjes, maar mijn werkster gooit die steeds weg, dus if ze werken...

Verder weinig inspiratie. Zit bij m'n afspraak te wachten, maar valt niet mee, nu al moe...

Slecht geslapen door het nieuws van melis uit maart die met acute HELLP is opgenomen en niet meer naar huis gaat voor de bevalling.

Geplaatst

Meiden jullie weten dat zilvervisjes van vocht houden he? Ik heb nu op 3 plaatsen in huis zo'n vochtvreter gezet en het is een stuk minder!! Het proberen waard.

Fren ik heb daar ook slecht van geslapen! Ten eerste voor haar maar ook omdat ik natuurlijk zelf hoge bloeddruk heb en ik er toch niet aan moet denken. Net op tweederde en dan het ziekenhuis in. Arme Melissa...

Geplaatst

Meiden, jullie lopen een dagje voor. Ik ga morgen naar Babeth :-).

Ruby, had een mailtje voor je gestuurd aan mijn acupuncturist. En hij heeft ervaring met endometriose. Zal je zijn gegevens even doorsturen.

Geplaatst

silvervisjes????? Nog nooit gezien, dus kan niet met jullie mee beppen over dit onderwerp.

Syl, hoe is het gegaan???

Kaartje en Babeth, veel plezier morgen!!!

Henne, hoe is het met de hapto gegaan vandaag???

Ruby, hoop dat de acu van kaartje je kan helpen of in elk geval de pijn en overlast kan verminderen!

we zijn weer terug uit DD, het was daar hendig uitgelopen. 12 uur hadden we de afspraak. natuurlijk op tijd daar (10 minuten te vroeg), wachtkamer zat vol. Een meid/dame had nog een tp en dat was dus blijkbaar veel later uiteindelijk dan ingepland.

We gingen uiteindelijk rond 1 uur of nog iets later naar binnen, hahahahaha.

en toen kregen we meteen te horen dat hij het kort moest houden, want hij had nog een belangrijke vergadering die al begonnen was. Owkee, heb ik eigenlijk geen boodschap aan, en heb ook mijn vragen gesteld.

amh-waarde hoef ik niet meer te laten testen.

maar ik moet nog even beginnen met het bericht van de huisarts en de uitslag van de T_P_O-antisto_ffen waarde van de schildklier. de schildklier waarden (T_SH en FT_4) waren in orde, de T_P_O was 165, normaal is dit dus tussen 0 en 35....toink...5 keer zo hoog. het was dus positief en hij raadde me aan meteen een vervolgafspraak te maken (die stond al ingepland voor volgende week, dus dat was al getackeld).

Nou, ik vond het toch wel heftig nieuws. had de folder bij me over schildklier en zwangerschap, twwee keer zoveel kans op een miskraam of vroeggeboorte als je die antistoffen hebt, pffff...schrikken zeg...het zal toch niet zijn dat dit de oorzaak is???

goed, dus doorgereden naar DD en uiteindelijk tegen 1 uur of na 1 uur bij dr. S. naar binnen.

de amh-warde hoeft dus niet nog eeens getest te worden.

toen ik het vertelde van de antistoffen, spitste hij meteen zijn oren en vroeg meteen naar de waarde en dat ik die maar moest doormailen naar hem en dat het zeker zinvol was om dit nader te laten onderzoeken, ookhet immunologisch onderzoek bij dr. P. En zodra de uitslagen hiervan dan bekend zijn, gaan we telefonisch in overleg en bespreken we hoe we verder gaan, met welke medicatie etc.

Toen ik zei dat ik toch pas na januari verder kon ivm de termijn betalingen, zei hij nog dat hij anders bij de 5e keer zou proberen om er IVF van te maken bij facturatie, terwijl er dan toch icsi wordt gedaan. das wel schappelijk van hem, hihihi.

Hij zou waarschijnlijk ook nog iets aan het schema gaan doen van spuiten en zo.

al met al toch wel een goed gesprek. Nu dus eerst de uitslagen van het bloedonderzoek afwachten.

Ik zat bij de bloedafname gezellig te kletsen met die meid. A. zei later, dat dit niet te missen was, hihihi. effe wat gepraat, dan weer flink gelach, hahaha. 6 buisjes afgenomen. die laatste twee ging toch iets moeizamer, maar had wel warm bloed zei ze, waarop ik zei, oh, want ik heb toch altijd hele koude voeten en handen, hahahaha. ze zal ook wel gedacht hebben, heb je weer zo ene, hahahaha.

Ben alleen nog ondersteboven van de uitslag van de schildklier antistoffen.

mijn zus heeft de ene antistoffen en ik heb de andere, het moet niet gekker worden.

Zal ook nog even met mijn jongste zusje overleggen voor als zij aan kinderen zou willen beginnen. Mssdat zij dit anders ook moet laten onderzoeken, want ze heeft ook bepaalde allergieën.

Daarna meteen door naar het uitzendburo voor A. En....hij kan waarschijnlijk maandag al ergens beginnen. in de buurt waar hij eerst gewerkt heeft. begint met 3 diensten, ze verwachten daar een grote order, dus het zou waarschijnlijk ook nog kunnen overgaan naar een 5-ploegendienst (in het weekend werken). We wachten morgen af. en wie weet moet hij maandag om 15.00 uur al weer werken.

fijne avond allemaal.moet nu weer een paar uurtjes gaan werken.

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool een hoop gebeurd! Wasr was je nou eerst vanochtend voor die uitslagen? Jeetje wat een nieuws. Maar volgens mij wel behandelbaar en dus goed dat je het nu weet? Goh spannend joh. Fijn dat dr S ook zo schappelijk was in meedenken over financien.

Ik wist ook niet dat die dingen zilvervisjes heten, maar net rven geGoogled en wij hebben ze ook ja 1 op de plee en zag er laatst 1 in de keuken, jak): http://www.google.nl/search?tbm=isch&source=mog&hl=nl&gl=nl&client=safari&q=zilvervisjes&sa=N&biw=320&bih=416#p=0

Vind ze zoooo vies, echt nachtmerries dat ze ergens inkruipen. Blegh! Maar vochtvreters goeie tip.

Syl hoe was vandaag? Edr, al wat beter?

Geplaatst

hoi dames

goh Tool had je nog succes willen wensen, zat met morgen in mijn hoofd maar zag dat het andaag 1 dec. is......fijn te horen dat de arts zo meedenkt! en ik begrijp dat je toch dat onderzoek gaat laten doen, logisch lijkt me. Balen van die verzekering, zou je het niet via de huisarts kunnen spelen zodat het niet direct in verband gebracht wordt met ivf en je het toch vergoed krijgt? Mooi dat ze je in DD tzt iets willen matsten met de kosten! top.

haha ik kreeg het ineens benauwd met die "veel plezier" wensen, ik dacht dat ik me nu weer vergist had!! morgen he Kaartje ;-))

Ursela ik praat weleens tegen Imke over haar broertjes, gaat eigenlijk vanzelf, soms zit ze echt naar de foto´s te kijken die op onze slk aan de muur hangen en dan zeg ik tegen haar dat het haar bijzondere broertjes zijn, of als ze naar de beertjes kijkt die op de plank boven de commode staan dat ze van hen zijn. Ik voel me ook echt moeder van 3, maar dan toch weer anders zeg maar. Als mensen vragen hoeveel kinderen ik heb dan zeg ik soms 3 , maar soms ook 1, ligt eraan in welke situatie en door wie er naar gevraagd wordt.

Geplaatst

he Testr,ik was gewoon thuis aan het werken vanochtend, maar was helemaal vergeten om de ha te bellen of dde uitslag al binnen was, dus dat in de auto gedaan toen we net waren weggereden. Was toch wel even stil van het nieuws.

Volgende week met de ha erover hebben en kijken hoe we het kunnen aanpakken. wellicht heb ik dan ook al de uitslag van dr. P binnen.

Spannend en eng tegelijkertijd.

Zei nog tegen A in de auto: tja, het is me wat, zwanger worden.

Toen moesten we allebei wel lachen erom.

ga ook maar eens googelen, mss hebben wij ze ook...

Geplaatst

Hè tooltje, klinkt als een productief dagje. Wellicht is dit de oplossing!

Ik heb echt geen puf om veder te reageren. Lijkt alsof deze ene dag werken na 5 dagen rust ineens vierdubbel zo hard aankomt. Ben werkelijk gesloopt. Pijn in m'n rug, pijn in m'n buik, en gewoon helemaal afgedraaid. Heb m'n baas vanmorgen voordat onze afspraak binnenkwam, die ook in de file stond, al gemeld dat ik morgen thuis werk en vanaf volgende week minder ga werken. Hoop dat ik het ook echt doe, zal m'n collega's ook aangeven dat ze er op moeten letten, want ik ken mezelf.

Meisjes, ik lees wel mee verder, maar hier hou ik het ff bij...

Geplaatst

Fren, heavy. Makkie an. Korte nacht en zorgen om HELLP dragen dan niet bij. Ik ook meteen zoeken nav je bericht. Word ook ik niet blij van.

Hier heeeel moe, na 3 fitte en (te) drukke dagen. Gevoel dt ik ALLES wel weer kon. Nou vandaag na 10u slaap niet wakker te krijgen en na opstaan huilend en totaal uitgeput op gang. Toen maar even alles afgezegd en me laten vertroetelen bij ouders op de bank. Zo fijn dat ze weer dichtbij wonen!

Veel geslapen maar nog niet genoeg merk ik. Ook meer allergie (exceem) zonder de prednisolon. Was zo slecht nog niet dat spul. :)

Geplaatst

Hi!

Fren en Miki doen jullie kalm aan meiden! Zwanger zijn is geen ziekte, maar het is wel nogal fysiek inspannend ;-) Over allergie.... Maandag heb ik voor eerst sinds jaren een allergie aanval gehad. Helemaal rode, branderige vlekken op gezicht, armen, hals.... Wat het geweest is weet is nog steeds niet, ken het alleen ooit van aardbeien en verder nooit gehad. Maar ik moest wel gelijk aan m'n imuunsysteem denken. Zoiets als dat pleit toch wel voor de prednisolon lijkt me. Weet in ieder geval ook weer hoe doodlam je van zoiets wordt, het vreet energie. Dus dat zal zeker ook wel meespelen Miki.

Tool jeetje, toch welnemen schrikken... Was dit nu iets anders dan er eerst is nagekeken? Maar bij dr S gingen dus ook wel direct alarm bellen af begrijp ik? Pfff, heftig hoor. Het is zo lullig dat we dit soort zaken pas te weten komen na tig mislukte pogingen.

Syl hoe is het vandaag gegaan? En hoe voel je je?

esther hoe is het met jou vandaag?

Hapto was bijzonder, heel apart. Heb letterlijk gevoeld hoe het is als ik energie 'terugpak' die ik op een ander had gericht. Beetje vaag en moeilijk uit te leggen.... Maar ik voelde dus echt een soort bal zich van m'n hoofd naar m'n buik verplaatsen, heel bizar. In ieder geval weer veel aanknopingspunten om de komende weken mee verder te gaan.

Morgen weer werken, kijken of ik een aantal dingen direct in praktijk kan brengen.

Geplaatst

Oooh Guusje natuurlijk heeeeel veel succes morgen! Ondanks de boobs toch weer even spannend. Krijg je morgen dan ook een datum voor een echo? Moeten we op zoek naar het lijstje, wNaarden moet je wel een plekje naar beneden hè :-)))

Geplaatst

Henne, hapto was dus weer productief zullen we maar even zeggen.

is idd jammer dat we hier pas achter komen na tig pogingen.

als ik dus niet naar de ha was gegaan, was dit dus waarschijnlijk niet boven gekomen, van de schildklier. en ook fijn dat bij dr. S. alarmbellen gingen rinkelen. hij ging idd meteen een stuk rechter zitten en begon driftig te schrijven.

Es, hoe voel je je vandaag? hoop dat je eruit komt met je baas en minder uren te werken. hoop dat het kan via de bedrijfsarts en een gedeeltelijke ziekmelding. Is idd niet dat je hiervoor kiest, maar na alles wat er gebeurd is, moet het toch een keer eruit komen en juist op momenten dat je er het minst mee bezig bent of juist weer wat rust in je leven hebt of denkt te hebben, komt alles naar buiten.

hoe staat het met de woning? al bezichtigingen gehad? of is dat wel erg snel?

Weten jullie al hoe het gaat met sinterklaas?

Ruby, voel jij je ook alweer wat beter?

Guusje, heel veel succes morgen met de bloedtest. Wanneer krijg je de eerste echo??? spannend meid!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

hee meiden!

Tool, je hebt een enerverende dag achter de rug! Ben erg benieuwd. Super goed dat je zelf die testen hebt laten doen meis! Fijn ook dat dr S evt mee wil denken met de financiele kant. Maar je weet het: als hier de jackpot valt (of minder) richten we een mooi fonds op voor de D&D meiden!

Henne: weer een goede sessie gehad met haptonomie: heel goed!

En dan nog twee D&D meisjes die wat rustiger aan moeten doen.... goed dat je lijf je even terug fluit. Pas op de plaats en dan rustig weer verder. Het doet gewoon veel he, zo'n zwangerschap.

En guusje morgen bloedtest: fijn dat je dan weer wat meer zekerheid krijgt. Blijf het toch weer zo bijzonder vinden!

Syl: hoe was het bij jou vandaag?

Hier alles goed, volgens mij heeft catootje besloten wat verder naar beneden te zinken: auwie :-) Maar das goed, dat is straks tenslotte toch de weg naar buiten :-) Ook even korte fotosessie gedaan van het kindje van een vriendin hier. Schattig meisje! Volgende week doen we het goed over, want nu was er echt te weinig licht in hun huis en ik ga dat poppetje natuurlijk niet recht in het gezichtje flitsen. Leuk om te doen (het fotograferen dan he, niet dat flitsen) en goede oefening voor straks!

Fijne avond allemaal! Ar komt over 2,5 weer aan, dus die ga ik weer lekker ophalen!

X

IVFSH

Geplaatst

Tool, wat schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je even van slag bent.

Fren, goed dat je even een stap terug doet qua werk.

Morgen ochtend weer bloed prikken, en s'middags de uitslag. Als het HCG mooi gestegen is dan gaan ze een echo plannen. Brrrrrrr, zo spannend. En HEnne, ik wacht nog even met het lijstje aanpassen hoor!!!

En, zoals sommige al op FB hebbengezien, heb ik een Senseo Cappuccino apparaat gewonnen!!!!!! Ik lach me echt rot! Maar de Cap en koffie is heerlijk!

Geplaatst

Ik ga me alvast instaleren voor Expeditie Robinson. De finale zo! Nog meer liefhebbers hier?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden